abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66154730
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:46 schreef elvy het volgende:
Dat heb ik dus inderdaad precies zo, qua maat. Bij Hunkemoller en Livera kan ik dus niet eens terecht. Sterker nog, daar hebben ze wel eens tegen me gezegd: 'mevrouw dat is geen maat, dat is een afwijking' toen ik mijn bh maat noemde (70E). [knip]
Oh wow, wat een botte opmerking
En ik vond het "75E?! Welneeeeee joh dat verkopen we niet!" dat ik te horen kreeg al zo lomp..

Ik loop tegenwoordig rond in de lelijkste beha ever. Wit, huge, meegroei, met (eveneens wit) bloemetjesmotiefje Zelfs bij de speciaalzaak hadden ze niks mooiers in mijn maat die dankzij zwangerschap al gegroeid is naar 80F, hallelujah

Maar genoeg geklaagd over boobs
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:29:18 #32
24188 Belana
kloon van belana
pi_66155018
ik vind de livera uberhaupt een k*twinkel met dito personeel
ik koop meestal bij hunkemoller, daar heb ik laatst wel hulp gevraagd, want ik wist mijn maat niet meer (heb ik ineens E ) maar de mevrouw moest ook even opmerken dat voor t-shirt bh ik niet voldoende vulling bovenin heb...m.a.w.....ik heb hangtieten

hier ook 75E trouwens en geen problemen met kopen hoor.
stormy waters...
sailin'
pi_66155088
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:07 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Als ik ga dan laat ik mijn lief het gordijn bewaken!
dat doe ik dus ook! no way dat er zomaar iemand bij me het hokje binnenrent...
(ik geef lief wel duidelijke instructies, omdat ik anders bang ben dat hij het gordijn zo houdt, dat iedereen die langsloopt ook even kan kijken hoe het staat...)
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:31:43 #34
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66155100
Nog ff en dan kan ik weer op bh-jacht.. een ramp vind ik dat altijd

Na drie kinderen is de maat er iig niet makkelijker op geworden met m'n theezakjes bij een ondermaat van 85 a 90
Als ik ooit geld te veel heb, wil ik wel een paar siliconen zodat het er weer wat gezelliger uit ziet
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66155248
BH's kopen...
Hou op. Vreselijk!

mijn eigen maat is 80E.
Door de zwangerschap inmiddels 80F. Maar als ik heel eerlijk ben, zitten ze nu, met borstvoedingborsten, veel te strak en klein. Ik denk dat ik nu eigenlijk 85G zou moeten hebben.

Ik steek gewoon nog even 3,5 maand mijn kop in het zand, hopen dat ze weer kleiner worden als ik stop met BV.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:37:17 #36
144006 chacama
Ondernemend!
pi_66155266
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:31 schreef E.T. het volgende:
Nog ff en dan kan ik weer op bh-jacht.. een ramp vind ik dat altijd

Na drie kinderen is de maat er iig niet makkelijker op geworden met m'n theezakjes bij een ondermaat van 85 a 90
Als ik ooit geld te veel heb, wil ik wel een paar siliconen zodat het er weer wat gezelliger uit ziet

Oei, belaan, dat is ook een subtiele manier van verwoorden....

Vulling in mijn boobs wil ik ook. Na de BV bij Maud zit ik nu op het niveau topsport-voorgevel. Oftewel.... nihil/geen. De enige bh's die ik draag zijn van die voorgevormde dingen, zodat als ik iets straks aantrek en ook nog wat naar voren steekt. Als ik in mijn slobber-werkkleren loop, dan heb ik geen bh aan. Heeft toch geen functie.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 februari 2009 @ 12:41:24 #37
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66155414
k zou echt dol blij zijn met minder vulling
maar goed, daar zijn we mee bezig
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66155433
ik draag dagelijks en altijd een bh... dat omdat de mijne met maatje 85D (als ik geluk heb, ik heb er ook al een met 85E...) gewoon zeer doen als er niet een bh omheen zit...
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:45:30 #39
3011 E.T.
pi_66155545
Overigens heb ik van die 'figuurcorrigerende' hemden van de hema, die de rollen boven de broekband in het gareel houden (ja, dat betekent of afvallen, of grotere/hogere broeken kopen ).. maar onder die hemdjes gaat dus geen bh.. dan hou ik helemaal niks over
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66155600
Als ik klaar ben met kindjes krijgen en voeden, wil ik heeeeeeel graag een borstverkleining. Het lijkt me zo heerlijk om van die leuke hema en h&m behaatjes te kunnen kopen, ipv altijd van die dure van Triumph met dikke banden.
pi_66155606
BH's.... mijn allergrootste trauma. En nee, niet omdat m'n borsten nou zo groot zijn.
Ik had de hoop dat ze groter zouden worden tijdens de zwangerschap maar dat valt best wel tegen Ik heb geeneens een B'tje.
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66155684
S_oepstengel, wil je wat van mij?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:49:53 #43
3011 E.T.
pi_66155704
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:47 schreef S_oepstengel het volgende:
BH's.... mijn allergrootste trauma. En nee, niet omdat m'n borsten nou zo groot zijn.
Ik had de hoop dat ze groter zouden worden tijdens de zwangerschap maar dat valt best wel tegen Ik heb geeneens een B'tje.
ik heb in een B ook nog ruimte over
pi_66155705
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:49 schreef mijsje het volgende:
S_oepstengel, wil je wat van mij?
Als dat zou kunnen
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66155764
bluh bh's kopen niet mijn hobby.

maar!! in het najaar staat een borstverkleining op de planning (eng!!!)
heb nu 75F/G (dit is letterlijk links is G, rechts is F)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66155881
Ik ben Marlies Dekkers verslaafd, sinds ik mijn eerste kocht 2 jaar terug heb ik nu alleen nog maar MD in de kast. Zit een stuk beter en is veel mooier.Heb ook redelijk grote borsten E75, en die hebben steun nodig. Echter sinds ik zwanger ben, zijn ze te klein aan t raken .

Aangezien ik ook een budget heb, ben ik toch maar even geswiched naar hunkemoller. Daar heb ik 2 zwangerschap bh's gekocht voor nog geen 14 euro (uitverkoop)
pi_66155954
Ik heb ooit een Marlies Dekkers bh gekocht. Vond hem toen heel mooi, maar zou em nu niet meer snel kopen.
Met de meest gangbare maat van NL koop ik alle bh's die ik leuk vind.
En waarvan mn budget t toelaat..
pi_66155977
huh, heb jij een marlies dekkers?? nooit gezien!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:59:45 #49
24188 Belana
kloon van belana
pi_66156015
nou, ik ben harstikke happy. ik mag niet klagen voor mijn leeftijd, met 2 kinderen. nee hoor, helemaal prima
stormy waters...
sailin'
pi_66156051
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:49 schreef S_oepstengel het volgende:

[..]

Als dat zou kunnen
meteen wel hoor! kom maar halen!
pi_66156117
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:58 schreef pinquit het volgende:
huh, heb jij een marlies dekkers?? nooit gezien!
Vroeger toen ik nog 'klein' was...
Die roze met wit...
pi_66156120
zit ik in de afgelopen tijd te vloeken op mijn telefoon omdat die nog even mee moet in m'n abonnement, terwijl hij nu iedere keer uitvalt (is anderhalf jaar oud), blijkt dat ik al een half jaar een nieuwe mag uitzoeken... lekker dom...
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2009 @ 13:05:49 #53
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_66156190
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:46 schreef Reinhilde het volgende:
Als ik klaar ben met kindjes krijgen en voeden, wil ik heeeeeeel graag een borstverkleining. Het lijkt me zo heerlijk om van die leuke hema en h&m behaatjes te kunnen kopen, ipv altijd van die dure van Triumph met dikke banden.
Ik wil dat de Hema en H&M eens op straat om zich heen gaan kijken. Er zijn in Nederland best veel vrouwen die meer nodig hebben dan cup E. (Ikzelf bijvoorbeeld) Als ze daar leuke bh's voor gingen uitbrengen zou dat erg goed verkopen.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_66156230
jammer dat de meeste producten worden verzonnen vanachter een bureau door mensen die doorgaans niet op straat komen...
pi_66156384
Ik heb links een D/E cup, en rechts een B-tje. Fijn zo eentietsvoeden
Saartje
pi_66156389
Die van mij hangen voor mijn gevoel op half 7.
Maar wel 3 bh's in de uitverkoop gescoord bij Hunkemoller. 75/80D, soms E.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 13:19:19 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66156642
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:29 schreef Belana het volgende:
ik vind de livera uberhaupt een k*twinkel met dito personeel
Daar kromp ik ineen toen ik met Sasha's zwangerschap een meegroeibh ging halen. Ik dacht 'ik moet er toch maar eens aan'. Dus ik gaf aan dat ik geen idee had van de maat omdat ik nooit een BH draag. Dat werd even krachtig en krijsend herhaald: 'DRAAGT U GEEN BH?????'
Ik kreeg een beetje dat condoom gevoel. Fijn dat ze de hele winkel mee lieten genieten. Het was verder niet genant of iets dat niemand mag weten, maar mijn hemel... een beetje minder mag wel.

Maar goed, als ik sommige dingen hierboven lees kan het altijd erger!
pi_66156770
Als ik klaar ben met borstvoeding dan hoop ik dat het formaat weer normaal wordt, al zijn ze nu niet meer zo groot als toen ik volledig borstvoeding gaf. Maar toch nog steeds een D/E. Ik wil gewoon terug naar een leuke C cup, dan heb je inderdaad die leuke modelletjes die tot C gaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_66156810
ik had dat met een ring. (helemaal niet hetzelfde hoor) ik gaf aan welke maat ik heb voor mijn ringvinger, zegt die oude muts aan de toonbank; dat kan niet, dat is een duimmaat. ik geef netjes aan dat ik gewoon dikke vingers, en dikke knokkels heb, roept ze; maar zo dik kan niet. komt ze aan met een meet-ringen-setje, en roept door de hele winkel heen, ja, het klopte wel, je ringvinger heeft een duimmaat! (ik: grmbl, dat zei ik toch, ik weet m'n vingermaten wel hoor...)
  dinsdag 17 februari 2009 @ 13:23:29 #60
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66156813
Die Marlies Dekkers dingen, hebben ze die niet zonder die draadjesfrutsels aan de bh?
De modelletjes zien er hartstikke leuk en comfy uit. Maar ik kan er niks aan doen die touwtjes rommel vind ik dus echt niks.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')