Plus = buurtsuperquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Plus, met een omzet die in de top 10 staat van alle Plussen in Nederland ofzoietsWeet niet meer
Ik stuur mijn zusje naar je toe. Ergens in april.quote:
Nee, alle newbies worden er dan uitgetyft.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:43 schreef behangplakker het volgende:
Gaat er nog iets speciaals gebeuren bij topic #1000? Alle helden van weleer die even terugkeren ofzo
jaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik stuur mijn zusje naar je toe. Ergens in april.
Om je een trap tegen je knieschijf aan te geven.quote:
Nog beter, komen die andere ook terugquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, alle newbies worden er dan uitgetyft.
Zodat die op de knien gaat en je zusje af kan likken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Om je een trap tegen je knieschijf aan te geven.
NG gaat nooit op zijn knieën.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zodat die op de knien gaat en je zusje af kan likken?
Wat is een knien? Zo noemen ze konijnen in het boerenland, maar dan zie ik het verband niet echt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zodat die op de knien gaat en je zusje af kan likken?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:48 schreef behangplakker het volgende:
Joey, hebben wij toevallig Vice City hier liggen? Krijg er zin in naar aanleiding van dit nummer:
Een van de weinige gemeenten met een vloekverbod in hun APV:quote:
quote:Artikel 5.7.1 Vloekverbod
1. Het is verboden in het openbaar de naam van God vloekende te gebruiken.
2. Het in het eerste lid gestelde verbod geldt niet voorzover gedachten of gevoelens worden geopenbaard als bedoeld in artikel 7 van de Grondwet.
ENIG IDEE HOEVEEL PUTTEN JE MOEDER IN D'R REET HEEFTquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel putten er in mijn straat liggen?
Ja, toch treurigquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een van de weinige gemeenten met een vloekverbod in hun APV:
[..]
Holy fuck.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een van de weinige gemeenten met een vloekverbod in hun APV:
[..]
Mijn moeder is niet meer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ENIG IDEE HOEVEEL PUTTEN JE MOEDER IN D'R REET HEEFT
VC muziekquote:
Ik heb eigenlijk meer De Telegraaf gebruikt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Zolang je EnDanDit maar als bron gebruikt.
Ik dacht dat Raalte een boerendorp wasquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Puttense tradities
* Elke woensdagochtend wordt er markt gehouden op het Marktplein (het plein tussen de Oude Kerk en het gemeentehuis). Deze markt is een algemene warenmarkt.
* Elke tweede woensdag van oktober vindt traditiegetrouw de zogenaamde Ossenmarkt plaats. Dit is van oudsher een veemarkt, boeren kochten en verkochten er hun rundvee met de handjeklap-methode. Tegenwoordig is er nog slechts een enkel stuk vee te vinden op de Ossenmarkt, en is de markt veranderd in een braderie die jaarlijks veel bezoekers trekt.
* Elke avond om 21:00 uur luidt traditiegetrouw de papklok. Dit was in vroeger tijden het teken voor de landarbeiders dat hun werkdag erop zat, en dat ze naar huis konden om een bord warme pap te eten en vervolgens naar bed te gaan.
JE MOEDER IS EEN HOEAHquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Nee lul. Maar dat knaagt wel aan je hmm?
Dus als jij een krat komkommers laat vallen en keihard GVD roept, kun je worden ontslagen en vervolgd.quote:
Die zijn niet meer zo mobiel dacht ik zoquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk meer De Telegraaf gebruikt.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:52 schreef reetveter het volgende:
Maar bij die 2e dacht ik uiteraad weer aan de all-time hit
Tuurlijk knaagt dat aan je. Ik deed dat eens.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Nee lul. Maar dat knaagt wel aan je hmm?
En weer knaagt het aan je hmm, NG?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee grapje, ze is echt dood.
Het zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dus als jij een krat komkommers laat vallen en keihard GVD roept, kun je worden ontslagen en vervolgd.
Ik zal eens aan je moeder knagen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En weer knaagt het aan je hmm, NG?
Dan moet je gewoon nog harder lachen. En dan zo van: "HAHAHAH ZE HAD ZEKER TERMINALE KUTKANKER HEquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tuurlijk knaagt dat aan je. Ik deed dat eens.
Bleek z'n moeder allang onder de grond te liggen.
Dude, ze is 50, en niet bepaald een MILF.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon nog harder lachen. En dan zo van: "HAHAHAH ZE HAD ZEKER TERMINALE KUTKANKER HE![]()
![]()
"
Of kan dat nét niet?
Nee, net niet, nee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon nog harder lachen. En dan zo van: "HAHAHAH ZE HAD ZEKER TERMINALE KUTKANKER HE![]()
![]()
"
Of kan dat nét niet?
Omg..quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
![]()
"
Of kan dat nét niet?
Ik geniet onderhand van mijn vrije dag.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
Doei, tot over één uur en twintig minuten. Ik ga wiskunde volgen en dan lekker naar huis fietsen.
Kusjes.
Ik blijf het zeggen: Vakantie ftw !quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik geniet onderhand van mijn vrije dag.
Wat meot putten een ongeloofelijk kutdorp zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Impressie van de winkel
U-G-L-Y YOU AINT GOT NO ALIBI YOUR UGLY YEAH YEAHquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
EN DAT BEN IK, DIE MET DIE BRUINE TRUI, JAA.
Waarom ben jij niet omgekleed om in te vallen, was je geblesseerd?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
U-G-L-Y YOU AINT GOT NO ALIBI YOUR UGLY YEAH YEAH
whhihiihihih
Draag jij daar Bikkembergs?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een lekkere vriendin kunnen scoren daar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker is mijn labiele collega, John-Aaldert.
Bikkembergs sneakersquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Draag jij daar Bikkembergs?
Ja, last van m'n pootquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet omgekleed om in te vallen, was je geblesseerd?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
U-G-L-Y YOU AINT GOT NO ALIBI YOUR UGLY YEAH YEAH
whhihiihihih
Die snotneus lijkt op daley blind.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen: Vakantie ftw !
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, last van m'n pootIk deed altijd alsof ik een blesure had omdat ik me schaam in mijn gymkleding en dik ben.
Die flikker naast hem.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Was ie trouwens gebracht mnet dat busje links achter hem?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Als je op school niks te doen hebt zit je toch echt op het verkeerde niveau.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:03 schreef Gupje het volgende:
Stage FTW heb eindelijk weer eens wat te doen in plaats van die pauper school
Kansloos zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je op school niks te doen hebt zit je toch echt op het verkeerde niveau.![]()
EN ALS JE WAT TE DOEN HEBT WAT DOE JE DAN HIER!1?1?1?1
Fok! kan toch gelijk met je werkquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je op school niks te doen hebt zit je toch echt op het verkeerde niveau.![]()
EN ALS JE WAT TE DOEN HEBT WAT DOE JE DAN HIER!1?1?1?1
Whehehquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]_! Klap op die buitenlandse smoel kun je krijgen
Ander busjequote:Op woensdag 18 februari 2009 15:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Was ie trouwens gebracht mnet dat busje links achter hem?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:08 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
De stoerheid straalt er gewoon van af.
Bij de eerste lachte ik al, maar bij de 2e ging ik stukquote:
Ja die 2e is echt koningquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
[..]
Bij de eerste lachte ik al, maar bij de 2e ging ik stuk
volgende topicquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja die 2e is echt koningDie moet in de OP vind ik
Nee ik was The Matrix aan het kijkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:13 schreef reetveter het volgende:
Ah, niemand post meer want iedereen wil de LAPO
Laat 1 ding duidelijk zijn (Krentenbol, IQM) HET THEMA MOET MATTHEW WILDERS ZIJN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |