abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66234739
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:50 schreef TearSong het volgende:

[..]

Hier is verkleden ook super. Tomas gaat volgende week als tijger (en Yara als ijsbeer )
Leuk he! Thies wordt koko. Krokodil.

Pff, ben vanochtend op de school geweest die we eigenlijk op het oog hadden voor Thies. Ik vind hem helemaal niet zo leuk. Er zijn nog twee alternatieven. Maar bij de ene is de inschrijving al gesloten en de andere heeft 90% allochtone kinderen. Bah, wat is dat moeilijk zeg, zo'n keuze voor 8 jaar.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_66236335
Dat is wel balen Moonah. En jouw school.... of is dat niets voor Thies?
pi_66236427
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:01 schreef chacama het volgende:
Dat is wel balen Moonah. En jouw school.... of is dat niets voor Thies?
Haha! Da's niets voor mij.
Nee, dat vind ik geen optie. Ik ben toch al zo'n moederkloek. Zou zielig zijn voor Thies als hij zijn schoolperiode ook nog eens de hele dag met zijn moeder zit opgescheept.
Plus ik vind dat hij naar een school in de buurt moet.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_66236899
Ik vraag het omdat ik hier niet anders gewend ben. Bijna alle jonge juffen hebben hun eigen kinderen ook hier op school. Het enige dat ze in overleg met het schoolhoofd (moeder van 2 in groep 1&2 en juf gr8) bespreken is dat ze de eigen kinderen niet in de klas krijgen. Maar, goed je geeft ook het puntje afstand aan. Kan ik me goed iets bij voorstellen, maar houdt wel in je achterhoofd, liever een gelukkige Thies op een school verder weg, dan een ongelukkige Thies op een school om de hoek.
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:18:59 #55
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_66244265
Och ja, ik moet Cas nog opgeven voor school.
Ik ben er echt nog helemaal niet aan toe, daarom denk ik er ook totaal niet aan.
Het probleem is dat Cas er wel aan toe is. Hij gaat zo snel met alles.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_66244446
Dat is lastig Moonah. Moeilijke afweging hoor. Ga je op allebei die scholen kijken?

Anna is 2 weken geleden al aangemeld. Al hebben ze hier geen wachtlijst. Volgens de directeur is er altijd plek voor kinderen die in het dorp wonen. In het huis-aan-huisblaadje staat elk jaar een nieuwe oproep om kinderen aan te melden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66245267
Ik heb op het VO bij mijn vader in de klas gezeten. Ging prima. Alleen als ik dan eens een foutje maakte in een SO werd dat wel aangehaald in de klas bij het uitdelen. Op de basisschool was 't bij 1 kind wel lastig als we les hadden van zijn moeder; hij luisterde dan niet naar haar en zij kon hem niet de baas. Dat verstoorde de les wel regelmatig. Heeft jouw school niet genoeg klassen om Thies niet bij jou te hoeven plaatsen?

Succes dan Dutchie.
Wij hebben Juliette nog niet ingeschreven, kan volgend jaar ook nog. Ze is ook een half jaar jonger dan Cas natuurlijk. Is er voor hem niet een kdv-plusgroepje ofzo dan? Heeft een kdv hier in de buurt wel, daar doen ze moeilijkere dingen.
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:16:14 #58
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_66253232
Poemojn, ja.
Hij mocht van de week voor het eerst op de gang spelen. Daar spelen ze vanaf 3 jaar.
Zijn grote liefde speelt daar nu ook, dus hij mocht met zijn 2,5 ook.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_66253344
Even een vraagje hier neergooien, voordat we volgende week definitief overstappen naar dit topic.

Wat voor vitamine D geven jullie aan jullie kinderen?
Ik gaf druppeltjes, maar nu is het flesje leeg, en staat er op dat flesje tot 2 jaar.
Dus ik vraag me af wat ik nu het beste kan kopen?
Kauwtabletjes? Werkt dat? Of hebben jullie nog een andere tip....?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66253555
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Even een vraagje hier neergooien, voordat we volgende week definitief overstappen naar dit topic.

Ik gaf druppeltjes, maar nu is het flesje leeg, en staat er op dat flesje tot 2 jaar.
uhmmmm, geen
Ze krijgt nu kauwvitamine. Die vind ze lekker dus daar vraagt ze zelf om. Elke ochtend een tietiene.
pi_66256340
Kim heeft op de wc gepoept!

Sorry, maar ben zo trots!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 07:43:35 #62
144006 chacama
Ondernemend!
pi_66264830
daar mag je met recht trots op zijn.
pi_66264905
quote:

amber heeft een tijd lang die pilletjes gehad maar nu krijgt ze ze eigenlijk niet meer. Ik ga ook van die kauwvitamines halen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 09:22:01 #64
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_66266387
hier hebben we om 11.40 een afspraak bij de huisarts voor Kaith...

Ik geef gewoon nog druppeltjes want ze is niet van de snoepjes en Eva krijgt nog steeds de vloeibare versie dus ik heb twee lepeltjes op de commode en dat gaat prima nog.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 09:52:16 #65
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_66267286
quote:
We hebben van de week voor Mahre ook weer druppeltjes gekocht, geen idee tot welke leeftijd dat was... (ik hoefde alleen te betalen).
Ze kwamen bij de DA vandaan, zal vanavond eens kijken...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_66267709
karin die van davitamon zijn tot 4 jaar.

hier gaat de mond open als ik druppel. ze vind het lekker dus waarom niet.
de jongste heeft nog flesvoeding.
mama van 3 kids!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:12:44 #67
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66267852
Brent is allergisch voor potjes en pillen sinds de antibiotica dus ik doe het door zijn drinken heen. En als ie ziet dat ik dat doe drinkt hij het niet op.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66268136
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Brent is allergisch voor potjes en pillen sinds de antibiotica dus ik doe het door zijn drinken heen. En als ie ziet dat ik dat doe drinkt hij het niet op.
mama van 3 kids!
pi_66268366
Whehehe, slimme Brent

Sara krijgt geen aanvullende vitaminen. Ze eet gevarieerd genoeg en komt veel buiten.

Wat goed va Kim
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66271714
Kim krijgt ook kauwvitamines. En zei vanmorgen, "mama, als ik poepen moet, ik tegen jou zeggen en dan op wc he mama?" Ben benieuwd. 1e keer was bij mijn vriendin tijdens oppassen.
pi_66278035
Die kauwvitamines van Davitamon vind ze wel erg lekker ("toepies hebben?") maar ik zag dat daar weer niet genoeg vit.D inzit, dus ik ga maar even bij DA rondneuzen wat ze allemaal hebben.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66279494
Julia lust graag olijven ... daar kwam ik gisteren achter! Ons super-vreselijk kieskeurige meiske eet olijven! Ik stond met open mond te kijken en ze zei zelfs: 'kekker' (lekker). Zo schattig!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 17:18:17 #73
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_66284052
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 09:52 schreef Tazz het volgende:
We hebben van de week voor Mahre ook weer druppeltjes gekocht, geen idee tot welke leeftijd dat was... (ik hoefde alleen te betalen).
Ze kwamen bij de DA vandaan, zal vanavond eens kijken...
Deze druppels zijn voor kinderen t/m 3 jaar...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_66309542
Yeeey Sara wil geen luier om vandaag. Ze heeft 1 ongelukje gehad met plassen, maar verder alles op de WC. En net ook op de WC gepoept
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66310875
Goed zeg Fuente! Kreeg ik Emma maar zover dat ze niet meer in haar broek plast....

(nu is het met het naar de wc gaan erg stimuleren, tussendoor broeken verschonen 'jij hoeft niet te voelen hoor mama, en je hoeft ook niet te kijken' en dan weet ik al hoe laat het is...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')