Plus = buurtsuperquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Plus, met een omzet die in de top 10 staat van alle Plussen in Nederland ofzoietsWeet niet meer
Ik stuur mijn zusje naar je toe. Ergens in april.quote:
Nee, alle newbies worden er dan uitgetyft.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:43 schreef behangplakker het volgende:
Gaat er nog iets speciaals gebeuren bij topic #1000? Alle helden van weleer die even terugkeren ofzo
jaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik stuur mijn zusje naar je toe. Ergens in april.
Om je een trap tegen je knieschijf aan te geven.quote:
Nog beter, komen die andere ook terugquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, alle newbies worden er dan uitgetyft.
Zodat die op de knien gaat en je zusje af kan likken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Om je een trap tegen je knieschijf aan te geven.
NG gaat nooit op zijn knieën.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zodat die op de knien gaat en je zusje af kan likken?
Wat is een knien? Zo noemen ze konijnen in het boerenland, maar dan zie ik het verband niet echt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zodat die op de knien gaat en je zusje af kan likken?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:48 schreef behangplakker het volgende:
Joey, hebben wij toevallig Vice City hier liggen? Krijg er zin in naar aanleiding van dit nummer:
Een van de weinige gemeenten met een vloekverbod in hun APV:quote:
quote:Artikel 5.7.1 Vloekverbod
1. Het is verboden in het openbaar de naam van God vloekende te gebruiken.
2. Het in het eerste lid gestelde verbod geldt niet voorzover gedachten of gevoelens worden geopenbaard als bedoeld in artikel 7 van de Grondwet.
ENIG IDEE HOEVEEL PUTTEN JE MOEDER IN D'R REET HEEFTquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel putten er in mijn straat liggen?
Ja, toch treurigquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een van de weinige gemeenten met een vloekverbod in hun APV:
[..]
Holy fuck.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een van de weinige gemeenten met een vloekverbod in hun APV:
[..]
Mijn moeder is niet meer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ENIG IDEE HOEVEEL PUTTEN JE MOEDER IN D'R REET HEEFT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |