quote:
Met falend plaatjequote:
Ik wilde Noel Gallagher smsen maar dat was me te lang, dus smste ik iets korts en hoopte op een reactiequote:
Hihi, je failde.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef behangplakker het volgende:
Het is L33t-time ! 1337
edit nu niet meer
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef behangplakker het volgende:
Het is L33t-time ! 1337
edit nu niet meer
Ik heb geen btg, dus kan niet terug smsenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wilde Noel Gallagher smsen maar dat was me te lang, dus smste ik iets korts en hoopte op een reactie
Jawel, ze zijn leuk vermaak. Zeker zolang je ze kan gebruiken om tegen aan te kankerenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:39 schreef Florian_ het volgende:
Al die vrouwen hier komt de SC niet ten goede [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
Faal-TT: -1
Faal-quote (Ik had tinypic niet eens gebruikt in die reactie.): -1
Naamtopic: +1
TS: +1
-----------
0-1
Dus jij haastte terwijl het 5 minuten duurdequote:
Shhhh, still haven't hit one....quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:39 schreef Florian_ het volgende:
Al die vrouwen hier komt de SC niet ten goede [ afbeelding ]
Ga beltegoed kopen in plaats van peukjes.quote:
Ik moest 2 mega grote borsten de OP in slepen en mijn heftruck vaardigheden zijn niet zo goed!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Jezus Krentenbol., waarom doe je zo lang over het openen van een nieuwe SC. Heb je godver lepra ofzo
Ik wilde ook Noel Gallagher smsen, maar is iets te duur naar het buitenland.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wilde Noel Gallagher smsen maar dat was me te lang, dus smste ik iets korts en hoopte op een reactie
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:40 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben even gebruikers aan het pwnen terwijl BT aan mijn piem0l zuigt
Je hebt een personal homo?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:39 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga even in mijn naakte flikker douchen.
Tala!
nee je zou bellen en je inbox leeg maken.quote:
Op Bt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, je bent jaloers he? Geef maar toe..
Bellen? Ik heb je nummer niet eens.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee je zou bellen en je inbox leeg maken.
Ik heb de nieuwe stagiaire ook zover gekregen inmiddels.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat er aan mijn piem0l wordt gezogen terwijl ik op mijn werk ben.
Of gewoon niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan vraag je daar toch naar?
Ik geniet er meer van als ze het aanbieden in plaats van dat ik het moet vragen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan vraag je daar toch naar?
Maar je inbox is vol.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik geniet er meer van als ze het aanbieden in plaats van dat ik het moet vragen.
Ja man.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:44 schreef IQM het volgende:
En volle inboxes zijn het helemaal in 2009.Vraag maar aan [ afbeelding ].
tinypic, check de URL anders ffquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar haal je die smileys vandaan, welke site?
Nergens van. Ik weet gewoon waar ik moet zoeken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar haal je die smileys vandaan, welke site?
Wij zijn goed zeg. Was iedereen maar zo goed als ons.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe stagiaire ook zover gekregen inmiddels.
Als ze het nog intensiever moet aanbieden moet ze het op marktplaats zetten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik geniet er meer van als ze het aanbieden in plaats van dat ik het moet vragen.
Jaahaaa, maar der is een site waar je die smileys gewoon af kan halen omdat ze kant en klaar er met link staan, en die site ben ik kwijt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
tinypic, check de URL anders ff
Gefeliciteerd heer/mevrouw Florian_quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:45 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, zoek je dat? Zeg dat dan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jaahaaa, maar der is een site waar je die smileys gewoon af kan halen omdat ze kant en klaar er met link staan, en die site ben ik kwijt.
Ik wil met deze trouwenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
Florian_!! Je bent een koning!
Ik met ze allemaal trouwenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wil met deze trouwen![]()
[ afbeelding ]
Jij smst andere mannen en wilt nog een smsje terug ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:51 schreef reetveter het volgende:
Sms ik NG smst die homo niet terug![]()
Gadverdammequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wil met deze trouwen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij smst andere mannen en wilt nog een smsje terug ook!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
GadverdammeDie zou ik sowieso niet doen
, kijk naar die handen, laat staan die tieten. Zonder die poesj up vallen ze 2 meter naar beneden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Adelante smst wel terug.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:51 schreef reetveter het volgende:
Sms ik NG smst die homo niet terug![]()
Oudje.quote:
i lol'dquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Terecht, ik ben dan bang dat je als bedankje mij een boeketje stuurt.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Terecht, ik ben dan bang dat je als bedankje mij een boeketje stuurt.
Weet je het niet? Wd is NB.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij was er toch niet eens ten tijde van het NB gebeuren?
Ik, ik, ik.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wij zijn goed zeg. Was iedereen maar zo goed als ons.
Inderdaad. Mensen die dat nog niet doorhebben:quote:
GMTA~!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben NB niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die dat nog niet doorhebben:
quote:
Ik heb geen idee wie NB is, ik ben alleen te weten gekomen dat NB noorsbloed was oid.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zou niet durven.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
WD IS AL VAN MIJ, VAN MIJ, VAN MIJ, MOEWAHAHAHA
Ik ben op school.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom ben je niet op msn, schatje?![]()
Maar als je je vrijwillig aanbied sla ik dat ook niet af hoor. Dan doe ik wel een keertje alsof ik nog vrijgezel en 17 jaar ben.quote:
Dan kan ik je niet verder helpen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat is regelenIk kom nooit buiten dus.
Hé IQMquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom ben je niet op msn, schatje?![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee oké, jij bent wel subtieler.
Ik doe weinig. Ik laat zoveel mogelijk doen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee oké, jij bent wel subtieler.
Volgens mij ging daar iets misquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga weer even het gras maaien..
\.=. .=./
\.=. .=./
\.=. .=./
\.=. .=. /
\.=..=. /
Rond die tijd ga ik ook achter chickies aan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Skaff-a heeft een nieuw baantje, hij mag kippen vangen. dondernacht van 22:15 tot 06:00_!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Rond die tijd ga ik ook achter chickies aan.
Dat is correct. Ik zat echt mn best te doen met spaties enzo, en ik klik op post; weg spatiesquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Volgens mij ging daar iets mis
Stoer. Hier heb je een appel: ( ` )quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
\.=. .=./
\.=. .=./
\.=. .=./
\.=. .=. /
\.=..=. /
Als je er nu even comma's tussen zet, lijkt het ook nog echt gras en komt het beter over, nu lijkt het net of je grasmaaiers aan het verkopen bent.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
\.=. .=./
\.=. .=./
\.=. .=./
\.=. .=. /
\.=..=. /
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is correct. Ik zat echt mn best te doen met spaties enzo, en ik klik op post; weg spaties
quote:
Je maatk een foto zwart-wit en dan zet je je handtekening eronderquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OrigineelMaar zo lijkt ze veuls te jong.
Heul niet. Er staat gewoon zvo hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je maatk een foto zwart-wit en dan zet je je handtekening eronder
Heul wel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Heul niet. Er staat gewoon zvo hoor
I rest my case.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Heul niet. Er staat gewoon zvo hoor
1. Ze heeft ander haar.quote:
Wie is het?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Stoer. Hier heb je een appel: ( ` )
Photoshopquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:21 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
1. Ze heeft ander haar.
2. Dikkere kont.
Don't know.quote:
Dat is ook zo, zwart erbij klussen in het weekendquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je er nu even comma's tussen zet, lijkt het ook nog echt gras en komt het beter over, nu lijkt het net of je grasmaaiers aan het verkopen bent.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Rond die tijd ga ik ook achter chickies aan.
Nee man, ze is echt lekkerquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dacht dat je liever tieten had?quote:
( . Y . )quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dacht dat je liever tieten had?
( . )( . )
Of die van een negerin: ( o )( o )quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
( . )( . )
Die day o' dead bovenaan is LELIJK.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:24 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zet er nu fruit op z'n arm dan.
HOE KLIMT EEN AFRIKAAN OVER EEN BUURTJE? VIA DE RIBBEN VAN Z'N BROERTJE!111 WHEHEHquote:
Hij.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:24 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zet er nu fruit op z'n arm dan.
quote:
Of die van Nicole Scherzinger (O)(O)quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Of die van een negerin: ( o )( o )
Die hele kankermongool is niet om aan te zienquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die day o' dead bovenaan is LELIJK.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of die van Nicole Scherzinger (O)(O)
HAHAHAHAquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zie d_a er ook nog wel voor aan om een ananas op z'n lelijke verteerde reumahuid te zetten.
True.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die hele kankermongool is niet om aan te zien
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
( . )( . )
Nou, dan is het wel duidelijk waarom eerst alleen de achterkant werd gepost.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:27 schreef IQM het volgende:
Maar goed, ik zal geen spelbreker zijn en mijn zoekskills delen met jullie: http://rd2d.com/article.php/20071128185854136 Fap ze.
IQM +2quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:27 schreef IQM het volgende:
Maar goed, ik zal geen spelbreker zijn en mijn zoekskills delen met jullie: http://rd2d.com/article.php/20071128185854136 Fap ze.
Ah, die gooi ik op de FPquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:31 schreef IQM het volgende:
13-jarige wil geen trio en pleegt zelfmoord
De jeugd van tegenwoordig is ook steeds luier en dwarser.
Smeerlap.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Wa's dat? Twee lippen die bellen blazen?
Ook in een museum?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:32 schreef NoelGallagher het volgende:
morgen werken van 9:00 tot 18:00
Het meisje had bij de instructeur vlieglessen en wilde meer dan alleen maar de stuurknuppel van het vliegtuig besturen. Zo gezegd zo gedaan, een pedosekusele relatie was een feit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:31 schreef IQM het volgende:
13-jarige wil geen trio en pleegt zelfmoord
De jeugd van tegenwoordig is ook steeds luier en dwarser.
Tegen een 39-jarige piloot?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het meisje had bij de instructeur vlieglessen en wilde meer dan alleen maar de stuurknuppel van het vliegtuig besturen. Zo gezegd zo gedaan, een pedosekusele relatie was een feit.![]()
Ik had ook geen nee gezegd_!
Second that.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het meisje had bij de instructeur vlieglessen en wilde meer dan alleen maar de stuurknuppel van het vliegtuig besturen. Zo gezegd zo gedaan, een pedosekusele relatie was een feit.![]()
Ik had ook geen nee gezegd_!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op de groentenafdeling van de supermarkt
Maar ook zo ontzettend labiel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Second that.
Wat zijn 13-jarige meisjes toch snel volwassen
als een 13 jarige dat tegen mij zou zeggen, had ik haar ook kapot geneukt hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Tegen een 39-jarige piloot?
[/Krentenbol]
Voor 9 uur lang?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op de groentenafdeling van de supermarkt
Jaquote:
Maar daar gaat het niet om, of misschien juist welquote:
Op vrijdag moet ik altijd van 7:30 tot 21:00quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor 9 uur lang?Na een uurtje of twee zijn de bananen wel aangevuld toch? En afwegen doen de caissieres tegenwoordig
Ach ja, een zelfmoord op je geweten. Been there, done that.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet om, of misschien juist wel
Waarom wordt die man daarvoor opgepakt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach ja, een zelfmoord op je geweten. Been there, done that.
Hebben die gasten geen CAO? Of werk je bij een buurtsuper?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op vrijdag moet ik altijd van 7:30 tot 21:00
Ja, bijvullen, bestellen, afprijzen, rondjes lopen en bijvullen, vracht aannemen
Plus, met een omzet die in de top 10 staat van alle Plussen in Nederland ofzoietsquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hebben die gasten geen CAO? Of werk je bij een buurtsuper?
In Putten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Plus, met een omzet die in de top 10 staat van alle Plussen in Nederland ofzoietsWeet niet meer
Plus = buurtsuperquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Plus, met een omzet die in de top 10 staat van alle Plussen in Nederland ofzoietsWeet niet meer
Ik stuur mijn zusje naar je toe. Ergens in april.quote:
Nee, alle newbies worden er dan uitgetyft.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:43 schreef behangplakker het volgende:
Gaat er nog iets speciaals gebeuren bij topic #1000? Alle helden van weleer die even terugkeren ofzo
jaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik stuur mijn zusje naar je toe. Ergens in april.
Om je een trap tegen je knieschijf aan te geven.quote:
Nog beter, komen die andere ook terugquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, alle newbies worden er dan uitgetyft.
Zodat die op de knien gaat en je zusje af kan likken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Om je een trap tegen je knieschijf aan te geven.
NG gaat nooit op zijn knieën.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zodat die op de knien gaat en je zusje af kan likken?
Wat is een knien? Zo noemen ze konijnen in het boerenland, maar dan zie ik het verband niet echt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zodat die op de knien gaat en je zusje af kan likken?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:48 schreef behangplakker het volgende:
Joey, hebben wij toevallig Vice City hier liggen? Krijg er zin in naar aanleiding van dit nummer:
Een van de weinige gemeenten met een vloekverbod in hun APV:quote:
quote:Artikel 5.7.1 Vloekverbod
1. Het is verboden in het openbaar de naam van God vloekende te gebruiken.
2. Het in het eerste lid gestelde verbod geldt niet voorzover gedachten of gevoelens worden geopenbaard als bedoeld in artikel 7 van de Grondwet.
ENIG IDEE HOEVEEL PUTTEN JE MOEDER IN D'R REET HEEFTquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel putten er in mijn straat liggen?
Ja, toch treurigquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een van de weinige gemeenten met een vloekverbod in hun APV:
[..]
Holy fuck.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een van de weinige gemeenten met een vloekverbod in hun APV:
[..]
Mijn moeder is niet meer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ENIG IDEE HOEVEEL PUTTEN JE MOEDER IN D'R REET HEEFT
VC muziekquote:
Ik heb eigenlijk meer De Telegraaf gebruikt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Zolang je EnDanDit maar als bron gebruikt.
Ik dacht dat Raalte een boerendorp wasquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Puttense tradities
* Elke woensdagochtend wordt er markt gehouden op het Marktplein (het plein tussen de Oude Kerk en het gemeentehuis). Deze markt is een algemene warenmarkt.
* Elke tweede woensdag van oktober vindt traditiegetrouw de zogenaamde Ossenmarkt plaats. Dit is van oudsher een veemarkt, boeren kochten en verkochten er hun rundvee met de handjeklap-methode. Tegenwoordig is er nog slechts een enkel stuk vee te vinden op de Ossenmarkt, en is de markt veranderd in een braderie die jaarlijks veel bezoekers trekt.
* Elke avond om 21:00 uur luidt traditiegetrouw de papklok. Dit was in vroeger tijden het teken voor de landarbeiders dat hun werkdag erop zat, en dat ze naar huis konden om een bord warme pap te eten en vervolgens naar bed te gaan.
JE MOEDER IS EEN HOEAHquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Nee lul. Maar dat knaagt wel aan je hmm?
Dus als jij een krat komkommers laat vallen en keihard GVD roept, kun je worden ontslagen en vervolgd.quote:
Die zijn niet meer zo mobiel dacht ik zoquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk meer De Telegraaf gebruikt.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:52 schreef reetveter het volgende:
Maar bij die 2e dacht ik uiteraad weer aan de all-time hit
Tuurlijk knaagt dat aan je. Ik deed dat eens.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Nee lul. Maar dat knaagt wel aan je hmm?
En weer knaagt het aan je hmm, NG?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee grapje, ze is echt dood.
Het zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dus als jij een krat komkommers laat vallen en keihard GVD roept, kun je worden ontslagen en vervolgd.
Ik zal eens aan je moeder knagen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En weer knaagt het aan je hmm, NG?
Dan moet je gewoon nog harder lachen. En dan zo van: "HAHAHAH ZE HAD ZEKER TERMINALE KUTKANKER HEquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tuurlijk knaagt dat aan je. Ik deed dat eens.
Bleek z'n moeder allang onder de grond te liggen.
Dude, ze is 50, en niet bepaald een MILF.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon nog harder lachen. En dan zo van: "HAHAHAH ZE HAD ZEKER TERMINALE KUTKANKER HE![]()
![]()
"
Of kan dat nét niet?
Nee, net niet, nee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon nog harder lachen. En dan zo van: "HAHAHAH ZE HAD ZEKER TERMINALE KUTKANKER HE![]()
![]()
"
Of kan dat nét niet?
Omg..quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
![]()
"
Of kan dat nét niet?
Ik geniet onderhand van mijn vrije dag.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
Doei, tot over één uur en twintig minuten. Ik ga wiskunde volgen en dan lekker naar huis fietsen.
Kusjes.
Ik blijf het zeggen: Vakantie ftw !quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik geniet onderhand van mijn vrije dag.
Wat meot putten een ongeloofelijk kutdorp zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Impressie van de winkel
U-G-L-Y YOU AINT GOT NO ALIBI YOUR UGLY YEAH YEAHquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
EN DAT BEN IK, DIE MET DIE BRUINE TRUI, JAA.
Waarom ben jij niet omgekleed om in te vallen, was je geblesseerd?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
U-G-L-Y YOU AINT GOT NO ALIBI YOUR UGLY YEAH YEAH
whhihiihihih
Draag jij daar Bikkembergs?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een lekkere vriendin kunnen scoren daar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker is mijn labiele collega, John-Aaldert.
Bikkembergs sneakersquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Draag jij daar Bikkembergs?
Ja, last van m'n pootquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet omgekleed om in te vallen, was je geblesseerd?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
U-G-L-Y YOU AINT GOT NO ALIBI YOUR UGLY YEAH YEAH
whhihiihihih
Die snotneus lijkt op daley blind.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen: Vakantie ftw !
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, last van m'n pootIk deed altijd alsof ik een blesure had omdat ik me schaam in mijn gymkleding en dik ben.
Die flikker naast hem.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Was ie trouwens gebracht mnet dat busje links achter hem?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Als je op school niks te doen hebt zit je toch echt op het verkeerde niveau.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:03 schreef Gupje het volgende:
Stage FTW heb eindelijk weer eens wat te doen in plaats van die pauper school
Kansloos zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je op school niks te doen hebt zit je toch echt op het verkeerde niveau.![]()
EN ALS JE WAT TE DOEN HEBT WAT DOE JE DAN HIER!1?1?1?1
Fok! kan toch gelijk met je werkquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je op school niks te doen hebt zit je toch echt op het verkeerde niveau.![]()
EN ALS JE WAT TE DOEN HEBT WAT DOE JE DAN HIER!1?1?1?1
Whehehquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]_! Klap op die buitenlandse smoel kun je krijgen
Ander busjequote:Op woensdag 18 februari 2009 15:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Was ie trouwens gebracht mnet dat busje links achter hem?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:08 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
De stoerheid straalt er gewoon van af.
Bij de eerste lachte ik al, maar bij de 2e ging ik stukquote:
Ja die 2e is echt koningquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
[..]
Bij de eerste lachte ik al, maar bij de 2e ging ik stuk
volgende topicquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja die 2e is echt koningDie moet in de OP vind ik
Nee ik was The Matrix aan het kijkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:13 schreef reetveter het volgende:
Ah, niemand post meer want iedereen wil de LAPO
Laat 1 ding duidelijk zijn (Krentenbol, IQM) HET THEMA MOET MATTHEW WILDERS ZIJN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |