Zeg, moet ik je krenten uit je plukken of zo?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wilde slechts duidelijk maken dat Bobbel verzuimde hoofdletter en punt in zijn zin te gebruiken.![]()
Nee, ze zitten veel te lekker.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, moet ik je krenten uit je plukken of zo?
Oh, okee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, ze zitten veel te lekker.
Ja, met de \.=.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haal jij het er weer subtiel af?
Jij kunt mijn dissen niet hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat je niet tegen me moet liegen? JA!
Of course.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haal jij het er weer subtiel af?
Dudette, don't get me started. Als ik mijn disses begin, ga je krassend en huilend ten onder.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij kunt mijn dissen niet hebben.![]()
Hoe slechter het nummer, hoe geiler de clip. Paupermarketeers.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:11 schreef reetveter het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)iek_sex_machine.html
Doe dat dan!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Blablabla.
Het nadeel is dan wel dat ik jou maar in de waan moet laten dat ik je disses niet kan hebben.
Welk nummerquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe slechter het nummer, hoe geiler de clip. Paupermarketeers.
Nummer 19quote:
Oké. Je hebt me.quote:
Wat een ontzettende vrouwonvriendelijke clipquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:11 schreef reetveter het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)iek_sex_machine.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Het is wel altijd de makkelijkste uitweg.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is zo moeilijk, Kb. Vrouwen gelijk geven druist tegen m'n principes in.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
watOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |