quote:Op maandag 16 februari 2009 23:06 schreef sjak het volgende:
Jet kan thuis en op de creche heerlijk liggen tukken (soms wel 3 uur en dan 's avonds gewoon weer). Ik hoop dat ze dat nog even volhoudt, ik doe namelijk graag mee
Het jammere is dat Stijn niet zo van slapen houdt...
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 06:23 schreef Belana het volgende:
[..]
dat is heel herkenbaar van Liam nog, die praatte ook al heel snel heel goed en dan zie je ze voor meer aan dan ze zijnIk merk nu duidelijk het verschil met Ezra die veel langer "klein" blijft doordat ie niet zo goed praat.
Liam heeft trouwens ook middagtukkies gedaan tot ie 4 was hoor en ook toen ie net op school zat deed ie nog wel eens een tuk als ie thuis kwam. kinderen zijn verschillend. Ezra heeft altijd veel minder slaap nodig gehad, 's middags vaak maar 1,5 uur, terwijl Liam 3 tot 4 uur achter elkaar sliep
Mahre slaapt meestal 's middags niet meer. Maar soms valt ze wel eens om 4 uur in slaap, dan maken we haar een uurtje later weer wakker anders slaapt ze zo 2/3 uur. En in de auto wil ze (als we er bijna zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:36 schreef MeNicole het volgende:
Mikael slaapt ook nog wel veel tussen de middag. Soms wel 3 uur om toch gewoon tegen half 8 weer naar bed te gaan. Soms wil ie niet en dat vind ik ook prima dan ligt ie er 'savonds een uurtje eerder in (en is ie dus de volgende dag heel vroeg wakker). Maar dan heeft ie die dag wel weer een middagslaapje.
Mikael heeft maandag na de vakantie carnaval op de psz. Kevin gaat donderdag met hem de stad in om een pakje te kopen. Ben benieuwd als wat ie wil
Mahre eet gelukkig al een hele tijd goed en ook bijna alles (alleen zuurkool dan niet). 1 of 2 keer in de week wil ze dan "og eetje" en wordt er voor de 2e keer opgeschept. En dan ook nog een toetje... Lekkerbekkie hiero..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:05 schreef cattie het volgende:
Ive eet trouwens sinds een week hapjes van zijn avondeten!![]()
Gisteren wilde hij stukjes tomaat (de rest van de salade en de pasta absoluut niet) en een paar dagen geleden at hij ook wraps met inhoud. Geweldig, hopelijk zet dit door.
Huh, eet hij minstens 8 boterhammen op 1 dag? Zoveel eet ik er nog geeneens... Mahre eet er vaak maar 3 boterhammen (bahalve als ze beschuit krijgt).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:43 schreef cattie het volgende:
Wat fijn dat Mahre zo goed eet! (Brood, crackers, beschuiten enz is hier ook geen probleem, ontbijten met 4 boterhammen en 4 a 6 tussen de middag is geen uitzondering, alleen het avondeten eet hij slecht.)
Amber slaapt soms ook nog tussen de middag. Vooral als ze naar de psz of het zwembad geweest is. Ik ga ook nog regelmatig ff mee hoor. Vind het heerlijk zo even nog een uurtje extra rust. De ene keer slaapt ze een uurtje, de andere keer 2 uur, maar nooit langer want ik maak haar wakker anders heb ik 's avonds feest...quote:Op maandag 16 februari 2009 22:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Even heel wat anders. Is het echt zo vreemd dat Kim soms overdag slaapt? Zo'n 2 uurtjes.
negeren of af laten koelen op de gang..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:17 schreef Lenaatje het volgende:
alleen iemand tips tegen driftbuien....Ik zoek maar een stuk behang op denk ik
a gossie.. tis een FAAAAASEquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:22 schreef Lenaatje het volgende:
Het ging richting luchtalarm zeg maar, maar inderdaad genegeerd. En de gang hier is geen optie, smeert ze hem naar boven. bij mijn moeder heeft ze gisteren inderdaad op de gang gestaan. Het is weer over en nu zit ze lief maar verdrietig naast me....
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:09 schreef Lenaatje het volgende:
Ben benieuwd Fuente. Mijn ouders hebben ook gedacht dat ik doof was toen ik klein was, oostindisch bleek later.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:09 schreef Lenaatje het volgende:
Mijn ouders hebben ook gedacht dat ik doof was toen ik klein was, oostindisch bleek later.
moet niet gekker worden, maar zal Maud ook maar alvast op de lijst gaan zetten....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:36 schreef Belana het volgende:
ach ja, die driftige peuters, ze kunnen er wat van he![]()
![]()
gelukkig weet ik inmiddels dat het echt weer over gaat, maar ook weet ik nu weer dat dit niet echt mijn favoriete leeftijd is bij kindjes
Ik heb net ezra ingeschreven voor de lagere school het is wat he
Dat is NIET waar! Dat duurt nog HEEL lang (1jaar 9 maand op de kop af). Ze blijft echt nog wel HEEL lang een kleine meid die NIET naar school moet.... hoor... nee, echt... echt!......... tochquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:01 schreef Belana het volgende:
ik kreeg bericht van de gemeente dat ik dat voor 1 april moest doen, dus nou ja, dan maar meteen regelen![]()
het is ook evengoed over 1,5 jaar al hoor, dat vliegt voorbij!
hier als het goed is ook niet in dit dorpje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Goede vraag popples. Moeten we ook over na gaan denken. Al zijn er hier geen wachtlijsten als het goed is.
nou wij wonen in een dorp met 1600 mensen. daarvan is de helft bejaard en de overige werken of gaan naar de middelbareschool.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:17 schreef ik80 het volgende:
Het ligt er een beetje aan waar je woont, Lotte staat al ingeschreven op mijn school sinds ze een week of 10 oud was. En toen was ze al nummer zoveel op de lijst. (Bijzonder onderwijs, en we nemen maar 60 kinderen per leerjaar aan)
hier in Hoorn krijgen we een brief een paar maanden voor de 3e verjaardagquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:31 schreef Popples het volgende:
belana krijg je altijd een brief voor wanneer je je kind moet aanmelden op de basisschool? misschien iemand anders die dat weet?
Hier belde ik heel optimistisch toen Tomas 2,5 was naar een basisschool om eens te gaan kijken. Kreeg ik te horen dat ik wel erg vroeg wasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:17 schreef ik80 het volgende:
Het ligt er een beetje aan waar je woont, Lotte staat al ingeschreven op mijn school sinds ze een week of 10 oud was. En toen was ze al nummer zoveel op de lijst. (Bijzonder onderwijs, en we nemen maar 60 kinderen per leerjaar aan)
Mikael vind verkleden juist leuk. Zijn sjaal en muts wil ie idd ook liever niet op maar als het " gekke" kleren zijn juist weer wel. Hij loopt nu ook nog vaak als zwarte piet rond. Dus mocht papa niks kunnen vinden moet ie dat maar aanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
MeNicole ik wens je veel succes met de carnavalsoutfit. Wij hebben volgende week ook een carnavalsthema op het KDV, maar ik laat Milo hier nog niet verkleed naar toe gaan hoor. Hij heeft al een kwaaie kop als hij zijn gewone muts op moet en zijn sjaal om, laat staan een piratenpakje ofzo
Hier is verkleden ook super. Tomas gaat volgende week als tijger (en Yara als ijsbeerquote:Op woensdag 18 februari 2009 07:45 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Mikael vind verkleden juist leuk. Zijn sjaal en muts wil ie idd ook liever niet op maar als het " gekke" kleren zijn juist weer wel. Hij loopt nu ook nog vaak als zwarte piet rond. Dus mocht papa niks kunnen vinden moet ie dat maar aan![]()
Leuk he! Thies wordt koko. Krokodil.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:50 schreef TearSong het volgende:
[..]
Hier is verkleden ook super. Tomas gaat volgende week als tijger (en Yara als ijsbeer)
Haha! Da's niets voor mij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef chacama het volgende:
Dat is wel balen Moonah. En jouw school.... of is dat niets voor Thies?
uhmmmm, geenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Even een vraagje hier neergooien, voordat we volgende week definitief overstappen naar dit topic.
Wat voor vitamine D geven jullie aan jullie kinderen?
Ik gaf druppeltjes, maar nu is het flesje leeg, en staat er op dat flesje tot 2 jaar.
Dus ik vraag me af wat ik nu het beste kan kopen?
Kauwtabletjes? Werkt dat? Of hebben jullie nog een andere tip....?
amber heeft een tijd lang die pilletjes gehad maar nu krijgt ze ze eigenlijk niet meer. Ik ga ook van die kauwvitamines halen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Even een vraagje hier neergooien, voordat we volgende week definitief overstappen naar dit topic.
Ik gaf druppeltjes, maar nu is het flesje leeg, en staat er op dat flesje tot 2 jaar.
Dus ik vraag me af wat ik nu het beste kan kopen?
Kauwtabletjes? Werkt dat? Of hebben jullie nog een andere tip....?
We hebben van de week voor Mahre ook weer druppeltjes gekocht, geen idee tot welke leeftijd dat was... (ik hoefde alleen te betalen).quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Brent is allergisch voor potjes en pillen sinds de antibiotica dus ik doe het door zijn drinken heen. En als ie ziet dat ik dat doe drinkt hij het niet op.
Deze druppels zijn voor kinderen t/m 3 jaar...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:52 schreef Tazz het volgende:
We hebben van de week voor Mahre ook weer druppeltjes gekocht, geen idee tot welke leeftijd dat was... (ik hoefde alleen te betalen).
Ze kwamen bij de DA vandaan, zal vanavond eens kijken...
Wat kunnen dat van die heerlijke gezellige momenten zijn he Moonahquote:Op maandag 23 februari 2009 11:24 schreef Moonah het volgende:
Gheghe, gisteren na het douchen rende mijn kleine nudist als vanouds weer heerlijk bloot door de kamer. Na een rondje kwam hij bij me staan, wijzend op zijn billen "Wille".
Na een kneepje in datblote kontje
rende hij weer verder, om daarna weer bij me te komen staan voor een portie spank. En dat zo een kwartier lang, ofzo.
Spannend! Leuk! Snel!quote:Beste Tomas,
Wat leuk dat je bij ons op school komt!
We verwachten je op dinsdag 17 maart a.s. om 8:30 in de groep van Juf Nanda
mmm dat zou op zich wel kunnen maar ook als ze een dag op het kdv is geweest en dus nietbij mij heeft gedronken eet ze slecht. 't zal wel en fase zijn, gaat vanzelf wel weer beter, ze is mooi in verhouding zei de cb-arts dus we maken ons niet druk...quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:38 schreef Bass-Miss het volgende:
Zit ze niet vol melk, Jelief?
Fons eet ook nauwelijks...
Ooo, die wil ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Dutchie, ik zag er toevallig bij de apotheek iets voor liggen. Weet verder niet wat het is want ik heb er geen 1. Het was iig een nieuw product met een eendje erbij als reclame.
En die die ik bedoelde is deze: http://www.bewusteouders.nl/pagina.php?id=219quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:27 schreef dutchie het volgende:Dat klinkt nou niet echt aanlokkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Wat een rare tikfout!quote:
Ik was nieuwsgierig ivm de pindaallergie van Morris. Dat is alleen uit een bloedonderzoek gehaald toen hij 7 maanden was. En we hebben het ooit gemerkt toen hij 2,5 jaar was. Hij kreeg op het kdv per ongeluk een half broodje pindakaasquote:Op zondag 1 maart 2009 21:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat een rare tikfout!
Ik bedoel natuurlijk 'Meike en Karin'.
Qua walnootprovocatie, ik weet er het fijne nog niet van. We kregen van de week van de assistente telefonisch de uitslag van het bloedonderzoek. De uitslag daarvan (wel aangetoond, maar niet heel heftig) correleerde niet met de heftigheid van de symptomen. Daarom wilde de arts het provoceren. Van de week belt ze zelf terug om eea toe te lichten.
Maar ik vertelde het dus, omdat ik met deze eenvoudige allergie al merk dat ik erg alert ben op ingrediënten. Laat staan hoe dat bij Evenstar en Arwen gaat.![]()
krastest kan ook vals negatief zijn, ik scoor alleen postief op histamine en katten, en niet op koemelk en huisstofmijt, nou ik heb van die laatste 2 toch ook echt last.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:37 schreef chacama het volgende:
Die krastest gaat Maud ook krijgen (als ze 2,5 is), omdat de bloedtest elke keer 'vals' negatief geeft. En mijn provocaties tot dusver wel voldoende zijn geweest, maar de KA wil net als ik gewoon precies weten waar Maud wel en niet tegen kan.
klopt, bij mij is hij ook vals negatief geweest. En hier raadt de huisarts gewoon af om een krastest (en bloedtesten ook overigens) te doen onder de 4 jaar omdat de kans dat de uitslagen vals negatief zijn gewoon heel hoog is en hij dus van mening is dat je je kindje dan 'plaagt' met zo'n test voor niks. Dat is ook de reden waarom ik bij Yara ook dat hele eliminatiegebeuren moest doenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:20 schreef p_iglet het volgende:
[..]
krastest kan ook vals negatief zijn, ik scoor alleen postief op histamine en katten, en niet op koemelk en huisstofmijt, nou ik heb van die laatste 2 toch ook echt last.
20% van de postieve bloeduitslagen heeft nergens last van in de praktijk en 5% van de mensen die in de praktijk duidelijke allergische klachten hebben heeft een negatieve bloed (en vaak ook krastest) uitslag.
Nee, geeft ook niets hoor.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Maar dat geeft toch niks, dat hij zijn lichaam begint te ontdekken? Je moet toch ondervinden waar alles goed voor is?
Dat vond ik ook erg belangrijk. Goed onderwijs is belangrijk, maar het sociale telt voor mij ook zwaar. De school waar ze nu heen gaat, scoort gewoon gemiddeld, naar wat je kunt verwachten van de kinderen die er komen. En idd ze makkelijk een keertje met iemand anders mee kan of andere kinderen met ons. Wij hebben niet zoveel kinderen in de straat, maar zo'n back-up met bijv. de overburen vind ik wel erg handig.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:06 schreef Tazz het volgende:
Wordt nog teruggebeld, wil eerst op de school kijken, maar het is bijna zeker dat het deze school wordt. Bijna alle buurkindjes zitten op deze school en is in de praktijk toch erg makkelijk straks, als ze met elkaar mee kunnen. Ook als er een keer wat is, dat ze met een andere moeder mee naar huis gaat.
In de wijk waar we wonen zitten op 400 meter afstand 2 scholen naast elkaar. 1 Protestantse en 1 Katholieke. In principe allebei "goed". Dus toen we van de week hoorden dat 3 kinderen van hetzelfde pleintje ook naar deze school gaan en waar Mahre misschien ook nog mee in de klas komt, is het weer wat makkelijker.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:54 schreef YPPY het volgende:
Dat vond ik ook erg belangrijk. Goed onderwijs is belangrijk, maar het sociale telt voor mij ook zwaar. De school waar ze nu heen gaat, scoort gewoon gemiddeld, naar wat je kunt verwachten van de kinderen die er komen. En idd ze makkelijk een keertje met iemand anders mee kan of andere kinderen met ons. Wij hebben niet zoveel kinderen in de straat, maar zo'n back-up met bijv. de overburen vind ik wel erg handig.
amber zit nu sinds een paar weken in een andere stoel. Ze is nog geen meter en weegt iet s van 15 kilo maar stoel 2 was echt te klein aan het worden. De gordels zaten onder haar schouders ipv erop.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:18 schreef cattie het volgende:
Wanneer zijn jullie overgegaan op een autostoeltje uit groep 2? Ive zit nu namelijk aardig klem in zijn stoeltje en het wordt zo zwaar om hem erin te zetten. Ik zie dat groep 2 vanaf 3,5 jaar is en 15 kg. 3,5 is Ive nog lang niet, maar hij is volgens mij al wel 17 kg en 1 meter.
Ajjj, dat is met Ive niet zo'n goed idee... Ik ga maar eens kijken of ik ergens een leuke aanbieding zie voor zo'n stoel. Dan hebben we hem vast en kunnen we eens kijken hoe Ive erin zit. Op een gegeven moment moet hij toch over.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
amber zit nu sinds een paar weken in een andere stoel. Ze is nog geen meter en weegt iet s van 15 kilo maar stoel 2 was echt te klein aan het worden. De gordels zaten onder haar schouders ipv erop.
Ze zit prima in die stoel alleen kan ze zelf d'r gordel nu losmaken.
in vind het ook niet zo'n prettig idee maar ze doet het alleen maar als ik zeg dat het magquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:46 schreef cattie het volgende:
[..]
Ajjj, dat is met Ive niet zo'n goed idee... Ik ga maar eens kijken of ik ergens een leuke aanbieding zie voor zo'n stoel. Dan hebben we hem vast en kunnen we eens kijken hoe Ive erin zit. Op een gegeven moment moet hij toch over.
quote:
oeiii.. das minder.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:33 schreef cattie het volgende:
Wij hebben de deuren ook op het kinderslot zitten, sinds Ive in Duitsland op een 80 km weg opeens zijn deur open deed....
quote:
Goede vraag. Uhm, tot het niet meer past is hier nu de regel. Fleur zit zeg maar nu op de laatste stand qua hoogte en qua lengte van de gordels. Ze is nu 113,5 groot en bijna 20 kg. Dus uhm.... zoiets dus.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:48 schreef poemojn het volgende:
maar tot welk gewicht kun je de vijfpuntgordels dan gebruiken? Als dat hoog is is dat toch een heel handig systeem voor al die ouders met 3 kinderen op een achterbank die klagen dat ze de gewone gordel bijna niet dicht krijgen?
In dat geval deze vraag, die eigenlijk totaal off-topic is. Wij hebben een bus met dubbele cabine. De achterbank heeft wel driepuntgordels, maar deze zijn niet met gordelspanner. Zowel Fleur en Maud zitten daar dus in 5-puntgordel stoelen in. Maar Fleur wordt dus zo langzamerhand te groot voor deze stoel. Mijn gevoel zegt dan, Fleur straks in een zitverhoger op de voorstoel in de driepuntsgordel met gordelspanner en ik maar op de achterbank in die onhandige 3-punt. Maar mag dat? En is het inderdaad minder veilig om in een gordel zonder spanner te zitten?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:47 schreef RockabeIIa het volgende:
ik zeg het alleen maar want ik weet er gewoon stiekem iets meer vanaf dan gemiddeld
Ik heb het een tijdje beiden gedaan. Dit omdat ik merkte dat mijn dochter veel behoefte had aan sociale contacten, op de dagen dat ik vrij ben bijvoorbeeld heel veel met het buurjongetje en -meisje speelde en zich met mij thuis echt een beetje verveelde. Ondanks dat we heel veel leuke dingen deden (gaan zwemmen, kinderboerderij, dierentuin etc..) Zij gingen naar de psz dus ik dacht dat zij dat ook leuk zou vinden. Maar na een paar maanden was ze het zat, ze wilde niet meer en ze vond de andere kinderen niet leuk. Dus zijn we er weer mee gestopt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Gaat Meike dan naar het kdv en de peuterspeelzaal ?
Zijn er ouders die beiden doen ? En waarom ?
Wij niet. Soms twijfel ik er wel over, omdat Simon het erg leuk vindt te spelen en ik denk dat hij wel wat meer kinderen mag tegenkomen. Maar dan zou hij anderhalve dag naar het kdv gaan, 1 dag naar opa//oma en op de twee dagen dat hij lekker bij mij thuis is, weg moeten naar de psz.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Gaat Meike dan naar het kdv en de peuterspeelzaal ?
Zijn er ouders die beiden doen ? En waarom ?
Nou, dat is het hem ook. Het is gewoon méér van hetzelfde. Maar ik merkte heel erg dat ze het niet leuk vond omdat de kindjes op de PSZ op sociaal vlak toch wat achterliepen op die van het KDV. Dus na twee maanden was het weer klaar, het moet wel leuk blijven natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk er niet aanBrent leert dezelfde dingen op het Kdv
Brent slaapt nooit zonder speen (1 in de mond, de rest van zijn verzameling in zijn handjes). Hij weet dat de speen voor het slapen is en als hij naar beneden wil dan gooit hij het ding op zijn bedquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:35 schreef Tazz het volgende:
Hier ook nog een speen. Wel proberen we te zorgen dat ze hem overdag niet krijgt, maar met slapen toch bijna wel noodzakelijk...
We proberen het nu wel (nog) meer af te bouwen zodat ze met 3 geen speen meer heeft.
En waarom zou dat niet lukken Popples? Een coldturkey is even flink doorbijten, maar dan ben je er wel vanaf. Mijn zus heeft het bij mijn nichtje gedaan, die is nu 4 jaar. Drie dagen onrustig inslapen, nu gaat het goed.quote:Op donderdag 5 maart 2009 06:56 schreef Popples het volgende:
karin hier hebben we ook nog een speen. en in een keer afleren werkt toch niet.
Ik denk dat wij in de zomervakantie die manier gaan proberen. En dan elke week een stukje verder afknippen, zodat het ding ongemerkt ineens 'op' is.quote:
ik heb vorige week proberen de speen af te leren om hem haar zelf weg te laten gooien.
maar helaas dat hielp niet. ik had er later een stukje van de speen geknipt en vroeg is die lekker? zegt ze ook nog ja heel lekker. dus dacht nou hij is kapot dus nu wil ze hem niet meer maar helaas.
Ah, Ive.... Grote vent. Vindt hij het wel fijn om weer bij zijn vriendje te zijn?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:50 schreef cattie het volgende:
Vandaag is Ive voor de 2e keer naar de groep oudste kindjes. Hij vindt het niet makkelijk, ik moest een tijd bij hem blijven zitten en spelen enz. Maar toen hij eenmaal druk aan het spelen was met ridders en een kasteel kon ik met behulp van een leidster die met ive ging spelen gelukkig toch weg zonder drama.
Hmm ja, nou ja. het is natuurlijk wel beter zonder een speen. Voor de kaak, voor de spraak (niet dat daar wat mis mee is), voor de tanden, tegen het kwijlen wat ze nog wel soms doet...quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:35 schreef Mibos2 het volgende:
Karin hier geen speentjes in huis maar waarom zou je er nu af moeten van het CB? Volgens mij beslissen jullie dat toch wel zelf of zie ik het nu verkeerd?
Vriendje is op vakantie...quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah, Ive.... Grote vent. Vindt hij het wel fijn om weer bij zijn vriendje te zijn?
wij hebben het geprobeert en ik zal je zeggen ze was zo schor van het schreeuwen, knal rode hoofd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet lukken Popples? Een coldturkey is even flink doorbijten, maar dan ben je er wel vanaf. Mijn zus heeft het bij mijn nichtje gedaan, die is nu 4 jaar. Drie dagen onrustig inslapen, nu gaat het goed.
[..]
Ik denk dat wij in de zomervakantie die manier gaan proberen. En dan elke week een stukje verder afknippen, zodat het ding ongemerkt ineens 'op' is.
Karin, hier op het CB roepen ze ook al heel lang dat die speen eruit moet. Maar Thies heeft hem alleen in bed, ik vind het nu nog prima. Ik merk wel dat hij een open beet heeft, en hij slist. Weet niet of dat puur en alleen door de speen komt, maar het is wel (mede) een motivatie om in de zomer er vanaf te gaan.
Oh nee, dat zou ik ook niet doen idd. Maar ik zou het wel een beetje in de gaten houden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:47 schreef Popples het volgende:
ze jat hier gewoon het fruit van de schaal en gaat dan stiekem zitten eten.
dus om het nou aangevreten terug te leggen of weg te gooien.
Klopt, wij hebben de week van de televisie nuquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Popples, eerlijk gezegd zie ik dat verschil hier vrijwel niet. KDV's en PSZ's trekken ook steeds meer naar elkaar toe vanwege de huidige maatschappij.
Brent had bijv. deze week de week van het brood. En dan gaat alles wat ze maken aan schilderingen, tekening en knippapiertjes over boterhammetjes, broodjes en bakkers
ik zei ook niet dat het overal zo is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Popples, eerlijk gezegd zie ik dat verschil hier vrijwel niet. KDV's en PSZ's trekken ook steeds meer naar elkaar toe vanwege de huidige maatschappij.
Brent had bijv. deze week de week van het brood. En dan gaat alles wat ze maken aan schilderingen, tekening en knippapiertjes over boterhammetjes, broodjes en bakkers
Ik vroeg me dat laatst ook af...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:39 schreef Sugar het volgende:
Zeggen jullie peuters ook "ik"? Maria zei het ook al heel snel, die heeft nooit echt in de derde persoon over zichzelf gepraat ("Maria wil ook iets drinken"), maar ik dacht dat kindjes dat best een tijd deden? Storm dus ook niet, volgens mij ook niet gedaan trouwens.
Hmmmm, Stella is bijna jarigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:00 schreef Sugar het volgende:
Oh, van Het Klein Orkest is er zo'n leuke cd, BE!
Dees!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |