abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66162088
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:40:35 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66162146
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:23 schreef mijsje het volgende:

[..]

het was Vicky!
Wel ideaal trouwens! de rest van je leven met stevige borsten... ze zien je aankomen in een bejaardentehuis...
Allemaal een kist met verhoogde kap.
pi_66162427
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:20 schreef mijsje het volgende:
ik ben ondertussen een klokkenkleedje voor m'n ouders aan het borduren...
[ afbeelding ]

lekker ouderwets...
He gezellig! Ik zoek nog een hobby... Echt. Voor handwerken ben ik niet zo met talent gezegend vrees ik, maar ik zou wel een crea hobby willen hebben. Ik ben namelijk wel crea, maar hobby'en ho maar... iemand tips?
pi_66162578
ehm, mozaïken? kun je hele mooie schalen of wandversiersels mee maken...
pi_66162613
Wat een verhalen over eerste bh's. Ik kan me mijn eerste bh echt neit meer herinneren. Laat staan hoe het was om de te kopen.

Ik weet het nog wel van Priscil, die was zo trots op haar bhtje, die deed ze gewoon niet meer uit. Dat ik echt na een week moest zeggen dat dat ding ook nog even gewassen moest worden. Je wilt ook niet weten hoe dat ding er op een gegeven moment uitzag. Jammer dat ie gewoon niet meer pastte....

Livera vind ik juist weer wel een fijne zaak. Ik weet nooit of een bh nu goed zit of niet. Mijn maat is ook best vaak veranderd door of dat ik wat aan de dikke kant was, of juist streng aan het dieten was. Toen de zwangerschap en ze bleven maar groeien en nu zijn ze weer wat normaler... Mijn omtrek is nu 75 maar de cup?? Ik denk dat ik nu ook wel wegkom met DD. (Tenminste dat hoop ik, dan past eindelijk mijn leuke bikini)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2009 @ 16:02:50 #131
7074 moussy
kuttekop
pi_66163019
René heeft van die bh-topjes
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_66163107
Mijn eerste beha heb ik gekregen van een meisje die 3 jaar ouder was dan ik
En toen had ik hem voor het eerst aan, paste goed (was een kleine b 75 geloof ik) en teon zag één van mijn broers het bandje.
En die heeft me toen zo hard uitgelachen dat ik 3 maand niet meer durfde
pi_66163140
ik heb zin in vanavond!
pi_66163242
arme freecell!

Reinhilde, wat ga je doen vanavond? (of heb ik er heel erg overheen gelezen?)
pi_66163277
M. gaat toch niet sporten. En ik heb het boek wel gelezen. Alleen ik heb geen zin om M. achter te laten met een overstuur kind. Het is een tijdje goed gegaan dat ik tot zeker een uur of 10 wel weg kon blijven, maar het is gewoon weer even helemaal flut, dus ik kan echt niet weg. Bovendien moet ik spullen in gaan pakken, bij elkaar zoeken, dingetjes nog even wassen, lijstjes maken enz.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_66163355
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:54 schreef mijsje het volgende:
wat erg luchtbel! daarom ben ik altijd bang om in m'n eentje een bh te gaan passen... een van de instructies aan m'n lief is: je laat pas zo'n winkelfiguur binnen als ik er zelf om gevraagd heb...
Hier precies hetzelfde.

Oh en wisten jullie al dat je moet hupsen om ze er goed in te krijgen?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:11:21 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66163366
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:05 schreef Reinhilde het volgende:
ik heb zin in vanavond!
Ik ook!

Mijsje, we hebben de eerste bijeenkomst van de Chicks and Lit boekenclub.
Met een groepje meiden van hier. Oa. dus Ticootje, die er niet bij kan zijn vanavond.

Btw Tico... kan jij mij anders nog een lijstje pm'en met dagen over een week of 5-6 dat je echt niet kan. Dinsdagen is duidelijk, mara als we iets nieuws willen prikken als we dat net op de verjaardag van M. zouden doen ofzo.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:20:08 #138
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66163732
Een tietenbankje.

Helleuw
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66164340
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:11 schreef Brighteyes het volgende:
Mijsje, we hebben de eerste bijeenkomst van de Chicks and Lit boekenclub.
Met een groepje meiden van hier.
Precies.

Ticoo, jammer! Zou het heel leuk vinden als je alsnog komt, maar begrijp het ook als je niet komt hoor.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 februari 2009 @ 16:40:44 #140
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66164617
Ik kan me helemaal niets herinneren over mijn eerste BH-aankoop. Nou ja dan was het in elk geval niet traumatisch. Ik kan me nog wel herinneren dat ik 'm voor het eerst aanhad op school en me afvroeg of het echt zo zou opvallen als ik dacht Niet natuurlijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_66164657
Mijn moeder haalde ooit onaangekondigd mijn eerste bh tevoorschijn, met een strikje erop.
Ik vond het maar stom
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 17 februari 2009 @ 16:42:59 #142
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66164719
Jaaa leesclub En ik heb mijn boek niet eens uit! Valt me zooo van mezelf tegen (ik lees razendsnel, maar vind het tot nu toe gewoon geen boeiend boek )
pi_66164751
Geen fan van strikjes, snoopy?

Ik had mijn eerste beha van de moeder van een vriendinnetje, die organiseerde namelijk lingerieparties (nee, echt). Maanden later kwam mijn vader met de mededeling dat hij graag mijn eerste beha voor me wilde kopen als symbolisch iets (zo kocht hij voor mijn broer z'n eerste scheerapparaat ), beetje laat maar ach
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66164754
Chell, ik heb m ook niet uit gekregen... . Toch wat minder tijd gehad om te lezen als ik dacht.
Maar ben ver gekomen, en voor de rest... zie je PM .
pi_66165920
Nu heb ik verdorie nog steeds die logopediste niet gesproken die ik vorige week! terug moest bellen. Ik word met de dag bozer en vrees dat ik nu helemaal niet meer redelijk kan doen
Kind kan ondertussen, nadat ik hem een kom vol goudvissen heb beloofd, de r keurig uitspreken
Saartje
pi_66165978
ow, cool, een boekenclub! dat is ook leuk om te doen! ik neem aan dat het iets is waar je in person bij moet zijn? (niet via 't net dus)
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2009 @ 17:35:12 #147
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_66166816
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:58 schreef huuphuup het volgende:
Mooi evenstar!

Zoooo ik ben klaar met mn mailtjes en werk voor vandaag enzo. Nu maar hopen dat ze niet nu nog terug mailen dan heb k nog een klein uurtje om college voor te bereiden voor straks.
Morgen lekker eten bij de Koreaan heb ik net gehoord!
Welke?
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_66166904
Mijsje, het is idd een IRL boekenclub, voor de regio Den Haag.

Maneek, wat goed! Van de 'r' dan he. Die logopediste...

Ik ben weg, gaan even eten bij de Ikea voordat we naar ET afreizen.
pi_66166918
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:35 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Welke?
kimchi house in DH ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd (kben alleen in china bij een koreaan geweest )
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66166976
maneek wat goed! je hebt je roeping gevonden
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties