abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66186170
goodmorning

lange dag vandaag voor de boeg...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2009 @ 06:59:55 #252
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66186210
Niets bijzonders
Om 9 uur college, dus k ga zo de bus nemen, daarna werken. En om half 8 een verjaardag vieren in Den Haag bij de Koreaan. Het jammere is dat het t niet waard is om tussendoor naar huis te gaan dus ik zit nog te dubben wat ik zal doen, overwerken of 1 uurtje eerder weg en toch naar huis...

Jij? met de extra vrije tijd ineens.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2009 @ 07:06:43 #254
37843 lady-wrb
kortaf
pi_66186221
ik ga zo maar eens lekker lang douchen
en als hij weer wakker is, kijken of hij koorts heeft.
hij zou vandaag naar oma vertrekken, maar die wil ik niet opzadelen met een ziek kind.
pi_66186242
Ahw beterschap voor t mannetje
en geniet van je douche
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 februari 2009 @ 07:15:04 #256
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66186244
Mogge

O, het is vakantie in NL zeker? Hier niet, dus moeten we gewoon vroeg op
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_66186272
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 07:15 schreef Rewimo het volgende:
Mogge

O, het is vakantie in NL zeker? Hier niet, dus moeten we gewoon vroeg op
in onze regio pas volgende week

mogguh trouwens
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 18 februari 2009 @ 07:24:54 #258
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66186277
Volgende week is hier pas vakantie maar niet voor mij
  woensdag 18 februari 2009 @ 07:31:57 #259
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66186318
mogguh, bij de overburen zijn ze vandaag met heien begonnen. fijn ook wanneer je een dagje thuiswerkt...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66186383
Je mag hie rkomen werken

Ik ga proberen thuis te werken op een giga slaaptekort
Overdag goed slapen wou hier niet zeggen 's nachts goed slapen.

Dus kan wel iemand gebruiken om me wakker te houden.
  woensdag 18 februari 2009 @ 07:54:18 #261
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66186471
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 07:42 schreef p_iglet het volgende:
Je mag hie rkomen werken

Ik ga proberen thuis te werken op een giga slaaptekort
Overdag goed slapen wou hier niet zeggen 's nachts goed slapen.

Dus kan wel iemand gebruiken om me wakker te houden.
Of jullie ruilen
hoewel het ritmische van heien je waarschijnlijk ook niet wakker gaat houden...
pi_66187651
Ik hoor hier geen heien
M`n Saartjepop is klaar en ze is zo leuk geworden straks de kleertjes in elkaar zetten en dan kan ze ingepakt worden
Saartje
pi_66187682
dat vraagt oom een foto Maneek!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66187730
Ja Saartje

Ik hoop dat mijn ragebol net zo leuk word
Moet alleen nog een naam verzinnen.
pi_66187744
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 09:19 schreef Vicky het volgende:
dat vraagt oom een foto Maneek!
Woensdag als ze heeft uitgepakt
Saartje
pi_66187776
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 09:21 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Woensdag als ze heeft uitgepakt
dan wacht ik nog even ongeduldig af...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 februari 2009 @ 09:30:20 #267
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66187960
't Was hier zo lekker zonnig toen we Christan naar school brachten. Nu is het weer grijs.

Zometeen ga ik proberen of ik kan rijden Auto moet nieuwe banden, is maar een klein ritje dus kan ik mooi even proberen of het al lukt. qltel rijdt mee dus als het nog niet gaat kunnen we ruilen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_66188482
doe je voorzichtig rewimo!

M. is bezig met de gang. Zo ziet mijn plafond er nu uit:

Lang leve oude huizen. Onder het kalksteen zit nog riet...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66188597
Riet?! Van wanneer is jullie huis Vicky?
pi_66188649
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 09:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
Riet?! Van wanneer is jullie huis Vicky?
rond 1925

In de woonkamer zaten gipsplaten, daaronder raggels, daaronder kalksteen, daaronder riet en daaronder de originele binten. Het plafond was al 3 meter hoor maar toen we alles van het plafond getrokken hadden was het minstens 10 cm hoger
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66188721
vicky wat erg.

succes Rewimo.
mama van 3 kids!
pi_66188758
Jeetje Vicky, wat een werk! Maar vast heel sfeervol, zo'n oud huis.
pi_66188779
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:01 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jeetje Vicky, wat een werk! Maar vast heel sfeervol, zo'n oud huis.
het heeft 'z'n charmes..

ach tis nog veel erger geweest hoor M. is 3/4 jaar bezig geweest met een "kamer" op te trekken in de gang.

zo en zo zg het eruit toen we het kosten. 1,5 jaar geleden was het zo en nu ziet het er zo en zo uit.

[ Bericht 22% gewijzigd door Vicky op 18-02-2009 10:09:04 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66188780
goedemorgen!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66189590
Goeiemorgen allemaal

Yana is bij m'n tante logeren... ik heb lekker uitgeslapen met de nodige plasonderbrekingen.. dat wel
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66190676
Ik mag 's nachts niet plassen van mn dochter....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:01:19 #277
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66190819
Want...?

Maneek, kom eens effe 500 meter deze kant op dan, dan kan je lekker mee trillen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66190860
pfff misschien zou ik van dat gehei wel wakker blijven.

Koffie helpt iig niet, en mijn concentratievermogen is tot een tragisch dieptepunt gedaald.
pi_66190886
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:01 schreef Memmel het volgende:
Want...?

Maneek, kom eens effe 500 meter deze kant op dan, dan kan je lekker mee trillen.
dan zet ze ht op een gillen en gaat ze bijten.
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:05:47 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66190971
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:02 schreef p_iglet het volgende:
pfff misschien zou ik van dat gehei wel wakker blijven.

Koffie helpt iig niet, en mijn concentratievermogen is tot een tragisch dieptepunt gedaald.
Is pepijn thuis vandaag? Kan je niet gewoon even tegelijk met hem gaan tukken dan? Ook al is het niet de bedoeling, goeie kans dat je daarna meer presteert dan nu...
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:10:18 #281
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66191163
Ik zou terugbijten Tico...

Moet gelijk denken aan die hondenfluisteraar op Animal Planet. Die was op bezoek bij mensen waarbij de Yorkshire Terrier van mevrouw, haar man aan stukken reet als 'ie naast haar in bed wilde gaan liggen.
[disclaimer, lange tenen modus] Waarmee ik natuurlijk niet wil suggereren op wat voor manier dan ook dat Jen enige gelijkenis toont met voorgenoemde viervoeter. [/disclaimer, lange tenen modus]
pi_66191242
Nee, Jen valt M. niet aan als hij in bed stapt.;)

Ik wordt ook boos op haar, ik zeg duidelijk nee en dan is het ook klaar met drinken. Maar dan wordt ze weer boos omdat ze niet meer mag drinken. Heerlijk....
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2009 @ 11:18:34 #283
7074 moussy
kuttekop
pi_66191443
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:10 schreef Memmel het volgende:
Ik zou terugbijten Tico...

Moet gelijk denken aan die hondenfluisteraar op Animal Planet. Die was op bezoek bij mensen waarbij de Yorkshire Terrier van mevrouw, haar man aan stukken reet als 'ie naast haar in bed wilde gaan liggen.
[disclaimer, lange tenen modus] Waarmee ik natuurlijk niet wil suggereren op wat voor manier dan ook dat Jen enige gelijkenis toont met voorgenoemde viervoeter. [/disclaimer, lange tenen modus]
Zo'n hond had ik ook

Hij sliep toen ik alleen woonde altijd in zn mand op mijn slaapkamer, ik had toch een mega grote kamer. Toen ik bij Peet op de flat ging wonen werd dat wat krapper, dus stond de mand wat dichter bij bed. Op een gegeven moment hadden Peet en ik ruzie en ik ben naar bed gegaan, hond mee. Toen Peet naar bed wilde moesten we eerst een hond van bed af trekken, hij viel Peet aan
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_66191519
Wat een metamorfose in je huis Vicky! Mooi hoor.
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:31:08 #285
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66191901
Zit ook zo moeilijk he, op de plee met een kind aan de borst.

Over honden gesproken. Ik denk dat wij een kalf hebben gekocht in plaats van een herder-puppy. Beest is 17 weken oud en weegt een kilo of 18 en is vooral groot. En Anna commandeert hem al rond alsof ze nooit anders heeft gedaan. Dober aan de ene kant, Duitste herder aan de andere kant. En Anna op hun kussen in het midden...
pi_66191980
Memmel, mag Anna in de buurt van de honden komen?

Ik hou Tico en Jen toch nog steeds uit elkaar. Ze kruipt wel eens stiekem naar Tico toe om aan zn staart te voelen, maar mijn hondje is zo afgericht dat hij dan opstaat en wegloopt.
pi_66192116
Dat vraagt ook om een foto Memmel
Is je pup alweer 17 weken!

Lotte is echt helemaal fan van de katten, de katten alleen iets minder van haar
Zodra ze ze ziet begint ze helemaal wilt te doen, als ze er eentje toevallig kan aanraken is het helemaal feest
Maar meestal rennen ze dan snel weg
pi_66192250
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Is pepijn thuis vandaag? Kan je niet gewoon even tegelijk met hem gaan tukken dan? Ook al is het niet de bedoeling, goeie kans dat je daarna meer presteert dan nu...
Pepijn is op de opvang, ik ben op zich wel wakker, dus slapen zal niet echt lukken nu. Alleen dat concentratievermogen he, dat gaat hier bij chronisch slaaptekort echt naar beneden. (en is toch al niet mijn sterkste kant)

Misschien vanmiddag nog even gaan liggen.
Ik ben nu tussen het fokken door netjes mijn belafspraken voor vragenlijst afname aan het doen. Nu de laatste bellen, daarna invoeren en verwerken, misschien komen er nog leuke dingen uit, die weer energie geven.

Ow geweldig Memmel, denk dat Pepijn graag weer eens samen met Anna, Luna en Helix komt spelen. Echt waar hij die liefde voor huisdieren vandaan heeft geen idee, want mama heeft er niets mee.
pi_66192338
Pepijn was ook al helemaal wild van Tico. En onze arme snuit, daar was hij een beetje te wild voor.
pi_66192369
p_iglet kun je niet gewoon gaan slapen voor een uurtje?
En anders, als het echt niet anders kan -the horror- red bull of iets dergelijks? Ik haat het spul, drink het nooit eigenlijk, maar ik moet zeggen dat als ik het écht nodig heb, het werkt als een tierelier, vooral als je van jezelf weinig cafeļne gewend bent.

Ik stort hier zo'n beetje in elkaar vanmorgen maar mn docente ingelicht, haha, arm mens, ze kwam heel bezorgd vragen of alles wel goed ging want ik zag er nu toch wel heul erg moe uit.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 februari 2009 @ 11:45:49 #291
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66192487
p_iglet, hoe was de kijkdag/gesprek bij de nieuwe opvang van Pepijn eigenlijk geweest?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66192548
Als ik red-bull drink dan wordt zelfs Jen stierlijk vervelend, dus ik weet niet of hetzelfde bij P-iglet geldt. Het is nogal heftig spul.
pi_66192563
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:45 schreef Ynske het volgende:
p_iglet, hoe was de kijkdag/gesprek bij de nieuwe opvang van Pepijn eigenlijk geweest?
Dat vroeg ik me net ook af
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:50:35 #294
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66192632
Ik drink elke dag 4 blikjes.
En hoi allemaal!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_66192676
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:47 schreef Ticootje het volgende:
Als ik red-bull drink dan wordt zelfs Jen stierlijk vervelend, dus ik weet niet of hetzelfde bij P-iglet geldt. Het is nogal heftig spul.
ohja dat is ook zo, geen rekening gehouden met borstvoeding.
Mja, een tukkie zou waarschijnlijk het beste helpen maar k kan me voorstellen dat het niet overal kan.

Ik zit te dubben, wel of niet strakjes de stad ingaan om ff voor een zwangerschapsbroek te kijken snel, mn knoop doet pijn

Oh, Reinhilde? Are we still on voor morgen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66192686
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:50 schreef Sugar het volgende:
Ik drink elke dag 4 blikjes.
En hoi allemaal!
En als je het een dag niet drinkt, krijg je dan hoofdpijn?
pi_66192720
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:51 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ohja dat is ook zo, geen rekening gehouden met borstvoeding.
Mja, een tukkie zou waarschijnlijk het beste helpen maar k kan me voorstellen dat het niet overal kan.

Ik zit te dubben, wel of niet strakjes de stad ingaan om ff voor een zwangerschapsbroek te kijken snel, mn knoop doet pijn

Oh, Reinhilde? Are we still on voor morgen?
FF snel langs de h&m...
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:52:54 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66192723
Als Pepijn er niet is zou ik zeker weten even gaan slapen p_iglet, zo schiet het toch ook niet op...
pi_66192736
Haaai Sugar

waarom vier blikjes? voor de lekker of voor het energie gevoel?
Ik ben niets gewend ik heb aan cola light genoeg hahaha zo sneu
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66192766
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:45 schreef Ynske het volgende:
Prima, heel anders dan de opvang waar hij nu zit. Nu zit hij op een echte juppen opvang, gloednieuw gebouw, alles duur en netjes. De nieuwe opvang is een oud gebouw, wat rommeliger en vooral een grotere diversiteit aan culturen bij kinderen en begeleiding.
Maar op zich allemaal prima.
Het blijkt dat ze de plek voor Pepijn dus echt speciaal gecreerd hebben dankzij mijn herhaaldelijk telefonisch informeren. Ik heb een tijdlang iedere paar weken gebeld hoe het er voor stond en of er al plek was omdat we die nodig hadden. Nu hebben we een contract voor de 24 uurs opvang, maar omdat op die groep geen plek is en pepijn toch grotendeels overdag komt heeft hij een plek op de flexibele groep. En de uren dat hij dan buiten doordeweekse dagen overdag komt, dan komt hij wel op de 24uurs groep. Nou prima.

Gewoon totaal anders dus, maar vast een prima plek voor pepijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')