abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66153213
het nieuwe bankje dan maar met allerlei lingerie en badgoed in de laatste posts

[OUD SC] Het stoffige speeltuinbankje is de vorige bank...

Kom maar op BE, doe je ding...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 februari 2009 @ 11:34:29 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66153231
eens kijken hoe snel BE de TT komt redden
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66153295
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:31 schreef innepin het volgende:
Ik heb ook wel van die dure beha's hoor Maar dat komt ook omdat ze bij de H&M en Hunkemöller gewoon niet verder dan D of DD gaan, en dan met die dunne bandjes... Dat past nie
jaaaaa toen was ie ineens dicht
Maar dit bedoelde ik dus ja. Een vriendinnetje van mij had of nouja heeft maat 75 F en soms 75 G. Mja, dat is natuurlijk niet leuk bh's kopen meer dan... Dus die kocht ook altijd van die enorm dure bij van die lingerie speciaalzaken enzo, en ze zei dan ook altijd van ja, dan geef ik ook wel 50 euro meer uit voor een chique kantje erop ofzo want ik wil voor dat geld dan ook gewoon een móóie en niet alleen een dure verantwoorde tent...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66153396
en wat laatste quotes uit het laatste bankje:
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:20 schreef mijsje het volgende:
mijn marlies dekkers setjes zijn niet duurder dan 170 euro (bh al 150 euro... maar doe er ook al heel intensief 5 jaar mee... dan valt het wel weer mee...)
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Oooh Mijsje, 150 euro voor een bh?
ik zou het niet kunnen denk ik hahaha, serieus ik ben zó gierig. En ik doe ook al ruim meer dan 5 jaar met mn wehkampjes van een tientje, van die fijne tshirt bh's. Als ik es wat moois wil dan koop ik wat bij de H&M of Hunkemöller ofzo. Dan kan ik tenminste regelmatig van smaak veranderen
maar ik val dan gelukkig ook nog in de standaardmaten. Kan me voorstellen dat als je een grote maat hebt dat je dan weer wel investeert in goede (dure) bh's...
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:30 schreef mijsje het volgende:
ik had ze nog uit de tijd dat ik met toen nog vriendje ging shoppen voor lingerie... hij kocht zomaar 3 setjes voor me met beide bh's 150 euro en tuurlijk moest er een bijpassende string bij. (weet niet meer zeker hoe duur die waren, maar goedkoop waren die ook niet...) zelf had ik het ook echt nooit gekocht!
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:31 schreef innepin het volgende:
Ik heb ook wel van die dure beha's hoor Maar dat komt ook omdat ze bij de H&M en Hunkemöller gewoon niet verder dan D of DD gaan, en dan met die dunne bandjes... Dat past nie
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:31 schreef elvy het volgende:
ik heb -na heul lang nadenken en twijfelen- een paar jaar geleden een bikini gekocht van Marlies Dekkers (wegens moeilijke maat, en eindelijk een hippe bikini die ook nog past) ik heb nog lang buikpijn gehad van die prijs, en dat was nog niet eens de helft!!! Maar er nu dus al jaren plezier van, en ziet er nog als nieuw uit, dus is zijn geld waard geweest. Maar 400 euro voor lingerie, pfoe!
Anyway, lijkt me wel een nacht merrie trouwens om je koffer kwijt te raken, niet eens alleen vanwege de financiele schade, maar vind al die favoriete kleding maar weer eens opnieuw!
pi_66153402
Eigenlijk moet ik er ook eens wat meer geld aan uitgeven, want je merkt het echt hoor. Niet alleen hoe het eruit ziet maar ook hoe het voelt. Hmm... Helaas ben ik een beetje een vrekje met spullen die (bijna) niemand ziet en hol ik altijd naar de hema.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 februari 2009 @ 11:40:53 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66153442
k loop heel graag in sportbh's die zitten gewoon veel lekkerder omdat er een kruis tussen mn schouderbladen zit. en er daardoor minder snel spanning om mn nek komt
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66153457
nou, huuphuup, dat heb ik dus ook. of je hebt een leuke bh, die je eigenlijk te klein is en je steeds moet terugproppen, of je hebt een bh met hele dikke bandjes en het ziet er niet uit, maar dan zit het wel lekker...
dilemma... en toen was er Marlies...
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:41:55 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66153480
Toen ik nog niet zwanger (of een kindje had) gingen er weken voorbij dat ik geen BH aan had. Heerlijk!
Maar met een Sasha die af en toe mijn shirtje naar mijn navel trekt vond ik het toch kuiser om eens wat aan te doen. En dat zijn gewoon simpele hema'tjes, met en zonder werkje.
pi_66153534
Ja ik kan het me voorstellen hoor. Als je dan toch zo'n dure koopt omdat het nodig is zeg maar dan wil je natuurlijk ook wel waar voor je geld.

Ik prop me tegenwoordig in 2 van de Primark, die gaan tot D dus ik kan er nog een maandje of wat mee doen nu hoop ik Hopelijk groeit het allemaal niet nog veel verder want dan heb k ineens een hoop onvoorziene kosten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66153592
zwangerschap kost meer dan u lief is
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:45:06 #11
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66153599
Als ik teveel geld heb en ik wil het hebben dan koop ik het...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66153629
Ik heb ze van Triumph, en dan zonder beugel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66153643
Dat heb ik dus inderdaad precies zo, qua maat. Bij Hunkemoller en Livera kan ik dus niet eens terecht. Sterker nog, daar hebben ze wel eens tegen me gezegd: 'mevrouw dat is geen maat, dat is een afwijking' toen ik mijn bh maat noemde (70E). Dat is wel alweer een paar jaar geleden trouwens, heb het idee dat de laatste 5 jaar ofzo er gelukkig meer keus komt. Ik heb één lingeriewinkel in Deventer, waar ik altijd kan slagen, en waar ze ook gewoon keuze hebben en leuke modelletjes, niet allemaal van die oma-machines. Inmiddels woon ik al lang niet meer in de buurt van Deventer, maar als ik nieuwe bh's nodig heb ga ik er gewoon speciaal voor die kant op. (Tegenwoordig zelfs uit Kenia, haha!) Nadeel is dus wel dat een bh bij mij al snel zo'n 80 euro kost ( en dan heb ik het natuurlijk nog niet eens over de reiskosten)....
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_66153688
hihi ja Rocka, dat willen is nooit zo het probleem bij mij het is meer dat ik nooit geld teveel heb of in ieder geval niet in die hoeveelheden. Achja, van de week maar weer es een staatslot kopen...

Hahaha Mijsje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66153700
Ik zou al aardig wat jaartjes geleden trouwen met mijn inmiddels dus ex. De trouwdatum zou 06.07.01 geweest. Anyway, ik had een dure jurk uitgezocht (eigenlijk was alles al kant en klaar toen ik de relatie verbrak; zelfs de uitnodigingen waren verstuurd) en daar moest en zou ik mooie lingerie onder dragen. Ik wou geen hunkemoller bh'tje dragen en toog met mijn moeder samen naar een lingerie winkel in Amstelveen. Ik was in 1 kwartier letterlijk 1000 gulden lichter. En ik had toen nog 2 erwtjes op een plankje. Dus toen de trouwerij niet door ging heb ik de torselet en nog een set weer terug gebracht maar moest er wat anders voor in de plaats terug nemen. Had 2 setjes en 1 bikini gekocht welke ik misschien 1 keer aan heb gehad. Miskoop van de eeuw geweest.

Nu heb ik dus varieerend van een D75 tot een E75 en koop wel bij de hunkemoller mijn setjes. Scheelt me in ieder geval een redelijk kapitaal.
pi_66153793
ik ga er tegenwoordig voor naar schagen. (ongeveer 25 km uit de richting) daar kan ik in een bepaalde lingeriewinkel slagen. maar goed, mijn laatste aankoop is ondertussen alweer van juni 2007... het wordt maar weer eens tijd voor iets nieuws...
huup
pi_66153796
Goede lingerie is altijd goed
(al betaal je bij Marlies Dekkers imo meer voor de naam dan voor de kwaliteit)
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:52:35 #18
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66153826
Ja, Elvy dat doet een bh-tje toch al gauw zo'n 1200-1300 euro schat ik!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 11:54:29 #19
190853 RockabeIIa
pi_66153882
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:48 schreef huuphuup het volgende:
hihi ja Rocka, dat willen is nooit zo het probleem bij mij het is meer dat ik nooit geld teveel heb of in ieder geval niet in die hoeveelheden. Achja, van de week maar weer es een staatslot kopen...

Hahaha Mijsje
Ik doe sporadisch grote aankopen van de 13e maand, vakantiegeld etc.... Rijk ben ik verder niet hoor
pi_66153929
Haha, ach ja, je moet wat over hebben voor kwaliteit zullen we maar zeggen
pi_66153976
of via post Elvy... mag ik ook ruilen? ik heb er wel 3 weken voor nodig om te passen...
pi_66154085
neuh, post is hier niet zo betrouwbaar.... alle enveloppen die er interessant uitzien raken 'kwijt'. Maar eens per jaar naar Nederland is geen straf hoor, en behalve bh's zijn er dan nog méér dan genoeg andere dingen die geshopt moeten worden!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:02:12 #23
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66154169
Volgens mij spelen ze bij de Hema vals. Ik moest ineens een cupmaat groter hebben?
Dus nee, het zijn niet mijn boobs die groeien. Het zijn de maten. * debuurvrouw hoofd in zand steekt

Toen ik net geopereerd was heb ik echt een kapitaal uitgegeven aan nieuwe lingerie. Het was echt een heerlijkheid om dingen uit het schap te pakken en dat het ook echt paste! Heb er nog twee van over, en die passen nog. het is dus écht de Hema.

Ik heb ook wel eens bij Livera gestaan, dat een verkoopmevrouw de gordijnen open trok en door de winkel schreeuwde: Nee ZOOOOOOOOOOOOO groot verkopen we inderdaad niet!
Leuk.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 februari 2009 @ 12:04:16 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66154235
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij spelen ze bij de Hema vals. Ik moest ineens een cupmaat groter hebben?
Dus nee, het zijn niet mijn boobs die groeien. Het zijn de maten. * debuurvrouw hoofd in zand steekt

Toen ik net geopereerd was heb ik echt een kapitaal uitgegeven aan nieuwe lingerie. Het was echt een heerlijkheid om dingen uit het schap te pakken en dat het ook echt paste! Heb er nog twee van over, en die passen nog. het is dus écht de Hema.

Ik heb ook wel eens bij Livera gestaan, dat een verkoopmevrouw de gordijnen open trok en door de winkel schreeuwde: Nee ZOOOOOOOOOOOOO groot verkopen we inderdaad niet!
Leuk.
dat laatste is dus voor mij echt een reden om niet bij de Livera te kopen. klinkt misschien stom, maar voor mij hoeven die verkoopsters niet binnen te komen hollen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66154236
oh jee!! Ik bedenk me net ineens hoe we ook alweer op dit onderwerp kwamen. Stel je toch voor dat ik mijn koffer kwijt zou raken al sik nét in Nederland geweest ben om te shoppen!! Dat lijkt me écht een regelrechte ramp! Maar niet teveel over nadenken ...
pi_66154348
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:04 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat laatste is dus voor mij echt een reden om niet bij de Livera te kopen. klinkt misschien stom, maar voor mij hoeven die verkoopsters niet binnen te komen hollen
Als ik ga dan laat ik mijn lief het gordijn bewaken!
pi_66154371
Ik had het anders wel es ergens gelezen hoor Buurvrouw, dat er geklooit wordt met maten. Zal vast niet met bh-maten gebeuren maar wel met gewone kledingmaten. Ik geloof dat het bij H&M was ofzo waar er een maat kleiner in een shirtje/broek stond dan het daadwerkelijk was zodat mensen een kleinere maat moesten pakken dan ze normaal deden en dat je je dan goed zou voelen over jezelf zodat je het kledingstuk maar koopt ofzo.
Achterlijk gedoe je gaat mij niet wijs maken dat ik ineens een maat S heb van een shirtje, slaat nergens op.

Het wordt trouwens helemaal leuk als je daarna een Spaanse winkel inloopt zoals Zara of Mango waar de maten standaard 1 maat kleiner zijn dan wat er op het label staat. Als je nog niet hormonaal was dan zou je het van winkelen wel worden...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:17:30 #28
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66154663
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:51 schreef freecell het volgende:
Goede lingerie is altijd goed
(al betaal je bij Marlies Dekkers imo meer voor de naam dan voor de kwaliteit)
De enige Marlies Dekkers die ik heb, is kwalitatief wel een heel erg stuk beter dan alle andere setjes die ik heb (en daar zitten ook bh's tussen van 50 - 60 euro). Bij de MD ziet alles er nog precies zo uit als op de dag dat ik 'm kocht (een jaar of 7 geleden).. terwijl ik 'm gewoon in de wasmachine gooi op 40 graden.
Dus wel kwaliteit imo

Overigens is het de enige niet-voedings-bh die ik nog pas
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66154701
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:17 schreef E.T. het volgende:

[..]

De enige Marlies Dekkers die ik heb, is kwalitatief wel een heel erg stuk beter dan alle andere setjes die ik heb (en daar zitten ook bh's tussen van 50 - 60 euro). Bij de MD ziet alles er nog precies zo uit als op de dag dat ik 'm kocht (een jaar of 7 geleden).. terwijl ik 'm gewoon in de wasmachine gooi op 40 graden.
Dus wel kwaliteit imo

Overigens is het de enige niet-voedings-bh die ik nog pas
dan komt dat vast doordat de rest vanwege slechte kwaliteit gekrompen is
ligt nie aan jou! ligt aan de kwaliteit!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66154721
Ik vind het altijd wel fijn dat de verkoopsters meekijken. Ze hebben er meestal toch wel verstand van.
Ze hebben bij de H&M altijd van die leuke BH tjes. Alleen zo stom dat ze er geen grote maten verkopen Ik slaag alleen maar bij de Livera en de Hunkemuller. Bij de Hema koop ik ze niet. Want ik kan er niet passen.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66154730
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:46 schreef elvy het volgende:
Dat heb ik dus inderdaad precies zo, qua maat. Bij Hunkemoller en Livera kan ik dus niet eens terecht. Sterker nog, daar hebben ze wel eens tegen me gezegd: 'mevrouw dat is geen maat, dat is een afwijking' toen ik mijn bh maat noemde (70E). [knip]
Oh wow, wat een botte opmerking
En ik vond het "75E?! Welneeeeee joh dat verkopen we niet!" dat ik te horen kreeg al zo lomp..

Ik loop tegenwoordig rond in de lelijkste beha ever. Wit, huge, meegroei, met (eveneens wit) bloemetjesmotiefje Zelfs bij de speciaalzaak hadden ze niks mooiers in mijn maat die dankzij zwangerschap al gegroeid is naar 80F, hallelujah

Maar genoeg geklaagd over boobs
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:29:18 #32
24188 Belana
kloon van belana
pi_66155018
ik vind de livera uberhaupt een k*twinkel met dito personeel
ik koop meestal bij hunkemoller, daar heb ik laatst wel hulp gevraagd, want ik wist mijn maat niet meer (heb ik ineens E ) maar de mevrouw moest ook even opmerken dat voor t-shirt bh ik niet voldoende vulling bovenin heb...m.a.w.....ik heb hangtieten

hier ook 75E trouwens en geen problemen met kopen hoor.
stormy waters...
sailin'
pi_66155088
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:07 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Als ik ga dan laat ik mijn lief het gordijn bewaken!
dat doe ik dus ook! no way dat er zomaar iemand bij me het hokje binnenrent...
(ik geef lief wel duidelijke instructies, omdat ik anders bang ben dat hij het gordijn zo houdt, dat iedereen die langsloopt ook even kan kijken hoe het staat...)
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:31:43 #34
3011 E.T.
pi_66155100
Nog ff en dan kan ik weer op bh-jacht.. een ramp vind ik dat altijd

Na drie kinderen is de maat er iig niet makkelijker op geworden met m'n theezakjes bij een ondermaat van 85 a 90
Als ik ooit geld te veel heb, wil ik wel een paar siliconen zodat het er weer wat gezelliger uit ziet
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66155248
BH's kopen...
Hou op. Vreselijk!

mijn eigen maat is 80E.
Door de zwangerschap inmiddels 80F. Maar als ik heel eerlijk ben, zitten ze nu, met borstvoedingborsten, veel te strak en klein. Ik denk dat ik nu eigenlijk 85G zou moeten hebben.

Ik steek gewoon nog even 3,5 maand mijn kop in het zand, hopen dat ze weer kleiner worden als ik stop met BV.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:37:17 #36
144006 chacama
Ondernemend!
pi_66155266
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:31 schreef E.T. het volgende:
Nog ff en dan kan ik weer op bh-jacht.. een ramp vind ik dat altijd

Na drie kinderen is de maat er iig niet makkelijker op geworden met m'n theezakjes bij een ondermaat van 85 a 90
Als ik ooit geld te veel heb, wil ik wel een paar siliconen zodat het er weer wat gezelliger uit ziet

Oei, belaan, dat is ook een subtiele manier van verwoorden....

Vulling in mijn boobs wil ik ook. Na de BV bij Maud zit ik nu op het niveau topsport-voorgevel. Oftewel.... nihil/geen. De enige bh's die ik draag zijn van die voorgevormde dingen, zodat als ik iets straks aantrek en ook nog wat naar voren steekt. Als ik in mijn slobber-werkkleren loop, dan heb ik geen bh aan. Heeft toch geen functie.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 februari 2009 @ 12:41:24 #37
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66155414
k zou echt dol blij zijn met minder vulling
maar goed, daar zijn we mee bezig
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66155433
ik draag dagelijks en altijd een bh... dat omdat de mijne met maatje 85D (als ik geluk heb, ik heb er ook al een met 85E...) gewoon zeer doen als er niet een bh omheen zit...
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:45:30 #39
3011 E.T.
pi_66155545
Overigens heb ik van die 'figuurcorrigerende' hemden van de hema, die de rollen boven de broekband in het gareel houden (ja, dat betekent of afvallen, of grotere/hogere broeken kopen ).. maar onder die hemdjes gaat dus geen bh.. dan hou ik helemaal niks over
pi_66155600
Als ik klaar ben met kindjes krijgen en voeden, wil ik heeeeeeel graag een borstverkleining. Het lijkt me zo heerlijk om van die leuke hema en h&m behaatjes te kunnen kopen, ipv altijd van die dure van Triumph met dikke banden.
pi_66155606
BH's.... mijn allergrootste trauma. En nee, niet omdat m'n borsten nou zo groot zijn.
Ik had de hoop dat ze groter zouden worden tijdens de zwangerschap maar dat valt best wel tegen Ik heb geeneens een B'tje.
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66155684
S_oepstengel, wil je wat van mij?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:49:53 #43
3011 E.T.
pi_66155704
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:47 schreef S_oepstengel het volgende:
BH's.... mijn allergrootste trauma. En nee, niet omdat m'n borsten nou zo groot zijn.
Ik had de hoop dat ze groter zouden worden tijdens de zwangerschap maar dat valt best wel tegen Ik heb geeneens een B'tje.
ik heb in een B ook nog ruimte over
pi_66155705
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:49 schreef mijsje het volgende:
S_oepstengel, wil je wat van mij?
Als dat zou kunnen
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66155764
bluh bh's kopen niet mijn hobby.

maar!! in het najaar staat een borstverkleining op de planning (eng!!!)
heb nu 75F/G (dit is letterlijk links is G, rechts is F)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66155881
Ik ben Marlies Dekkers verslaafd, sinds ik mijn eerste kocht 2 jaar terug heb ik nu alleen nog maar MD in de kast. Zit een stuk beter en is veel mooier.Heb ook redelijk grote borsten E75, en die hebben steun nodig. Echter sinds ik zwanger ben, zijn ze te klein aan t raken .

Aangezien ik ook een budget heb, ben ik toch maar even geswiched naar hunkemoller. Daar heb ik 2 zwangerschap bh's gekocht voor nog geen 14 euro (uitverkoop)
pi_66155954
Ik heb ooit een Marlies Dekkers bh gekocht. Vond hem toen heel mooi, maar zou em nu niet meer snel kopen.
Met de meest gangbare maat van NL koop ik alle bh's die ik leuk vind.
En waarvan mn budget t toelaat..
pi_66155977
huh, heb jij een marlies dekkers?? nooit gezien!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:59:45 #49
24188 Belana
kloon van belana
pi_66156015
nou, ik ben harstikke happy. ik mag niet klagen voor mijn leeftijd, met 2 kinderen. nee hoor, helemaal prima
stormy waters...
sailin'
pi_66156051
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:49 schreef S_oepstengel het volgende:

[..]

Als dat zou kunnen
meteen wel hoor! kom maar halen!
pi_66156117
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:58 schreef pinquit het volgende:
huh, heb jij een marlies dekkers?? nooit gezien!
Vroeger toen ik nog 'klein' was...
Die roze met wit...
pi_66156120
zit ik in de afgelopen tijd te vloeken op mijn telefoon omdat die nog even mee moet in m'n abonnement, terwijl hij nu iedere keer uitvalt (is anderhalf jaar oud), blijkt dat ik al een half jaar een nieuwe mag uitzoeken... lekker dom...
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2009 @ 13:05:49 #53
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_66156190
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:46 schreef Reinhilde het volgende:
Als ik klaar ben met kindjes krijgen en voeden, wil ik heeeeeeel graag een borstverkleining. Het lijkt me zo heerlijk om van die leuke hema en h&m behaatjes te kunnen kopen, ipv altijd van die dure van Triumph met dikke banden.
Ik wil dat de Hema en H&M eens op straat om zich heen gaan kijken. Er zijn in Nederland best veel vrouwen die meer nodig hebben dan cup E. (Ikzelf bijvoorbeeld) Als ze daar leuke bh's voor gingen uitbrengen zou dat erg goed verkopen.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_66156230
jammer dat de meeste producten worden verzonnen vanachter een bureau door mensen die doorgaans niet op straat komen...
pi_66156384
Ik heb links een D/E cup, en rechts een B-tje. Fijn zo eentietsvoeden
Saartje
pi_66156389
Die van mij hangen voor mijn gevoel op half 7.
Maar wel 3 bh's in de uitverkoop gescoord bij Hunkemoller. 75/80D, soms E.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 13:19:19 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66156642
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:29 schreef Belana het volgende:
ik vind de livera uberhaupt een k*twinkel met dito personeel
Daar kromp ik ineen toen ik met Sasha's zwangerschap een meegroeibh ging halen. Ik dacht 'ik moet er toch maar eens aan'. Dus ik gaf aan dat ik geen idee had van de maat omdat ik nooit een BH draag. Dat werd even krachtig en krijsend herhaald: 'DRAAGT U GEEN BH?????'
Ik kreeg een beetje dat condoom gevoel. Fijn dat ze de hele winkel mee lieten genieten. Het was verder niet genant of iets dat niemand mag weten, maar mijn hemel... een beetje minder mag wel.

Maar goed, als ik sommige dingen hierboven lees kan het altijd erger!
pi_66156770
Als ik klaar ben met borstvoeding dan hoop ik dat het formaat weer normaal wordt, al zijn ze nu niet meer zo groot als toen ik volledig borstvoeding gaf. Maar toch nog steeds een D/E. Ik wil gewoon terug naar een leuke C cup, dan heb je inderdaad die leuke modelletjes die tot C gaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_66156810
ik had dat met een ring. (helemaal niet hetzelfde hoor) ik gaf aan welke maat ik heb voor mijn ringvinger, zegt die oude muts aan de toonbank; dat kan niet, dat is een duimmaat. ik geef netjes aan dat ik gewoon dikke vingers, en dikke knokkels heb, roept ze; maar zo dik kan niet. komt ze aan met een meet-ringen-setje, en roept door de hele winkel heen, ja, het klopte wel, je ringvinger heeft een duimmaat! (ik: grmbl, dat zei ik toch, ik weet m'n vingermaten wel hoor...)
  dinsdag 17 februari 2009 @ 13:23:29 #60
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66156813
Die Marlies Dekkers dingen, hebben ze die niet zonder die draadjesfrutsels aan de bh?
De modelletjes zien er hartstikke leuk en comfy uit. Maar ik kan er niks aan doen die touwtjes rommel vind ik dus echt niks.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_66156854
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:00 schreef mijsje het volgende:

[..]

meteen wel hoor! kom maar halen!
Kom er aan!

Maar ach.. ik ben echt diep ongelukkig met mijn borsten.. Wie weet laat ik wel een borstvergroting doen ooit... maar nu durf ik nog niet
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66156860
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Daar kromp ik ineen toen ik met Sasha's zwangerschap een meegroeibh ging halen. Ik dacht 'ik moet er toch maar eens aan'. Dus ik gaf aan dat ik geen idee had van de maat omdat ik nooit een BH draag. Dat werd even krachtig en krijsend herhaald: 'DRAAGT U GEEN BH?????'
Ik kreeg een beetje dat condoom gevoel. Fijn dat ze de hele winkel mee lieten genieten. Het was verder niet genant of iets dat niemand mag weten, maar mijn hemel... een beetje minder mag wel.

da`s ongeveer net zo erg als een 5-jarige die bij je in het hokje komt staan en vervolgens lachend uitroept dat je buik over je onderbroek hangt
Saartje
pi_66156925
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:24 schreef S_oepstengel het volgende:

[..]

Kom er aan!

Maar ach.. ik ben echt diep ongelukkig met mijn borsten.. Wie weet laat ik wel een borstvergroting doen ooit... maar nu durf ik nog niet
dat is heel vervelend soepstengel. ik hoop dat je de durf krijgt als je het echt wil.
pi_66156957
quote:

[..]

Zo'n doos hebben wij in de apotheek staan bij mn ouders daar
Die brult door de hele apotheek je hele waslijst aan medicijnen door zeg maar bij wijze van "even nalopen of ik nu alles heb" Heel fijn dat ze het na loopt maar denk ff aan je volume en aan de privacy van je klanten ofzo.
Het maakt mij niet uit dat ik de pil slik dat zal me roesten maar het grietje voor me dat weg ging met een smeerseltje voor een schimmelinfectie kon wel door de grond zakken... k vond het zo sneu voor t arme kind.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66156997
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:03 schreef skadhd het volgende:

[..]

Vroeger toen ik nog 'klein' was...
Die roze met wit...
oh wacht ik weet het weer geloof ik. echt felfelroze was die he?
pi_66157059
quote:
DEVENTER - Het Deventer Ziekenhuis opent in april een trainingscentrum waar plastisch chirurgen worden opgeleid voor het aanbrengen van inwendige bh's bij vrouwen.

Initiatiefnemer, plastisch chirurg H.P. de Bruijn, heeft de operatie bij ongeveer honderd Nederlandse vrouwen toegepast en gaat het concept nu wereldwijd verspreiden.

Volgens hem is sprake van een revolutionaire nieuwe vinding, waar internationaal veel belangstelling voor is. De inwendige bh is een flinterdun, sterk netje dat de borsten op hun plaats houdt.

Netje

De ingreep is volgens de arts volledig veilig. ''Het netje wordt al veertig jaar gebruikt bij liesbreuken en buikwandoperaties. Er zijn zeer weinig complicaties, en als ze er zijn zijn ze niet ernstig.''

De ingreep wordt niet vergoed door de zorgverzekeraars en kost 5200 euro. De Bruijn voert de operaties uit in samenwerking met het Deventer Ziekenhuis.

Volgens de arts is het grote voordeel van de inwendige bh dat het resultaat blijvend is. ''Een traditionele borstlift helpt maar tijdelijk.''
dat lijkt me nou heerlijk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66157079
echt hoor!! sommig winkelpersoneel

vorige week vroeg de madam achter de hemataarten of je max met 2 xx-en schrijft
dus ik zeg: nee stel je voor
maar ze snapte me niet en zei toen heel dom: jaahahahaha *knor* stel je voor dat ik t verkeerd doe! *gnorf*

pi_66157118
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:24 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

da`s ongeveer net zo erg als een 5-jarige die bij je in het hokje komt staan en vervolgens lachend uitroept dat je buik over je onderbroek hangt

dat deed mn neefje bij mn tante in het zwembadhokje toen ze zich af stond te drogen. (voorovergebogen je kent et wel) op volume heul hard

ooooooh mama!!! jij hebt vier borsten!!!!

en mn tante dr zachtjes achter aan, nee schat dat is mama's buik (vooral het gegniffel uit de andere hokjes was priceless )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 17 februari 2009 @ 13:31:25 #69
24188 Belana
kloon van belana
pi_66157124
quote:

[..]

het is daar echt alsof ze het personeel ervoor opleiden ofzo heel idioot
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 17 februari 2009 @ 13:32:54 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66157189
Ow Maneki! Wat verschrikkelijk!
En Huup, dat is idd ook zoiets... wat denken die mensen... dat die streep op de grond ook gelijk een geluidsbarriere optrekt?

Ow Huup! dat van je tante! Ik zit hier hardop te lachen! Wat verschrikkelijk!
pi_66157194
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:30 schreef pinquit het volgende:
echt hoor!! sommig winkelpersoneel

vorige week vroeg de madam achter de hemataarten of je max met 2 xx-en schrijft
dus ik zeg: nee stel je voor
maar ze snapte me niet en zei toen heel dom: jaahahahaha *knor* stel je voor dat ik t verkeerd doe! *gnorf*

die gnorf doet het em
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66157238
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ow Maneki! Wat verschrikkelijk!
En Huup, dat is idd ook zoiets... wat denken die mensen... dat die streep op de grond ook gelijk een geluidsbarriere optrekt?

Ow Huup! dat van je tante! Ik zit hier hardop te lachen! Wat verschrikkelijk!
dat zou wel ideaal zijn
  dinsdag 17 februari 2009 @ 13:36:17 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66157337
Oh bahbahbah... ik moet echt werken. Maar ik kan mezelf er zo enorm níet toe zetten. Waarom toch?
Waarom vind ik het niet gewoon onwijs leuk enzo. Maar het boeit me ook gewoon echt niet.
Ik krijg soms de neiging om reply's te sturen zoals ik hier wel eens op van die domme baggeraars reageer...
'En je punt is???' Lijkt me echt heerlijk om eens te doen, dat gezanik om niks.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 17 februari 2009 @ 13:36:55 #74
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66157363
De Livera is echt vreselijk, daar ga ik ook nooit heen. Ik slaag ook wel vaak bij de Hunk, hoewel ik het wel irritant vind dat de bandjes vaak zo dun zijn en dat de allerleukste BH's (met stipjes of streepjes ofzo) er nooit in grote maten zijn. Ik eindig toch vaak weer met kant en eigenlijk haat ik kant.

Overigens heeft V&D tegenwoordig van Sapph een soort MD look-a-likes. Met van die touwtjes dus. Stuk goedkoper! (en op de HHB waar ik me net 10 mins op heb gewaagd, zijn ze met 15% korting).
  dinsdag 17 februari 2009 @ 13:37:54 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66157401
Vriendinnetje van mij heeft trouwens wel ook een MD voedingsbh gekocht. Die is ook niet zo van het gewone spul zeg maar.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 17 februari 2009 @ 13:38:40 #76
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66157434
Goh, mag ik raden wie
pi_66157460
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Oh bahbahbah... ik moet echt werken. Maar ik kan mezelf er zo enorm níet toe zetten. Waarom toch?
Waarom vind ik het niet gewoon onwijs leuk enzo. Maar het boeit me ook gewoon echt niet.
Ik krijg soms de neiging om reply's te sturen zoals ik hier wel eens op van die domme baggeraars reageer...
'En je punt is???' Lijkt me echt heerlijk om eens te doen, dat gezanik om niks.
ik zit in een noodtempo een mega hoeveelheid emails weg te werken maar die irritante computer hier is zo straag als ik weet nie wat en dat komt mn bloeddruk niet ten goede geloof ik

T is ook iedere keer weer spannend of ie mn berichtje wel of niet plaatst, of de pagina niet halverwege ergens vastloopt zeg maar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 17 februari 2009 @ 13:40:35 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66157528
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:38 schreef Chell het volgende:
Goh, mag ik raden wie
Voorspelbaar he?
pi_66157549
oeh, even kijken bij de V&D dus als ik weer eens in een stad ben...
  dinsdag 17 februari 2009 @ 13:42:30 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66157595
* Brighteyes geeft zichzelf nu echt een flinke schop onder haar kont en gaat aan het werk...
Alleen af en toe je spam deleten is niet genoeg.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 13:46:30 #81
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_66157764
*kuch* http://www.bravissimo.com/products/lingerie

Echt heel fijn en niet zo reteduur voor leuke lingeriesetjes in grote maten
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2009 @ 13:49:03 #82
7074 moussy
kuttekop
pi_66157868
Ik ben nog steeds blij met mn Zeeman groterememmenBH's. Naar Livera ga ik ook niet meer, sta je te passen, scheuren ze het gordijn open en schudden ze je boezem van links naar rechts, op en neer om in je bh te frotten
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_66157885
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:46 schreef _evenstar_ het volgende:

zitten leuke setjes tussen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 17 februari 2009 @ 13:51:24 #84
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_66157961
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:49 schreef Vicky het volgende:

[..]

zitten leuke setjes tussen!!
volgens mij kom ik met hele leuke setjes thuis na mijn bezoekje engeland haha
  dinsdag 17 februari 2009 @ 13:52:20 #85
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_66157995
Ik heb een hele leuke namaak-Marlies Dekkers-bh. Nouja, hij zal er niet precies op lijken, maar heeft wel van die extra lijntjes enzo! En de prijs is heel wat schappelijker!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 17 februari 2009 @ 13:56:06 #86
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66158119
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:46 schreef _evenstar_ het volgende:

Mooie dingen hebben ze daar! Zag er een aantal keer Freya tussen staan, die hebben echt leuke dingen
  dinsdag 17 februari 2009 @ 13:57:55 #87
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_66158193
soms heb ik best goeie tips van die sporadische heldere ingevingen enzo
pi_66158205
Mooi evenstar!

Zoooo ik ben klaar met mn mailtjes en werk voor vandaag enzo. Nu maar hopen dat ze niet nu nog terug mailen dan heb k nog een klein uurtje om college voor te bereiden voor straks.
Morgen lekker eten bij de Koreaan heb ik net gehoord!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:03:06 #89
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_66158359
Oh als ik dit lees komt mijn eerstekeerbhkopentrauma direct naar boven. Dat was bij Livera. En het was gruwelijk

Wel fijn om 14 jaar later te lezen dat ik niet de enige ben
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:04:19 #90
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_66158417
YPPY, hoe is het nu met je?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_66158504
Hardop zitten lachen hier net
pi_66158571
ja, vooral het zwembadkleedhokjevoorval van Maneki Neko...
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:10:10 #93
108648 cattie
lieve moeder
pi_66158649
Als ik jullie vehalen hoor ben ik wel weer blij met mijn b-cupje. Al is het nu een volle C. Ik hoop wel dat er na de bv-periode ze nog wel een beetje stevig blijven.

Bij de apotheek was ik in 2005 ook toeschouwer van een "leuk" gesprek op volle sterkte:
meisje: ik kom de medicijnen van mijn moeder halen.
apotheekdoos: geboortedatum?
m: 1975
a: 1975? Weet je dat heel zeker?
m: ja
a: (rekent, meisje was ong 15)

[ Bericht 1% gewijzigd door cattie op 17-02-2009 14:16:17 ]
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:10:47 #94
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_66158674
ik vond het veul erger in groep 6 al een behaatje moeten en dan gemengd omkleden met gym op school nog verschrikking
pi_66158823
Lekker huup!

Mn schoon.oeder belde net. Ze had een trui gebreid voor Thomas, en hij was zooooo leuk, dat ik vast aan haar ging vragen of ze dezelfde voor nixxx kon maken.

Ach, wel heel lief, maar haar smaak is mja, hoe zal ik het zeggen, dat was 15 jaar geleden al uit de mode zeg maar. Dus ik ben benieuwd...
pi_66158912
*grinnik*
en? krijgt nixxx nu ook zo'n trui? is ie vast heeeeul blij mee!

ik wil een blikje cola light maar alles uit de automaat is hier op en ik vertik het om die smerige cola zero te kopen, want die is ineens 1,30 ipv 95 ct. Moet k nog meer gaan betalen voor iets wat niet eens lekker is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66158952
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:03 schreef Luchtbel het volgende:
Oh als ik dit lees komt mijn eerstekeerbhkopentrauma direct naar boven. Dat was bij Livera. En het was gruwelijk

Wel fijn om 14 jaar later te lezen dat ik niet de enige ben
Aaaahw, zo'n trauma heeft iedereen wel toch?

ik had een oma die altijd alle hokjes overal opentrok

PAST IE??!!!

kreng haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66159833
Het sneeuwt!!

(5 vlokjes per minuut, maar oké, het sneeuwt )
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:42:03 #99
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_66159911
Oh ja? Nou ik was niet met mijn oma, ik was alleen. Het begon best goed met mijn vader die op gepaste afstand in zijn auto op een parkeerplaats bleef staan. Maar toen ik ging passen kwam de winkeldame gewoon zonder dat ik er om gevraagd had in mijn paskamer staan. En ze was echt heel eng, het was een soort kabouter want haar hoofd kwam precies tot mijn tieten. En toen deed ze echt iets heel ergs: ze pakte mijn borst en maakte er een merkwaardige beweging mee.
'Dit moet je altijd even doen om ze goed in de bh te krijgen.'

Echt waar. Als ik eraan terugdenk ik weet gewoon zeker dat mijn gebeden niet verhoord worden want ik had op die leeftijd nog nooit eerder iemand zo vurig tot ontploffing gewenst, voordat ik zelf door de grond zou zakken.
pi_66160003
mijn moeder ging met me mee naar de hema voor mijn eerste bh, en dan via die kinderbh's aankomen zetten. Open en bloot laten zien, hardop roepen welke maat het is etc. Kon wel door de grond zakken. Heb heel lang verdomd om nog met mijn moeder te gaan shoppen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 februari 2009 @ 14:45:33 #101
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66160045
Van die afgangen als kind heb ik gelukkig nooit gehad, ik mocht de eerste bh van mn zus thuis passen zodat we ongeveer de maat wisten
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66160061
Hahahahaha oh my dat is inderdaad wel heel erg LB
ja nee ik bedoelde meer in het algemeen dat mijn oma dat altijd deed bij kleren passen (en nog maar ik vermijd met haar samen kleren passen nu gewoon )

Ik vind het trouwens wel ontzettend onbeschoft dat ze dat zomaar doen zeg? Ik bedoel, als je nergens om gevraagd hebt en gewoon in het hokje aan het passen bent om dan zomaar binnen te komen en dan ook nog es aan je te gaan zitten, als je erover nadenkt gaat het echt nergens over
Heel begrijpelijk dat je erdoor overdondert was toen. Misschien is er inmiddels iemand geweest die dr een dreun verkocht heeft? Heb jij toch nog een beetje je ontploffing categorie blijf-met-je-poten-van-mn-tetten-af-als-ik-nergens-om-vraag!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66160145
ik weet niet wat mn eerste bh was. Ik moest wel echt vrij snel echte-echte bh's aan, met beugels enzo, dus niet van die topjes. En volgens mij heb ik die gewoon samen met mn moeder gekocht bij de hunkemoller ofzo. Vandaar dat er niemand aan me heeft gezeten trouwens bedenk ik me nu, moeders blokkeerde de pashokjes ingang lichtelijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66160248
Ik weet nog dat ik in de 1e zat en met een vriendinnetje bh's ging passen bij de hunkedinges. AA65 was te groot . Met rode wangetjes zijn we snel naar buiten gegaan .

En dan te bedenken dat ik nu van die enorme tetten heb.
pi_66160397
wat erg luchtbel! daarom ben ik altijd bang om in m'n eentje een bh te gaan passen... een van de instructies aan m'n lief is: je laat pas zo'n winkelfiguur binnen als ik er zelf om gevraagd heb...
pi_66160451
mijn eerste bh was er eentje met voorsluiting.... was handig, want ik was niet zo handig in het m'n handen hoog op m'n rug doen... dat kwam pas na m'n 13e, en ik had m'n bhtje op m'n 12e...
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:57:48 #107
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66160528
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:51 schreef pinquit het volgende:
bluh bh's kopen niet mijn hobby.

maar!! in het najaar staat een borstverkleining op de planning (eng!!!)
heb nu 75F/G (dit is letterlijk links is G, rechts is F)
Ik heb eigenlijk alleen spijt dat ik het nooit eerder heb gedurfd. Ik ben door wachtlijstbemiddeling in een privékliniek geopereerd en echt! zooooooooooooo blij!
Al is het echt een mythe dat je dan ineens goedkope BH's gaat passen, dat wil je dan toch ook niet met je mooie nieuwe gevel.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:01:33 #108
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66160662
Oh, en ik kreeg mijn eerste Boobs and Bloomers van mijn moeder. Mijn oom was bij ons om te helpen met verbouwen. Zij enthousiast: laat eens zien! ik neuh Zij dringt aan, trekt shirt omhoog. Helemaal trots.

Ik heb er nog een trauma van. Maar dat klinkt nog minder heftig dan een wildvreemde kabouter in je paskamer
pi_66160672
Ik had in groep 8 al Bh's aan. En ik weet niet beter dan dat ik nooit een A en B heb gehad. Volgens mij begonnen ze al bij C.. Mijn grootste was F, maar ik ben vorig jaar afgevallen en hang nu op E.
En ik vind het prima zo. Een kleinere maat zou me ook niet staan denk ik. Ben de slankste ook niet.
En ik heb echt nooit last van volk dat zomaar mn pashokje inloopt. Hier vragen ze dat altijd netjes.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:06:24 #110
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66160823
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:01 schreef Vlindur het volgende:
Ik had in groep 8 al Bh's aan. En ik weet niet beter dan dat ik nooit een A en B heb gehad. Volgens mij begonnen ze al bij C.. Mijn grootste was F, maar ik ben vorig jaar afgevallen en hang nu op E.
En ik vind het prima zo. Een kleinere maat zou me ook niet staan denk ik. Ben de slankste ook niet.
En ik heb echt nooit last van volk dat zomaar mn pashokje inloopt. Hier vragen ze dat altijd netjes.
Daar zou ik maar niet te zeker van zijn. Lees voorgaande Livera-ervaring. Was écht in het hoge noorden hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door debuurvrouw op 17-02-2009 15:08:37 (ff plaats weg editten) ]
pi_66160880
ooh LB. ik lees jouw post nog eens, dat is echt wel heel erg.
pi_66160900
ik ben er altijd bang voor dat iemand zomaar m'n hokje binnenkomt... (vandaar dus een lijstje met instrucies voor lief als we gaan shoppen) ik heb het eens gehad, dat ik een bh ging passen (was geloof ik bij Honkemuller) en dat de verkoopster het gordijn opzij zwiepte: "we zullen eens kijken!" meteen het gordijn weer dicht want: "Oh, je hebt nog niks aan! hahahaha!" ik was toen een jaar of 14 dus ik was ook meteen voor het leven beschadigd...
pi_66161079
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Daar zou ik maar niet te zeker van zijn. Lees voorgaande Livera-ervaring. Was écht in het hoge noorden hoor.
Dan ben ik gewoon blij dat het mij nog niet is overkomen
pi_66161129
Wat een verschrikkelijke ervaringen allemaal zeg. Ben blij dat ik geen beha-koop-trauma's heb.

Behalve 2,5 uur in het ov, heb ik al bijna anderhalf uur gewandeld door een gemiste bus die maar eens in het uur gaat. Gaat goed dus. Straks maar terug naar huis zien te komen.
De schade is trouwens 3000 euro en de dagwaarde 1750 euro volgens de expert. Wordt een nieuwe kopen dus.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66161201
heeeeeeeeeeeee Yppy, fijn weer wat van je te zien!Fijn ook dat het goed gaat! Minder fijn van de auto, maar weer fijn dat je daar heelhuids uitgekomen bent!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:18:43 #116
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66161274
Nou ja, niet leuk Yppy maar blij toe dat het goed met je is afgelopen. Hoe is het met je spierpijn?

Enne, misschien is dit iets om aan alle BH ellende een eind te maken
KLIK
pi_66161332
De spierpijn voel ik nog goed. Collega's zeggen dat ik vooral wel naar de huisarts moet, maar er zit niks in m'n nek. Huisarts kan vrijdag pas, voorlopig ga ik niet terug naar de huisarts waar ik voor de sterilisatie was. Dat gaat niet goedkomen, maar vrijdag is er een collega. Als ik er donderdag nog last van heb, ga ik een afspraak maken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_66161371
ik ben ondertussen een klokkenkleedje voor m'n ouders aan het borduren...

lekker ouderwets...
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:22:22 #119
144006 chacama
Ondernemend!
pi_66161423
Fijn dat het goed gaat met je Ypsel. EN ach.... lopen is gezond

Balen van je auto..... hopelijk snel een betaalbare gevonden.....
pi_66161427
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, niet leuk Yppy maar blij toe dat het goed met je is afgelopen. Hoe is het met je spierpijn?

Enne, misschien is dit iets om aan alle BH ellende een eind te maken
KLIK
net vertelde iemand dat ook al in dit topic... even denken wie dat was...
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:22:53 #121
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66161442
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:20 schreef YPPY het volgende:
De spierpijn voel ik nog goed. Collega's zeggen dat ik vooral wel naar de huisarts moet, maar er zit niks in m'n nek. Huisarts kan vrijdag pas, voorlopig ga ik niet terug naar de huisarts waar ik voor de sterilisatie was. Dat gaat niet goedkomen, maar vrijdag is er een collega. Als ik er donderdag nog last van heb, ga ik een afspraak maken.
Nou ja, spierpijn was ook wel een beetje te verwachten natuurlijk. Wat Freecell ook al zei, je zet je toch schrap. Maar goed in de gaten houden idd. Pas goed op jezelf.
pi_66161482
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:29 schreef Vicky het volgende:

[..]

dat lijkt me nou heerlijk!
het was Vicky!
Wel ideaal trouwens! de rest van je leven met stevige borsten... ze zien je aankomen in een bejaardentehuis...
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:24:46 #123
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_66161524
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:23 schreef mijsje het volgende:

[..]

het was Vicky!
Oh, overheen gelezen.
Maar ja, dan moet je weer aan de tepelplakkers ofzo.
pi_66161990
Zou dat nou ook helpen bij mijn theezakken? Goede uitvinding wel!
pi_66162050
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:24 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oh, overheen gelezen.
Maar ja, dan moet je weer aan de tepelplakkers ofzo.
Voor zover dat zin heeft als je bv geeft
Eén van die dingen die nooit iemand tegen je zegt: Als je voedt, kan je nooit meer verbergen dat je het koud hebt
pi_66162088
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:40:35 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66162146
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:23 schreef mijsje het volgende:

[..]

het was Vicky!
Wel ideaal trouwens! de rest van je leven met stevige borsten... ze zien je aankomen in een bejaardentehuis...
Allemaal een kist met verhoogde kap.
pi_66162427
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:20 schreef mijsje het volgende:
ik ben ondertussen een klokkenkleedje voor m'n ouders aan het borduren...
[ afbeelding ]

lekker ouderwets...
He gezellig! Ik zoek nog een hobby... Echt. Voor handwerken ben ik niet zo met talent gezegend vrees ik, maar ik zou wel een crea hobby willen hebben. Ik ben namelijk wel crea, maar hobby'en ho maar... iemand tips?
pi_66162578
ehm, mozaïken? kun je hele mooie schalen of wandversiersels mee maken...
pi_66162613
Wat een verhalen over eerste bh's. Ik kan me mijn eerste bh echt neit meer herinneren. Laat staan hoe het was om de te kopen.

Ik weet het nog wel van Priscil, die was zo trots op haar bhtje, die deed ze gewoon niet meer uit. Dat ik echt na een week moest zeggen dat dat ding ook nog even gewassen moest worden. Je wilt ook niet weten hoe dat ding er op een gegeven moment uitzag. Jammer dat ie gewoon niet meer pastte....

Livera vind ik juist weer wel een fijne zaak. Ik weet nooit of een bh nu goed zit of niet. Mijn maat is ook best vaak veranderd door of dat ik wat aan de dikke kant was, of juist streng aan het dieten was. Toen de zwangerschap en ze bleven maar groeien en nu zijn ze weer wat normaler... Mijn omtrek is nu 75 maar de cup?? Ik denk dat ik nu ook wel wegkom met DD. (Tenminste dat hoop ik, dan past eindelijk mijn leuke bikini)
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2009 @ 16:02:50 #131
7074 moussy
kuttekop
pi_66163019
René heeft van die bh-topjes
pi_66163107
Mijn eerste beha heb ik gekregen van een meisje die 3 jaar ouder was dan ik
En toen had ik hem voor het eerst aan, paste goed (was een kleine b 75 geloof ik) en teon zag één van mijn broers het bandje.
En die heeft me toen zo hard uitgelachen dat ik 3 maand niet meer durfde
pi_66163140
ik heb zin in vanavond!
pi_66163242
arme freecell!

Reinhilde, wat ga je doen vanavond? (of heb ik er heel erg overheen gelezen?)
pi_66163277
M. gaat toch niet sporten. En ik heb het boek wel gelezen. Alleen ik heb geen zin om M. achter te laten met een overstuur kind. Het is een tijdje goed gegaan dat ik tot zeker een uur of 10 wel weg kon blijven, maar het is gewoon weer even helemaal flut, dus ik kan echt niet weg. Bovendien moet ik spullen in gaan pakken, bij elkaar zoeken, dingetjes nog even wassen, lijstjes maken enz.
pi_66163355
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:54 schreef mijsje het volgende:
wat erg luchtbel! daarom ben ik altijd bang om in m'n eentje een bh te gaan passen... een van de instructies aan m'n lief is: je laat pas zo'n winkelfiguur binnen als ik er zelf om gevraagd heb...
Hier precies hetzelfde.

Oh en wisten jullie al dat je moet hupsen om ze er goed in te krijgen?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:11:21 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66163366
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:05 schreef Reinhilde het volgende:
ik heb zin in vanavond!
Ik ook!

Mijsje, we hebben de eerste bijeenkomst van de Chicks and Lit boekenclub.
Met een groepje meiden van hier. Oa. dus Ticootje, die er niet bij kan zijn vanavond.

Btw Tico... kan jij mij anders nog een lijstje pm'en met dagen over een week of 5-6 dat je echt niet kan. Dinsdagen is duidelijk, mara als we iets nieuws willen prikken als we dat net op de verjaardag van M. zouden doen ofzo.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:20:08 #138
190853 RockabeIIa
pi_66163732
Een tietenbankje.

Helleuw
pi_66164340
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:11 schreef Brighteyes het volgende:
Mijsje, we hebben de eerste bijeenkomst van de Chicks and Lit boekenclub.
Met een groepje meiden van hier.
Precies.

Ticoo, jammer! Zou het heel leuk vinden als je alsnog komt, maar begrijp het ook als je niet komt hoor.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 februari 2009 @ 16:40:44 #140
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66164617
Ik kan me helemaal niets herinneren over mijn eerste BH-aankoop. Nou ja dan was het in elk geval niet traumatisch. Ik kan me nog wel herinneren dat ik 'm voor het eerst aanhad op school en me afvroeg of het echt zo zou opvallen als ik dacht Niet natuurlijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_66164657
Mijn moeder haalde ooit onaangekondigd mijn eerste bh tevoorschijn, met een strikje erop.
Ik vond het maar stom
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 17 februari 2009 @ 16:42:59 #142
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66164719
Jaaa leesclub En ik heb mijn boek niet eens uit! Valt me zooo van mezelf tegen (ik lees razendsnel, maar vind het tot nu toe gewoon geen boeiend boek )
pi_66164751
Geen fan van strikjes, snoopy?

Ik had mijn eerste beha van de moeder van een vriendinnetje, die organiseerde namelijk lingerieparties (nee, echt). Maanden later kwam mijn vader met de mededeling dat hij graag mijn eerste beha voor me wilde kopen als symbolisch iets (zo kocht hij voor mijn broer z'n eerste scheerapparaat ), beetje laat maar ach
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66164754
Chell, ik heb m ook niet uit gekregen... . Toch wat minder tijd gehad om te lezen als ik dacht.
Maar ben ver gekomen, en voor de rest... zie je PM .
pi_66165920
Nu heb ik verdorie nog steeds die logopediste niet gesproken die ik vorige week! terug moest bellen. Ik word met de dag bozer en vrees dat ik nu helemaal niet meer redelijk kan doen
Kind kan ondertussen, nadat ik hem een kom vol goudvissen heb beloofd, de r keurig uitspreken
Saartje
pi_66165978
ow, cool, een boekenclub! dat is ook leuk om te doen! ik neem aan dat het iets is waar je in person bij moet zijn? (niet via 't net dus)
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2009 @ 17:35:12 #147
141844 Macka66
pi_66166816
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:58 schreef huuphuup het volgende:
Mooi evenstar!

Zoooo ik ben klaar met mn mailtjes en werk voor vandaag enzo. Nu maar hopen dat ze niet nu nog terug mailen dan heb k nog een klein uurtje om college voor te bereiden voor straks.
Morgen lekker eten bij de Koreaan heb ik net gehoord!
Welke?
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_66166904
Mijsje, het is idd een IRL boekenclub, voor de regio Den Haag.

Maneek, wat goed! Van de 'r' dan he. Die logopediste...

Ik ben weg, gaan even eten bij de Ikea voordat we naar ET afreizen.
pi_66166918
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:35 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Welke?
kimchi house in DH ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd (kben alleen in china bij een koreaan geweest )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66166976
maneek wat goed! je hebt je roeping gevonden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66167567
Maneki, professioneel kinderomkoper
Saartje
pi_66167701
psies! en dan als logopedist, lekker van alles aan de kids beloven wat pap en mam dan waar mogen maken

heeft ie al namen voor zn vissies?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2009 @ 18:07:13 #153
141844 Macka66
pi_66167766
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:38 schreef huuphuup het volgende:

[..]

kimchi house in DH ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd (kben alleen in china bij een koreaan geweest )
Kimchi House ken ik (nog) niet. Maar eens een feesteliijke aanleiding zoeken
(De eerste keer dat ik met lief uit eten ging was bij Seoul Garden in DH. En de laatste keer dat ik met lief uit eten ben geweest was een paar dagen voor Lucie geboren werd, bij Van Korea in Scheveningen.)
pi_66168831
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:07 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Kimchi House ken ik (nog) niet. Maar eens een feesteliijke aanleiding zoeken
(De eerste keer dat ik met lief uit eten ging was bij Seoul Garden in DH. En de laatste keer dat ik met lief uit eten ben geweest was een paar dagen voor Lucie geboren werd, bij Van Korea in Scheveningen.)
klinkt goed
ik heb dus alleen nog maar in Beijing bij een Koreaan gegeten en dat was altijd heel erg lekker. Goeie kimchi en goed vlees, lekker grillen ben benieuwd hoor morgen.
Het schijnt een heel klein tentje te zijn en je kan er ook karaoke (:')!) we gaan ter ere van twee vrienden die jarig zijn, met een man of 20 of iets meer ofzo. Beetje japanse traditie om met zn allen uit eten te gaan voor een verjaardag. Wel leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:52:06 #155
190853 RockabeIIa
pi_66168978
Huup, eet jij ook wel es hond?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:52:11 #156
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_66168985
Vanavond leesclub Heb er helemaal zin in en er heeft zich een zak paaseitjes in mijn tas verstopt
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:52:45 #157
3142 m@x
pi_66169005
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Huup, eet jij ook wel es hond?
Ze eet voornamelijk tekkels, dat weet je toch
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:53:19 #158
190853 RockabeIIa
pi_66169022
m@x! Hoe is het verder?
Ik lust wel zo'n paaseitje van je <3 Rolle en blaze!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:53:40 #159
190853 RockabeIIa
pi_66169035
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef m@x het volgende:

[..]

ja nou, ik zoek nog een goed recept
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:57:38 #160
3142 m@x
pi_66169195
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:53 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

ja nou, ik zoek nog een goed recept
Hondenstoofpot
pi_66169283
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef m@x het volgende:

[..]

ja dat past zo handig op een saté-prikker

En nee ik heb nog nooit hond op. zou er geen nee tegen zeggen though. Niet om iemand voor het hoofd te stoten verder ofzo hoor, maar ik heb geen huisdieren en ik heb verder geen speciale band met dieren ofzo. Voor mij maakt het qua gevoelswaarde geen hol uit of ik nou kip, koe of hond eet.
Heb wel kwal en slang op, dat was respectievelijk niet boeiend en niet te vreten en alle soorten ingewanden die over het algemeen best heel lekker waren
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 februari 2009 @ 19:01:53 #162
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66169362
Kwal? getz, is dat net zo glibberig als het eruit ziet?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66169425
Neuh eigenlijk niet. tenminste, niet op de manier zoals ik het gegeten heb.
Het deed een beetje denken aan die calamari, droger dan je zou vergeten en een beetje taai en rubberig.
Smaakte ook niet echt uitgesproken naar iets, heel neutraal eigenlijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:05:01 #164
190853 RockabeIIa
pi_66169466
ik heb ook in de paar jaar dat ik niet meer vegetarisch ben echt al van alles gegeten (maar geen hond of kat!); struisvogel, krokodil, slang, kikkerbillen, kangeroebiefjes...
Struis is wel favoriet!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:05:04 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66169471
Kimchi? Eet jij dat echt Huup?
Toen wij in Korea waren heb ik het wel geprobeerd, maar ik trok dat echt niet hoor!
Wel heerlijk gegeten in een restaurant met de traditional korean bbq trouwens!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:05:37 #166
190853 RockabeIIa
pi_66169488
Slang vond ik vrij kippig smaken... Net als krokodil (alleen dat was wat zout)
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:07:07 #167
3142 m@x
pi_66169542
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:53 schreef RockabeIIa het volgende:
m@x! Hoe is het verder?
Ik lust wel zo'n paaseitje van je <3 Rolle en blaze!
Ik had deze post niet eens gezien

Het gaat volgens mij heel goed alleen ben ik momenteel zo druk dat ik amper tijd heb om dat te beseffen. Werk is een grote chaos maar tegelijkertijd superleuk en prive iets minder chaos maar errug leuk
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 februari 2009 @ 19:07:19 #168
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66169549
Toen ik in Schotland was vond ik dat ik op zijn minst moest proberen hoe haggis smaakte, maar dat was m niet voor mij
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:08:58 #169
190853 RockabeIIa
pi_66169608
Leuk te horen, m@x
Bevalt je inmiddels niet zo'n nieuwe functie meer, goed?
pi_66169636
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:05 schreef Brighteyes het volgende:
Kimchi? Eet jij dat echt Huup?
Toen wij in Korea waren heb ik het wel geprobeerd, maar ik trok dat echt niet hoor!
Wel heerlijk gegeten in een restaurant met de traditional korean bbq trouwens!
oh echt met bakken! schuif het zo naar binnen, ik vind het zalig!
vroeger kocht ik ook nog wel es van die kant-en-klare pakjes bij de toko maar die vind ik toch niet zo lekker als versgemaakte.

Ik wil nog zooooo graag een keer naar Korea
Maar lief wil niet áls we veel geld uitgeven aan een verre reis dan wil hij naar Japan. En ik wil ook heel graag weer es terug naar China dus mja...

Oooh Rocka struis en kangaroe wil ik ook nog es proberen, mn moeder heeft het wel geprobeerd en zij vond kangaroe echt onwijs tegenvallen geloof ik, heel taai ofzo? (kan trouwens ook krok zijn geweest bedenk ik me nu )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:10:06 #171
3142 m@x
pi_66169648
Het is idd niet zo nieuw meer (doe het alweer een maand of 5) maar het bevalt echt prima. Had gisteren een date met 10 imams, wat wil een mens nog meer
pi_66169681
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Slang vond ik vrij kippig smaken... Net als krokodil (alleen dat was wat zout)
ik vond het niet te vreten
mijne was bitter en heul taai. Maar het kan best aan een slechte bereiding hebben gelegen hoor.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:12:22 #173
190853 RockabeIIa
pi_66169739
kroko is taai kangeroe echt niet! Dat is juist heerlijk mals en kruidig.
Oh, en het allerlekkeste wat ik gehad heb ooit is het stoofpotje van Elk (eland) wat we kerstavond aten en dat 's ochtends vers geschoten was... *schaam* gewoon ruim 20 jaar vegetarisch geweest he ik heb het echt ingehaald geloof ik...
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:12:53 #174
190853 RockabeIIa
pi_66169763
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:10 schreef m@x het volgende:
Het is idd niet zo nieuw meer (doe het alweer een maand of 5) maar het bevalt echt prima. Had gisteren een date met 10 imams, wat wil een mens nog meer
Krijg je dan lekkers?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 februari 2009 @ 19:14:15 #175
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66169821
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:12 schreef RockabeIIa het volgende:
kroko is taai kangeroe echt niet! Dat is juist heerlijk mals en kruidig.
Oh, en het allerlekkeste wat ik gehad heb ooit is het stoofpotje van Elk (eland) wat we kerstavond aten en dat 's ochtends vers geschoten was... *schaam* gewoon ruim 20 jaar vegetarisch geweest he ik heb het echt ingehaald geloof ik...
waarom ben je na zoveel jaar weer vlees gaan eten?
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:17:32 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66169942
Ik heb volgens mij ooit eens eland op ook in Noorwegen. In een stoofpotje. Was idd ook erg lekker.
pi_66169951
ach, ik heb ook vier jaar vegetarisch gegeten.
Gewoon, om te kijken of ik het kon

ik had altijd geroepen van oooh dat zou ik echt niet kunnen hoor, en toen dacht ik van nah, waarom niet eens proberen dan. Uiteindelijk ben ik weer vlees gaan eten omdat ik merkte dat mn concentratie vermogen heel sterk achteruit ging. Dat was het me niet waard.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:17:58 #178
190853 RockabeIIa
pi_66169966
Waarom niet? Ik kwam toen meerdere malen per jaar voor langere tijd in Noorwegen en elke keer kwam ik ziek terug omdat er gewoon geen (goeie) vleesvervangers zijn daar. Daarbij is daar geen bio-industrie als hier. Vandaar dat ik overstag ging. Daarna nooit last meer gehad.

en hier koop ik nu eigenlijk alleen biologisch vlees (of vleesvervangers ) en ik kan goed leven met de keuzes die ik gemaakt heb.
pi_66169988
quote:
Dat klinkt wat andersommig Was er niet iets met 70 vrouwen per imam ?
pi_66170037
quote:
800 kamelen
op zn minst!

en een eigen tent.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66170207
kimchi? was da?
Saartje
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:25:56 #182
190853 RockabeIIa
pi_66170274
kimchi
niet voor mij weggelegd
pi_66170290
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
kimchi? was da?
koreaans voor lekkah

eigenlijk letterlijk is het gefermenteerde kool met pepers enzo, heel erg pedis. Klinkt smeriger dan het is
ff plaatje dr bij slingeren...
koreanen eten het als side-dish bij eigenlijk alles.

edit:
Rocka had de wiki al
tsja, de combinatie is vooral gewoon lekker, het gegrilde vlees, rijst, kimchi en koud koreaans bier. Maar je moet er wel van houden ja, en je moet van scherp houden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:27:45 #184
190853 RockabeIIa
pi_66170344
'Volgens sommige studies zou het eten van Kimchi ook een positieve werking te hebben op het tegen gaan van overgewicht.'

misschien dan toch maar weer es gaan proberen
pi_66170383
Ik heb ooit deze eens gegeten in Botswana:

Wormen Eigenlijk helemaal niet lekker. Het smaakte als een droog zout visje ofzoiets.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:30:29 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66170461
Het is vies... natuurlijk is het dan goed voor de lijn!

Nee hoor... althans, ik vind het wel vies, maar blijkbaar zijn er mensen die het wel heel lekker vinden.

Overigens kan ik ook nog steeds de geur oproepen van hoe het ruikt in de metro in Seoul.
Ik moet er echt niet aan denken dat je daar zwanger in staat. Die mensen zweten gewoon knoflook. Echt zo goor!
pi_66170473
hiiiii kijk, en daar zou ik dan dus weer wel moeite mee hebben
hahahaha niet omdat ik het zielig vind ofzo maar omdat ik eeecht niet tegen insecten en wormen en ander gespuis kan. brrrr. Ik krijg er nu al rillingen van.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:32:34 #188
190853 RockabeIIa
pi_66170546
ik hou zo onwijs van krentebollen met kaas op zijn tijd. En wat had ik vanochtend? Een krentebol met kaas .

De kaas stonk alleen naar de salami en toen was het al gauw
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:32:48 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66170555
Ow Snoopy!
Sommige dingen gaan me echt te ver hoor! D
pi_66170567
Wat eten jullie allemaal dapper
Hehe, ik ga niet verder meer dan kip en zo. Met kerst hebben we kangoeroe en hert gegeten en vond t allebei niet lekker.
En krokodil eet ik ook echt niet, 1 keer bijna gegeten bij de thai en toen ging ik al half over me nek bij het idee

Geef mij maar een lekker biefstukje ofzo
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2009 @ 19:33:55 #191
141844 Macka66
pi_66170593
m@x, klinkt goed!

Ik heb trouwens vandaag de naam van het bankje eer aan gedaan, en ben naar een lingeriespeciaalzaak geweest. Ik heb het lang voor me uitgeschoven omdat ik wist dat het een prijzig bezoek zou worden, maar de beugel van m'n een na laatste goede bh knapte afgelopen weekend dus ik moest wel Een maat gezakt in omvang, een maat gestegen in cup. Het was een inderdaad een behoorlijke aanslag op de bankrekening, maar ik heb wel een cadeautje voor goede klanten meegkregen (fles eau de parfum). Dat laatste verzachtte de klap enigzins. Ik kan nu officieel niet meer bij de Hema slagen
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
pi_66170598
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
Het is vies... natuurlijk is het dan goed voor de lijn!

Nee hoor... althans, ik vind het wel vies, maar blijkbaar zijn er mensen die het wel heel lekker vinden.

Overigens kan ik ook nog steeds de geur oproepen van hoe het ruikt in de metro in Seoul.
Ik moet er echt niet aan denken dat je daar zwanger in staat. Die mensen zweten gewoon knoflook. Echt zo goor!
Dat is bij ons een running gag

Hoe hou je koreanen chinezen en japanners uit elkaar, simpel, chinezen pik je er vaak wel uit, en als je twijfelt tussen koreaans en japans, smell them smell garlic? It's a korean...
maar het is wel zo, die mensen ruiken enorm sterk naar knoflook, er wordt ook enorm veel knoflook in die keuken gebruikt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66170631
Krokodil heb ik ook wel eens gegeten maar die was erg lekker. Zacht en mals
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:37:29 #194
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_66170730
Mijn eerste BH kocht ik met mijn moeder in de winkel waar ik nu, ruim 15 jaar later, nog steeds om en altijd slaag. Lekker rustig in de winkel, deskundig personeel en veel keus. En vooral geen mensen die ongevraagd je pashokje binnenstormen. Nu ben ik wel een miep op BH-gebied: geen kantjes, strikjes, of spaghettibandjes en vooral geen beugels. In maat 85F kom je dan vaak op een sportBH uit, of van die zwart, wit of huidskleurige exemplaren.

Over ruim 2 weken ben ik jarig en traditiegetrouw mag ik van dan een nieuwe uitzoeken.

Zo sneu, Junior was anderhalve week geleden jarig en morgen zouden we zijn kinderfeestje vieren in het zwembad. Vorig jaar wilde hij al gaan zwemmen, maar toen hadden een paar vriendjes nog geen zwemdiploma. Dus dit jaar zouden we naar het zwembad trekken.

Gaat het hele feest morgen niet door , want zijn oma is overleden . Oma als in de moeder van de nieuwe man van zijn moeder. Morgen is de avondwake, donderdag de crematie. Dubbel sneu dus voor hem. EN zijn oma is overleden EN zijn kinderfeestje gaat niet door. Dat hebben we dus uitgesteld tot na de carnavalsvacantie.

Vanmiddag geslaagd voor een nieuw carnavalspak. Meneer wilde als Darth Vader [van Star Wars] gaan, maar dat hadden ze niet meer [of nooit gehad]. Dus nu gaat hij als Ninja, inclusief dolk naar Carnaval vrijdag op school.

En dat zijn groeipijnen nog ergens nut voor hebben, hij is de afgelopen 4 weken een hele maat gegroeid qua armlengte. Vandaag dus maar gelijk 5 nieuwe longsleeves gekocht voor de prijs van 1 in de uitverkoop. Hij was DVD aan het kijken in de winkel, ik alle shirts in zijn maat uit het uitverkooprek geplukt, voor zijn neus gehouden en hij vond alles leuk. Binnen 10 minuten stonden we weer buiten en hebben we ons een ijsje cadeau gedaan.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2009 @ 19:40:21 #195
141844 Macka66
pi_66170849
Hmmm, krokodil die gerookt was op een bedje van tabaksbladeren Het was een stuk onderrug, aan de zijkanten smaakte het naar kip en naar de wervel toe smaakte het steeds meer wat vissig.
Gegeten in den bosch
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
pi_66170857
wat vervelend van het feestje en de oma sneu voor hem.

Ik heb hier bij de bart smit wel pakjes van darth vader zien liggen. (lief wilde er een ) met masker en soort van capeje. Maar wij zitten niet echt in carnaval gebied dus misschien dat ze er daarom hier nog lagen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2009 @ 19:41:59 #197
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66170921
luca en ik waren dus vandaag in leiden.
het was even zoeken maar uiteindelijk hebben we het museum gevonden.
de rondleiding met de mp3-speler was leuk
de rest was ook wel aardig.
ik weet niet of ik het wel een geslaagde dag vind.
maar dat heeft meer met mij en luca te maken dan met het museum
en hij is niet lekker. hij hoest, wil eten en heeft dan toch weer geen trek en ziet heel wit.
pi_66170987
ah hebben jullie het gevonden ja? mooi
jammer dat ie zo ziekjes is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2009 @ 19:46:34 #199
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66171118
dat ik het niet zo geslaagd vond, ligt niet aan zijn ziek zijn hoor.
meer aan het feit dat hij vandaag weer dat overduidelijke autistische gedrag vertoonde, waardoor mensen met opgetrokken wenkbrauwen/verbaasd/geïrriteerd naar hem keken.
en natuurlijk weer dat rare aangewende spraakgebrek van m wat ik er maar niet uitkrijg.
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2009 @ 19:47:58 #200
141844 Macka66
pi_66171174
Sjeekie, wat jammer voor Junior!
En lady-wrb, alvast beterschap gewenst voor Luca.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 februari 2009 @ 19:48:36 #201
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66171201
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:46 schreef lady-wrb het volgende:
meer aan het feit dat hij vandaag weer dat overduidelijke autistische gedrag vertoonde, waardoor mensen met opgetrokken wenkbrauwen/verbaasd/geïrriteerd naar hem keken.
en natuurlijk weer dat rare aangewende spraakgebrek van m wat ik er maar niet uitkrijg.
ik vind dat zo zonde en niet netjes/gehoord/ronduit stom van mensen, je bent niet raar als je niet precies in het rijtje meeloopt, en hoeft daarom niet aangegaapt/raar bekeken te worden daarom.
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 februari 2009 @ 19:49:43 #202
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66171253
gecondoleerd Sjeekie, balen voor je zoon zijn feestje
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66171293
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:46 schreef lady-wrb het volgende:
Wat jammer zeg....
pi_66171351
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik vind dat zo zonde en niet netjes/gehoord/ronduit stom van mensen, je bent niet raar als je niet precies in het rijtje meeloopt, en hoeft daarom niet aangegaapt/raar bekeken te worden daarom.

dat ja... wat stom zeg.

*zucht* ik heb alwéér trek in ijs (of eigenlijk gewoon nog steeds) maar ik ben te lam om naar buiten te gaan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator dinsdag 17 februari 2009 @ 20:06:10 #205
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66171900
Welk raar spraakgebrek Lady? Hebik iets gemist?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66172085
Ik ga eigenlijk altijd met mn moeder shoppen voor bh's, ik heb er zo'n gruwelijke hekel aan!
Als ik dan iets vind wat lekker zit koop ik er vaak gelijk 2, dan ben ik er weer even vanaf.

Tijdje terug stad en land afgelopen op zoek naar een fatsoenlijk zwempak of tankini. Nou die laatste heb ik echt nog niet kunnen vinden in een model wat me fatsoenlijk zit. Maar een badpak uiteindelijk wel (een marlies... rib uit mn lijf (nou ja, mams betaalde), maar ik ben er zooooo blij mee!).
Fake it till you make it...
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:20:53 #207
190853 RockabeIIa
pi_66172479
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:51 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat ja... wat stom zeg.

Ik ga niet ontkennen dat ik niet kijk als een kind afwijkend gedrag vertoond.
Ik word zelf trouwens ook wel eens aangestaard of nagekeken, vooral 's zomers. Het kan me echt geen ene r**t schelen.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:21:58 #208
190853 RockabeIIa
pi_66172531
Nijna, dat 2 stuks gelijk kopen doe ik ook. Ik heb zo'n schurft aan pashokjes e.d. en ik doe het ook met meerdere kledingstukken: ondergoed, zwemgoed, broeken, riemen, rokjes, etc etc.
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2009 @ 20:29:45 #209
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66172840
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:06 schreef Lois het volgende:
Welk raar spraakgebrek Lady? Hebik iets gemist?
dat heb je dan idd gemist.
luca vindt het byzonder grappig om ineens alle r-en met een d uit te spreken.
ik niet, want straks kan hij het niet meer laten en heb ik weer een brief voor logopedie te pakken.

(die ik overigens al heb gehad, maar dan omdat luca nogal staccato spreekt. waar ik zeker 3 jaar geleden de schooljuf op heb aangesproken om de schoollogopedist er even naar te laten kijken. die vond het destijds niet nodig om er iets aan te doen en nu ineens wel . maar nu hoeft het van mij niet meer, want ik heb ondertussen begrepen dat het iets met zijn autisme te maken heeft, dus laat maar zitten )

ik kan overigens best begrijpen dat mensen geïrriteerd raken van luca's gedrag, want hij bemoeit zich werkelijk overal mee. hij heeft alleen niet in de gaten dat mensen dat niet willen.
en zelf word ik eerlijk gezegd ook wel eens moe van hem. ik kan nou nooit eens met hem over kinderdingen praten. zelfs een onschuldig gesprek in de trein wordt weer een wetenschappelijk item.
zo had hij onderweg een heel verhaal over reizen met de snelheid van het licht. en dan komt hij met feiten en conclusies waar ik me nog nooit van mijn leven mee bezig gehouden heb.
om maar eens een voorbeeld te noemen: hij zat doodleuk te vertellen dat als je sneller dan het licht gaat, dat je dan terug in de tijd gaat. of het waar is, weet ik niet eens, laat staan dat ik er ooit bij stilgestaan heb.
maar over zulke dingen heeftie het dan.

zo ook in het museum. bij een hoop dingen wist hij gewoon meer te vertellen dan dat er aan informatie bij stond. nu heb ik al langer door dat elk stukje informatie dat hij hoort of ziet bij hem blijft hangen, maar ik ga gewoon met een soort van professortje op stap. daar werd raar van opgekeken. ook al vanwege het feit dat hij gewoon begint te vertellen tegen iedereen, of ze nou willen luisteren of niet.
typisch autistisch gedrag dus.

maar goed, genoeg gezeurd.
en toch ben ik wel eens jaloers op mensen die kinderen hebben die onbekommerd kunnen spelen, zonder dat ze er ingewikkelde berekeningen/filosofiën bijhalen.
pi_66173070
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:20 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik ga niet ontkennen dat ik niet kijk als een kind afwijkend gedrag vertoond.
Ik word zelf trouwens ook wel eens aangestaard of nagekeken, vooral 's zomers. Het kan me echt geen ene r**t schelen.
Nee maar op zich heb je wel kijken en kijken natuurlijk. En dat vind ik soms niet echt nodig, dat echte afkeurende. Als je begrijpt wat ik bedoel?

En dat je nagekeken wordt in de zomer is goe man! Je hebt et of je hebt et nie hoor
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:39:08 #211
190853 RockabeIIa
pi_66173197
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:35 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Nee maar op zich heb je wel kijken en kijken natuurlijk. En dat vind ik soms niet echt nodig, dat echte afkeurende. Als je begrijpt wat ik bedoel?

En dat je nagekeken wordt in de zomer is goe man! Je hebt et of je hebt et nie hoor
Tja, lekker plaatjes kieke he? Om andere redenen kijkt men niet hoor
pi_66173375
vast wel, lekker wief mét plaatjes wat wil je nog meer, wat om te kijken en eh, wat om te kijken

naar mn zusje wordt ook altijd gekeken om die reden en dan gaan mensen vragen of ie echt is
"nee ik heb een plakplaatje van een halve vierkante meter..."
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2009 @ 20:45:19 #213
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66173466
weet je wat ik heel raar vond in het in het museum. je mag je jas niet aanhouden en je tas moet in een kluisje.
nou kan ik me in dat kluisje wel vinden, en eventueel ook mijn jas in een bewaakte garderobe zou ik me ook nog wel kunnen vinden. maar hier hadden ze een soort van megakapstok met een megaantal haken waar je je jas aan moet hangen. we waren een van de eersten dus de kapstok was nog leeg.
toen ik onze jassen terug ging halen, hingen er honderden jassen, waar de onze dus helemaal onderop hingen.
ik heb staan spitten tussen al die jassen (en echt, er hingen gewoon stinkende exemplaren tussen ) ben gewoon een kwartier bezig geweest om mijn jas terug te vinden.
pi_66173629
ja ik ken het, echt onbegrijpelijk daar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:10:07 #215
190853 RockabeIIa
pi_66174551
Ik denk dat ik mijn pittensloffen maar es ga opsnorren!
(vandaag in de kak getrapt met mijn UGGS dus die staan nog net zo mooi bij de deur te wachten om schoongepoetst te worden Anders had ik nu warme voeten! Boehoe!)
pi_66177967
Geen teckelpoep neem ik aan?

Ik ben net terug van italiaans en het is KOUD buiten
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:28:44 #217
190853 RockabeIIa
pi_66178037
Het zou me niets verbazen dat zij er stiekem een neergelegd heeft, schnups
en wie gaat er dan ook naar buiten in dit weer?!
pi_66178070
Stomme beesten
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:33:53 #219
190853 RockabeIIa
pi_66178304
dat doen ze
vakantiegangert! Moest je weer oefenen?
pi_66178441
Si!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:42:30 #221
190853 RockabeIIa
pi_66178722
Nou eh, bongiorno trusten!!!!
pi_66178781
buona notte!
pi_66179576
Piiiinqq!!!
Doe es foto's van birthdayMax?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66181713
Hoi! Nog iemand wakker?
pi_66181911
Ik maar niet lang meer, net weer poppencursus gehad. Was leuk!! Bijna af.
Maneki heeft Saartje af, en Saartje is lief
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:48:10 #226
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_66181916
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:43 schreef Reinhilde het volgende:
Hoi! Nog iemand wakker?
doodmoe, maar kan nie slapen was t gezellig
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:49:48 #227
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66181983
Ja ikke!
Hoe was de leesclub?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66182056
Ja was gezellig!

Memmel, de volgende keer is bij jou!
in april , schikt het?
pi_66182097
8 april geloof ik. Woeiii heb er nu al zin in.
De rest gooi ik morgen wel even op de hyves.

evenstar, waarom kan je niet slapen? mis je je lief?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:52:49 #230
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_66182114
Welk boek hebben jullie besproken? Sorry, de bankjes gaan zo snel dat ik bijlezen niet meer redt
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_66182145
Oh leuk P_iglet! Hoe gaat het met jouw pop?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:54:16 #232
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66182166
Ja prima bij mij en 8 april is ook ok, ik check de hyves wel even.

Ben me aan het voorbereiden op een zware nacht, Anna is ziekig en hoest veel en is dus om de tel wakker...
pi_66182171
We hebben 'Schaduw van de wind' besproken.
Voor zover het ging dan, de helft had het boek niet uit
pi_66182243
Arme Anna. Sterkte Memmel!

Jij had toch aangeboden dat de volgende keer bij jou kon? Of had ik dat alleen maar bedacht .
Oh, en jij mag 3 boeken voordragen waaruit we dan kiezen!
  woensdag 18 februari 2009 @ 00:02:05 #235
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_66182436
idd reinhilde , komt goed.. 36 daagjes nog
  woensdag 18 februari 2009 @ 00:04:48 #236
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66182530
Nee, dat had ik idd aangeboden
Oeh, effies denken dan over boeken
Karen Slaughter of is dat niet ok?
  woensdag 18 februari 2009 @ 00:05:57 #237
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66182576
Ik moet echt gaan slapen, negen uur naar huisarts, daarna bloedprikken en om 13 uur naar fysio
pi_66182621
Memmel, jij mag drie suggesties doen, prima als je daar ook Karen SLaughter bij zet!

Slaap lekker!
pi_66182681
Evenstar, ik weet hoe het is als je lief in Engeland zit, nou ja, andersom, ik zat in Engeland en nixxx hier, het is zo dichtbij en tegelijkertijd ook weer ver weg... de dagen gaan voorbij vliegen, zal je zien.
  woensdag 18 februari 2009 @ 00:09:51 #240
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66182688
Maar ik ben nog niet moe...
pi_66182773
tsja, das wel lastig dan Memmel!

kan je alvast over 3 mogelijke nieuwe boeken gaan denken
  woensdag 18 februari 2009 @ 00:13:25 #242
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66182783
toch wel. Truste
pi_66182804
ah, ik vroeg me toevallig vandaag nog af hoe 't met de leesclub(jes) hier ging en welk boek jullie gelezen hebben! was 't wat dat 'indeschaduwvandenacht'? en 3 suggesties, waarover vervolgens gestemd wordt oid? grappig idee!

ik ben ook nog wakker, al duurt dat niet lang meer denk ik.

ik las net pas terug van Yppy's aanrijding, he bah YPS, wat ontzettend eng zeg. hoe gaat 't nu met je? dikke kus vanaf hier!
pi_66182913
Bix, de meningen waren verdeeld. Ik vond het wel wat, maar ik heb niet zoiets van 'oe, die ga ik over een paar jaar zeker nog een keer lezen!'

hoe doet jouw clubje dat dan, een nieuw boek kiezen?
pi_66183153
iedereen mag er om de beurt een voordragen en daar valt niet over te discussieren. ja, wel over 't boek, maar niet over de keuze.
pi_66183165
wij gaan nu 'het diner' van herman koch lezen.
pi_66183201
ah, dat kan ook natuurlijk! En die ken ik nog niet, 'het diner'. Ik ga even googlen.
pi_66183276
Lijkt me een mooi boek, Bix!
Gaat op mijn lijstje

Nu ga ik ook maar eens mijn bedje opzoeken, het roept me!
pi_66186061
Het gaat wel ok bix. Veel spierpijn en weinig slapen natuurlijk. En die reistijd van woon-werkverkeer van 4 uur per dag gaat me nu al opbreken. En dan tussendoor alles met de bus natuurlijk. Gelukkig ben ik morgen vrij. Gaan we uitslapen. Ben blij dat het zo goed afgelopen is, al dringt het nog niet tot me door.
*OUD heilige*
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2009 @ 06:29:40 #250
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66186092
mogguh
ik ben voor nop opgestaan.
luca voelt zich niet lekker en wil niet zwemmen.
en ik ben nog brak van het lopen in het museum
pi_66186170
goodmorning

lange dag vandaag voor de boeg...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2009 @ 06:59:55 #252
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66186210
Niets bijzonders
Om 9 uur college, dus k ga zo de bus nemen, daarna werken. En om half 8 een verjaardag vieren in Den Haag bij de Koreaan. Het jammere is dat het t niet waard is om tussendoor naar huis te gaan dus ik zit nog te dubben wat ik zal doen, overwerken of 1 uurtje eerder weg en toch naar huis...

Jij? met de extra vrije tijd ineens.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2009 @ 07:06:43 #254
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66186221
ik ga zo maar eens lekker lang douchen
en als hij weer wakker is, kijken of hij koorts heeft.
hij zou vandaag naar oma vertrekken, maar die wil ik niet opzadelen met een ziek kind.
pi_66186242
Ahw beterschap voor t mannetje
en geniet van je douche
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 februari 2009 @ 07:15:04 #256
13151 crew  Rewimo
pi_66186244
Mogge

O, het is vakantie in NL zeker? Hier niet, dus moeten we gewoon vroeg op
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_66186272
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 07:15 schreef Rewimo het volgende:
Mogge

O, het is vakantie in NL zeker? Hier niet, dus moeten we gewoon vroeg op
in onze regio pas volgende week

mogguh trouwens
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 18 februari 2009 @ 07:24:54 #258
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66186277
Volgende week is hier pas vakantie maar niet voor mij
  woensdag 18 februari 2009 @ 07:31:57 #259
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66186318
mogguh, bij de overburen zijn ze vandaag met heien begonnen. fijn ook wanneer je een dagje thuiswerkt...
pi_66186383
Je mag hie rkomen werken

Ik ga proberen thuis te werken op een giga slaaptekort
Overdag goed slapen wou hier niet zeggen 's nachts goed slapen.

Dus kan wel iemand gebruiken om me wakker te houden.
  woensdag 18 februari 2009 @ 07:54:18 #261
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66186471
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 07:42 schreef p_iglet het volgende:
Je mag hie rkomen werken

Ik ga proberen thuis te werken op een giga slaaptekort
Overdag goed slapen wou hier niet zeggen 's nachts goed slapen.

Dus kan wel iemand gebruiken om me wakker te houden.
Of jullie ruilen
hoewel het ritmische van heien je waarschijnlijk ook niet wakker gaat houden...
pi_66187651
Ik hoor hier geen heien
M`n Saartjepop is klaar en ze is zo leuk geworden straks de kleertjes in elkaar zetten en dan kan ze ingepakt worden
Saartje
pi_66187682
dat vraagt oom een foto Maneek!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66187730
Ja Saartje

Ik hoop dat mijn ragebol net zo leuk word
Moet alleen nog een naam verzinnen.
pi_66187744
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 09:19 schreef Vicky het volgende:
dat vraagt oom een foto Maneek!
Woensdag als ze heeft uitgepakt
Saartje
pi_66187776
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 09:21 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Woensdag als ze heeft uitgepakt
dan wacht ik nog even ongeduldig af...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 februari 2009 @ 09:30:20 #267
13151 crew  Rewimo
pi_66187960
't Was hier zo lekker zonnig toen we Christan naar school brachten. Nu is het weer grijs.

Zometeen ga ik proberen of ik kan rijden Auto moet nieuwe banden, is maar een klein ritje dus kan ik mooi even proberen of het al lukt. qltel rijdt mee dus als het nog niet gaat kunnen we ruilen
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_66188482
doe je voorzichtig rewimo!

M. is bezig met de gang. Zo ziet mijn plafond er nu uit:

Lang leve oude huizen. Onder het kalksteen zit nog riet...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66188597
Riet?! Van wanneer is jullie huis Vicky?
pi_66188649
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 09:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
Riet?! Van wanneer is jullie huis Vicky?
rond 1925

In de woonkamer zaten gipsplaten, daaronder raggels, daaronder kalksteen, daaronder riet en daaronder de originele binten. Het plafond was al 3 meter hoor maar toen we alles van het plafond getrokken hadden was het minstens 10 cm hoger
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66188721
vicky wat erg.

succes Rewimo.
mama van 3 kids!
pi_66188758
Jeetje Vicky, wat een werk! Maar vast heel sfeervol, zo'n oud huis.
pi_66188779
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:01 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jeetje Vicky, wat een werk! Maar vast heel sfeervol, zo'n oud huis.
het heeft 'z'n charmes..

ach tis nog veel erger geweest hoor M. is 3/4 jaar bezig geweest met een "kamer" op te trekken in de gang.

zo en zo zg het eruit toen we het kosten. 1,5 jaar geleden was het zo en nu ziet het er zo en zo uit.

[ Bericht 22% gewijzigd door Vicky op 18-02-2009 10:09:04 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66188780
goedemorgen!
pi_66189590
Goeiemorgen allemaal

Yana is bij m'n tante logeren... ik heb lekker uitgeslapen met de nodige plasonderbrekingen.. dat wel
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66190676
Ik mag 's nachts niet plassen van mn dochter....
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:01:19 #277
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66190819
Want...?

Maneek, kom eens effe 500 meter deze kant op dan, dan kan je lekker mee trillen.
pi_66190860
pfff misschien zou ik van dat gehei wel wakker blijven.

Koffie helpt iig niet, en mijn concentratievermogen is tot een tragisch dieptepunt gedaald.
pi_66190886
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:01 schreef Memmel het volgende:
Want...?

Maneek, kom eens effe 500 meter deze kant op dan, dan kan je lekker mee trillen.
dan zet ze ht op een gillen en gaat ze bijten.
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:05:47 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66190971
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:02 schreef p_iglet het volgende:
pfff misschien zou ik van dat gehei wel wakker blijven.

Koffie helpt iig niet, en mijn concentratievermogen is tot een tragisch dieptepunt gedaald.
Is pepijn thuis vandaag? Kan je niet gewoon even tegelijk met hem gaan tukken dan? Ook al is het niet de bedoeling, goeie kans dat je daarna meer presteert dan nu...
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:10:18 #281
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66191163
Ik zou terugbijten Tico...

Moet gelijk denken aan die hondenfluisteraar op Animal Planet. Die was op bezoek bij mensen waarbij de Yorkshire Terrier van mevrouw, haar man aan stukken reet als 'ie naast haar in bed wilde gaan liggen.
[disclaimer, lange tenen modus] Waarmee ik natuurlijk niet wil suggereren op wat voor manier dan ook dat Jen enige gelijkenis toont met voorgenoemde viervoeter. [/disclaimer, lange tenen modus]
pi_66191242
Nee, Jen valt M. niet aan als hij in bed stapt.;)

Ik wordt ook boos op haar, ik zeg duidelijk nee en dan is het ook klaar met drinken. Maar dan wordt ze weer boos omdat ze niet meer mag drinken. Heerlijk....
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2009 @ 11:18:34 #283
7074 moussy
kuttekop
pi_66191443
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:10 schreef Memmel het volgende:
Ik zou terugbijten Tico...

Moet gelijk denken aan die hondenfluisteraar op Animal Planet. Die was op bezoek bij mensen waarbij de Yorkshire Terrier van mevrouw, haar man aan stukken reet als 'ie naast haar in bed wilde gaan liggen.
[disclaimer, lange tenen modus] Waarmee ik natuurlijk niet wil suggereren op wat voor manier dan ook dat Jen enige gelijkenis toont met voorgenoemde viervoeter. [/disclaimer, lange tenen modus]
Zo'n hond had ik ook

Hij sliep toen ik alleen woonde altijd in zn mand op mijn slaapkamer, ik had toch een mega grote kamer. Toen ik bij Peet op de flat ging wonen werd dat wat krapper, dus stond de mand wat dichter bij bed. Op een gegeven moment hadden Peet en ik ruzie en ik ben naar bed gegaan, hond mee. Toen Peet naar bed wilde moesten we eerst een hond van bed af trekken, hij viel Peet aan
pi_66191519
Wat een metamorfose in je huis Vicky! Mooi hoor.
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:31:08 #285
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66191901
Zit ook zo moeilijk he, op de plee met een kind aan de borst.

Over honden gesproken. Ik denk dat wij een kalf hebben gekocht in plaats van een herder-puppy. Beest is 17 weken oud en weegt een kilo of 18 en is vooral groot. En Anna commandeert hem al rond alsof ze nooit anders heeft gedaan. Dober aan de ene kant, Duitste herder aan de andere kant. En Anna op hun kussen in het midden...
pi_66191980
Memmel, mag Anna in de buurt van de honden komen?

Ik hou Tico en Jen toch nog steeds uit elkaar. Ze kruipt wel eens stiekem naar Tico toe om aan zn staart te voelen, maar mijn hondje is zo afgericht dat hij dan opstaat en wegloopt.
pi_66192116
Dat vraagt ook om een foto Memmel
Is je pup alweer 17 weken!

Lotte is echt helemaal fan van de katten, de katten alleen iets minder van haar
Zodra ze ze ziet begint ze helemaal wilt te doen, als ze er eentje toevallig kan aanraken is het helemaal feest
Maar meestal rennen ze dan snel weg
pi_66192250
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Is pepijn thuis vandaag? Kan je niet gewoon even tegelijk met hem gaan tukken dan? Ook al is het niet de bedoeling, goeie kans dat je daarna meer presteert dan nu...
Pepijn is op de opvang, ik ben op zich wel wakker, dus slapen zal niet echt lukken nu. Alleen dat concentratievermogen he, dat gaat hier bij chronisch slaaptekort echt naar beneden. (en is toch al niet mijn sterkste kant)

Misschien vanmiddag nog even gaan liggen.
Ik ben nu tussen het fokken door netjes mijn belafspraken voor vragenlijst afname aan het doen. Nu de laatste bellen, daarna invoeren en verwerken, misschien komen er nog leuke dingen uit, die weer energie geven.

Ow geweldig Memmel, denk dat Pepijn graag weer eens samen met Anna, Luna en Helix komt spelen. Echt waar hij die liefde voor huisdieren vandaan heeft geen idee, want mama heeft er niets mee.
pi_66192338
Pepijn was ook al helemaal wild van Tico. En onze arme snuit, daar was hij een beetje te wild voor.
pi_66192369
p_iglet kun je niet gewoon gaan slapen voor een uurtje?
En anders, als het echt niet anders kan -the horror- red bull of iets dergelijks? Ik haat het spul, drink het nooit eigenlijk, maar ik moet zeggen dat als ik het écht nodig heb, het werkt als een tierelier, vooral als je van jezelf weinig cafeïne gewend bent.

Ik stort hier zo'n beetje in elkaar vanmorgen maar mn docente ingelicht, haha, arm mens, ze kwam heel bezorgd vragen of alles wel goed ging want ik zag er nu toch wel heul erg moe uit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 februari 2009 @ 11:45:49 #291
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66192487
p_iglet, hoe was de kijkdag/gesprek bij de nieuwe opvang van Pepijn eigenlijk geweest?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66192548
Als ik red-bull drink dan wordt zelfs Jen stierlijk vervelend, dus ik weet niet of hetzelfde bij P-iglet geldt. Het is nogal heftig spul.
pi_66192563
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:45 schreef Ynske het volgende:
p_iglet, hoe was de kijkdag/gesprek bij de nieuwe opvang van Pepijn eigenlijk geweest?
Dat vroeg ik me net ook af
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:50:35 #294
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66192632
Ik drink elke dag 4 blikjes.
En hoi allemaal!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_66192676
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:47 schreef Ticootje het volgende:
Als ik red-bull drink dan wordt zelfs Jen stierlijk vervelend, dus ik weet niet of hetzelfde bij P-iglet geldt. Het is nogal heftig spul.
ohja dat is ook zo, geen rekening gehouden met borstvoeding.
Mja, een tukkie zou waarschijnlijk het beste helpen maar k kan me voorstellen dat het niet overal kan.

Ik zit te dubben, wel of niet strakjes de stad ingaan om ff voor een zwangerschapsbroek te kijken snel, mn knoop doet pijn

Oh, Reinhilde? Are we still on voor morgen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66192686
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:50 schreef Sugar het volgende:
Ik drink elke dag 4 blikjes.
En hoi allemaal!
En als je het een dag niet drinkt, krijg je dan hoofdpijn?
pi_66192720
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:51 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ohja dat is ook zo, geen rekening gehouden met borstvoeding.
Mja, een tukkie zou waarschijnlijk het beste helpen maar k kan me voorstellen dat het niet overal kan.

Ik zit te dubben, wel of niet strakjes de stad ingaan om ff voor een zwangerschapsbroek te kijken snel, mn knoop doet pijn

Oh, Reinhilde? Are we still on voor morgen?
FF snel langs de h&m...
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:52:54 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66192723
Als Pepijn er niet is zou ik zeker weten even gaan slapen p_iglet, zo schiet het toch ook niet op...
pi_66192736
Haaai Sugar

waarom vier blikjes? voor de lekker of voor het energie gevoel?
Ik ben niets gewend ik heb aan cola light genoeg hahaha zo sneu
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66192766
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:45 schreef Ynske het volgende:
Prima, heel anders dan de opvang waar hij nu zit. Nu zit hij op een echte juppen opvang, gloednieuw gebouw, alles duur en netjes. De nieuwe opvang is een oud gebouw, wat rommeliger en vooral een grotere diversiteit aan culturen bij kinderen en begeleiding.
Maar op zich allemaal prima.
Het blijkt dat ze de plek voor Pepijn dus echt speciaal gecreerd hebben dankzij mijn herhaaldelijk telefonisch informeren. Ik heb een tijdlang iedere paar weken gebeld hoe het er voor stond en of er al plek was omdat we die nodig hadden. Nu hebben we een contract voor de 24 uurs opvang, maar omdat op die groep geen plek is en pepijn toch grotendeels overdag komt heeft hij een plek op de flexibele groep. En de uren dat hij dan buiten doordeweekse dagen overdag komt, dan komt hij wel op de 24uurs groep. Nou prima.

Gewoon totaal anders dus, maar vast een prima plek voor pepijn.
pi_66192772
Ticoo H&M leiden heeft geen zwangerschapskleding. Die in de Boogaard wel maar ik weet eigk niet meer of die een beetje behoorlijk aanbod spijkerbroeken hadden? Iemand die dat weet?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')