quote:Op zondag 15 februari 2009 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
Er waren gisteren 2 meiden uit het Westland en die dachten dat ik een Leids accent had
Ik zei nog even dat ik naar Nyenrode ging. En na een paar minuten vroeg die éne zo zijdelings van: "Ja ik wil niet dom lijken ofzo, maar wat is dat?"quote:Op zondag 15 februari 2009 12:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wilde posten, maar kon niet omdat de oude al vol was.
Zuid-Holland jaquote:Op zondag 15 februari 2009 12:57 schreef wyccie het volgende:
Het Westland is toch Noord/Zuid-Holland?
Aan de telefoon dacht iemand dat ik Engels was omdat ik buitenlands klonk.
Ik was ook nog bezig met typen en toen zat de vorige dus vol.
Nee. Kan kloppen want ik het daar nooit gezetenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:59 schreef wyccie het volgende:
Ik zag gisteren nog iemand met een Nyenrode sweater. Maar jij was het niet.
Leuk feestje gehad, eerst tot 02.00 bij mij thuis en toen tot 04.00 nog naar de kroeg.quote:
Was echt geweldig.quote:
Ik zat zelf ook al zo'n post te tikken.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Inkoppertje: dat zou ik ook niet durven nee
Ja.quote:
Dat had ik ook niet verwacht, en ik ken hem niet eens.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:36 schreef Soempie het volgende:
Ja.![]()
Misschien heeft hij nog meer verborgen talenten.
Misschien kan ik Wiebel ronselen voor een 1-aprilgrap.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja.![]()
Misschien heeft hij nog meer verborgen talenten.
Hij heeft het zichzelf geleerd.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet verwacht, en ik ken hem niet eens.
Waar heeft hij dat geleerd?
Op de middelbare school waren m'n cijfers inderdaad wel goed voor de talen. En toen kon ik me ook nog wel redden in een gesprek. Maar dat is echt allemaal weggezakt en het is zelfs geen kwestie meer van: even inkomen.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:51 schreef wyccie het volgende:
Russisch!?![]()
Ik heb meer een taalknobbel dan een wiskundeknobbel (dat is meer een deuk eigenlijk), maar ik kom gewoon niet met Duits en Frans in aanraking. Dat verdwijnt dus supersnel.
Ja, ik heb een kaart en routebeschrijving. En mijn ruimtelijke oriëntatie en richtingsgevoel is best ok. Er kan dus eigenlijk niks mis gaan.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:52 schreef Soempie het volgende:
Heb je geen kaart? Hoeveel km wil je gaan lopen?
Wacht maar tot er iemand in het Wiskunde tegen je begint te praten, dat herken je vast ook niet!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:50 schreef Soempie het volgende:
Ik heb twee jaar Spaans gehad en als er dan iemand in het Spaans tegen me begint herken ik het niet eens als Spaans.![]()
Wiskunde.
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:51 schreef wyccie het volgende:
Russisch!?![]()
Ik heb meer een taalknobbel dan een wiskundeknobbel (dat is meer een deuk eigenlijk), maar ik kom gewoon niet met Duits en Frans in aanraking. Dat verdwijnt dus supersnel.
Ik heb ook mijn tas gepakt om een stuk te gaan lopen in de natuur als training. Ben zo zenuwachtig. Bang dat ik verdwaal, dat het keihard gaat regenen of dat ik er nu achterkom dat ik lopen helemaal niet leuk vind..
dobrequote:Op zondag 15 februari 2009 13:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij heeft het zichzelf geleerd.![]()
Heeft sowieso een talenknobbel en spreekt ook goed Frans en Duits. Ik heb Frans, Duits, Spaans en zelfs Russisch gehad, maar ik spreek die talen echt niet.Kan nog net de weg vragen en iets bestellen, maar dan houdt het ook op.
thanksquote:Op zondag 15 februari 2009 13:55 schreef Soempie het volgende:
Ik ga even wat anders doen.![]()
Nem, goede reis en veel plezier!
Veel succes.quote:
Dobrequote:
Ik ken vier woorden Finsquote:Op zondag 15 februari 2009 14:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
DobreIk spreek een paar woordjes Bosnisch
Ik ben bepakt en bezakt. Ik ga nu wegquote:Op zondag 15 februari 2009 14:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, vandaag is het dus vliegende SC'ers dag he, goeie reis allemaal!
Ik ga over een maand weg, naar Sauerland, hopen dat er dan nog een beetje sneeuw ligt
Ik 1quote:
Dobre dan in het Bosnisch, en dobro dan in het servischquote:Op zondag 15 februari 2009 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
Dobre den, ken ik wel. Tjechs. Oftewel: goedendag
Vaak afgekort tot "di-den". En daar houdt mijn kennis op van die taal
Kiva hiihtopuku = leuk skipakquote:Op zondag 15 februari 2009 14:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik 1Ken van de meeste talen in europa het woord 'zeep' van de zeepverpakking
Probeer sowieso altijd wel wat woordjes te leren als ik ergens op vakantie ga. In het zweeds kan ik tot 100 tellen en ken ik de algemene woordjes
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kiva hiihtopuku = leuk skipak
Hitto = (volgens de tv-vertaling) fuck of shit
Vihto = neuken
Helikopterini = Helikopter
Waarom ging je niet naar binnen danquote:Op zondag 15 februari 2009 15:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben gisteren nog langs de Lush in Haarlem gelopen, maar niet naar binnen geweest.... het rook wel heel lekker
Ik was met mn vriend, we zouden de stad bekijken, waren er al laat aangekomen (want prachtig uitzicht op de Afsluitdijk bewonderdquote:
Ets hoe staat het met je plannen om een nieuwe pc te kopen? Ik heb er gisteren een besteld, link naar de configuratie staat in het vorige topicquote:Op zondag 15 februari 2009 15:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben een beetje met school bezig, moet oa foto's uitzoeken. Kwam deze tegen:
[ afbeelding ]
DIt is op Campzone, ze zijn bezig met het spelen van Pong. De sfeer die de foto heeft vind ik zo mooi
Nog steeds aanwezigquote:Op zondag 15 februari 2009 15:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ets hoe staat het met je plannen om een nieuwe pc te kopen? Ik heb er gisteren een besteld, link naar de configuratie staat in het vorige topic
Met wat mazzel heb ik woensdag al die dozen binnen, al denk ik dat het donderdag wordt. Ik moet aankomende week 's avonds werken, dus overdag kan ik thuis zijn voor de postbodequote:Op zondag 15 februari 2009 15:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nog steeds aanwezigHeb m'n lening bij IBG verhoogd voor een paar maanden, dat geld extra ga ik opzij zetten en als ik een leuk bedrag heb ga ik m'n pc samenstellen
Ik zag je linkje
Tof
Ik wil ook
Heb net aflevering 9 van seizoen 2 gezien. Nog 6 afleveringen en dan kan ik aan de crossover beginnenquote:Op zondag 15 februari 2009 15:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga Private Practice kijken, moet alleen even uitzoeken welke aflevering ik laatst heb gezien
MaJo, waar ben jij al??
Alles bij 1 winkel. Volgens de Pricewatch was dat iets duurder (maar niet veel), nu hoef ik niet bij vijf verschillende winkels iets te bestellen en het op verschillende dagen krijgenquote:Op zondag 15 februari 2009 15:44 schreef Etcetera het volgende:
Heb je bij 1 winkel besteld of bij meerdere? Ik ga denk ik bij 1 winkel bestellen, dan heb ik met een beetje geluk alles in 1x binnen
Precies, en op zo'n bedrag maakt het ook wat minder uit. Plus, minder verzendkostenquote:Op zondag 15 februari 2009 16:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat het verschil in prijs niet echt kan opwegen tegen de tevredenheid om alles in 1 keer binnen te krijgen
Hey Yuurquote:
Hoe is het? Net uit bed?quote:
Welnee. Als je goede schoenen hebt is dat prima om mee te beginnen. Ik had gerekend op twee uur. Uiteindelijk heb ik er ook twee uur overgedaan, maar het had veel sneller gekund, want ik wilde ook wat van de omgeving zien (en de routebeschrijving lezen). Als ik de route gewoon wist en door was gelopen, was ik in anderhalf uur wel klaar.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:02 schreef Soempie het volgende:
Ik vind 10 km nog best veel om mee te beginnen.
Welke droom? Ik zal kijken of ik ergens kan helpen.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:59 schreef MaJo het volgende:
Ik zit al de hele dag te zingen, krijg opeens zin om mijn oude droom te verwezenlijken
Musicalster wordenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Welke droom? Ik zal kijken of ik ergens kan helpen.
M'n broertje, die bij een zaterdagclub speelt, heeft gister gewoon een wedtrijd gespeeld, dus ik had een klein beetje hoop.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zolang het blijft vriezen hoef je er niet op te rekenen
Volgens mij is MM 3 weken op vakantiequote:Op zondag 15 februari 2009 20:41 schreef iamredleader het volgende:
En mocht MadMaster dit lezen:
Bedank voor de kaart![]()
beide?quote:
Net als zon andere film in nederland 12+ in de VS 21+ omdat er tieten in zatenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik pak nu een DVD uit (Trading Places) en de leeftijdskeuring valt me op: 16 voor Duitsland, 15 voor Engeland en een logo dat ik niet herken, Alle leeftijden voor Nederland
Bekaf? hoe kan dat nou?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:55 schreef iamredleader het volgende:
Helaas, dan zal ik hem bij terugkomst nog bedanken
En het wordt helaas geen BSG, Jair heeft thans aandacht nodig en eerlijk gezegd zijn we allebei bekaflekker "vroeg naar bed", want over 3 tot 4 uur zijn we weer wakker
In deze waren ook een paar tieten te zien. Oh en één van de karakters speelde een prositueequote:Op zondag 15 februari 2009 21:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Net als zon andere film in nederland 12+ in de VS 21+ omdat er tieten in zaten
Nou, "dobre den" is zoals ik het ken van mijn bezoekjes aan Praagquote:Op zondag 15 februari 2009 14:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dobre dan in het Bosnisch, en dobro dan in het servischDie talen lijken echt bizar veel op elkaar
Maar is dat in het tjechisch of kroatisch? Tjechisch is volgens mij weer heel anders...
Veel plezier in MK
Da's mooi, ook al in Milton Keynes?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, "dobre den" is zoals ik het ken van mijn bezoekjes aan Praag
Het zal vast vrijwel hetzelfde zijn in de buurlanden.
Deze vogel is veilig geland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |