Mijn eerste BH kocht ik met mijn moeder in de winkel waar ik nu, ruim 15 jaar later, nog steeds om en altijd slaag. Lekker rustig in de winkel, deskundig personeel en veel keus. En vooral geen mensen die ongevraagd je pashokje binnenstormen. Nu ben ik wel een miep op BH-gebied: geen kantjes, strikjes, of spaghettibandjes en vooral geen beugels. In maat 85F kom je dan vaak op een sportBH uit, of van die zwart, wit of huidskleurige

exemplaren.
Over ruim 2 weken ben ik jarig en traditiegetrouw mag ik van

dan een nieuwe uitzoeken.
Zo sneu, Junior was anderhalve week geleden jarig en morgen zouden we zijn kinderfeestje vieren in het zwembad. Vorig jaar wilde hij al gaan zwemmen, maar toen hadden een paar vriendjes nog geen zwemdiploma. Dus dit jaar zouden we naar het zwembad trekken.
Gaat het hele feest morgen niet door

, want zijn oma is overleden

. Oma als in de moeder van de nieuwe man van zijn moeder. Morgen is de avondwake, donderdag de crematie. Dubbel sneu dus voor hem. EN zijn oma is overleden EN zijn kinderfeestje gaat niet door. Dat hebben we dus uitgesteld tot na de carnavalsvacantie.
Vanmiddag geslaagd voor een nieuw carnavalspak. Meneer wilde als Darth Vader [van Star Wars] gaan, maar dat hadden ze niet meer [of nooit gehad]. Dus nu gaat hij als Ninja, inclusief dolk naar Carnaval vrijdag op school.
En dat zijn groeipijnen nog ergens nut voor hebben, hij is de afgelopen 4 weken een hele maat gegroeid qua armlengte. Vandaag dus maar gelijk 5 nieuwe longsleeves gekocht voor de prijs van 1 in de uitverkoop. Hij was DVD aan het kijken in de winkel, ik alle shirts in zijn maat uit het uitverkooprek geplukt, voor zijn neus gehouden en hij vond alles leuk. Binnen 10 minuten stonden we weer buiten

en hebben we ons een ijsje cadeau gedaan.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.