Ik heb geen meisjes jonger dan 18 anders dan knikkeren ze je profiel weg bij MySpace.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb tenminste 15 jarige AshleyMet cup D (of hoger)
Wat is er leuk aan MySpace dan? Je voegt chicks doe die je niet kent, en dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb geen meisjes jonger dan 18 anders dan knikkeren ze je profiel weg bij MySpace.
Myspace verwijdert 29.000 pedofielen uit database
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb geen meisjes jonger dan 18 anders dan knikkeren ze je profiel weg bij MySpace.
Myspace verwijdert 29.000 pedofielen uit database
Ik vind het ook niet heel spannend.quote:
MySpace is baas!quote:
Ik zal volgende keer als ik er ben naja laat maar...quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:13 schreef Florian_ het volgende:
Heeft ze ook een sextape DE, anders hoeft het van mij niet
Myspace is leuk omdat ik mensen ken die ik toevoeg, die ik anders niet zo vaak spreek (vooral mensen uit Amerika) En het werkt tenminste itt hyves.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan MySpace dan? Je voegt chicks doe die je niet kent, en dan?
Nou, ik voeg echt niet zomaar iedereen toe of zo. heb ook maar 61 vriendjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan MySpace dan? Je voegt chicks doe die je niet kent, en dan?
De vormgeving is bagger, hoewel Profile 2.0 wel mooi is. Het is inderdaad traag en de helft van de tijd krijg je vage meldingen, maar ach.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Hyves is zo slecht geschreven en die vormgeving
en hoe sloom het wel niet is
Dat zal best.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
MySpace is baas!Iedereen die ik ken zit erop en het is handig om nieuwe artiesten te leren kennen.
Ik welquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:16 schreef Florian_ het volgende:
Oh. Naja niks voor mij dan. Ik ken geen Amerikanen
Mijn profiel is de shit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zal best.Maar ik vind het zo verdomde lelijk. Juist omdat je het zelf helemaal kan 'pimpen', net als bij Hyves. En dus is 95% van de profielen aartslelijk.
Ja, maar ik kom er ook niet voor de mooie webdesignsquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zal best.Maar ik vind het zo verdomde lelijk. Juist omdat je het zelf helemaal kan 'pimpen', net als bij Hyves. En dus is 95% van de profielen aartslelijk.
Nee, maar dat weerhoudt mij wel van een bezoekje.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom er ook niet voor de mooie webdesigns
Daar zit niemand op die ik ken dus dan heeft dat weinig zin he.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar dat weerhoudt mij wel van een bezoekje.Doe dan Facebook ofzo.
Facebook heb ik ook, maar dat vind ik helemaal vaagquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar dat weerhoudt mij wel van een bezoekje.Doe dan Facebook ofzo.
Would you like to cum on myfacebook?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Facebook heb ik ook, maar dat vind ik helemaal vaag
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:22 schreef Florian_ het volgende:
Hyves, LinkedIn, Facebook,
Ik heb het allemaal.
Ik ken maar een paar Amerikanen (van vakantie en via m'n vriendin) voor de rest veel mensen uit Engeland.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:16 schreef Florian_ het volgende:
Oh. Naja niks voor mij dan. Ik ken geen Amerikanen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:21 schreef jitzzzze het volgende:
Alleen BobbyB kent een Amerikaan, zijn vriendin. Hij weet het zelf nog niet, maar ze komt nooit meer terug naar Nederland.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Would you like to cum on myfacebook?
cu2quote:
Dat heb ik ook, ik ben nu in een discussie met een christelijke mongoolquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Facebook heb ik ook, maar dat vind ik helemaal vaag
Ik heb alleen MySpace en Last.fmquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:22 schreef Florian_ het volgende:
Hyves, LinkedIn, Facebook, verdwaald MySpace account
Ik heb het allemaal. Best erg eigenlijk
Oh, ja ook nog Last.fm!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb alleen MySpace en Last.fmOja en ik had vroeger zo'n MSN Space ding.
wut, wie?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze zoveel vrienden heeft
Dag!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:26 schreef Acinonyx het volgende:
Nog niet vol ?
Ah nouja LAPO dan maar en ik ga de school in brand steken, houdoei
Hoeveel?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:29 schreef Florian_ het volgende:
IQM heeft straks weer de lapo, wedden
280?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |