moet niet gekker worden, maar zal Maud ook maar alvast op de lijst gaan zetten....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:36 schreef Belana het volgende:
ach ja, die driftige peuters, ze kunnen er wat van he![]()
![]()
gelukkig weet ik inmiddels dat het echt weer over gaat, maar ook weet ik nu weer dat dit niet echt mijn favoriete leeftijd is bij kindjes
Ik heb net ezra ingeschreven voor de lagere school het is wat he
Dat is NIET waar! Dat duurt nog HEEL lang (1jaar 9 maand op de kop af). Ze blijft echt nog wel HEEL lang een kleine meid die NIET naar school moet.... hoor... nee, echt... echt!......... tochquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:01 schreef Belana het volgende:
ik kreeg bericht van de gemeente dat ik dat voor 1 april moest doen, dus nou ja, dan maar meteen regelen![]()
het is ook evengoed over 1,5 jaar al hoor, dat vliegt voorbij!
hier als het goed is ook niet in dit dorpje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Goede vraag popples. Moeten we ook over na gaan denken. Al zijn er hier geen wachtlijsten als het goed is.
nou wij wonen in een dorp met 1600 mensen. daarvan is de helft bejaard en de overige werken of gaan naar de middelbareschool.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:17 schreef ik80 het volgende:
Het ligt er een beetje aan waar je woont, Lotte staat al ingeschreven op mijn school sinds ze een week of 10 oud was. En toen was ze al nummer zoveel op de lijst. (Bijzonder onderwijs, en we nemen maar 60 kinderen per leerjaar aan)
hier in Hoorn krijgen we een brief een paar maanden voor de 3e verjaardagquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:31 schreef Popples het volgende:
belana krijg je altijd een brief voor wanneer je je kind moet aanmelden op de basisschool? misschien iemand anders die dat weet?
Hier belde ik heel optimistisch toen Tomas 2,5 was naar een basisschool om eens te gaan kijken. Kreeg ik te horen dat ik wel erg vroeg wasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:17 schreef ik80 het volgende:
Het ligt er een beetje aan waar je woont, Lotte staat al ingeschreven op mijn school sinds ze een week of 10 oud was. En toen was ze al nummer zoveel op de lijst. (Bijzonder onderwijs, en we nemen maar 60 kinderen per leerjaar aan)
Mikael vind verkleden juist leuk. Zijn sjaal en muts wil ie idd ook liever niet op maar als het " gekke" kleren zijn juist weer wel. Hij loopt nu ook nog vaak als zwarte piet rond. Dus mocht papa niks kunnen vinden moet ie dat maar aanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
MeNicole ik wens je veel succes met de carnavalsoutfit. Wij hebben volgende week ook een carnavalsthema op het KDV, maar ik laat Milo hier nog niet verkleed naar toe gaan hoor. Hij heeft al een kwaaie kop als hij zijn gewone muts op moet en zijn sjaal om, laat staan een piratenpakje ofzo
Hier is verkleden ook super. Tomas gaat volgende week als tijger (en Yara als ijsbeerquote:Op woensdag 18 februari 2009 07:45 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Mikael vind verkleden juist leuk. Zijn sjaal en muts wil ie idd ook liever niet op maar als het " gekke" kleren zijn juist weer wel. Hij loopt nu ook nog vaak als zwarte piet rond. Dus mocht papa niks kunnen vinden moet ie dat maar aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |