ik zit in een noodtempo een mega hoeveelheid emails weg te werkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Oh bahbahbah... ik moet echt werken. Maar ik kan mezelf er zo enorm nķet toe zetten.Waarom toch?
Waarom vind ik het niet gewoon onwijs leuk enzo. Maar het boeit me ook gewoon echt niet.
Ik krijg soms de neiging om reply's te sturen zoals ik hier wel eens op van die domme baggeraars reageer...
'En je punt is???'![]()
![]()
Lijkt me echt heerlijk om eens te doen, dat gezanik om niks.
![]()
zitten leuke setjes tussen!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:46 schreef _evenstar_ het volgende:
*kuch* http://www.bravissimo.com/products/lingerie
Echt heel fijn en niet zo reteduur voor leuke lingeriesetjes in grote maten
volgens mij kom ik met hele leuke setjes thuis na mijn bezoekje engeland hahaquote:
Mooie dingen hebben ze daar! Zag er een aantal keer Freya tussen staan, die hebben echt leuke dingenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:46 schreef _evenstar_ het volgende:
*kuch* http://www.bravissimo.com/products/lingerie
Echt heel fijn en niet zo reteduur voor leuke lingeriesetjes in grote maten
Aaaahw, zo'n trauma heeft iedereen wel toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:03 schreef Luchtbel het volgende:
Oh als ik dit lees komt mijn eerstekeerbhkopentrauma direct naar boven. Dat was bij Livera. En het was gruwelijk![]()
Wel fijn om 14 jaar later te lezen dat ik niet de enige ben
Ik heb eigenlijk alleen spijt dat ik het nooit eerder heb gedurfd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:51 schreef pinquit het volgende:
bluh bh's kopenniet mijn hobby.
maar!! in het najaar staat een borstverkleining op de planning(eng!!!)
heb nu 75F/G (dit is letterlijklinks is G, rechts is F)
Daar zou ik maar niet te zeker van zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:01 schreef Vlindur het volgende:
Ik had in groep 8 al Bh's aan. En ik weet niet beter dan dat ik nooit een A en B heb gehad. Volgens mij begonnen ze al bij C.. Mijn grootste was F, maar ik ben vorig jaar afgevallen en hang nu op E.
En ik vind het prima zo. Een kleinere maat zou me ook niet staan denk ik. Ben de slankste ook niet.![]()
En ik heb echt nooit last van volk dat zomaar mn pashokje inloopt. Hier vragen ze dat altijd netjes.
Dan ben ik gewoon blij dat het mij nog niet is overkomenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet te zeker van zijn.Lees voorgaande Livera-ervaring.
Was écht in het hoge noorden hoor.
net vertelde iemand dat ook al in dit topic... even denken wie dat was...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, niet leuk Yppy maar blij toe dat het goed met je is afgelopen. Hoe is het met je spierpijn?
Enne, misschien is dit iets om aan alle BH ellende een eind te maken
KLIK
Nou ja, spierpijn was ook wel een beetje te verwachten natuurlijk. Wat Freecell ook al zei, je zet je toch schrap. Maar goed in de gaten houden idd. Pas goed op jezelf.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:20 schreef YPPY het volgende:
De spierpijn voel ik nog goed. Collega's zeggen dat ik vooral wel naar de huisarts moet, maar er zit niks in m'n nek. Huisarts kan vrijdag pas, voorlopig ga ik niet terug naar de huisarts waar ik voor de sterilisatie was. Dat gaat niet goedkomen, maar vrijdag is er een collega. Als ik er donderdag nog last van heb, ga ik een afspraak maken.
het was Vicky!quote:
Oh, overheen gelezen.quote:
Voor zover dat zin heeft als je bv geeftquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, overheen gelezen.![]()
Maar ja, dan moet je weer aan de tepelplakkers ofzo.![]()
Allemaal een kist met verhoogde kap.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:23 schreef mijsje het volgende:
[..]
het was Vicky!
Wel ideaal trouwens! de rest van je leven met stevige borsten... ze zien je aankomen in een bejaardentehuis...
He gezellig! Ik zoek nog een hobby... Echt. Voor handwerken ben ik niet zo met talent gezegend vrees ik, maar ik zou wel een crea hobby willen hebben. Ik ben namelijk wel crea, maar hobby'en ho maar... iemand tips?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:20 schreef mijsje het volgende:
ik ben ondertussen een klokkenkleedje voor m'n ouders aan het borduren...
[ afbeelding ]
lekker ouderwets...
Hier precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:54 schreef mijsje het volgende:wat erg luchtbel! daarom ben ik altijd bang om in m'n eentje een bh te gaan passen... een van de instructies aan m'n lief is: je laat pas zo'n winkelfiguur binnen als ik er zelf om gevraagd heb...
Ik ook!quote:
Precies.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:11 schreef Brighteyes het volgende:
Mijsje, we hebben de eerste bijeenkomst van de Chicks and Litboekenclub.
Met een groepje meiden van hier.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:58 schreef huuphuup het volgende:
Mooi evenstar!
Zoooo ik ben klaar met mn mailtjes en werk voor vandaag enzo. Nu maar hopen dat ze niet nu nog terug mailendan heb k nog een klein uurtje om college voor te bereiden voor straks.
Morgen lekker eten bij de Koreaan heb ik net gehoord!
kimchi house in DH ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd (kben alleen in china bij een koreaan geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |