VC muziekquote:
Ik heb eigenlijk meer De Telegraaf gebruikt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Zolang je EnDanDit maar als bron gebruikt.
Ik dacht dat Raalte een boerendorp wasquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Puttense tradities
* Elke woensdagochtend wordt er markt gehouden op het Marktplein (het plein tussen de Oude Kerk en het gemeentehuis). Deze markt is een algemene warenmarkt.
* Elke tweede woensdag van oktober vindt traditiegetrouw de zogenaamde Ossenmarkt plaats. Dit is van oudsher een veemarkt, boeren kochten en verkochten er hun rundvee met de handjeklap-methode. Tegenwoordig is er nog slechts een enkel stuk vee te vinden op de Ossenmarkt, en is de markt veranderd in een braderie die jaarlijks veel bezoekers trekt.
* Elke avond om 21:00 uur luidt traditiegetrouw de papklok. Dit was in vroeger tijden het teken voor de landarbeiders dat hun werkdag erop zat, en dat ze naar huis konden om een bord warme pap te eten en vervolgens naar bed te gaan.
JE MOEDER IS EEN HOEAHquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Nee lul. Maar dat knaagt wel aan je hmm?
Dus als jij een krat komkommers laat vallen en keihard GVD roept, kun je worden ontslagen en vervolgd.quote:
Die zijn niet meer zo mobiel dacht ik zoquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk meer De Telegraaf gebruikt.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:52 schreef reetveter het volgende:
Maar bij die 2e dacht ik uiteraad weer aan de all-time hit
Tuurlijk knaagt dat aan je. Ik deed dat eens.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Nee lul. Maar dat knaagt wel aan je hmm?
En weer knaagt het aan je hmm, NG?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee grapje, ze is echt dood.
Het zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dus als jij een krat komkommers laat vallen en keihard GVD roept, kun je worden ontslagen en vervolgd.
Ik zal eens aan je moeder knagen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En weer knaagt het aan je hmm, NG?
Dan moet je gewoon nog harder lachen. En dan zo van: "HAHAHAH ZE HAD ZEKER TERMINALE KUTKANKER HEquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tuurlijk knaagt dat aan je. Ik deed dat eens.
Bleek z'n moeder allang onder de grond te liggen.
Dude, ze is 50, en niet bepaald een MILF.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon nog harder lachen. En dan zo van: "HAHAHAH ZE HAD ZEKER TERMINALE KUTKANKER HE![]()
![]()
"
Of kan dat nét niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |