Kimchi House ken ik (nog) niet. Maar eens een feesteliijke aanleiding zoekenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kimchi house in DH ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd (kben alleen in china bij een koreaan geweest)
klinkt goedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:07 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Kimchi House ken ik (nog) niet. Maar eens een feesteliijke aanleiding zoeken
(De eerste keer dat ik met lief uit eten ging was bij Seoul Garden in DH. En de laatste keer dat ik met lief uit eten ben geweest was een paar dagen voor Lucie geboren werd, bij Van Korea in Scheveningen.)
Ze eet voornamelijk tekkels, dat weet je tochquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef m@x het volgende:
[..]
Ze eet voornamelijk tekkels, dat weet je toch![]()
Hondenstoofpotquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ja nou, ik zoek nog een goed recept
ja dat past zo handig op een saté-prikkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef m@x het volgende:
[..]
Ze eet voornamelijk tekkels, dat weet je toch![]()
Ik had deze post niet eens gezienquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:53 schreef RockabeIIa het volgende:
m@x! Hoe is het verder?
Ik lust wel zo'n paaseitje van je <3 Rolle en blaze!
oh echt met bakken! schuif het zo naar binnen, ik vind het zalig!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:05 schreef Brighteyes het volgende:
Kimchi? Eet jij dat echt Huup?
Toen wij in Korea waren heb ik het wel geprobeerd, maar ik trok dat echt niet hoor!![]()
Wel heerlijk gegeten in een restaurant met de traditional korean bbq trouwens!
ik vond het niet te vretenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Slang vond ik vrij kippig smaken... Net als krokodil (alleen dat was wat zout)
Krijg je dan lekkers?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:10 schreef m@x het volgende:
Het is idd niet zo nieuw meer (doe het alweer een maand of 5) maar het bevalt echt prima. Had gisteren een date met 10 imams, wat wil een mens nog meer
waarom ben je na zoveel jaar weer vlees gaan eten?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:12 schreef RockabeIIa het volgende:
kroko is taaikangeroe echt niet! Dat is juist heerlijk mals en kruidig.
Oh, en het allerlekkeste wat ik gehad heb ooit is het stoofpotje van Elk (eland) wat we kerstavond aten en dat 's ochtends vers geschoten was... *schaam* gewoon ruim 20 jaar vegetarisch geweest heik heb het echt ingehaald geloof ik...
Dat klinkt wat andersommigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:10 schreef m@x het volgende:
Het is idd niet zo nieuw meer (doe het alweer een maand of 5) maar het bevalt echt prima. Had gisteren een date met 10 imams, wat wil een mens nog meer
800 kamelenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:10 schreef m@x het volgende:
koreaans voor lekkahquote:
Dat is bij ons een running gagquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
Het is vies... natuurlijk is het dan goed voor de lijn!Nee hoor... althans, ik vind het wel vies, maar blijkbaar zijn er mensen die het wel heel lekker vinden.
Overigens kan ik ook nog steeds de geur oproepen van hoe het ruikt in de metro in Seoul.![]()
Ik moet er echt niet aan denken dat je daar zwanger in staat. Die mensen zweten gewoon knoflook.Echt zo goor!
ik vind dat zo zonde en niet netjes/gehoord/ronduit stom van mensen, je bent niet raar als je niet precies in het rijtje meeloopt, en hoeft daarom niet aangegaapt/raar bekeken te worden daarom.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:46 schreef lady-wrb het volgende:
dat ik het niet zo geslaagd vond, ligt niet aan zijn ziek zijn hoor.
meer aan het feit dat hij vandaag weer dat overduidelijke autistische gedrag vertoonde, waardoor mensen met opgetrokken wenkbrauwen/verbaasd/geïrriteerd naar hem keken.
en natuurlijk weer dat rare aangewende spraakgebrek van m wat ik er maar niet uitkrijg.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:46 schreef lady-wrb het volgende:
dat ik het niet zo geslaagd vond, ligt niet aan zijn ziek zijn hoor.
meer aan het feit dat hij vandaag weer dat overduidelijke autistische gedrag vertoonde, waardoor mensen met opgetrokken wenkbrauwen/verbaasd/geïrriteerd naar hem keken.
en natuurlijk weer dat rare aangewende spraakgebrek van m wat ik er maar niet uitkrijg.
dat ja... wat stom zeg.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind dat zo zonde en niet netjes/gehoord/ronduit stom van mensen, je bent niet raar als je niet precies in het rijtje meeloopt, en hoeft daarom niet aangegaapt/raar bekeken te worden daarom.
quote:
dat heb je dan idd gemist.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:06 schreef Lois het volgende:
Welk raar spraakgebrek Lady? Hebik iets gemist?
Nee maar op zich heb je wel kijken en kijken natuurlijk. En dat vind ik soms niet echt nodig, dat echte afkeurende. Als je begrijpt wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:20 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Ik ga niet ontkennen dat ik niet kijk als een kind afwijkend gedrag vertoond.
Ik word zelf trouwens ook wel eens aangestaard of nagekeken, vooral 's zomers. Het kan me echt geen ene r**t schelen.
Tja, lekker plaatjes kieke he?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee maar op zich heb je wel kijken en kijken natuurlijk. En dat vind ik soms niet echt nodig, dat echte afkeurende. Als je begrijpt wat ik bedoel?
En dat je nagekeken wordt in de zomer is goe man! Je hebt et of je hebt et nie hoor
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:43 schreef Reinhilde het volgende:
Hoi! Nog iemand wakker?
in onze regio pas volgende weekquote:Op woensdag 18 februari 2009 07:15 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
O, het is vakantie in NL zeker? Hier niet, dus moeten we gewoon vroeg op
Of jullie ruilenquote:Op woensdag 18 februari 2009 07:42 schreef p_iglet het volgende:
Je mag hie rkomen werken
Ik ga proberen thuis te werken op een giga slaaptekort![]()
Overdag goed slapen wou hier niet zeggen 's nachts goed slapen.
Dus kan wel iemand gebruiken om me wakker te houden.
dan wacht ik nog even ongeduldig af...quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Woensdag als ze heeft uitgepakt
rond 1925quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
Riet?! Van wanneer is jullie huis Vicky?
het heeft 'z'n charmes..quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:01 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jeetje Vicky, wat een werk!Maar vast heel sfeervol, zo'n oud huis.
dan zet ze ht op een gillen en gaat ze bijten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:01 schreef Memmel het volgende:
Want...?
Maneek, kom eens effe 500 meter deze kant op dan, dan kan je lekker mee trillen.
Is pepijn thuis vandaag? Kan je niet gewoon even tegelijk met hem gaan tukken dan? Ook al is het niet de bedoeling, goeie kans dat je daarna meer presteert dan nu...quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:02 schreef p_iglet het volgende:
pfff misschien zou ik van dat gehei wel wakker blijven.
Koffie helpt iig niet, en mijn concentratievermogen is tot een tragisch dieptepunt gedaald.
Zo'n hond had ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:10 schreef Memmel het volgende:
Ik zou terugbijten Tico...![]()
Moet gelijk denken aan die hondenfluisteraar op Animal Planet. Die was op bezoek bij mensen waarbij de Yorkshire Terrier van mevrouw, haar man aan stukken reet als 'ie naast haar in bed wilde gaan liggen.
[disclaimer, lange tenen modus] Waarmee ik natuurlijk niet wil suggereren op wat voor manier dan ook dat Jen enige gelijkenis toont met voorgenoemde viervoeter. [/disclaimer, lange tenen modus]
Pepijn is op de opvang, ik ben op zich wel wakker, dus slapen zal niet echt lukken nu. Alleen dat concentratievermogen he, dat gaat hier bij chronisch slaaptekort echt naar beneden. (en is toch al niet mijn sterkste kant)quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is pepijn thuis vandaag? Kan je niet gewoon even tegelijk met hem gaan tukken dan? Ook al is het niet de bedoeling, goeie kans dat je daarna meer presteert dan nu...
Dat vroeg ik me net ook afquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:45 schreef Ynske het volgende:
p_iglet, hoe was de kijkdag/gesprek bij de nieuwe opvang van Pepijn eigenlijk geweest?
ohja dat is ook zo, geen rekening gehouden met borstvoeding.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:47 schreef Ticootje het volgende:
Als ik red-bull drink dan wordt zelfs Jen stierlijk vervelend, dus ik weet niet of hetzelfde bij P-iglet geldt. Het is nogal heftig spul.
En als je het een dag niet drinkt, krijg je dan hoofdpijn?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:50 schreef Sugar het volgende:
Ik drink elke dag 4 blikjes.![]()
En hoi allemaal!
FF snel langs de h&m...quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ohja dat is ook zo, geen rekening gehouden met borstvoeding.
Mja, een tukkie zou waarschijnlijk het beste helpen maar k kan me voorstellen dat het niet overal kan.
Ik zit te dubben, wel of niet strakjes de stad ingaan om ff voor een zwangerschapsbroek te kijken snel, mn knoop doet pijn![]()
Oh, Reinhilde? Are we still on voor morgen?
Prima, heel anders dan de opvang waar hij nu zit. Nu zit hij op een echte juppen opvang, gloednieuw gebouw, alles duur en netjes. De nieuwe opvang is een oud gebouw, wat rommeliger en vooral een grotere diversiteit aan culturen bij kinderen en begeleiding.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:45 schreef Ynske het volgende:
p_iglet, hoe was de kijkdag/gesprek bij de nieuwe opvang van Pepijn eigenlijk geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |