Inderdaad. Mensen die dat nog niet doorhebben:quote:
GMTA~!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij was er toch niet eens ten tijde van het NB gebeuren?
Ik ben NB niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die dat nog niet doorhebben:
quote:
Ik heb geen idee wie NB is, ik ben alleen te weten gekomen dat NB noorsbloed was oid.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij was er toch niet eens ten tijde van het NB gebeuren?
Nee hoor. Ik zou niet durven.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
WD IS AL VAN MIJ, VAN MIJ, VAN MIJ, MOEWAHAHAHA
Ik ben op school.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom ben je niet op msn, schatje?![]()
Maar als je je vrijwillig aanbied sla ik dat ook niet af hoor. Dan doe ik wel een keertje alsof ik nog vrijgezel en 17 jaar ben.quote:
Dan kan ik je niet verder helpen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat is regelenIk kom nooit buiten dus.
Hé IQMquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom ben je niet op msn, schatje?![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee oké, jij bent wel subtieler.
Ik doe weinig. Ik laat zoveel mogelijk doen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee oké, jij bent wel subtieler.
Volgens mij ging daar iets misquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga weer even het gras maaien..
\.=. .=./
\.=. .=./
\.=. .=./
\.=. .=. /
\.=..=. /
Rond die tijd ga ik ook achter chickies aan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Skaff-a heeft een nieuw baantje, hij mag kippen vangen. dondernacht van 22:15 tot 06:00_!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Rond die tijd ga ik ook achter chickies aan.
Dat is correct. Ik zat echt mn best te doen met spaties enzo, en ik klik op post; weg spatiesquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Volgens mij ging daar iets mis
Stoer. Hier heb je een appel: ( ` )quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
\.=. .=./
\.=. .=./
\.=. .=./
\.=. .=. /
\.=..=. /
Als je er nu even comma's tussen zet, lijkt het ook nog echt gras en komt het beter over, nu lijkt het net of je grasmaaiers aan het verkopen bent.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
\.=. .=./
\.=. .=./
\.=. .=./
\.=. .=. /
\.=..=. /
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is correct. Ik zat echt mn best te doen met spaties enzo, en ik klik op post; weg spaties
quote:
Je maatk een foto zwart-wit en dan zet je je handtekening eronderquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OrigineelMaar zo lijkt ze veuls te jong.
Heul niet. Er staat gewoon zvo hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je maatk een foto zwart-wit en dan zet je je handtekening eronder
Heul wel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Heul niet. Er staat gewoon zvo hoor
I rest my case.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Heul niet. Er staat gewoon zvo hoor
1. Ze heeft ander haar.quote:
Wie is het?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Stoer. Hier heb je een appel: ( ` )
Photoshopquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:21 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
1. Ze heeft ander haar.
2. Dikkere kont.
Don't know.quote:
Dat is ook zo, zwart erbij klussen in het weekendquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je er nu even comma's tussen zet, lijkt het ook nog echt gras en komt het beter over, nu lijkt het net of je grasmaaiers aan het verkopen bent.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Rond die tijd ga ik ook achter chickies aan.
Nee man, ze is echt lekkerquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dacht dat je liever tieten had?quote:
( . Y . )quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dacht dat je liever tieten had?
( . )( . )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |