Wehehe dat moet ik zienquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:59 schreef behangplakker het volgende:
Vanavond komt Jesus Camp erop.
Bijbelkampdocumentaire doet stof opwaaien
http://www.moviemeter.nl/film/38176/info/0#messages
Zeg nooit nooitquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je wilde het in eerste instantie al nooit geven, leugenaar!
Dat weet ik nu ook wel, iedere vorm van geloof vind ik onzin. Het brengt dan ook niets dan slechts mee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Die zou iedereen eens moeten zien. Gewoon om te zien dat er in het christendom ook heel wat zieke fundamentalisten zitten die kinderen brainwashen.
Dat kon ik verwachtenquote:
Ik heb 50 euro nodig want ik moet het aan een dealer geven, anders verkracht 'ie mequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit![]()
Als je had gezegd dat je 50 euro aan een dealer moest geven omdat ie je anders zou verkrachten en je had het niet bij je had ik dat vast wel gegeven
Nu ben je te laat hé, als je het toen had gezegd had je het misschien wel gekregenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 50 euro nodig want ik moet het aan een dealer geven, anders verkracht 'ie meen ik heb het geld niet nu!
Ik bied twintig!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
ik wil je ook wel verkrachten!
True, maar nu is het vooral de islam die een emmer stront over zich heen krijgt. En da's jammer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat weet ik nu ook wel, iedere vorm van geloof vind ik onzin. Het brengt dan ook niets dan slechts mee.Het geeft sommigen hoop, maar kijk naar alle ellende in deze wereld. Meer dan 95% komt door geloof
Wordt er tenminste nog IETS geslagenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
haha d_a die iemand klappen geef't, wat een dijenkletser.
Hit mequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
haha d_a die iemand klappen geef't, wat een dijenkletser.
Laffe klapjes worden dat danquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:07 schreef De_Ananas het volgende:
Of ik was naar die dealer gegaan en had hem een pak voor z'n broek gegeven Steven Seagal manier
Da's Patrick Swayze toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Laffe klapjes worden dat danSteven Seagal heeft kanker en gaat dood
Klopt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hit me![]()
Ik zie er vet angstaanjagend uit in het echt.
Jij wil zeggen dat het Christendom zo goed is?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:09 schreef IQM het volgende:
[..]
True, maar nu is het vooral de islam die een emmer stront over zich heen krijgt. En da's jammer.
Hij zegt juist dat we ook moeten kijken naar de slechte kanten van het Christendom.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat het Christendom zo goed is?Even los van de Islam he. Hoeveel mensen hebben er al geen aids omdat de paus het verbiedt om met condooms te neuken
WAATTT !!!?!?!??!!???quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Laffe klapjes worden dat danSteven Seagal heeft kanker en gaat dood
Ohja, ik las het helemaal verkeerdquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij zegt juist dat we ook moeten kijken naar de slechte kanten van het Christendom.
Je leest niet goed.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat het Christendom zo goed is?Even los van de Islam he. Hoeveel mensen hebben er al geen aids omdat de paus het verbiedt om met condooms te neuken
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij zegt juist dat we ook moeten kijken naar de slechte kanten van het Christendom.
quote:
Spuit elfquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ohja, ik las het helemaal verkeerd
Ik wil wel eens naar dat kamp, kan je lekker gaan rellenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Je leest niet goed.
Ik zeg dat nu vooral de islam belicht wordt, terwijl het bij het christendom dus ook niet allemaal koosjer is.
De negatieve aandacht lijkt zich dus enkel op de islam te vestigen... Daarom is Jesus Camp een aanrader.
Nu wil ik niet meer met je zoenen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:16 schreef NoelGallagher het volgende:
mmm, naturel chips met knoflooksaus
Ja, nouenquote:
Ja, ik weet hetquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Je leest niet goed.
Ik zeg dat nu vooral de islam belicht wordt, terwijl het bij het christendom dus ook niet allemaal koosjer is.
De negatieve aandacht lijkt zich dus enkel op de islam te vestigen... Daarom is Jesus Camp een aanrader.
Je moet je 'voor de grap' maar eens inlezen in Fred Phelps en zijn Westboro Baptist Church. Over zieke shit gesproken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik wil wel eens naar dat kamp, kan je lekker gaan rellen
Ik doelde meer op IQMquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, nouen![]()
[..]
Ja, ik weet hetWe liggen in ieder geval op 1 lijn
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude. Ik ben nog niet eens begonnen.Het document staat open, that's all.
FAIL!
Wil juist hele tijd al recensies lezen van Louis Theroux maar kom maar niet op de juiste paginaquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Je moet je 'voor de grap' maar eens inlezen in Fred Phelps en zijn Westboro Baptist Church. Over zieke shit gesproken.Louis Theroux van de BBC is ooit eens bij hem langsgeweest. Het is onmogelijk om met hem een discussie aan te gaan. Die oude knar waant zich bijna als God himself. Eng mannetje met eng veel invloed.
Ik heb twee opties:quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach ja, 't gaat maar om tien punten van de zestig die ik moet halen dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |