Rob Kamphues?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:43 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Kansloze hooligans hier in de stad, ze verliezen vanavond met 3-0 ofzo
Tof manquote:
Nee, Jan Linders.quote:
Geef vooral geen antwoord.quote:
Naij. Had het coffee-kleur geweest a la.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarom moeten jouw kleren de vlekken bedekken
Ssst. Ik ben aan het luisteren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geef vooral geen antwoord.[ afbeelding ]
quote:
Het grootste deel is nog coffee kleurquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Naij. Had het coffee-kleur geweest a la.
Smiley makes me say n-o.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Euh...de film kijken? [ afbeelding ]
Jouw zusje toch? Ik dacht al dat ik die tattoo herkende.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die heeft één of ander breezersletje serieus als tatoo in haar lies
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, wtf. Ik wist het! Maar FOK! heeft geen quasi-onschuldige smiley.= hypocriet.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jouw zusje toch? Ik dacht al dat ik die tattoo herkende.
Niet alles.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het grootste deel is nog coffee kleur
Dan had je geen smiley moeten doen. Met je hoofd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, wtf. Ik wist het! Maar FOK! heeft geen quasi-onschuldige smiley.= hypocriet.
It's funny 'cause it's true.quote:
Mijn catchphrase, wat doe je?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan had je geen smiley moeten doen. Met je hoofd.
Kan ik beter dat als UI nemen dan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's meer "Ik ben een mongool en ik sta voor lul, maar dat heb ik zelf niet door."
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's meer "Ik ben een mongool en ik sta voor lul, maar dat heb ik zelf niet door."
wtf?!quote:
M'n moeder-grappen, wat doe je?quote:
Probeer je me iets duidelijk te maken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vrij. Vrijt. Vrijen. Gevreeën.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vrij. Vrijt. Vrijen. Gevreeën.
It's so you.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Goeie binnenkomer, bolletje!quote:
Niemand kent het hier.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:04 schreef Lakitu het volgende:
stoere niggers, zeg ze zeg ze
mep die fools met een rechtse, rechtse
je fokt nu met de echte echte
oftewel de eckte eckte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |