quote:
Met falend plaatjequote:
Ik wilde Noel Gallagher smsen maar dat was me te lang, dus smste ik iets korts en hoopte op een reactiequote:
Hihi, je failde.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef behangplakker het volgende:
Het is L33t-time ! 1337
edit nu niet meer
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef behangplakker het volgende:
Het is L33t-time ! 1337
edit nu niet meer
Ik heb geen btg, dus kan niet terug smsenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wilde Noel Gallagher smsen maar dat was me te lang, dus smste ik iets korts en hoopte op een reactie
Jawel, ze zijn leuk vermaak. Zeker zolang je ze kan gebruiken om tegen aan te kankerenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:39 schreef Florian_ het volgende:
Al die vrouwen hier komt de SC niet ten goede [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
Faal-TT: -1
Faal-quote (Ik had tinypic niet eens gebruikt in die reactie.): -1
Naamtopic: +1
TS: +1
-----------
0-1
Dus jij haastte terwijl het 5 minuten duurdequote:
Shhhh, still haven't hit one....quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:39 schreef Florian_ het volgende:
Al die vrouwen hier komt de SC niet ten goede [ afbeelding ]
Ga beltegoed kopen in plaats van peukjes.quote:
Ik moest 2 mega grote borsten de OP in slepen en mijn heftruck vaardigheden zijn niet zo goed!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Jezus Krentenbol., waarom doe je zo lang over het openen van een nieuwe SC. Heb je godver lepra ofzo
Ik wilde ook Noel Gallagher smsen, maar is iets te duur naar het buitenland.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wilde Noel Gallagher smsen maar dat was me te lang, dus smste ik iets korts en hoopte op een reactie
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:40 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben even gebruikers aan het pwnen terwijl BT aan mijn piem0l zuigt
Je hebt een personal homo?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:39 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga even in mijn naakte flikker douchen.
Tala!
nee je zou bellen en je inbox leeg maken.quote:
Op Bt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, je bent jaloers he? Geef maar toe..
Bellen? Ik heb je nummer niet eens.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee je zou bellen en je inbox leeg maken.
Ik heb de nieuwe stagiaire ook zover gekregen inmiddels.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat er aan mijn piem0l wordt gezogen terwijl ik op mijn werk ben.
Of gewoon niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan vraag je daar toch naar?
Ik geniet er meer van als ze het aanbieden in plaats van dat ik het moet vragen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan vraag je daar toch naar?
Maar je inbox is vol.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik geniet er meer van als ze het aanbieden in plaats van dat ik het moet vragen.
Ja man.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:44 schreef IQM het volgende:
En volle inboxes zijn het helemaal in 2009.Vraag maar aan [ afbeelding ].
tinypic, check de URL anders ffquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar haal je die smileys vandaan, welke site?
Nergens van. Ik weet gewoon waar ik moet zoeken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar haal je die smileys vandaan, welke site?
Wij zijn goed zeg. Was iedereen maar zo goed als ons.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe stagiaire ook zover gekregen inmiddels.
Als ze het nog intensiever moet aanbieden moet ze het op marktplaats zetten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik geniet er meer van als ze het aanbieden in plaats van dat ik het moet vragen.
Jaahaaa, maar der is een site waar je die smileys gewoon af kan halen omdat ze kant en klaar er met link staan, en die site ben ik kwijt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
tinypic, check de URL anders ff
Gefeliciteerd heer/mevrouw Florian_quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:45 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, zoek je dat? Zeg dat dan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jaahaaa, maar der is een site waar je die smileys gewoon af kan halen omdat ze kant en klaar er met link staan, en die site ben ik kwijt.
Ik wil met deze trouwenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
Florian_!! Je bent een koning!
Ik met ze allemaal trouwenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wil met deze trouwen![]()
[ afbeelding ]
Jij smst andere mannen en wilt nog een smsje terug ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:51 schreef reetveter het volgende:
Sms ik NG smst die homo niet terug![]()
Gadverdammequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wil met deze trouwen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij smst andere mannen en wilt nog een smsje terug ook!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
GadverdammeDie zou ik sowieso niet doen
, kijk naar die handen, laat staan die tieten. Zonder die poesj up vallen ze 2 meter naar beneden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Adelante smst wel terug.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:51 schreef reetveter het volgende:
Sms ik NG smst die homo niet terug![]()
Oudje.quote:
i lol'dquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Terecht, ik ben dan bang dat je als bedankje mij een boeketje stuurt.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Terecht, ik ben dan bang dat je als bedankje mij een boeketje stuurt.
Weet je het niet? Wd is NB.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij was er toch niet eens ten tijde van het NB gebeuren?
Ik, ik, ik.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wij zijn goed zeg. Was iedereen maar zo goed als ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |