Ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En dan? ''Ja, we zijn te jong om sigaretten te kopen, dus vroegen we het aan hem en toen heeft ie onze sigaretten gejat''
Ik nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. Ik denk dan altijd, hoe voel ik me dan als ik daar sta als 14 jarig sletje, als ik dat bij mezelf zou doen?
Ik ben een goed mens.
weet niet, ik denk negatief geef mij maar een Cubaans lekkertjequote:Op woensdag 18 februari 2009 20:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
is dat positief of negatief?
Been there, done that.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
Hulde aan de bedenker en oprichter van de SC
[..]
HEIL ANANAS ! HEIL ANANAS ! HEIL ANANAS !
Aan hebben hebben jullie dit allemaal te danken ! Pijp um !
jamaar dan wel een echte cubaanse. niet zon ranzige vanille sigaar of iets soortgelijks.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:20 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
weet niet, ik denk negatief geef mij maar een Cubaans lekkertje
Haha dikmooiquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:20 schreef Silentalarm het volgende:
NG, een vriend van mij kwam trouwens wel de shop in afgelopen zaterdag, en die is ook 17.
dus misschien als ik mn snor en mn baard laat staan, kunnen we binnenkort al dikke party houden.
Ja, is goed. Bij Liberty wordt toch nooit gecontroleerdquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:20 schreef Silentalarm het volgende:
NG, een vriend van mij kwam trouwens wel de shop in afgelopen zaterdag, en die is ook 17.
dus misschien als ik mn snor en mn baard laat staan, kunnen we binnenkort al dikke party houden.
die van Jooftquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jamaar dan wel een echte cubaanse. niet zon ranzige vanille sigaar of iets soortgelijks.
wat de fack is liberty?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, is goed. Bij Liberty wordt toch nooit gecontroleerd
Ik heb geen leuke mensen op MSN momenteel, dat is veel ergerquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
Kunnen jullie er ook niet tegen als je geen leuke topics in myat hebt staan? '(
quote:elle. geweldig zegt:
HEE JE HORNY BITCH IS ONLINE
Jelle. geweldig zegt:
M.
Timo zegt:
waarom heb jij die op msn?
Jelle. geweldig zegt:
omdat ik die elke eerste maandag van de maand anaal verneder
je hebt mij op msnquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb geen leuke mensen op MSN momenteel, dat is veel erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |