quote:Op maandag 16 februari 2009 23:06 schreef sjak het volgende:
Jet kan thuis en op de creche heerlijk liggen tukken (soms wel 3 uur en dan 's avonds gewoon weer). Ik hoop dat ze dat nog even volhoudt, ik doe namelijk graag mee
Het jammere is dat Stijn niet zo van slapen houdt...
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 06:23 schreef Belana het volgende:
[..]
dat is heel herkenbaar van Liam nog, die praatte ook al heel snel heel goed en dan zie je ze voor meer aan dan ze zijnIk merk nu duidelijk het verschil met Ezra die veel langer "klein" blijft doordat ie niet zo goed praat.
Liam heeft trouwens ook middagtukkies gedaan tot ie 4 was hoor en ook toen ie net op school zat deed ie nog wel eens een tuk als ie thuis kwam. kinderen zijn verschillend. Ezra heeft altijd veel minder slaap nodig gehad, 's middags vaak maar 1,5 uur, terwijl Liam 3 tot 4 uur achter elkaar sliep
Mahre slaapt meestal 's middags niet meer. Maar soms valt ze wel eens om 4 uur in slaap, dan maken we haar een uurtje later weer wakker anders slaapt ze zo 2/3 uur. En in de auto wil ze (als we er bijna zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:36 schreef MeNicole het volgende:
Mikael slaapt ook nog wel veel tussen de middag. Soms wel 3 uur om toch gewoon tegen half 8 weer naar bed te gaan. Soms wil ie niet en dat vind ik ook prima dan ligt ie er 'savonds een uurtje eerder in (en is ie dus de volgende dag heel vroeg wakker). Maar dan heeft ie die dag wel weer een middagslaapje.
Mikael heeft maandag na de vakantie carnaval op de psz. Kevin gaat donderdag met hem de stad in om een pakje te kopen. Ben benieuwd als wat ie wil
Mahre eet gelukkig al een hele tijd goed en ook bijna alles (alleen zuurkool dan niet). 1 of 2 keer in de week wil ze dan "og eetje" en wordt er voor de 2e keer opgeschept. En dan ook nog een toetje... Lekkerbekkie hiero..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:05 schreef cattie het volgende:
Ive eet trouwens sinds een week hapjes van zijn avondeten!![]()
Gisteren wilde hij stukjes tomaat (de rest van de salade en de pasta absoluut niet) en een paar dagen geleden at hij ook wraps met inhoud. Geweldig, hopelijk zet dit door.
Huh, eet hij minstens 8 boterhammen op 1 dag? Zoveel eet ik er nog geeneens... Mahre eet er vaak maar 3 boterhammen (bahalve als ze beschuit krijgt).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:43 schreef cattie het volgende:
Wat fijn dat Mahre zo goed eet! (Brood, crackers, beschuiten enz is hier ook geen probleem, ontbijten met 4 boterhammen en 4 a 6 tussen de middag is geen uitzondering, alleen het avondeten eet hij slecht.)
Amber slaapt soms ook nog tussen de middag. Vooral als ze naar de psz of het zwembad geweest is. Ik ga ook nog regelmatig ff mee hoor. Vind het heerlijk zo even nog een uurtje extra rust. De ene keer slaapt ze een uurtje, de andere keer 2 uur, maar nooit langer want ik maak haar wakker anders heb ik 's avonds feest...quote:Op maandag 16 februari 2009 22:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Even heel wat anders. Is het echt zo vreemd dat Kim soms overdag slaapt? Zo'n 2 uurtjes.
negeren of af laten koelen op de gang..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:17 schreef Lenaatje het volgende:
alleen iemand tips tegen driftbuien....Ik zoek maar een stuk behang op denk ik
a gossie.. tis een FAAAAASEquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:22 schreef Lenaatje het volgende:
Het ging richting luchtalarm zeg maar, maar inderdaad genegeerd. En de gang hier is geen optie, smeert ze hem naar boven. bij mijn moeder heeft ze gisteren inderdaad op de gang gestaan. Het is weer over en nu zit ze lief maar verdrietig naast me....
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:09 schreef Lenaatje het volgende:
Ben benieuwd Fuente. Mijn ouders hebben ook gedacht dat ik doof was toen ik klein was, oostindisch bleek later.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:09 schreef Lenaatje het volgende:
Mijn ouders hebben ook gedacht dat ik doof was toen ik klein was, oostindisch bleek later.
moet niet gekker worden, maar zal Maud ook maar alvast op de lijst gaan zetten....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:36 schreef Belana het volgende:
ach ja, die driftige peuters, ze kunnen er wat van he![]()
![]()
gelukkig weet ik inmiddels dat het echt weer over gaat, maar ook weet ik nu weer dat dit niet echt mijn favoriete leeftijd is bij kindjes
Ik heb net ezra ingeschreven voor de lagere school het is wat he
Dat is NIET waar! Dat duurt nog HEEL lang (1jaar 9 maand op de kop af). Ze blijft echt nog wel HEEL lang een kleine meid die NIET naar school moet.... hoor... nee, echt... echt!......... tochquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:01 schreef Belana het volgende:
ik kreeg bericht van de gemeente dat ik dat voor 1 april moest doen, dus nou ja, dan maar meteen regelen![]()
het is ook evengoed over 1,5 jaar al hoor, dat vliegt voorbij!
hier als het goed is ook niet in dit dorpje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Goede vraag popples. Moeten we ook over na gaan denken. Al zijn er hier geen wachtlijsten als het goed is.
nou wij wonen in een dorp met 1600 mensen. daarvan is de helft bejaard en de overige werken of gaan naar de middelbareschool.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:17 schreef ik80 het volgende:
Het ligt er een beetje aan waar je woont, Lotte staat al ingeschreven op mijn school sinds ze een week of 10 oud was. En toen was ze al nummer zoveel op de lijst. (Bijzonder onderwijs, en we nemen maar 60 kinderen per leerjaar aan)
hier in Hoorn krijgen we een brief een paar maanden voor de 3e verjaardagquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:31 schreef Popples het volgende:
belana krijg je altijd een brief voor wanneer je je kind moet aanmelden op de basisschool? misschien iemand anders die dat weet?
Hier belde ik heel optimistisch toen Tomas 2,5 was naar een basisschool om eens te gaan kijken. Kreeg ik te horen dat ik wel erg vroeg wasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:17 schreef ik80 het volgende:
Het ligt er een beetje aan waar je woont, Lotte staat al ingeschreven op mijn school sinds ze een week of 10 oud was. En toen was ze al nummer zoveel op de lijst. (Bijzonder onderwijs, en we nemen maar 60 kinderen per leerjaar aan)
Mikael vind verkleden juist leuk. Zijn sjaal en muts wil ie idd ook liever niet op maar als het " gekke" kleren zijn juist weer wel. Hij loopt nu ook nog vaak als zwarte piet rond. Dus mocht papa niks kunnen vinden moet ie dat maar aanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
MeNicole ik wens je veel succes met de carnavalsoutfit. Wij hebben volgende week ook een carnavalsthema op het KDV, maar ik laat Milo hier nog niet verkleed naar toe gaan hoor. Hij heeft al een kwaaie kop als hij zijn gewone muts op moet en zijn sjaal om, laat staan een piratenpakje ofzo
Hier is verkleden ook super. Tomas gaat volgende week als tijger (en Yara als ijsbeerquote:Op woensdag 18 februari 2009 07:45 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Mikael vind verkleden juist leuk. Zijn sjaal en muts wil ie idd ook liever niet op maar als het " gekke" kleren zijn juist weer wel. Hij loopt nu ook nog vaak als zwarte piet rond. Dus mocht papa niks kunnen vinden moet ie dat maar aan![]()
Leuk he! Thies wordt koko. Krokodil.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:50 schreef TearSong het volgende:
[..]
Hier is verkleden ook super. Tomas gaat volgende week als tijger (en Yara als ijsbeer)
Haha! Da's niets voor mij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef chacama het volgende:
Dat is wel balen Moonah. En jouw school.... of is dat niets voor Thies?
uhmmmm, geenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Even een vraagje hier neergooien, voordat we volgende week definitief overstappen naar dit topic.
Wat voor vitamine D geven jullie aan jullie kinderen?
Ik gaf druppeltjes, maar nu is het flesje leeg, en staat er op dat flesje tot 2 jaar.
Dus ik vraag me af wat ik nu het beste kan kopen?
Kauwtabletjes? Werkt dat? Of hebben jullie nog een andere tip....?
amber heeft een tijd lang die pilletjes gehad maar nu krijgt ze ze eigenlijk niet meer. Ik ga ook van die kauwvitamines halen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Even een vraagje hier neergooien, voordat we volgende week definitief overstappen naar dit topic.
Ik gaf druppeltjes, maar nu is het flesje leeg, en staat er op dat flesje tot 2 jaar.
Dus ik vraag me af wat ik nu het beste kan kopen?
Kauwtabletjes? Werkt dat? Of hebben jullie nog een andere tip....?
We hebben van de week voor Mahre ook weer druppeltjes gekocht, geen idee tot welke leeftijd dat was... (ik hoefde alleen te betalen).quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Brent is allergisch voor potjes en pillen sinds de antibiotica dus ik doe het door zijn drinken heen. En als ie ziet dat ik dat doe drinkt hij het niet op.
Deze druppels zijn voor kinderen t/m 3 jaar...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:52 schreef Tazz het volgende:
We hebben van de week voor Mahre ook weer druppeltjes gekocht, geen idee tot welke leeftijd dat was... (ik hoefde alleen te betalen).
Ze kwamen bij de DA vandaan, zal vanavond eens kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |