Onmogelijk.quote:
Ik heb hem opgeslagen als laura.rarquote:
Nou verwacht je wel erg veel van mijquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
Eindelijk is er weer iemand om dit kansloze topic toch nog wat inhoud te geven
van mij hoef je het niet te verwachten vandaag. Ik ben echt mega chagrijnig vandaag. Ik moet nog steeds een motivatie voor de Marine schrijven, ik erger me nu al kapot aan mn collega's. En dan begint die Eurlings te zeiken over nieuwe banden. Weet die mafketel wel wat dat kost?quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou verwacht je wel erg veel van mij
400 euroquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
van mij hoef je het niet te verwachten vandaag. Ik ben echt mega chagrijnig vandaag. Ik moet nog steeds een motivatie voor de Marine schrijven, ik erger me nu al kapot aan mn collega's. En dan begint die Eurlings te zeiken over nieuwe banden. Weet die mafketel wel wat dat kost?
Wat? Laat ze eerst maar eens asfalt bijleggen zodat je ook wat aan die banden hebt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
van mij hoef je het niet te verwachten vandaag. Ik ben echt mega chagrijnig vandaag. Ik moet nog steeds een motivatie voor de Marine schrijven, ik erger me nu al kapot aan mn collega's. En dan begint die Eurlings te zeiken over nieuwe banden. Weet die mafketel wel wat dat kost?
Ja, voor 3 wanliwangpang bandjes uit China. Als ik dood wil dan kan ik wel een prettigere manier verzinnen.quote:
Voor in de file hoef ik geen hoogstaande kwaliteitsbanden te hebben. Dan zijn 3 afgeragde bandjes ook primaquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat? Laat ze eerst maar eens asfalt bijleggen zodat je ook wat aan die banden hebt.
Nee, precies. Ach ja, stelletje geldkloppers.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor in de file hoef ik geen hoogstaande kwaliteitsbanden te hebben. Dan zijn 3 afgeragde bandjes ook prima
Weet je wat ten gunste komt van het milieu? Die files eens oplossen.quote:De Dienst Wegverkeer (RDW) gaat de autobanden toetsen aan de hand van deze EU-criteria over grip, geluid en rolweerstand.
Volgens Eurlings komt de lage rolweerstand ten gunste van het verbruik en daarmee dus het milieu en de portemonnee van de automobilist. De verbeterde grip zorgt ervoor dat deze band veiliger is, stelt het ministerie. Ook zijn de banden stiller.
Precies.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet je wat ten gunste komt van het milieu? Die files eens oplossen.
Ja sorry, ik zag dat Stephanie online was dus toen moest ik even fappen.quote:
Wat een kansloos forum is het toch ook.quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:54 schreef jitzzzze het volgende:
http://www.flitsservice.n(...)n-gepakt-t50358.html
Royal sadness
JuH ZiT oP MIjSpaCe.C0mquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zag dat Stephanie online was dus toen moest ik even fappen.
[ afbeelding ]
Ze had je toch verwijderd uit je vriendenlijstje?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt, wel leuk om te lezen en mensen uit te lachen. En heel blij zijn dat dat mij niet overkomt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een kansloos forum is het toch ook.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pics.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb tenminste 15 jarige AshleyMet cup D (of hoger)
Niet waar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze had je toch verwijderd uit je vriendenlijstje?
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=120209708quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |