quote:
Met falend plaatjequote:
Ik wilde Noel Gallagher smsen maar dat was me te lang, dus smste ik iets korts en hoopte op een reactiequote:
Hihi, je failde.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef behangplakker het volgende:
Het is L33t-time ! 1337
edit nu niet meer
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef behangplakker het volgende:
Het is L33t-time ! 1337
edit nu niet meer
Ik heb geen btg, dus kan niet terug smsenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wilde Noel Gallagher smsen maar dat was me te lang, dus smste ik iets korts en hoopte op een reactie
Jawel, ze zijn leuk vermaak. Zeker zolang je ze kan gebruiken om tegen aan te kankerenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:39 schreef Florian_ het volgende:
Al die vrouwen hier komt de SC niet ten goede [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
Faal-TT: -1
Faal-quote (Ik had tinypic niet eens gebruikt in die reactie.): -1
Naamtopic: +1
TS: +1
-----------
0-1
Dus jij haastte terwijl het 5 minuten duurdequote:
Shhhh, still haven't hit one....quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:39 schreef Florian_ het volgende:
Al die vrouwen hier komt de SC niet ten goede [ afbeelding ]
Ga beltegoed kopen in plaats van peukjes.quote:
Ik moest 2 mega grote borsten de OP in slepen en mijn heftruck vaardigheden zijn niet zo goed!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Jezus Krentenbol., waarom doe je zo lang over het openen van een nieuwe SC. Heb je godver lepra ofzo
Ik wilde ook Noel Gallagher smsen, maar is iets te duur naar het buitenland.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wilde Noel Gallagher smsen maar dat was me te lang, dus smste ik iets korts en hoopte op een reactie
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:40 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben even gebruikers aan het pwnen terwijl BT aan mijn piem0l zuigt
Je hebt een personal homo?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:39 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga even in mijn naakte flikker douchen.
Tala!
nee je zou bellen en je inbox leeg maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |