Kimchi House ken ik (nog) niet. Maar eens een feesteliijke aanleiding zoekenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kimchi house in DH ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd (kben alleen in china bij een koreaan geweest)
klinkt goedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:07 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Kimchi House ken ik (nog) niet. Maar eens een feesteliijke aanleiding zoeken
(De eerste keer dat ik met lief uit eten ging was bij Seoul Garden in DH. En de laatste keer dat ik met lief uit eten ben geweest was een paar dagen voor Lucie geboren werd, bij Van Korea in Scheveningen.)
Ze eet voornamelijk tekkels, dat weet je tochquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef m@x het volgende:
[..]
Ze eet voornamelijk tekkels, dat weet je toch![]()
Hondenstoofpotquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ja nou, ik zoek nog een goed recept
ja dat past zo handig op een saté-prikkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:52 schreef m@x het volgende:
[..]
Ze eet voornamelijk tekkels, dat weet je toch![]()
Ik had deze post niet eens gezienquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:53 schreef RockabeIIa het volgende:
m@x! Hoe is het verder?
Ik lust wel zo'n paaseitje van je <3 Rolle en blaze!
oh echt met bakken! schuif het zo naar binnen, ik vind het zalig!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:05 schreef Brighteyes het volgende:
Kimchi? Eet jij dat echt Huup?
Toen wij in Korea waren heb ik het wel geprobeerd, maar ik trok dat echt niet hoor!![]()
Wel heerlijk gegeten in een restaurant met de traditional korean bbq trouwens!
ik vond het niet te vretenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Slang vond ik vrij kippig smaken... Net als krokodil (alleen dat was wat zout)
Krijg je dan lekkers?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:10 schreef m@x het volgende:
Het is idd niet zo nieuw meer (doe het alweer een maand of 5) maar het bevalt echt prima. Had gisteren een date met 10 imams, wat wil een mens nog meer
waarom ben je na zoveel jaar weer vlees gaan eten?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:12 schreef RockabeIIa het volgende:
kroko is taaikangeroe echt niet! Dat is juist heerlijk mals en kruidig.
Oh, en het allerlekkeste wat ik gehad heb ooit is het stoofpotje van Elk (eland) wat we kerstavond aten en dat 's ochtends vers geschoten was... *schaam* gewoon ruim 20 jaar vegetarisch geweest heik heb het echt ingehaald geloof ik...
Dat klinkt wat andersommigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:10 schreef m@x het volgende:
Het is idd niet zo nieuw meer (doe het alweer een maand of 5) maar het bevalt echt prima. Had gisteren een date met 10 imams, wat wil een mens nog meer
800 kamelenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:10 schreef m@x het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |