Karin en meike welkom hier

Lucie

geweldig

Tomas al bijna naar school

gaat hard joh
Dutchie geen idee over waterwratjes , heb er geen ervaring mee
En om je vraag te beantwoorden, opzich gaat het met Arwen wel goed, met de 3 jaar keuring van het CB was alles uitmuntend, de arts was verbaasd over het woordgebruik van arwen en dat ze zo netjes was.
voorbeeldje: bij binnekomst gaf ze uitzichzelf een handje ik ben arwen adri aaaaaans , en bij het weg gaan dag mevrouw en wederom handje
Gezondheidstechnisch ja hoe te zeggen, echt goed is het niet op dat moment.
We moesten van de KA omdat de groei niet denderend genoeg was ( al zie ik dat ze niet veel scheelt met sommige anderen hier dus dat valt dan wel mee opzich) sinds mei 1 cm gegroeid. ze heeft daarvoor een groeispurtje gehad en is dus nu net in de 90 cm. en gewicht was 700 gram tov mei. ze is niet te licht maar de groei is gewoon weinig tov die 9 maanden ertussen.
Dus heel gesprek gehad over het dieet wat te doen, meer fantomalt is geen optie ze krijgt al behoorlijk wat. En de neocate doet wel zijn werk, maar eigenlijk om haar stabiel te houden en dat zou niet moeten.
Nu begint gewoon duidelijk zichtbaar te worden dat ze simpelweg veel bouwstoffen e.d. zou moeten kunnen gaan eten voor haar lichmelijkeontwikkeling zeg maar.
Dus wij moesten in 6 weken tidj wat grote provocaties doen.
Alleen een ervan snapte ik niet maar ja we moeten wel ivm de vergoeding van de Neocate..
Dus wij zijn gaan provoceren met kippenei, soja, tarwe en koemelk moet nog.
De kippenei gaat goed

ik heb der een traan of wat om gelaten van blijdschap zo fijn.
Toen kwam de soja en dag 2 volop eczeem op der wangen dus anderhalve week rust, en toen de tarwe, 2 dagen tarwe gegeven szoals afgesproken en nog steeds geen uiterlijke kenmerken, maar wel hetzelfde alsvoorheen met tarwe/gluten, een gedrag waar je U tegen zegt en een verstopping van 1.5 week zkh gebeld,( verlaart wel het gedrag ) vervangend arts en dus klysma en terug aan de macrogolem.. en maar zien ofdat we weer 3 maanden aan de medicatie mogen tot het weer normaal is. En dan moet de koemelk nog.. maar daar ga ik maandag voor bellen, want provoceren met die darmen zo van slag lijkt me niet slim.
Nu wil hij sowieso van de dingen die niet goed gegaan zijn een dubbeblinde provocatie ook nog doen

al hoop ik dat het feit dat ze die medicatie weer nodig heeft en de foto van de eczeem wangen voldoende zijn en dat niet hoeft.
Wat hij daar vertelde was dus alleen dit proberen en als dit nie goed gaat en als de koemelk ook nog verkeerd gaat dan is het gewoonweg nog niet goed. Ook al is die kippenei een enorme winst.
Ze moeten het ook wel zo doen ivm de vergoeding van de neocate denk ik, tis wel even 1000 euro ongeveer wat ze de maand naar binnenwerkt. En dan dus toch echt die 2 jaar wil wachten voor verdere provocatie. Al ga ik toch nog aandringen iig na een half jaar rust na al dit gebeuren ivm herstellen van de darmen moet het zo lang officieel volgens de arts, maar had gisteren al met P_iglet over voedingstechnisch gezien zal het geen bal uitmaken, maar emotioneel wordt het gewoon zwaarder voor haar, ze wil ruiken aan andere dingen, ze heeft zo;n drang naar dat andere als dat minieme beetje wat ze wel mag.
Dan maakt het me gewoon heel boos en verdrietig als ik iemand een babytje van eik nog te jong een kwak jam op zijn snoet zie hebben.. misschien jaloezie?.. vast wel ergens.. maar ook niet gek ben al 3 jaar aan het vechten, 3 jaar zoveel tegenslag op dat gebied... en hoe blij ik ook ben met de winst van de kippenei, ik wil gewoon niet mijn kind alles te moeten verbieden, constant agentje moeten spelen.
Daarbij een behoorlijke moeilijke beslissing moeten nemen omwillevan arwens gezondheid.. maar daar mag je me over PM-en dat gaat hier niet open en bloot het net op.
En ook op vast een ander punt is vast nieuwschierigheid maar zie boven liever via pm dan open en bloot..
lang verhaal geworden

maar soit.. conclusie ze is een geweldig stoer slim mooi sterk dametje,
soms ontdeugend door alles overhoop te gooien

, maar ook zo lief en wijs toen ik verdriet had ze mijn hand vast pakte haar wang er tegen aanlegde en zei: niet huilen mevrouwtje mama, arwen is bij je