quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:46 schreef elvy het volgende:
Dat heb ik dus inderdaad precies zo, qua maat. Bij Hunkemoller en Livera kan ik dus niet eens terecht. Sterker nog, daar hebben ze wel eens tegen me gezegd: 'mevrouw dat is geen maat, dat is een afwijking' toen ik mijn bh maat noemde (70E). [knip]
dat doe ik dus ook! no way dat er zomaar iemand bij me het hokje binnenrent...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:07 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]Als ik ga dan laat ik mijn lief het gordijn bewaken!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:31 schreef E.T. het volgende:
Nog ff en dan kan ik weer op bh-jacht.. een ramp vind ik dat altijd![]()
Na drie kinderen is de maat er iig niet makkelijker op geworden met m'n theezakjes bij een ondermaat van 85 a 90![]()
Als ik ooit geld te veel heb, wil ik wel een paar siliconen zodat het er weer wat gezelliger uit ziet
ik heb in een B ook nog ruimte overquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:47 schreef S_oepstengel het volgende:
BH's.... mijn allergrootste trauma. En nee, niet omdat m'n borsten nou zo groot zijn.![]()
Ik had de hoop dat ze groter zouden worden tijdens de zwangerschap maar dat valt best wel tegenIk heb geeneens een B'tje.
![]()
Vroeger toen ik nog 'klein' was...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:58 schreef pinquit het volgende:
huh, heb jij een marlies dekkers??nooit gezien!
Ik wil dat de Hema en H&M eens op straat om zich heen gaan kijken. Er zijn in Nederland best veel vrouwen die meer nodig hebben dan cup E. (Ikzelf bijvoorbeeld) Als ze daar leuke bh's voor gingen uitbrengen zou dat erg goed verkopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:46 schreef Reinhilde het volgende:
Als ik klaar ben met kindjes krijgen en voeden, wil ik heeeeeeel graag een borstverkleining. Het lijkt me zo heerlijk om van die leuke hema en h&m behaatjes te kunnen kopen, ipv altijd van die dure van Triumph met dikke banden.
Daar kromp ik ineen toen ik met Sasha's zwangerschap een meegroeibh ging halen. Ik dacht 'ik moet er toch maar eens aan'. Dus ik gaf aan dat ik geen idee had van de maat omdat ik nooit een BH draag. Dat werd even krachtig en krijsend herhaald: 'DRAAGT U GEEN BH?????'quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:29 schreef Belana het volgende:
ik vind de livera uberhaupt een k*twinkel met dito personeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |