jaaaaa toen was ie ineens dichtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:31 schreef innepin het volgende:
Ik heb ook wel van die dure beha's hoorMaar dat komt ook omdat ze bij de H&M en Hunkemöller gewoon niet verder dan D of DD gaan, en dan met die dunne bandjes...
Dat past nie
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:20 schreef mijsje het volgende:
mijn marlies dekkers setjes zijn niet duurder dan 170 euro(bh al 150 euro... maar doe er ook al heel intensief 5 jaar mee... dan valt het wel weer mee...)
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
Oooh Mijsje, 150 euro voor een bh?![]()
ik zou het niet kunnen denk ikhahaha, serieus ik ben zó gierig. En ik doe ook al ruim meer dan 5 jaar met mn wehkampjes van een tientje, van die fijne tshirt bh's. Als ik es wat moois wil dan koop ik wat bij de H&M of Hunkemöller ofzo. Dan kan ik tenminste regelmatig van smaak veranderen
maar ik val dan gelukkig ook nog in de standaardmaten. Kan me voorstellen dat als je een grote maat hebt dat je dan weer wel investeert in goede (dure) bh's...
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef mijsje het volgende:ik had ze nog uit de tijd dat ik met toen nog vriendje ging shoppen voor lingerie... hij kocht zomaar 3 setjes voor me met beide bh's 150 euro en tuurlijk moest er een bijpassende string bij. (weet niet meer zeker hoe duur die waren, maar goedkoop waren die ook niet...) zelf had ik het ook echt nooit gekocht!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:31 schreef innepin het volgende:
Ik heb ook wel van die dure beha's hoorMaar dat komt ook omdat ze bij de H&M en Hunkemöller gewoon niet verder dan D of DD gaan, en dan met die dunne bandjes...
Dat past nie
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:31 schreef elvy het volgende:
ik heb -na heul lang nadenken en twijfelen- een paar jaar geleden een bikini gekocht van Marlies Dekkers (wegens moeilijke maat, en eindelijk een hippe bikini die ook nog past) ik heb nog lang buikpijn gehad van die prijs, en dat was nog niet eens de helft!!! Maar er nu dus al jaren plezier van, en ziet er nog als nieuw uit, dus is zijn geld waard geweest. Maar 400 euro voor lingerie, pfoe!
Anyway, lijkt me wel een nacht merrie trouwens om je koffer kwijt te raken, niet eens alleen vanwege de financiele schade, maar vind al die favoriete kleding maar weer eens opnieuw!
Ik doe sporadisch grote aankopen van de 13e maand, vakantiegeld etc.... Rijk ben ik verder niet hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:48 schreef huuphuup het volgende:
hihi ja Rocka, dat willen is nooit zo het probleem bij mijhet is meer dat ik nooit geld teveel heb
of in ieder geval niet in die hoeveelheden. Achja, van de week maar weer es een staatslot kopen...
Hahaha Mijsje
dat laatste is dus voor mij echt een reden om niet bij de Livera te kopen. klinkt misschien stom, maar voor mij hoeven die verkoopsters niet binnen te komen hollenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij spelen ze bij de Hema vals. Ik moest ineens een cupmaat groter hebben?![]()
![]()
Dus nee, het zijn niet mijn boobs die groeien. Het zijn de maten. * debuurvrouw hoofd in zand steekt
Toen ik net geopereerd was heb ik echt een kapitaal uitgegeven aan nieuwe lingerie. Het was echt een heerlijkheid om dingen uit het schap te pakken en dat het ook echt paste! Heb er nog twee van over, en die passen nog.het is dus écht de Hema.
![]()
Ik heb ook wel eens bij Livera gestaan, dat een verkoopmevrouw de gordijnen open trok en door de winkel schreeuwde: Nee ZOOOOOOOOOOOOO groot verkopen we inderdaad niet!
Leuk.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat laatste is dus voor mij echt een reden om niet bij de Livera te kopen. klinkt misschien stom, maar voor mij hoeven die verkoopsters niet binnen te komen hollen
De enige Marlies Dekkers die ik heb, is kwalitatief wel een heel erg stuk beter dan alle andere setjes die ik heb (en daar zitten ook bh's tussen van 50 - 60 euro). Bij de MD ziet alles er nog precies zo uit als op de dag dat ik 'm kocht (een jaar of 7 geleden).. terwijl ik 'm gewoon in de wasmachine gooi op 40 graden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:51 schreef freecell het volgende:
Goede lingerie is altijd goed
(al betaal je bij Marlies Dekkers imo meer voor de naam dan voor de kwaliteit)
dan komt dat vast doordat de rest vanwege slechte kwaliteit gekrompen isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:17 schreef E.T. het volgende:
[..]
De enige Marlies Dekkers die ik heb, is kwalitatief wel een heel erg stuk beter dan alle andere setjes die ik heb (en daar zitten ook bh's tussen van 50 - 60 euro). Bij de MD ziet alles er nog precies zo uit als op de dag dat ik 'm kocht (een jaar of 7 geleden).. terwijl ik 'm gewoon in de wasmachine gooi op 40 graden.
Dus wel kwaliteit imo![]()
Overigens is het de enige niet-voedings-bh die ik nog pas![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:46 schreef elvy het volgende:
Dat heb ik dus inderdaad precies zo, qua maat. Bij Hunkemoller en Livera kan ik dus niet eens terecht. Sterker nog, daar hebben ze wel eens tegen me gezegd: 'mevrouw dat is geen maat, dat is een afwijking' toen ik mijn bh maat noemde (70E). [knip]
dat doe ik dus ook! no way dat er zomaar iemand bij me het hokje binnenrent...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:07 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]Als ik ga dan laat ik mijn lief het gordijn bewaken!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:31 schreef E.T. het volgende:
Nog ff en dan kan ik weer op bh-jacht.. een ramp vind ik dat altijd![]()
Na drie kinderen is de maat er iig niet makkelijker op geworden met m'n theezakjes bij een ondermaat van 85 a 90![]()
Als ik ooit geld te veel heb, wil ik wel een paar siliconen zodat het er weer wat gezelliger uit ziet
ik heb in een B ook nog ruimte overquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:47 schreef S_oepstengel het volgende:
BH's.... mijn allergrootste trauma. En nee, niet omdat m'n borsten nou zo groot zijn.![]()
Ik had de hoop dat ze groter zouden worden tijdens de zwangerschap maar dat valt best wel tegenIk heb geeneens een B'tje.
![]()
Vroeger toen ik nog 'klein' was...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:58 schreef pinquit het volgende:
huh, heb jij een marlies dekkers??nooit gezien!
Ik wil dat de Hema en H&M eens op straat om zich heen gaan kijken. Er zijn in Nederland best veel vrouwen die meer nodig hebben dan cup E. (Ikzelf bijvoorbeeld) Als ze daar leuke bh's voor gingen uitbrengen zou dat erg goed verkopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:46 schreef Reinhilde het volgende:
Als ik klaar ben met kindjes krijgen en voeden, wil ik heeeeeeel graag een borstverkleining. Het lijkt me zo heerlijk om van die leuke hema en h&m behaatjes te kunnen kopen, ipv altijd van die dure van Triumph met dikke banden.
Daar kromp ik ineen toen ik met Sasha's zwangerschap een meegroeibh ging halen. Ik dacht 'ik moet er toch maar eens aan'. Dus ik gaf aan dat ik geen idee had van de maat omdat ik nooit een BH draag. Dat werd even krachtig en krijsend herhaald: 'DRAAGT U GEEN BH?????'quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:29 schreef Belana het volgende:
ik vind de livera uberhaupt een k*twinkel met dito personeel
Kom er aan!quote:
da`s ongeveer net zo erg als een 5-jarige die bij je in het hokje komt staan en vervolgens lachend uitroept dat je buik over je onderbroek hangtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar kromp ik ineen toen ik met Sasha's zwangerschap een meegroeibh ging halen. Ik dacht 'ik moet er toch maar eens aan'. Dus ik gaf aan dat ik geen idee had van de maat omdat ik nooit een BH draag. Dat werd even krachtig en krijsend herhaald: 'DRAAGT U GEEN BH?????'
Ik kreeg een beetje dat condoom gevoel. Fijn dat ze de hele winkel mee lieten genieten. Het was verder niet genant of iets dat niemand mag weten, maar mijn hemel... een beetje minder mag wel.
Maar goed, als ik sommige dingen hierboven lees kan het altijd erger!![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:24 schreef S_oepstengel het volgende:
[..]
Kom er aan!![]()
![]()
Maar ach.. ik ben echt diep ongelukkig met mijn borsten..Wie weet laat ik wel een borstvergroting doen ooit... maar nu durf ik nog niet
Zo'n doos hebben wij in de apotheek staan bij mn ouders daarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar kromp ik ineen toen ik met Sasha's zwangerschap een meegroeibh ging halen. Ik dacht 'ik moet er toch maar eens aan'. Dus ik gaf aan dat ik geen idee had van de maat omdat ik nooit een BH draag. Dat werd even krachtig en krijsend herhaald: 'DRAAGT U GEEN BH?????'
Ik kreeg een beetje dat condoom gevoel. Fijn dat ze de hele winkel mee lieten genieten. Het was verder niet genant of iets dat niemand mag weten, maar mijn hemel... een beetje minder mag wel.
oh wacht ik weet het weer geloof ik. echt felfelroze was die he?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:03 schreef skadhd het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog 'klein' was...
Die roze met wit...
dat lijkt me nou heerlijk!quote:DEVENTER - Het Deventer Ziekenhuis opent in april een trainingscentrum waar plastisch chirurgen worden opgeleid voor het aanbrengen van inwendige bh's bij vrouwen.
Initiatiefnemer, plastisch chirurg H.P. de Bruijn, heeft de operatie bij ongeveer honderd Nederlandse vrouwen toegepast en gaat het concept nu wereldwijd verspreiden.
Volgens hem is sprake van een revolutionaire nieuwe vinding, waar internationaal veel belangstelling voor is. De inwendige bh is een flinterdun, sterk netje dat de borsten op hun plaats houdt.
Netje
De ingreep is volgens de arts volledig veilig. ''Het netje wordt al veertig jaar gebruikt bij liesbreuken en buikwandoperaties. Er zijn zeer weinig complicaties, en als ze er zijn zijn ze niet ernstig.''
De ingreep wordt niet vergoed door de zorgverzekeraars en kost 5200 euro. De Bruijn voert de operaties uit in samenwerking met het Deventer Ziekenhuis.
Volgens de arts is het grote voordeel van de inwendige bh dat het resultaat blijvend is. ''Een traditionele borstlift helpt maar tijdelijk.''
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
da`s ongeveer net zo erg als een 5-jarige die bij je in het hokje komt staan en vervolgens lachend uitroept dat je buik over je onderbroek hangt![]()
het is daar echt alsof ze het personeel ervoor opleiden ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:30 schreef pinquit het volgende:
echt hoor!! sommig winkelpersoneel![]()
![]()
vorige week vroeg de madam achter de hemataarten of je max met 2 xx-en schrijft![]()
dus ik zeg: nee stel je voor
maar ze snapte me niet en zei toen heel dom: jaahahahaha *knor* stel je voor dat ik t verkeerd doe! *gnorf*
dat zou wel ideaal zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ow Maneki!![]()
Wat verschrikkelijk!
En Huup, dat is idd ook zoiets... wat denken die mensen... dat die streep op de grond ook gelijk een geluidsbarriere optrekt?
Ow Huup! dat van je tante!Ik zit hier hardop te lachen! Wat verschrikkelijk!
ik zit in een noodtempo een mega hoeveelheid emails weg te werkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Oh bahbahbah... ik moet echt werken. Maar ik kan mezelf er zo enorm níet toe zetten.Waarom toch?
Waarom vind ik het niet gewoon onwijs leuk enzo. Maar het boeit me ook gewoon echt niet.
Ik krijg soms de neiging om reply's te sturen zoals ik hier wel eens op van die domme baggeraars reageer...
'En je punt is???'![]()
![]()
Lijkt me echt heerlijk om eens te doen, dat gezanik om niks.
![]()
zitten leuke setjes tussen!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:46 schreef _evenstar_ het volgende:
*kuch* http://www.bravissimo.com/products/lingerie
Echt heel fijn en niet zo reteduur voor leuke lingeriesetjes in grote maten
volgens mij kom ik met hele leuke setjes thuis na mijn bezoekje engeland hahaquote:
Mooie dingen hebben ze daar! Zag er een aantal keer Freya tussen staan, die hebben echt leuke dingenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:46 schreef _evenstar_ het volgende:
*kuch* http://www.bravissimo.com/products/lingerie
Echt heel fijn en niet zo reteduur voor leuke lingeriesetjes in grote maten
Aaaahw, zo'n trauma heeft iedereen wel toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:03 schreef Luchtbel het volgende:
Oh als ik dit lees komt mijn eerstekeerbhkopentrauma direct naar boven. Dat was bij Livera. En het was gruwelijk![]()
Wel fijn om 14 jaar later te lezen dat ik niet de enige ben
Ik heb eigenlijk alleen spijt dat ik het nooit eerder heb gedurfd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:51 schreef pinquit het volgende:
bluh bh's kopenniet mijn hobby.
maar!! in het najaar staat een borstverkleining op de planning(eng!!!)
heb nu 75F/G (dit is letterlijklinks is G, rechts is F)
Daar zou ik maar niet te zeker van zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:01 schreef Vlindur het volgende:
Ik had in groep 8 al Bh's aan. En ik weet niet beter dan dat ik nooit een A en B heb gehad. Volgens mij begonnen ze al bij C.. Mijn grootste was F, maar ik ben vorig jaar afgevallen en hang nu op E.
En ik vind het prima zo. Een kleinere maat zou me ook niet staan denk ik. Ben de slankste ook niet.![]()
En ik heb echt nooit last van volk dat zomaar mn pashokje inloopt. Hier vragen ze dat altijd netjes.
Dan ben ik gewoon blij dat het mij nog niet is overkomenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet te zeker van zijn.Lees voorgaande Livera-ervaring.
Was écht in het hoge noorden hoor.
net vertelde iemand dat ook al in dit topic... even denken wie dat was...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, niet leuk Yppy maar blij toe dat het goed met je is afgelopen. Hoe is het met je spierpijn?
Enne, misschien is dit iets om aan alle BH ellende een eind te maken
KLIK
Nou ja, spierpijn was ook wel een beetje te verwachten natuurlijk. Wat Freecell ook al zei, je zet je toch schrap. Maar goed in de gaten houden idd. Pas goed op jezelf.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:20 schreef YPPY het volgende:
De spierpijn voel ik nog goed. Collega's zeggen dat ik vooral wel naar de huisarts moet, maar er zit niks in m'n nek. Huisarts kan vrijdag pas, voorlopig ga ik niet terug naar de huisarts waar ik voor de sterilisatie was. Dat gaat niet goedkomen, maar vrijdag is er een collega. Als ik er donderdag nog last van heb, ga ik een afspraak maken.
het was Vicky!quote:
Oh, overheen gelezen.quote:
Voor zover dat zin heeft als je bv geeftquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, overheen gelezen.![]()
Maar ja, dan moet je weer aan de tepelplakkers ofzo.![]()
Allemaal een kist met verhoogde kap.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:23 schreef mijsje het volgende:
[..]
het was Vicky!
Wel ideaal trouwens! de rest van je leven met stevige borsten... ze zien je aankomen in een bejaardentehuis...
He gezellig! Ik zoek nog een hobby... Echt. Voor handwerken ben ik niet zo met talent gezegend vrees ik, maar ik zou wel een crea hobby willen hebben. Ik ben namelijk wel crea, maar hobby'en ho maar... iemand tips?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:20 schreef mijsje het volgende:
ik ben ondertussen een klokkenkleedje voor m'n ouders aan het borduren...
[ afbeelding ]
lekker ouderwets...
Hier precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:54 schreef mijsje het volgende:wat erg luchtbel! daarom ben ik altijd bang om in m'n eentje een bh te gaan passen... een van de instructies aan m'n lief is: je laat pas zo'n winkelfiguur binnen als ik er zelf om gevraagd heb...
Ik ook!quote:
Precies.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:11 schreef Brighteyes het volgende:
Mijsje, we hebben de eerste bijeenkomst van de Chicks and Litboekenclub.
Met een groepje meiden van hier.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:58 schreef huuphuup het volgende:
Mooi evenstar!
Zoooo ik ben klaar met mn mailtjes en werk voor vandaag enzo. Nu maar hopen dat ze niet nu nog terug mailendan heb k nog een klein uurtje om college voor te bereiden voor straks.
Morgen lekker eten bij de Koreaan heb ik net gehoord!
kimchi house in DH ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd (kben alleen in china bij een koreaan geweestquote:
Kimchi House ken ik (nog) niet. Maar eens een feesteliijke aanleiding zoekenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kimchi house in DH ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd (kben alleen in china bij een koreaan geweest)
klinkt goedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:07 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Kimchi House ken ik (nog) niet. Maar eens een feesteliijke aanleiding zoeken
(De eerste keer dat ik met lief uit eten ging was bij Seoul Garden in DH. En de laatste keer dat ik met lief uit eten ben geweest was een paar dagen voor Lucie geboren werd, bij Van Korea in Scheveningen.)
Ze eet voornamelijk tekkels, dat weet je tochquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef m@x het volgende:
[..]
Ze eet voornamelijk tekkels, dat weet je toch![]()
Hondenstoofpotquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ja nou, ik zoek nog een goed recept
ja dat past zo handig op een saté-prikkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef m@x het volgende:
[..]
Ze eet voornamelijk tekkels, dat weet je toch![]()
Ik had deze post niet eens gezienquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:53 schreef RockabeIIa het volgende:
m@x! Hoe is het verder?
Ik lust wel zo'n paaseitje van je <3 Rolle en blaze!
oh echt met bakken! schuif het zo naar binnen, ik vind het zalig!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:05 schreef Brighteyes het volgende:
Kimchi? Eet jij dat echt Huup?
Toen wij in Korea waren heb ik het wel geprobeerd, maar ik trok dat echt niet hoor!![]()
Wel heerlijk gegeten in een restaurant met de traditional korean bbq trouwens!
ik vond het niet te vretenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Slang vond ik vrij kippig smaken... Net als krokodil (alleen dat was wat zout)
Krijg je dan lekkers?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:10 schreef m@x het volgende:
Het is idd niet zo nieuw meer (doe het alweer een maand of 5) maar het bevalt echt prima. Had gisteren een date met 10 imams, wat wil een mens nog meer
waarom ben je na zoveel jaar weer vlees gaan eten?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:12 schreef RockabeIIa het volgende:
kroko is taaikangeroe echt niet! Dat is juist heerlijk mals en kruidig.
Oh, en het allerlekkeste wat ik gehad heb ooit is het stoofpotje van Elk (eland) wat we kerstavond aten en dat 's ochtends vers geschoten was... *schaam* gewoon ruim 20 jaar vegetarisch geweest heik heb het echt ingehaald geloof ik...
Dat klinkt wat andersommigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:10 schreef m@x het volgende:
Het is idd niet zo nieuw meer (doe het alweer een maand of 5) maar het bevalt echt prima. Had gisteren een date met 10 imams, wat wil een mens nog meer
800 kamelenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:10 schreef m@x het volgende:
koreaans voor lekkahquote:
Dat is bij ons een running gagquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
Het is vies... natuurlijk is het dan goed voor de lijn!Nee hoor... althans, ik vind het wel vies, maar blijkbaar zijn er mensen die het wel heel lekker vinden.
Overigens kan ik ook nog steeds de geur oproepen van hoe het ruikt in de metro in Seoul.![]()
Ik moet er echt niet aan denken dat je daar zwanger in staat. Die mensen zweten gewoon knoflook.Echt zo goor!
ik vind dat zo zonde en niet netjes/gehoord/ronduit stom van mensen, je bent niet raar als je niet precies in het rijtje meeloopt, en hoeft daarom niet aangegaapt/raar bekeken te worden daarom.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:46 schreef lady-wrb het volgende:
dat ik het niet zo geslaagd vond, ligt niet aan zijn ziek zijn hoor.
meer aan het feit dat hij vandaag weer dat overduidelijke autistische gedrag vertoonde, waardoor mensen met opgetrokken wenkbrauwen/verbaasd/geïrriteerd naar hem keken.
en natuurlijk weer dat rare aangewende spraakgebrek van m wat ik er maar niet uitkrijg.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:46 schreef lady-wrb het volgende:
dat ik het niet zo geslaagd vond, ligt niet aan zijn ziek zijn hoor.
meer aan het feit dat hij vandaag weer dat overduidelijke autistische gedrag vertoonde, waardoor mensen met opgetrokken wenkbrauwen/verbaasd/geïrriteerd naar hem keken.
en natuurlijk weer dat rare aangewende spraakgebrek van m wat ik er maar niet uitkrijg.
dat ja... wat stom zeg.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind dat zo zonde en niet netjes/gehoord/ronduit stom van mensen, je bent niet raar als je niet precies in het rijtje meeloopt, en hoeft daarom niet aangegaapt/raar bekeken te worden daarom.
quote:
dat heb je dan idd gemist.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:06 schreef Lois het volgende:
Welk raar spraakgebrek Lady? Hebik iets gemist?
Nee maar op zich heb je wel kijken en kijken natuurlijk. En dat vind ik soms niet echt nodig, dat echte afkeurende. Als je begrijpt wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:20 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Ik ga niet ontkennen dat ik niet kijk als een kind afwijkend gedrag vertoond.
Ik word zelf trouwens ook wel eens aangestaard of nagekeken, vooral 's zomers. Het kan me echt geen ene r**t schelen.
Tja, lekker plaatjes kieke he?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee maar op zich heb je wel kijken en kijken natuurlijk. En dat vind ik soms niet echt nodig, dat echte afkeurende. Als je begrijpt wat ik bedoel?
En dat je nagekeken wordt in de zomer is goe man! Je hebt et of je hebt et nie hoor
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:43 schreef Reinhilde het volgende:
Hoi! Nog iemand wakker?
in onze regio pas volgende weekquote:Op woensdag 18 februari 2009 07:15 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
O, het is vakantie in NL zeker? Hier niet, dus moeten we gewoon vroeg op
Of jullie ruilenquote:Op woensdag 18 februari 2009 07:42 schreef p_iglet het volgende:
Je mag hie rkomen werken
Ik ga proberen thuis te werken op een giga slaaptekort![]()
Overdag goed slapen wou hier niet zeggen 's nachts goed slapen.
Dus kan wel iemand gebruiken om me wakker te houden.
dan wacht ik nog even ongeduldig af...quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Woensdag als ze heeft uitgepakt
rond 1925quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
Riet?! Van wanneer is jullie huis Vicky?
het heeft 'z'n charmes..quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:01 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jeetje Vicky, wat een werk!Maar vast heel sfeervol, zo'n oud huis.
dan zet ze ht op een gillen en gaat ze bijten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:01 schreef Memmel het volgende:
Want...?
Maneek, kom eens effe 500 meter deze kant op dan, dan kan je lekker mee trillen.
Is pepijn thuis vandaag? Kan je niet gewoon even tegelijk met hem gaan tukken dan? Ook al is het niet de bedoeling, goeie kans dat je daarna meer presteert dan nu...quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:02 schreef p_iglet het volgende:
pfff misschien zou ik van dat gehei wel wakker blijven.
Koffie helpt iig niet, en mijn concentratievermogen is tot een tragisch dieptepunt gedaald.
Zo'n hond had ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:10 schreef Memmel het volgende:
Ik zou terugbijten Tico...![]()
Moet gelijk denken aan die hondenfluisteraar op Animal Planet. Die was op bezoek bij mensen waarbij de Yorkshire Terrier van mevrouw, haar man aan stukken reet als 'ie naast haar in bed wilde gaan liggen.
[disclaimer, lange tenen modus] Waarmee ik natuurlijk niet wil suggereren op wat voor manier dan ook dat Jen enige gelijkenis toont met voorgenoemde viervoeter. [/disclaimer, lange tenen modus]
Pepijn is op de opvang, ik ben op zich wel wakker, dus slapen zal niet echt lukken nu. Alleen dat concentratievermogen he, dat gaat hier bij chronisch slaaptekort echt naar beneden. (en is toch al niet mijn sterkste kant)quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is pepijn thuis vandaag? Kan je niet gewoon even tegelijk met hem gaan tukken dan? Ook al is het niet de bedoeling, goeie kans dat je daarna meer presteert dan nu...
Dat vroeg ik me net ook afquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:45 schreef Ynske het volgende:
p_iglet, hoe was de kijkdag/gesprek bij de nieuwe opvang van Pepijn eigenlijk geweest?
ohja dat is ook zo, geen rekening gehouden met borstvoeding.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:47 schreef Ticootje het volgende:
Als ik red-bull drink dan wordt zelfs Jen stierlijk vervelend, dus ik weet niet of hetzelfde bij P-iglet geldt. Het is nogal heftig spul.
En als je het een dag niet drinkt, krijg je dan hoofdpijn?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:50 schreef Sugar het volgende:
Ik drink elke dag 4 blikjes.![]()
En hoi allemaal!
FF snel langs de h&m...quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ohja dat is ook zo, geen rekening gehouden met borstvoeding.
Mja, een tukkie zou waarschijnlijk het beste helpen maar k kan me voorstellen dat het niet overal kan.
Ik zit te dubben, wel of niet strakjes de stad ingaan om ff voor een zwangerschapsbroek te kijken snel, mn knoop doet pijn![]()
Oh, Reinhilde? Are we still on voor morgen?
Prima, heel anders dan de opvang waar hij nu zit. Nu zit hij op een echte juppen opvang, gloednieuw gebouw, alles duur en netjes. De nieuwe opvang is een oud gebouw, wat rommeliger en vooral een grotere diversiteit aan culturen bij kinderen en begeleiding.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:45 schreef Ynske het volgende:
p_iglet, hoe was de kijkdag/gesprek bij de nieuwe opvang van Pepijn eigenlijk geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |