280 plaatjes van Stephanie Sadorra of Stephanie de Rooij.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:32 schreef IQM het volgende:
[..]
280 wat? Dat wist ik niet, dus ben ik de weddenschap maar niet aangegaan.
Andersom, dat is de vraagquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:33 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Zij kan mij wel krijgen.
Wie is het?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:33 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij kan mij wel krijgen.
Volgende keer, 'kay?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
280 plaatjes van Stephanie Sadorra of Stephanie de Rooij.
quote:
Nu is het wat minder duidelijk dat je gewoon je posts opkriktquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Hehe, dank je. Ik vond het al eng worden.
Hoezo vaag?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:38 schreef BobbyB het volgende:
Waarom kijkt Mischa Barton altijd zo vaag.
Ik ook, dat ik met Miley Cyrus, Emma Roberts en Haley Bennett seks had.quote:
Ik geef geen ene fuck om postcounts.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nu is het wat minder duidelijk dat je gewoon je posts opkrikt
Ik was gisteren vijfde, na jou
Dat is beroerd wakker wordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook, dat ik met Miley Cyrus, Emma Roberts en Haley Bennett seks had.
Miley Cyrus heeft een stom mondje.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook, dat ik met Miley Cyrus, Emma Roberts en Haley Bennett seks had.
Ja ik weet niet, ze heeft altijd zo lege blik op 1 of andere manier.quote:
Jawel dat weet je wel schatjequote:Op woensdag 18 februari 2009 10:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik geef geen ene fuck om postcounts.
Je zou die maar als te graag om je Harrie willen hebben anders.quote:
Don't get me started.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jawel dat weet je wel schatje
Hey reettaking!quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zou die maar als te graag om je Harrie willen hebben anders.
Nouja, dat ik in een appartement woonde, en een nieuwe huisgenoot kreeg. Het was alleen geen jongen, neen, maar een supermooi meisje. Donker haar, cup c 75 en een perfect kontje. Enige probleem was echter dat ik een vriendin heb, en dus niet vreemd kan gaan. Ik dus zo zeggen "jo, ik heb al een chick, maar ik je bent zoooo mooi". En toen ging ze me teasenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:39 schreef IQM het volgende:
Wow, bijzonder. Je hebt gedroomd.
Waarover?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, dat ik in een appartement woonde, en een nieuwe huisgenoot kreeg. Het was alleen geen jongen, neen, maar een supermooi meisje. Donker haar, cup c 75 en een perfect kontje. Enige probleem was echter dat ik een vriendin heb, en dus niet vreemd kan gaan. Ik dus zo zeggen "jo, ik heb al een chick, maar ik je bent zoooo mooi". En toen ging ze me teasenDus expres de badkamerdeur open laten staan als ze ging douchen etc. Uiteindelijk heb ik d'r keihard genomen, aangezien ik de verleiding niet meer aankon.
![]()
Dat soort dingen heb ik gewoon irl.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, dat ik in een appartement woonde, en een nieuwe huisgenoot kreeg. Het was alleen geen jongen, neen, maar een supermooi meisje. Donker haar, cup c 75 en een perfect kontje. Enige probleem was echter dat ik een vriendin heb, en dus niet vreemd kan gaan. Ik dus zo zeggen "jo, ik heb al een chick, maar ik je bent zoooo mooi". En toen ging ze me teasenDus expres de badkamerdeur open laten staan als ze ging douchen etc. Uiteindelijk heb ik d'r keihard genomen, aangezien ik de verleiding niet meer aankon.
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
![]()
Dat een mannelijke huisgenoot je uit elkaar wil scheuren, maar hij een relatie heeft? En dat jij de badkamerdeur expres openlaat om hem te teasen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik gewoon irl.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat een mannelijke huisgenoot je uit elkaar wil scheuren, maar hij een relatie heeft? En dat jij de badkamerdeur expres openlaat om hem te teasen?
Ja is goed!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:45 schreef IQM het volgende:
Ey, jongens! Gan we lekker biertje zuipen?! Of wat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |