280 plaatjes van Stephanie Sadorra of Stephanie de Rooij.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:32 schreef IQM het volgende:
[..]
280 wat? Dat wist ik niet, dus ben ik de weddenschap maar niet aangegaan.
Andersom, dat is de vraagquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:33 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Zij kan mij wel krijgen.
Wie is het?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:33 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij kan mij wel krijgen.
Volgende keer, 'kay?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
280 plaatjes van Stephanie Sadorra of Stephanie de Rooij.
quote:
Nu is het wat minder duidelijk dat je gewoon je posts opkriktquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Hehe, dank je. Ik vond het al eng worden.
Hoezo vaag?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:38 schreef BobbyB het volgende:
Waarom kijkt Mischa Barton altijd zo vaag.
Ik ook, dat ik met Miley Cyrus, Emma Roberts en Haley Bennett seks had.quote:
Ik geef geen ene fuck om postcounts.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nu is het wat minder duidelijk dat je gewoon je posts opkrikt
Ik was gisteren vijfde, na jou
Dat is beroerd wakker wordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook, dat ik met Miley Cyrus, Emma Roberts en Haley Bennett seks had.
Miley Cyrus heeft een stom mondje.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook, dat ik met Miley Cyrus, Emma Roberts en Haley Bennett seks had.
Ja ik weet niet, ze heeft altijd zo lege blik op 1 of andere manier.quote:
Jawel dat weet je wel schatjequote:Op woensdag 18 februari 2009 10:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik geef geen ene fuck om postcounts.
Je zou die maar als te graag om je Harrie willen hebben anders.quote:
Don't get me started.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jawel dat weet je wel schatje
Hey reettaking!quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zou die maar als te graag om je Harrie willen hebben anders.
Nouja, dat ik in een appartement woonde, en een nieuwe huisgenoot kreeg. Het was alleen geen jongen, neen, maar een supermooi meisje. Donker haar, cup c 75 en een perfect kontje. Enige probleem was echter dat ik een vriendin heb, en dus niet vreemd kan gaan. Ik dus zo zeggen "jo, ik heb al een chick, maar ik je bent zoooo mooi". En toen ging ze me teasenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:39 schreef IQM het volgende:
Wow, bijzonder. Je hebt gedroomd.
Waarover?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, dat ik in een appartement woonde, en een nieuwe huisgenoot kreeg. Het was alleen geen jongen, neen, maar een supermooi meisje. Donker haar, cup c 75 en een perfect kontje. Enige probleem was echter dat ik een vriendin heb, en dus niet vreemd kan gaan. Ik dus zo zeggen "jo, ik heb al een chick, maar ik je bent zoooo mooi". En toen ging ze me teasenDus expres de badkamerdeur open laten staan als ze ging douchen etc. Uiteindelijk heb ik d'r keihard genomen, aangezien ik de verleiding niet meer aankon.
![]()
Dat soort dingen heb ik gewoon irl.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, dat ik in een appartement woonde, en een nieuwe huisgenoot kreeg. Het was alleen geen jongen, neen, maar een supermooi meisje. Donker haar, cup c 75 en een perfect kontje. Enige probleem was echter dat ik een vriendin heb, en dus niet vreemd kan gaan. Ik dus zo zeggen "jo, ik heb al een chick, maar ik je bent zoooo mooi". En toen ging ze me teasenDus expres de badkamerdeur open laten staan als ze ging douchen etc. Uiteindelijk heb ik d'r keihard genomen, aangezien ik de verleiding niet meer aankon.
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
![]()
Dat een mannelijke huisgenoot je uit elkaar wil scheuren, maar hij een relatie heeft? En dat jij de badkamerdeur expres openlaat om hem te teasen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik gewoon irl.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat een mannelijke huisgenoot je uit elkaar wil scheuren, maar hij een relatie heeft? En dat jij de badkamerdeur expres openlaat om hem te teasen?
Ja is goed!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:45 schreef IQM het volgende:
Ey, jongens! Gan we lekker biertje zuipen?! Of wat!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik verslikte me in mijn koffie vanwege je avatar
Je vader regelt dat altijdquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:46 schreef BobbyB het volgende:
Wie neemt er lekkere chicks mee?
Die leeft al 9 jaar niet meer, maar okee.quote:
De anderequote:Op woensdag 18 februari 2009 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die leeft al 9 jaar niet meer, maar okee.
Oh, die!quote:
Ik heb ook nog wel een foto van een mooie dame "aan het werk" maar die mag ik hier niet posten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:57 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs ik ben al aan het werk!
Ga eens leren als je op school zit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyf eens op met die plaatjes als ik op school zit
Ik weiger!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga eens leren als je op school zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lelijke hangtiet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:04 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ]
...
Vrouwen en humor.
Hey schat!quote:
Ik wist niet dat je homo was jitse, of is het eenmalig dat je je door hem laat uitwonen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
Sorry, ik was even met blackzilla e.e.a. aan het bespreken
Hoe weet jij mijn naamquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je homo was jitse, of is het eenmalig dat je je door hem laat uitwonen?
quote:
Oh okee.quote:En daarbij was ik niet het uitwonende onderwerp, maar jouw vriendin en BT.
BT? Brian Transeau?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe weet jij mijn naam
En daarbij was ik niet het uitwonende onderwerp, maar jouw vriendin en BT.
Alles fijn?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een lelijke hangtiet.![]()
[..]
Hey schat!
Stuk verdriet, ga je inlezenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
BT? Brian Transeau?
http://www.discogs.com/artist/BT
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
BT? Brian Transeau?
Ja hoor, met u dan?quote:
http://www.discogs.com/BT-Mercury-And-Solace/release/18448quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
BT? Brian Transeau?
In tegenstelling tot sommigen hier (ik noem geen namen... Jitse) let ik wel op in de SC. Je hebt het namelijk zelf een keer verteld.quote:
Kutquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommigen hier (ik noem geen namen... Jitse) let ik wel op in de SC. Je hebt het namelijk zelf een keer verteld.
Nou, vertel eens iets leuks.quote:
nog twee weken en dan krijg ik mijn nieuwe lease autoquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, vertel eens iets leuks.
het is saai
Ik heb een zwarte legging en een rok aan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, vertel eens iets leuks.
het is saai
Weet je dat die heel mooi passen bij mijn vloerbedekking?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte legging en een rok aan.
Alweer? Hoevaak krijg jij een lease auto?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nog twee weken en dan krijg ik mijn nieuwe lease auto
Ze passen nog beter bij mijn dekbed.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet je dat die heel mooi passen bij mijn vloerbedekking?
Niet zo vaak hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alweer? Hoevaak krijg jij een lease auto?Wat voor 1 btw?
Nog anderhalve week en dan is m'n vriendinnetje terug
Whehehequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze passen nog beter bij mijn dekbed.
Welke kleur heeft dat dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet je dat die heel mooi passen bij mijn vloerbedekking?
A-label, scheelt bijtellingquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet zo vaak hoorHet wordt een BMW 1 serie
![]()
Kijk dat is helemaal mooi
Eigenlijk wit.quote:
Ja, behoorlijk. Echt meer dan 50 euro per maandquote:
Rob Kamphues?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:43 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Kansloze hooligans hier in de stad, ze verliezen vanavond met 3-0 ofzo
Tof manquote:
Nee, Jan Linders.quote:
Geef vooral geen antwoord.quote:
Naij. Had het coffee-kleur geweest a la.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarom moeten jouw kleren de vlekken bedekken
Ssst. Ik ben aan het luisteren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geef vooral geen antwoord.[ afbeelding ]
quote:
Het grootste deel is nog coffee kleurquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Naij. Had het coffee-kleur geweest a la.
Smiley makes me say n-o.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Euh...de film kijken? [ afbeelding ]
Jouw zusje toch? Ik dacht al dat ik die tattoo herkende.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die heeft één of ander breezersletje serieus als tatoo in haar lies
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, wtf. Ik wist het! Maar FOK! heeft geen quasi-onschuldige smiley.= hypocriet.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jouw zusje toch? Ik dacht al dat ik die tattoo herkende.
Niet alles.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het grootste deel is nog coffee kleur
Dan had je geen smiley moeten doen. Met je hoofd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, wtf. Ik wist het! Maar FOK! heeft geen quasi-onschuldige smiley.= hypocriet.
It's funny 'cause it's true.quote:
Mijn catchphrase, wat doe je?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan had je geen smiley moeten doen. Met je hoofd.
Kan ik beter dat als UI nemen dan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's meer "Ik ben een mongool en ik sta voor lul, maar dat heb ik zelf niet door."
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's meer "Ik ben een mongool en ik sta voor lul, maar dat heb ik zelf niet door."
wtf?!quote:
M'n moeder-grappen, wat doe je?quote:
Probeer je me iets duidelijk te maken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vrij. Vrijt. Vrijen. Gevreeën.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vrij. Vrijt. Vrijen. Gevreeën.
It's so you.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Goeie binnenkomer, bolletje!quote:
Niemand kent het hier.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:04 schreef Lakitu het volgende:
stoere niggers, zeg ze zeg ze
mep die fools met een rechtse, rechtse
je fokt nu met de echte echte
oftewel de eckte eckte
Haaaaaaaaaaaai!quote:
Nee. IQM.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Probeer je me iets duidelijk te maken?
quote:
hvjquote:
Ik gewoon alle nummers.quote:
quote:
Snoop.quote:
quote:
Snoop denkt daar anders over, zo aan z'n gezicht te zien.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat een onaantrekkelijke vrouwen zijn dat zeg
quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Snoop denkt daar anders over, zo aan z'n gezicht te zien.
Daar doe ik het voor.quote:
Doe je toevallig ook zwart werk?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:33 schreef IQM het volgende:
Ik als zwartkijker had 'm al lang gezien.
Dan zou ik helaas zelfmoord moeten plegen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Je gaat fappen op Justin Timberlake, hè!
Nope, zit volledig op zwart zaad.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe je toevallig ook zwart werk?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:40 schreef Broekpaling het volgende:
Ik krijg opeens een energie uitbarsting hier.
WTF MEN111??!!!?
We all know you like it. [huillachsmilie]quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:47 schreef IQM het volgende:
[..]
I know you like it. You know you like it.
Both.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]![]()
Whipped cream or chocolate sauce?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:50 schreef IQM het volgende:
Kind dood doordat vader minnares zoent
Tragisch.
Maar... wie laat de buggy nou los op zo'n schuine kade?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:53 schreef Broekpaling het volgende:
WHAT HAVE YOU DONE TO MR BIGGLESWORTH!?1?1
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:53 schreef Broekpaling het volgende:
WHAT HAVE YOU DONE TO MR BIGGLESWORTH!?1?1
Wat een domme vraag, dat staat toch in het bericht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:50 schreef IQM het volgende:
Kind dood doordat vader minnares zoent
Tragisch.
Maar... wie laat de buggy nou los op zo'n schuine kade?
Whipped cream.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]![]()
Whipped cream or chocolate sauce?
http://en.wikipedia.org/wiki/Rhetorical_questionquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Wat een domme vraag, dat staat toch in het bericht.
hap hapquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:58 schreef IQM het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Rhetorical_question
Nee, ik had het wel door. Maar voelde toch de neiging om te reageren, aangezien ik het opzich wel een grappig grapje vond.quote:
Jaaa jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ik had het wel door. Maar voelde toch de neiging om te reageren, aangezien ik het opzich wel een grappig grapje vond.
Zie ik eruit alsof ik dom ben?quote:
Hap hap.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ik had het wel door. Maar voelde toch de neiging om te reageren, aangezien ik het opzich wel een grappig grapje vond.
Nee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik dom ben?![]()
Krentenbol, waag het om deze in te koppen. Ik bijt je hoofd eraf!
Ik wilde slechts duidelijk maken dat Bobbel verzuimde hoofdletter en punt in zijn zin te gebruiken.quote:
Lieg niet tegen me.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wilde slechts duidelijk maken dat Bobbel verzuimde hoofdletter en punt in zijn zin te gebruiken.![]()
Zeg, moet ik je krenten uit je plukken of zo?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wilde slechts duidelijk maken dat Bobbel verzuimde hoofdletter en punt in zijn zin te gebruiken.![]()
Nee, ze zitten veel te lekker.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, moet ik je krenten uit je plukken of zo?
Oh, okee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, ze zitten veel te lekker.
Ja, met de \.=.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haal jij het er weer subtiel af?
Jij kunt mijn dissen niet hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat je niet tegen me moet liegen? JA!
Of course.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haal jij het er weer subtiel af?
Dudette, don't get me started. Als ik mijn disses begin, ga je krassend en huilend ten onder.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij kunt mijn dissen niet hebben.![]()
Hoe slechter het nummer, hoe geiler de clip. Paupermarketeers.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:11 schreef reetveter het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)iek_sex_machine.html
Doe dat dan!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Blablabla.
Het nadeel is dan wel dat ik jou maar in de waan moet laten dat ik je disses niet kan hebben.
Welk nummerquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe slechter het nummer, hoe geiler de clip. Paupermarketeers.
Nummer 19quote:
Oké. Je hebt me.quote:
Wat een ontzettende vrouwonvriendelijke clipquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:11 schreef reetveter het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)iek_sex_machine.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Het is wel altijd de makkelijkste uitweg.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is zo moeilijk, Kb. Vrouwen gelijk geven druist tegen m'n principes in.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
watOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Ik gebruik het dan ook alleen als het me uitkomt. Niet bij bijdehante forummeisjes.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is wel altijd de makkelijkste uitweg.![]()
![]()
Ja, geil.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe slechter het nummer, hoe geiler de clip. Paupermarketeers.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Erniequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:19 schreef jitzzzze het volgende:
Ha, sukkels, hier is jullie opperbaaz weer.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wen er maar aan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Oké. Je hebt me.Ik kan je disses niet hebben.
Het is zo moeilijk, Kb. Vrouwen gelijk geven druist tegen m'n principes in.![]()
![]()
Ik ben er al 2 minuten hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:19 schreef jitzzzze het volgende:
Ha, sukkels, hier is jullie opperbaaz weer.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
quote:quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik gebruik het dan ook alleen als het me uitkomt. Niet bij bijdehante forummeisjes.![]()
Niet dus. Ik kreeg net gratis een tweede blikje uit de automaat. Ik ben zo'n grote opperbaaz dat zelfs de blikjesautomaat respect voor mij heeft.quote:![]()
Enige leuke daaraan is (was) New kids on the blockquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:22 schreef IQM het volgende:
Wie heeft dikke tieten en wil ff met me kletsen?
We are living in a material world, and I am a material girl![]()
Broodje bapao, jongen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Enige leuke daaraan is (was) New kids on the block![]()
Homo de zucht?quote:
Wees eens duidelijk man
quote:Maar dat nummer
![]()
Milli Vanilli - Girl you know it's true & Never Alone zijn dan wel vet
Maar ik tuf op je.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet dus. Ik kreeg net gratis een tweede blikje uit de automaat. Ik ben zo'n grote opperbaaz dat zelfs de blikjesautomaat respect voor mij heeft.![]()
Hoogstaande, I'm gonna teach you how to live.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Homo de zucht?
Wees eens duidelijk man
No, okay? No! No more! I will not let this become a thing! It's OVER! No more "Swarley!" No "Swarles!" No more "Swar-LAY!" No more "Swar--wait for it--LEE!" No more "Bob Swarleyman!" No more! No! It's over! Do you understand?![]()
Doe maar 10 biertjes en een stoli met ijs.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:22 schreef IQM het volgende:
Wie heeft dikke tieten en wil ff met me kletsen?Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Jij bent een homo en geen baazquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Homo de zucht?
Wees eens duidelijk man![]()
![]()
Het zal me benieuwenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:26 schreef Swarley het volgende:
[..]
Hoogstaande, I'm gonna teach you how to live.
0683564639quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Dat klopt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Noel-trekeend-Gallager is meer baaz dan ikkuh![]()
Bestaan tegenwoordig al nummers met 068- ? Eerst kwamen ze maar tot de 5quote:
Ja, geil.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:21 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, geil.
Why so sad?![]()
![]()
Oh, kut. Dat was m'n zusjes dr nummer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoor een of ander paard over z'n harde penis kermen?Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Ahaquote:![]()
Ga jij nou maar je tweede gratis blikje opdrinken grote baaz () en laat de volwassen mensen maar met rust
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, geil.
[ afbeelding ]
Why so sad?
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is je echte nummer. Gast.![]()
![]()
Niks aan de hand, het is NG maar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is je echte nummer. Gast.![]()
0 topics op naam. 14.gif![]()
Ik postte ook een echt nummer hoowr.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is je echte nummer. Gast.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik las "ketsen"quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:22 schreef IQM het volgende:
Wie heeft dikke tieten en wil ff met me kletsen?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |