ik ben 17. en ik zie eruit als 12.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kom een keer mee naar de shop
allemaal vmbo-ers zekerquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
die staan altijd in de pauze bij het tankstation en die gaan dan vragen of ik peuken wil halen
mwah dat kan ik meestal niet ruiken. ze zien er over het algemeen uit als sletjes die pijpen voor een pakje sigaretten. ze hebben meestal een zaadvragendeoog.quote:
Als je 18 bentquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik ben 17. en ik zie eruit als 12.
Ach, wat willen ze doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jij bent echt een kankerlijer![]()
Ik haal het meestal wel voor ze. Ik kan me tijden herrineren dat ik bij de winkel stond wanhopig wachtend op aardige mensen die flessen drank voor me wilden halen.
is goed. lijkt mij wel vet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je 18 bent![]()
Gaan we beetje poolen, smoken, tv kijken, lachen
gewoon geilquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
mwah dat kan ik meestal niet ruiken. ze zien er over het algemeen uit als sletjes die pijpen voor een pakje sigaretten. ze hebben meestal een zaadvragendeoog.
De leraar halen.quote:
ja had ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:11 schreef Silentalarm het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
En dan? ''Ja, we zijn te jong om sigaretten te kopen, dus vroegen we het aan hem en toen heeft ie onze sigaretten gejat''quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De leraar halen. [ afbeelding ]
daar gaat het niet om. Ik denk dan altijd, hoe voel ik me dan als ik daar sta als 14 jarig sletje, als ik dat bij mezelf zou doen?quote:
Voor je het weet staat ie aan je deur omdat ie voor niks naar Duitsland is gegaan.quote:
HEIL ANANAS ! HEIL ANANAS ! HEIL ANANAS !quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maak een titel met [KLB SC] Alle Baggerusers mogen in dit topic baggeren, niet in andere
en succes gegarrandeerd. Je dreigt wat dat als ze ergens anders baggeren ze een ban krijgen en je hebt nergens meer last van en wij niet meer van de modjes
net of die leraar dat iets boeitquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En dan? ''Ja, we zijn te jong om sigaretten te kopen, dus vroegen we het aan hem en toen heeft ie onze sigaretten gejat''
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
Hulde aan de bedenker en oprichter van de SC
[..]
HEIL ANANAS ! HEIL ANANAS ! HEIL ANANAS !
Aan hebben hebben jullie dit allemaal te danken ! Pijp um !
Vooral dat laatste jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
klinkt gevaarlijk. Maar voorlopig weet hij nog niet waar ik woon, dus ik ben nog veiligquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Voor je het weet staat ie aan je deur omdat ie voor niks naar Duitsland is gegaan.
Oppassen dus!!!!!
maar fok! is toch altijd vet snel?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:14 schreef bloodysunday het volgende:
Fok is weer traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
oja dat is waar ook!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
maar fok! is toch altijd vet snel?
Neehoor. Dat denkt 'ie alleen maar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |