Leuk he! Thies wordt koko. Krokodil.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:50 schreef TearSong het volgende:
[..]
Hier is verkleden ook super. Tomas gaat volgende week als tijger (en Yara als ijsbeer)
Haha! Da's niets voor mij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef chacama het volgende:
Dat is wel balen Moonah. En jouw school.... of is dat niets voor Thies?
uhmmmm, geenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Even een vraagje hier neergooien, voordat we volgende week definitief overstappen naar dit topic.
Wat voor vitamine D geven jullie aan jullie kinderen?
Ik gaf druppeltjes, maar nu is het flesje leeg, en staat er op dat flesje tot 2 jaar.
Dus ik vraag me af wat ik nu het beste kan kopen?
Kauwtabletjes? Werkt dat? Of hebben jullie nog een andere tip....?
amber heeft een tijd lang die pilletjes gehad maar nu krijgt ze ze eigenlijk niet meer. Ik ga ook van die kauwvitamines halen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Even een vraagje hier neergooien, voordat we volgende week definitief overstappen naar dit topic.
Ik gaf druppeltjes, maar nu is het flesje leeg, en staat er op dat flesje tot 2 jaar.
Dus ik vraag me af wat ik nu het beste kan kopen?
Kauwtabletjes? Werkt dat? Of hebben jullie nog een andere tip....?
We hebben van de week voor Mahre ook weer druppeltjes gekocht, geen idee tot welke leeftijd dat was... (ik hoefde alleen te betalen).quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Brent is allergisch voor potjes en pillen sinds de antibiotica dus ik doe het door zijn drinken heen. En als ie ziet dat ik dat doe drinkt hij het niet op.
Deze druppels zijn voor kinderen t/m 3 jaar...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:52 schreef Tazz het volgende:
We hebben van de week voor Mahre ook weer druppeltjes gekocht, geen idee tot welke leeftijd dat was... (ik hoefde alleen te betalen).
Ze kwamen bij de DA vandaan, zal vanavond eens kijken...
Wat kunnen dat van die heerlijke gezellige momenten zijn he Moonahquote:Op maandag 23 februari 2009 11:24 schreef Moonah het volgende:
Gheghe, gisteren na het douchen rende mijn kleine nudist als vanouds weer heerlijk bloot door de kamer. Na een rondje kwam hij bij me staan, wijzend op zijn billen "Wille".
Na een kneepje in datblote kontje
rende hij weer verder, om daarna weer bij me te komen staan voor een portie spank. En dat zo een kwartier lang, ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |