ik ben niet zo heel handig.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef huuphuup het volgende:
oh die link had ik gepost naar aanleiding van stout die vertelde dat haar jongen van archeologie enzo houdt![]()
staat het niet bij je eh, systeem dingesen van je mp4speler wat hij allemaal afspeelt? anders kun je het gewoon even proberen vanavond erop te zetten toch?![]()
lukt het niet, laat het me dan even weten dan heb ik misschien wel een oplossing, ik ben morgen vanaf veel te vroeg toch in leiden vlakbij het rmo.
Whahahaquote:Op maandag 16 februari 2009 22:40 schreef Chell het volgende:
Jeutje Yppy, wat eng!
Hopelijk valt het mee met de spierpijn morgen!
En over de Huishoudbeurs. Ik geef momenteel trainingen aan RAI medewerkers en zit er dus midden in. Wat een hysterisch fenomeen zeg!Ik dacht altijd dat mensen overdreven, maar het is écht zo erg! Om 10.40 stond er al een gigantische mensenmassa te wachten tot ze binnen mochten, één op de twee vrouwen loopt met een karretje, sommige mensen lopen op pantoffels en als er iets gratis is.... mijn god!
Onderwerp van de dag bij de lunch: de stand met schaamhaarverf![]()
En toen stond ik dus ook nog tussen al die hysterie op het perron vanmiddag, want ik mag niet met de auto naar m'n werk nu en terwijl ik daar op het perron was en de trein instapte heb ik m'n RAI pasje maar duidelijk zichtbaar om m'n nek gehouden, ik wilde niet dat mensen dachten ook dat ik bij die hysterische horde hoorde![]()
![]()
Ik wil paarsquote:Op maandag 16 februari 2009 22:43 schreef Chell het volgende:
Je wil het idd niet wetenMaar het is dus helaas wel serieus zo
Ze schijnen wel oranje te hebbenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:43 schreef innepin het volgende:
Schaamhaarverf?!
Zouden ze ook paarse hebben? Even vriendje laten schrikken
Vrijdag ben ik waarschijnlijk vrij, maar ik weet het nog niet helemaal zeker. Ik heb overigens wel nog een parkeerkaart voor vrijdag (preferred parking), dus misschien ga ik wel alsnogquote:Op maandag 16 februari 2009 22:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
ChellBen je er vrijdag nog? Dan stort ik mezelf er ook ff tussen
Jongen kan ook wel, gewoon stuk afzomen en shirt van makenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh Rocka kijkJe moet een meisje bakken dit keer hoor
[ afbeelding ]
ja hoor, lopend is het een klein kwartiertje, met de bus eh, korter.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben niet zo heel handig.
weet jij toevallig hoe ik van het station bij het museum kom?
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh Rocka kijkJe moet een meisje bakken dit keer hoor
*plaatje
Heeeel veel tasjesquote:Op maandag 16 februari 2009 23:12 schreef sjak het volgende:
Leuk poppejans! Heb je veel tassen mee naar huis genomen?
IK ben zo verliefd op mijn meissie. Ze heeft zo haar best gedaan om de verjaardag van haar papa de mooiste van zijn leven te maken en volgens mij is dat wel gelukt. We hadden een mooi filmpje gemaakt en die kwam goe aan
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:18 schreef sjak het volgende:
Hmm, lekker chocolade. Wij hebben nog heel veel taart staan
Ach joh... daar trekt niemand zich wat van aan, dus we kijken ook niet zo nauw bij een newbie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:09 schreef pinquit het volgende:
[modmodus]
daar is het verjaardagstopic voor!!
[/modmodus]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ach joh... daar trekt niemand zich wat van aan, dus we kijken ook niet zo nauw bij een newbie.![]()
Dat was de bedoeling ook.quote:
www.roodmetwittestippen.nlquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Waar? Waar?
Want die winkel in A'dam lijkt dus alleen een web-shop te zijn.
Niet? Volgens de routeplanner was het 5 minuten met de auto. Leek me lopend ook prima te doen. Heb ik scheel gekeken dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:16 schreef snoopy het volgende:
De Overtoom is niet echt op loopafstand van de RAI
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:25 schreef pinquit het volgende:
er werd net een pakketje bezorgd (voor mijh&m) door de mooie postbodemeneer
![]()
ik deed de deur open, en toen was het zo van *shock* oeh!
en toen zei ie ook nog: ik wil nog wat vragen. *doubleshock*
hij wilde een straat weten, maar door mn shocktoestand wist ik ineens niet meer waar die wasbluuuuh.
Gewoon ruilen voor jouw vraag, of ie idd mee uit wilquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:25 schreef pinquit het volgende:
![]()
hij wilde een straat weten, maar door mn shocktoestand wist ik ineens niet meer waar die wasbluuuuh.
![]()
nee mn geld johquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:43 schreef freecell het volgende:
Pinq
Ik zou veel grote dingen gaan bestellen de komende tijd als ik jou was
![]()
aaaaah wat is je adres? dan sturen wij je wel een wekelijks fok! pakketjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:53 schreef pinquit het volgende:
[..]
nee mn geld johdat heb ik er niet voor over
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
aaaaah wat is je adres? dan sturen wij je wel een wekelijks fok! pakketje
Kinderkleding zaak. Ik heb de sjaal gekocht in Zwolle. Echt heel erg leuk. Keek net in de onlineshop en daar zag ik m niet meer.quote:
t's meestal niet de bedoeling dat je het lang aan hebt... dus dat scheelt dan weer qua schade-gevoeligheidquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:16 schreef huuphuup het volgende:
pfoe idd wat je zegt chacamaik zou toch wel heel wat andere dingen kunnen verzinnen voor dat geld maar ja ieder zn ding. Ik zou het denk ik ook niet behoorlijk aandurven te doen ofzo
bang dat het stuk gaat...
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:22 schreef chacama het volgende:
t's meestal niet de bedoeling dat je het lang aan hebt... dus dat scheelt dan weer qua schade-gevoeligheid
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:22 schreef chacama het volgende:
[..]
t's meestal niet de bedoeling dat je het lang aan hebt... dus dat scheelt dan weer qua schade-gevoeligheid
Ik ook en ik ben nog niet eens bezwangerd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:49 schreef Vicky het volgende:
ik wil al die fototjes niet zien want dan wil ik shoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |