God hates fags.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Je moet je 'voor de grap' maar eens inlezen in Fred Phelps en zijn Westboro Baptist Church. Over zieke shit gesproken.Louis Theroux van de BBC is ooit eens bij hem langsgeweest. Het is onmogelijk om met hem een discussie aan te gaan. Die oude knar waant zich bijna als God himself. Eng mannetje met eng veel invloed.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wil juist hele tijd al recensies lezen van Louis Theroux maar kom maar niet op de juiste paginaEven googlen maar
Wehehe is die gast echt zo gek ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Je moet je 'voor de grap' maar eens inlezen in Fred Phelps en zijn Westboro Baptist Church. Over zieke shit gesproken.Louis Theroux van de BBC is ooit eens bij hem langsgeweest. Het is onmogelijk om met hem een discussie aan te gaan. Die oude knar waant zich bijna als God himself. Eng mannetje met eng veel invloed.
Tyra is sowieso een domme sufkut.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
God hates fags.![]()
Dat was erg ziek inderdaad. Ze waren ook een keer bij Tyra Banks te gast, maar ja Tyra stelde natuurlijk alleen suffe vragen.
Hij houdt er héle rare denkbeelden op na.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wehehe is die gast echt zo gek ?
Heb er 2 op mijn computer staan dacht ik. Over die 'White Supremacists' en 'Killadelphia'quote:
Like?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij houdt er héle rare denkbeelden op na.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb twee opties:
A) Je gaat werken.
B) Je komt terug.
Een gek is niet erg, maar wel als die gek honderden anderen erin meesleeptquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
Nou boehoehoehoe, alle gekken gaan een keer dooden dan worden er weer nieuwe geboren enzo maarrr
..
...Alles goed verder?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
Nou boehoehoehoe, alle gekken gaan een keer dooden dan worden er weer nieuwe geboren enzo maarrr
..
Ik ben het eens met B.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:27 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet van Ali B. kiezen.
Wat is er liefje?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
..
quote:
Bron: Wikipediaquote:De Westboro Baptist Church (afgekort WBC) is een controversiële Amerikaanse christelijke organisatie die haar hoofdkwartier heeft in Topeka (Kansas). De WBC is in 1955 is opgericht door Fred Phelps. De organisatie heeft de gewoonte om na rampen of aanslagen een verklaring uit te vaardigen waarin wordt gezegd dat de leden van de kerk het dodental bejubelen. Momenteel heeft de WBC tweehonderd leden[1], waarvan er ongeveer honderd familieleden van Fred Phelps zijn.
De baptisten van Westboro zijn sterke tegenstanders van homoseksualiteit. Zij uiten dit voornamelijk via hun controversiële en geparodieerde website God Hates Fags, waar bijbelcitaten worden aangehaald om deze seksuele voorkeur te verwerpen, omdat die in hun ogen afgekeurd wordt door God. De leden van de kerk beschouwen aids als een goddelijke straf voor homoseksuelen. Nadat Matthew Shepard in 1998 om zijn seksuele geaardheid in Wyoming werd vermoord, probeerden de baptisten om een vergunning te krijgen voor het oprichten van een monument, dat zou moeten bestaan uit een blok graniet met daarop een bronzen plaquette met de tekst "Matthew Shepard: ging de hel binnen op 12 oktober 1998, vanwege zijn verzet tegen Gods waarschuwing: Je mag niet het bed delen met een man zoals met een vrouw, dat is gruwelijk."
De WBC heeft een geheel eigen visie op de apocalyps. Volgens Fred Phelps zullen alle mensen verzameld worden in een goddelijke rechtbank, waar de leden van zijn kerk als getuigen zullen optreden tegen alle anderen, die vervolgens in de hel geworpen zullen worden. De kerk beweerde dat de dood van de Amerikaanse journalist Nick Berg in 2004 de wraak van God was voor een mislukte bomaanslag op de Baptistenkerk in 1995. Kerkgangers bezoeken ook de begrafenissen van Amerikaanse soldaten die in Irak zijn gesneuveld, om de begrafenisgangers mee te delen dat de overledene naar de hel is gestuurd.
Die kerel is anti-homo's, anti-joden, anti-Zweden, anti-Ieren, anti-Amerika, anti-militairen, etc...quote:
Misschien zouden die mensen niet zo verdomde achterlijk moeten zijn om erin meegesleept te worden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Een gek is niet erg, maar wel als die gek honderden anderen erin meesleept
Hmmm, help me herinneren dat er beveiliging moet zijn op mijn begrafenis.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Die kerel is anti-homo's, anti-joden, anti-Zweden, anti-Ieren, anti-Amerika, anti-militairen, etc...
En wat helemaal erg is dat hij met z'n familie begrafenissen van overleden militairen/homofielen gaat verpesten door met allemaal anti-militaire/homoseksuele vlaggen en leuzen de boel te verstoren.
Maar hey, het is maar een gek die ooit dood gaat.Who gives a fuck?
Ik kom niet op de meet dus hij is niet interessant.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry, zullen we het maar weer over de meet hebben? Veel interessanter.
Ja, want jij wordt natuurlijk nooit ergens in meegesleept. Jij bent immuun voor invloeden van buitenaf. En dat gaat natuurlijk ook hartstikke makkelijk. Het heeft ook helemaal niks te maken met opvoeding of het feit dat je in een totaal afgesloten gemeenschap opgroeit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien zouden die mensen niet zo verdomde achterlijk moeten zijn om erin meegesleept te worden.
Precies.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kom niet op de meet dus hij is niet interessant.
Ik bied me aan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmm, help me herinneren dat er beveiliging moet zijn op mijn begrafenis.
Nee, ik had het over die meet van jou en Bt waar net weer over gesproken werd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kom niet op de meet dus hij is niet interessant.
Maar als je als kind al gehersenspoeld word dan weet je niet anders, kijk naar die Hitlerjugend of hoe heten die lui.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien zouden die mensen niet zo verdomde achterlijk moeten zijn om erin meegesleept te worden.
Hahahahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, want jij wordt natuurlijk nooit ergens in meegesleept. Jij bent immuun voor invloeden van buitenaf. En dat gaat natuurlijk ook hartstikke makkelijk. Het heeft ook helemaal niks te maken met opvoeding of het feit dat je in een totaal afgesloten gemeenschap opgroeit.!!
Dat. Maar laat Bt maar lekker met oneliners strooien. Ze weet het duidelijk allemaal hartstikke goed.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar als je als kind al gehersenspoeld word dan weet je niet anders, kijk naar die Hitlerjugend of hoe heten die lui.
Oh. Dat ging ook nergens over nee, geef ik toe.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ik had het over die meet van jou en Bt waar net weer over gesproken werd.
Jaloersquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ik had het over die meet van jou en Bt waar net weer over gesproken werd.
Lul het maar weer recht, ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahadat je hier nog op ingaat, ik snap het niet.
Ik ga maar eens een troll kloon maken denk ik, want ik ben er duidelijk goed in..
FOK!kers.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar als je als kind al gehersenspoeld word dan weet je niet anders, kijk naar die Hitlerjugend of hoe heten die lui.
Dit verwoordt het beter:quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef De_Ananas het volgende:
Oh. Dat ging ook nergens over nee, geef ik toe.
Yeah whatever.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een troll kloon maken denk ik, want ik ben er duidelijk goed in..
Je mag deze wel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht na het lezen van:quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga er dan eentje beginnen, stuk appel-gebak !quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:36 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wil weer een leuke rel meemaken
Precies wat ik denk na het lezen van álles dat jij zegt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht na het lezen van:
[..]
Ik wilde volgend jaar nog wel middenvooraan staan bij de rellen voorafgaand aan de wedstrijdquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:37 schreef bloodysunday het volgende:
NEEE 5 jaar lang geen uitsuporters meer ajax-feyenoord. Dat geeft toch een ander gevoel met zo'n wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |