Herkenbaar herkenbaar Moonahquote:
Jeej!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Meel niet ja maismeel en suiker..
oooh jaa ik lkan taartjes gaan maken![]()
hoe stoer![]()
Oh ja! leuk he? Dat heeft Thies ook! Heerlijk, lekker dansen, trommelen, mijn kind heeft echt ritmegevoel.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:38 schreef Vivi het volgende:
Hij is sws erg gefocust op dansen en op muziek, leuk is dat, vind ik.
Deze opmerking negeren wij gewoon he Slaapmeisje?quote:Oh en zijn haar he...![]()
.
Sowiesoquote:Op maandag 16 februari 2009 20:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh ja! leuk he? Dat heeft Thies ook! Heerlijk, lekker dansen, trommelen, mijn kind heeft echt ritmegevoel.
wat is sws? tikfout?
[..]
hier is het af en toe echt niet leuk hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 20:49 schreef Moonah het volgende:
Sterkte met je mondige dame Vicky....![]()
Da's dan weer een voordeel hier, weinig discussie mogelijk!
het hoort gewoon niet uit zo'n klein bekkiequote:Op maandag 16 februari 2009 20:56 schreef Vivi het volgende:
Ja, dat is apart he, van die "ouwelijke" dingen uit zo'n klein bekkie.
Hier is het "Nee hoorrrrr mama"!
En laatst verbaasde hij me toen ik zijn eten neer zette en hij zei "Dank je wewww, mama, Heewwwlijk! " :") .
Ik zat echt met mijn oren te klapperen! Zo van "mijn opvoeding begint vruchten af te werpenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
het hoort gewoon niet uit zo'n klein bekkie
hihi die Dean!! Wel lief van hem! Amber zegt ook altijd wel netjes nee hoor mama, nee hoor dankjewel, ja graag of dankjewel mama.
Ja, dat laatste! Dat hebben we hier ook!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:56 schreef Vivi het volgende:
En laatst verbaasde hij me toen ik zijn eten neer zette en hij zei "Dank je wewww, mama, Heewwwlijk! "![]()
.
Oh, en alles is "Neuk he?! ", want de "L" komt er nog niet zo soepel uit.
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:58 schreef PM-girl het volgende:
Simon ontdekt het meervoud van woorden.
Vovolsen, kruimelsen en vorksen
Jeweetwel, zo'n bees die kan fieguh!quote:
Geinig he! En Dean heeft eind vorige maand een nieuwe kamer gehad en nog steeds als ie zijn ogen open doet roept ie "Papa, Mama! Kijkus! Mooie Kwien kamer!" (van Bliksem McQueen, van Carsquote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ja, dat laatste! Dat hebben we hier ook!
'Neuk met <insert naam>!' zegt hij dan!
Oh diieieieieie!!!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:00 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Jeweetwel, zo'n bees die kan fieguh!
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zat echt met mijn oren te klapperen! Zo van "mijn opvoeding begint vruchten af te werpen"
.
Offtopic, maar ik zag vandaag een sueprleuk krokodillenpak!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef Moonah het volgende:
Neuk!
Grappig ja, die beleefdheidsvormen. Thies zegt (meestal) zowel bij geven als krijgen "Dang'.
O wat sneu voor Lis en wat lief van Morris!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef snoopy het volgende:
Lief al die kleine praatjesmakers![]()
Die van mij heeft een blauw oogZe wilde iets oprapen en kwam net onder haar oog in aanraking met de punt van een stoeltje. Het werd meteen dik met een blauw plekje erop. Ik heb het gekoeld met ijs en een ijsje gegeven voor de schrik. De volgende ochtend was het helemaal blauw onder haar oogje.
Morris schrok er zo van dat hij in huilen uitbarste: 'mama, ik wil niet dat Lis een blauw oogje heeft'.
Oeh, waar?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Offtopic, maar ik zag vandaag een sueprleuk krokodillenpak!
Tegen bijvulkraantje van verwarming aan gevallen. Niet ernstig verder hoor, was alleen wel even zielig.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:05 schreef snoopy het volgende:
Watskeburt Moonah?
Wat zielig! En lief van Morrisquote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef snoopy het volgende:
Lief al die kleine praatjesmakers![]()
Die van mij heeft een blauw oogZe wilde iets oprapen en kwam net onder haar oog in aanraking met de punt van een stoeltje. Het werd meteen dik met een blauw plekje erop. Ik heb het gekoeld met ijs en een ijsje gegeven voor de schrik. De volgende ochtend was het helemaal blauw onder haar oogje.
Morris schrok er zo van dat hij in huilen uitbarste: 'mama, ik wil niet dat Lis een blauw oogje heeft'.
Intertoys, maar hier kopen ze speciaal in, dat is niet standaard voor alle Intertoysenquote:
Soms is het ook wel lekker idd. Even rust. Ze kan ook wel zonder, gebeurt vaak genoeg.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:13 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het niet vreemd hoor, ik zou het zelf ook nog wel willen.
Ik ook hoor, zónder rode wangen!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
Sterker nog, ik ga op mijn mamadag nog heel vaak zelf ook even slapen als Milo zijn middagdutje doet
Krijsen of slapen?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:13 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het niet vreemd hoor, ik zou het zelf ook nog wel willen.
dat is heel herkenbaar van Liam nog, die praatte ook al heel snel heel goed en dan zie je ze voor meer aan dan ze zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 21:44 schreef snoopy het volgende:
Lis kan ook aardig kletsen en ik vind het suf van mezelf dat ik dan ook vaak verwacht dat ze wel even vertelt wat er aan de hand is ipv zich op de grond te werpen en te doen alsof de wereld vergaat. Maar ze is natuurlijk pas 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |