quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik verslikte me in mijn koffie vanwege je avatar
Je vader regelt dat altijdquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:46 schreef BobbyB het volgende:
Wie neemt er lekkere chicks mee?
Die leeft al 9 jaar niet meer, maar okee.quote:
De anderequote:Op woensdag 18 februari 2009 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die leeft al 9 jaar niet meer, maar okee.
Oh, die!quote:
Ik heb ook nog wel een foto van een mooie dame "aan het werk" maar die mag ik hier niet posten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:57 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs ik ben al aan het werk!
Ga eens leren als je op school zit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyf eens op met die plaatjes als ik op school zit
Ik weiger!quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga eens leren als je op school zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lelijke hangtiet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:04 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ]
...
Vrouwen en humor.
Hey schat!quote:
Ik wist niet dat je homo was jitse, of is het eenmalig dat je je door hem laat uitwonen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
Sorry, ik was even met blackzilla e.e.a. aan het bespreken
Hoe weet jij mijn naamquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je homo was jitse, of is het eenmalig dat je je door hem laat uitwonen?
quote:
Oh okee.quote:En daarbij was ik niet het uitwonende onderwerp, maar jouw vriendin en BT.
BT? Brian Transeau?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe weet jij mijn naam
En daarbij was ik niet het uitwonende onderwerp, maar jouw vriendin en BT.
Alles fijn?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een lelijke hangtiet.![]()
[..]
Hey schat!
Stuk verdriet, ga je inlezenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
BT? Brian Transeau?
http://www.discogs.com/artist/BT
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
BT? Brian Transeau?
Ja hoor, met u dan?quote:
http://www.discogs.com/BT-Mercury-And-Solace/release/18448quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
BT? Brian Transeau?
In tegenstelling tot sommigen hier (ik noem geen namen... Jitse) let ik wel op in de SC. Je hebt het namelijk zelf een keer verteld.quote:
Kutquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommigen hier (ik noem geen namen... Jitse) let ik wel op in de SC. Je hebt het namelijk zelf een keer verteld.
Nou, vertel eens iets leuks.quote:
nog twee weken en dan krijg ik mijn nieuwe lease autoquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, vertel eens iets leuks.
het is saai
Ik heb een zwarte legging en een rok aan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, vertel eens iets leuks.
het is saai
Weet je dat die heel mooi passen bij mijn vloerbedekking?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte legging en een rok aan.
Alweer? Hoevaak krijg jij een lease auto?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nog twee weken en dan krijg ik mijn nieuwe lease auto
Ze passen nog beter bij mijn dekbed.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet je dat die heel mooi passen bij mijn vloerbedekking?
Niet zo vaak hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alweer? Hoevaak krijg jij een lease auto?Wat voor 1 btw?
Nog anderhalve week en dan is m'n vriendinnetje terug
Whehehequote:Op woensdag 18 februari 2009 11:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze passen nog beter bij mijn dekbed.
Welke kleur heeft dat dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet je dat die heel mooi passen bij mijn vloerbedekking?
A-label, scheelt bijtellingquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet zo vaak hoorHet wordt een BMW 1 serie
![]()
Kijk dat is helemaal mooi
Eigenlijk wit.quote:
Ja, behoorlijk. Echt meer dan 50 euro per maandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |