quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen: Vakantie ftw !
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, last van m'n pootIk deed altijd alsof ik een blesure had omdat ik me schaam in mijn gymkleding en dik ben.
Die flikker naast hem.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker is mijn labiele collega, John-Aaldert.
Was ie trouwens gebracht mnet dat busje links achter hem?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker is mijn labiele collega, John-Aaldert.
Als je op school niks te doen hebt zit je toch echt op het verkeerde niveau.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:03 schreef Gupje het volgende:
Stage FTW heb eindelijk weer eens wat te doen in plaats van die pauper school
Kansloos zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je op school niks te doen hebt zit je toch echt op het verkeerde niveau.![]()
EN ALS JE WAT TE DOEN HEBT WAT DOE JE DAN HIER!1?1?1?1
Fok! kan toch gelijk met je werkquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je op school niks te doen hebt zit je toch echt op het verkeerde niveau.![]()
EN ALS JE WAT TE DOEN HEBT WAT DOE JE DAN HIER!1?1?1?1
Whehehquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]_! Klap op die buitenlandse smoel kun je krijgen
Ander busjequote:Op woensdag 18 februari 2009 15:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Was ie trouwens gebracht mnet dat busje links achter hem?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:08 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
De stoerheid straalt er gewoon van af.
Bij de eerste lachte ik al, maar bij de 2e ging ik stukquote:
Ja die 2e is echt koningquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
[..]
Bij de eerste lachte ik al, maar bij de 2e ging ik stuk
volgende topicquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja die 2e is echt koningDie moet in de OP vind ik
Nee ik was The Matrix aan het kijkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:13 schreef reetveter het volgende:
Ah, niemand post meer want iedereen wil de LAPO
Laat 1 ding duidelijk zijn (Krentenbol, IQM) HET THEMA MOET MATTHEW WILDERS ZIJN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |