quote:Op zondag 15 februari 2009 12:34 schreef Butterfly91 het volgende:
Meezoekpost.
Uit de comments: Trance Generators - Do You Wanna Balloon (Trance Generators 1 £ Mix)quote:
Teveel moeite om de comments door te kijken?quote:
Niet toevallig iets van Captain Jack?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:37 schreef Mr_DG het volgende:
Ik zoek een nummer, waarin een donkere rapper (Amerikaans ofzo) in het refrein steeds iets van Major, Major roept. Beetje vaag maargoed.
Zij heten The Fringe.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:38 schreef 2dope het volgende:
Edit: nevermind, gevonden.
tnxquote:Op zondag 15 februari 2009 19:23 schreef rosstek het volgende:
St Germain : Rose rouge.
Neej lijkt me niet, volgens mij een vrij nieuw nummer, zag em gisteren op tv bij een of andere videomix van mtv.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Niet toevallig iets van Captain Jack?
Heb je de comments gelezen?quote:
quote:I believe the first song is a remix of abacus 2
quote:Second track is "Here come the drums" by Doc Scott to anyone who's interested
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:07 schreef PAA-053 het volgende:
2. Dancenummer met iets wat lijkt op de volgende tekst erin: oo singulek (een aantal keren achter elkaar).
Nee helaas, het nummer dat ik zoek is wat meer dance. Echt een clubnummer. En die rare tekst...zo klinkt het echtquote:
het is ook niet Jean claude Ades - Shingaling ?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:12 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Nee helaas, het nummer dat ik zoek is wat meer dance. Echt een clubnummer. En die rare tekst...zo klinkt het echt
Nope helaas, ook niet....het nummer heeft niet die Cubaanse stijl zegmaar.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
het is ook niet Jean claude Ades - Shingaling ?
Ja ik had de comments gelezen,quote:
Uitgaan, dus het kan een clubmix zijn....maar die tekst van 'oo singulek' wordt een meerdere keren, snel achter elkaar gezongen. Dat lijkt me wel echt een onderdeel van het oorspronkelijke nummer.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:07 schreef Paul-89 het volgende:
Waar heb je het nummer gehoord uit een reclame/ radio /uitgaan ?
deze misschien?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:37 schreef Mr_DG het volgende:
Ik zoek een nummer, waarin een donkere rapper (Amerikaans ofzo) in het refrein steeds iets van Major, Major roept. Beetje vaag maargoed.
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:11 schreef fRiEtJeSaTe het volgende:
Op TV is nu een reclame voor films op RTL(7?), ik zoek het liedje dat daarin gedraaid wordt.
(zweverig meisjesliedje).
Chemical Brothers - Do it Againquote:Op maandag 16 februari 2009 18:54 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Uitgaan, dus het kan een clubmix zijn....maar die tekst van 'oo singulek' wordt een meerdere keren, snel achter elkaar gezongen. Dat lijkt me wel echt een onderdeel van het oorspronkelijke nummer.
Ook niet...'mijn' nummer wordt gezongen door een vrouw. Minder techno dan dit nummer....quote:Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Chemical Brothers - Do it Again
tevens tvp.
De Stikpes - Unne spijker in munne kop?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef wayn het volgende:
Ik zoek een carnavalsnummer..... gaat zo:
ridadapdap di weeeeejooooooooooooo di weeeeejoooooooooo
ofzo haha
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:26 schreef EeFJeH het volgende:
Het muziekje bij 1.40 minuten:
En deze (gelijk vanaf het begin)
Dacht dat het van Mario was, maar welke tune weet ik nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:45 schreef Lotte. het volgende:
Ik zit hier al dagen mee, maar ik kom er niet uit. In de reclame vanringtonekings.nl op Comedy Central
, waarin een meisje een lift met allemaal mannen in stapt en vervolgens zo'n hi-la-ri-sche scheetringtone heeft, speelt op de achtergrond een liedje dat ZO herkenbaar is. En ik kom er maar niet op waar het van is, volgens mij van een spelletje
HELP! Bij voorbaat dank ^t^
Ja wij dus ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dacht dat het van Mario was, maar welke tune weet ik niet
http://home2.swipnet.se/~w-22134/nmm/smb314.midquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:56 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ja wij dus ookWe zijn alle NES-liedjes al afgeweest, maar zijn er nog niet achter. Meen me ook te herinneren dat het uit een later spel was en volgens mij ook bij een menu of bij iets waar je moet wachten of op start moet drukken. Aargh
Gevonden! Deze was het niet, het was de theme van Super Mario Land voor de GB. We wisten ook ineens waar we 'm van kenden: hij zit in de Mario Medley van Daigasso! Band brothers voor de DSquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://home2.swipnet.se/~w-22134/nmm/smb314.mid
Geen dank, op tv is wel een slowversie te horenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:07 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Gevonden! Deze was het niet, het was de theme van Super Mario Land voor de GB. We wisten ook ineens waar we 'm van kenden: hij zit in de Mario Medley van Daigasso! Band brothers voor de DSYES! Dankjewel voor je hulp iig
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:41 schreef babba het volgende:
Ik zoek een trance nummer, ik heb hem nu 2 keer op TMF voorbij zien komen maar ik vergeet steeds de artiest / titel te bekijken. De clip lijkt te zijn gemaakt op basis van een computergame.
Iemand? BVD
Neej, dat is m niet, maar wel bedankt. Heb em gevonden, het was Flo-rida - in the Ayer.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:55 schreef PICHT het volgende:
Crosspost wegens slot:
Iemand die weet hoe dat ene nummer van die bier reclame met die slak heet? Klinkt wel Russisch.
Jep, maar alsnog bedankt dat je de moeite nam om het te vragen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:16 schreef bigmouse het volgende:
sorry picht was hier naar op zoek, maar ik zie dat je het al hebt gevonden.
Als ik me niet vergis is het niet een bestaand nummer. Heb even wat research gedaan en is gemaakt door een bedrijf, namelijk SoundScape.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:38 schreef bigmouse het volgende:
Ik ben op zoek naar de muziek van de reclame van Pickwick fruit wellness.
Die reclame waar een gezin in een boomgaard zit en de zakjes fruitthee van Pickwick uit de boom plukt.
weet iemand wie dat zingt? de reclame is te zien op http://sample.de.nl/Pickwickfruitwellness/
Juist, en wordt ook niet officieel uitgebracht. Is vaak erg zonde veel vraag naar altijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:08 schreef bigmouse het volgende:
O da's jammer, want dan heb je vaak copy right waar je niet omheen kunt en dat betekent dat je het dus niet kunt downloaden
Dat is hem iddquote:
Daft Punk - One More Timequote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:28 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hoi
Ik zoek een nummertje wat al wat ouder is maar inmiddels al in diverse remixen is uitgebracht..
Ik weet niet zeker of het nummer echt uit de jaren 90 Toen hoorde ik het iig voor het eerst..
Er wordt iets gezongen wat lijkt op "you don't stop".. en het refrein wordt gefloten..
Dat klinkt weer als "The Riddle" ..
Wie o wie ..
?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:28 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hoi
Ik zoek een nummertje wat al wat ouder is maar inmiddels al in diverse remixen is uitgebracht..
Ik weet niet zeker of het nummer echt uit de jaren 90 Toen hoorde ik het iig voor het eerst..
Er wordt iets gezongen wat lijkt op "you don't stop".. en het refrein wordt gefloten..
Wie o wie ..
The Prodigy - Omen ??quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:30 schreef delano.888 het volgende:
Alleen voor de mensen die TMF kijken, eens in de zoveel tijd komt er in de reclame 3 nummers voorbij, waarvan ik onthouden heb 1 met lil wayne, die zoek ik al niet, 1 met harde trance, die zoek ik! en nog iets, nogmaals ik zoek dus de titel van die 2e, ik heb het net gemist..
In de reclame was de volgorde overigens
Onbekende - trance (gezochtte) - lil wayne. Als ik het goed heb.
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:28 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hoi
Wie o wie ..
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:39 schreef timmiez het volgende:
Hey forumpeople,
Ik kan even niet op de naam komen van een nummer die ik nodig heb, waarschijnlijk weet de eerste die hem hoort het wel.. gaat om het nummer uit dit filmpje die op 25:05 begint.
http://www.bnn.nl/page/st(...)0bce1bab0fd3aa7088c1
Alvast bedankt!
O Natuurlijk... nummer zit gewoon in Snatch!quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Oasis - Fucking In The Bushes
Uit Snatch uiteraard.
Barrie Gledden - Castaway?quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:17 schreef markcoret het volgende:
Hallo, ik zoek het nummer wat in de reclame van de nieuwe Fifth Gear europe wordt afgespeelt...
tnx m
klinkt als iets Shadows-achtigquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:18 schreef Maartel het volgende:
Indien mogelijk zoek ik de naam van de muziek onder deze scène..
(ik weet niet zeker of t speciaal gemaakt is voor de serie, of geleend van de soundtrack van een andere film)
Gigi D'Agostini - The Riddlequote:Op woensdag 18 februari 2009 20:28 schreef Ange-of-death het volgende:
Hey ik ben op zoek naar de muziek van de clip waar je dit mannetje de hele tijd ziet lopen.
[ afbeelding ]
Ken het deuntje wel maar kan even niet meer op de naam komen..
Heb nummer 1 gevonden!quote:Op zondag 15 februari 2009 17:07 schreef PAA-053 het volgende:
Deze stond vanuit het vorige topic nog open, even aangevuld met 2 nieuwe
1. Een nummer in het IJslands, dat in IJsland behoorlijk populair is, met name onder homo's en lesbiennes. Het nummer gaat over liefde, in het bijzonder vrije liefde tussen homo's en lesbiennes. Het is een dancenummer, gezongen door een man. De naam werd in mijn oor geschreeuwd maar dat was ten eerste onverstaanbaar en ten tweede IJslands, wat ik maar een heel klein beetje spreek. Het schijnt een beetje het lijfnummer van de gayscene in IJsland te zijn. Echt diep respect voor degene die deze weet
2. Dancenummer met iets wat lijkt op de volgende tekst erin: oo singulek (een aantal keren achter elkaar).
3. Dancenummer met de vorige tekst erin, zoals ik het verstond:
You'll be mine (2x)
freedom my home
the place
BVD!
hebbes:quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:45 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zoek een liedje met de tekst:
toet toet toet, in mijn favoriete file
toet toet toet, lekker wachten op 4 wielen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:27 schreef M_Frohike het volgende:
Hallo!
Ik ben op zoek naar een stukje songtekst:
In het nummer Black Soul Choir van 16 Horsepower zingt hij na het refrein 2 keer 'ooohhh... blablabla my way'. O.i.d. Dat stukje staat op geen enkele site bij de lyrics vermeld!
WIe verstaat de beste man?
Mag dat trouwens ook in dit topic?
ah, dat is het dus! thanx!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:37 schreef ruud.nl het volgende:
Oh, he rises in my way.
http://www.mtv.com/lyrics(...)/828593/lyrics.jhtml
Helaas, dat is hem niet. Het was vrij recent. Reclame voor films op rtl-zender, dus zal wel niet meer voorbij komen.quote:
Gebruik Google in combinatie met de tracknaam...quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:08 schreef fRiEtJeSaTe het volgende:
[..]
Ook ben ik op zoek naar dit geweldige nummer, maar niet de naam, gewoon waar ik deze versie kan kopen!
Lijkt er enigzins op, maar carribean blue heb ik al grijs gedraait dus ik weet 100% dat dat hem niet is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:43 schreef -Peach het volgende:
Comments:
Yeah it's Enya it sounds like Carribean Blue. And apparently Enya's dead!![]()
lijkt er iig wel op!
The Doors - Gloriaquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:15 schreef hobbs het volgende:
Ik maak mezelf horendol omdat ik er niet opkom.
Was een clip die volgens mij begin 2008 af en toe op TV kwam. In de clip zag je hoe iemand op een scooter stapte en naar een locatie waar een band aan het optreden was (zonder publiek).
Het deed mij denken aan David Bowie en ik dacht even dat het de band van z'n zoon was, maar dat was 't niet.
En in de tekst zingt de zanger een of twee keer g l o r i a (dus zingen alsof 't gespeld wordt).
Hopelijk kan iemand er iets mee.
Rudenko - Everybodyquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik zoek een beetje dance house achtig nummer wat af en toe op tmf komt.
Ik weet alleen hoe de clip gaat,
Zijn een groep dames in beetje leger achtige kleding die daar beetje staan te dansen ( en volgens mij dansen ze om 1 vent heen)
hoop dat dit duidelijk genoeg is
Geen dank..quote:
calvin harris - acceptable in the 80s?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:19 schreef delano.888 het volgende:
Hoe heet het nummer dat nu op tmf dance is? Zal vast niemand zijn die optijd t weet mja..
-taking you back in time... to the 80's.... is de enige tekst die ik net hoorde...
en hij is nu dus al afgelopen, dus niet the launch van dj jean, maar die ervoor![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:19 schreef delano.888 het volgende:
Hoe heet het nummer dat nu op tmf dance is? Zal vast niemand zijn die optijd t weet mja..
-taking you back in time... to the 80's.... is de enige tekst die ik net hoorde...
en hij is nu dus al afgelopen, dus niet the launch van dj jean, maar die ervoor![]()
quote:Op zondag 22 februari 2009 11:04 schreef -Trinity- het volgende:
Het liedje vanaf 2 minuut 30 in dit filmpje. Daarvoor zit Kraak & Smaak - Take Me Home, maar ik kan gewoon niet meer op de naam komen van dat 2e liedje. Hij gaat door tot 7:30 ongeveer.
Bloodhound Gang - The bad touch?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:29 schreef Red_Cat het volgende:
Wie weet welk nummer ik bedoel?
Het is al een vrij oud nummer en in de clip zie je dus grote furry animals met mensenhoofden (bandleden) erop die een drumstel en gitaar enzo bespelen.
Iemand enig idee?
Puntje van m'n tong.. zwarte achtergrond toch?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:29 schreef Red_Cat het volgende:
Wie weet welk nummer ik bedoel?
Het is al een vrij oud nummer en in de clip zie je dus grote furry animals met mensenhoofden (bandleden) erop die een drumstel en gitaar enzo bespelen.
Iemand enig idee?
Ja, dat was 'm idd! Thxquote:
Jaaaaa dat was emquote:Op zondag 22 februari 2009 14:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Puntje van m'n tong.. zwarte achtergrond toch?
Zanger met Mick Jagger-achtige mond?
't is niet de Stereophonics, maar wel iets wat er op lijkt... uhm...
edit: Stereo zat in de naam van t nummer![]()
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:52 schreef pasterofmuppets het volgende:
Hey,
Ik zoek een nummer uit de late 90's. Ik kan me geen melodie/tekst/artiestennaam meer herinneren. Het enige dat ik weet is hoe de clip eruit zag:
In de clip volgde je een gekleurde man. Hij speelde een zwerver en sliep onder een krant. Aan het einde werd hij aangereden door een auto en ik geloof dat hij daarna ook weer opstond.
Ik weet dat het heel weinig informatie is, maar als er iemand is die zich iets herinnert, bvd!
Het enige dat ik zelf echt zeker weet, is dat ik het nummer destijds geweldig vond (a).
Nasaal + Pity The Fool =quote:Op zondag 22 februari 2009 22:36 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik zoek een nummer!
In de tekst zit volgens mij iets van; 'i pity the fool', en de zangers heeft een beetje nasale stem. Hij komt regelmatig op de radio voorbij. Beetje dance-achtig volgens mij.
Hopelijk kunnen jullie helpen.
Dank.
Groetjes.
Dat is 'em, dank je!quote:Op zondag 22 februari 2009 22:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nasaal + Pity The Fool =
Niet echt dance-achtig, maar wieweet is er een remix van...
Ik heb beter geluisterd, maar het ging dus om "begging you" en blijkt van Madcon te zijn.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:53 schreef Omega het volgende:
Ik kijk graag NBA basketbal op sport 1. Daarin komt een tussenfilmpje met een heel aanstekelijk nummer. Het refrein wordt gezongen over Baby blue (???) en het couplet wordt gerapt. Erg snel en volgens mij ook offbeat. Hoop dat iemand anders weet welk liedje ik bedoel.
Dan had ik 'm wel geweten, tof dat je het nog komt meldenquote:Op zondag 22 februari 2009 23:04 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik heb beter geluisterd, maar het ging dus om "begging you" en blijkt van Madcon te zijn.
Ik zoek het nummer ook! Via deze link:quote:Op zondag 22 februari 2009 19:44 schreef moby92 het volgende:
RTL Nieuws!! Nu (19:40) een reportage over de kredietcrisis. Welk nummer werd daarvoor gebruikt? Het is een beetje klassiek zwijmelig, met een duidelijke viool.
CK & Supreme Dream Team - Dreamerquote:Op zondag 22 februari 2009 23:42 schreef Flaccid het volgende:
6 jaar terug op TMF of MTV zag ik een danceachtige versie van Dreamer. Het was een super toffe clip, tekenfilm stijlig. Weet iemand wat ik bedoel? Refrein was hetzelfde als originele dreamer
Danku!quote:Op maandag 23 februari 2009 00:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
CK & Supreme Dream Team - Dreamer
Geen dankquote:
1 en 2 zijn inmiddels binnen. Nummer 2 was de Dave Aude remix van, inderdaad, Single Ladies van Beyoncé. Bedankt nog aan degene die dat opperde! Het was dus niet het origineel maar een remix.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:07 schreef PAA-053 het volgende:
Deze stond vanuit het vorige topic nog open, even aangevuld met 2 nieuwe
1. Een nummer in het IJslands, dat in IJsland behoorlijk populair is, met name onder homo's en lesbiennes. Het nummer gaat over liefde, in het bijzonder vrije liefde tussen homo's en lesbiennes. Het is een dancenummer, gezongen door een man. De naam werd in mijn oor geschreeuwd maar dat was ten eerste onverstaanbaar en ten tweede IJslands, wat ik maar een heel klein beetje spreek. Het schijnt een beetje het lijfnummer van de gayscene in IJsland te zijn. Echt diep respect voor degene die deze weet
3. Dancenummer met de vorige tekst erin, zoals ik het verstond:
You'll be mine (2x)
freedom my home
the place
BVD!
Orjan Nilsen - Be As One (La Guitarra) ??quote:Op maandag 23 februari 2009 19:38 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
1 en 2 zijn inmiddels binnen. Nummer 2 was de Dave Aude remix van, inderdaad, Single Ladies van Beyoncé. Bedankt nog aan degene die dat opperde! Het was dus niet het origineel maar een remix.
Alleen nummer 3 zoek ik nog, zou toch moeten kunnen...maar heb zelf geen idee.
Dus:
Dancenummer met de vorige tekst erin, zoals ik het verstond:
You'll be mine (2x)
freedom my home
the place
Zou ook een clubremix kunnen zijn!
BVD!
Ik hoor eerder een soort Pirates At The Caribbean-stukje muziek op meer dan een uur..quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 21:47 schreef devuser_250 het volgende:
Ik hoor echt iets van Earth, Wind & Fire op dat uur
quote:
Maakt niet uit hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 21:54 schreef devuser_250 het volgende:
aja donroyco, je hebt gelijk, mijn excuses
Ik hoorde net een aankondiging met een liedje van A Perfect Circle, weet alleen niet of het een aankondiging van Steven Seagal-films was...quote:Op maandag 23 februari 2009 22:41 schreef markiey het volgende:
Wat is het liedje van de aankondigingen van steven segal films bij rtl 7 van die aankondigingen die al 1 week van tevoren zijn. Dat liedje die je daar hoort wie kan mij die naamt vertellen.?
Alvast Bedankt.
MVG,
Markiey
Kun je wat specifieker zijn? Ik kan tientallen rocknummers met lange intro bedenken...quote:Op maandag 23 februari 2009 23:29 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik zoek een liedje, maar het enige dat ik me ervan herinner is dat het ongeveer een minuut duurde voor het nummer echt begon. In die minuut hoorde je alleen maar een beetje een duister deuntje ofzoiets. En volgens mij was het rock achtig. Sorry voor deze vage omschrijving, maar misschien herkent iemand het?
Word gezongen door een man,een vriend stuurde het mij een aantal jaar terug. Dus heel nieuw is het niet, maar ik dacht ook niet echt oud. Meer weet ik helaas even nietquote:Op maandag 23 februari 2009 23:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kun je wat specifieker zijn? Ik kan tientallen rocknummers met lange intro bedenken...
Man/vrouw/oud/nieuw/eventuele clip, enz...
Iets dat erop lijkt?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:38 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Word gezongen door een man,een vriend stuurde het mij een aantal jaar terug. Dus heel nieuw is het niet, maar ik dacht ook niet echt oud. Meer weet ik helaas even niet
Volgens mij ook niet heel erg bekend trouwens.
Dan denk ik hier aan...quote:Op maandag 23 februari 2009 23:52 schreef TheDenialTwist het volgende:
Nee helaas..
De intro is een soort van spanning opbouwend deuntje, zo van: dum, dum, dum.... dum, dum, dum...
Nope, helaas. Het nummer dat ik bedoel is wat vrolijker en sneller. Wordt wel gezongen door een vrouw trouwens.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:51 schreef Robje82 het volgende:
[..]
Orjan Nilsen - Be As One (La Guitarra) ??
Niemand hier die deze kent ?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:56 schreef Taliesin-DS het volgende:
Weet iemand titel/artiest van het nummer op de achtergrond van de Time Warp reclame op discovery ?
Reclame is hier te zien: http://www.discoverychannel.co.uk/nl/timewarp/
Het filmpje waar het over gaat zou vanzelf moeten starten.
Nee sorry daar lijkt het ook niet echt op. Je hoort in de intro bijna niks behalve dan dat 'dum, dum, dum', geluidje steeds.quote:
Hmm, dit wordt nog erg moeilijk. Kun je de intro neuriën?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
Nee sorry daar lijkt het ook niet echt op. Je hoort in de intro bijna niks behalve dan dat 'dum, dum, dum', geluidje steeds.
Doet Poison je aan de intro, de melodie of de stijl denken? En het was nog niet zo oud zei je? Hmm...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:13 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik kan het niet echt neuriën, daarvoor is het te laag
Er komt niet echt iets in de buurt van wat je hebt gepost, wat misschien in de buurt komt is Poison van Alice Cooper. Althans, die hoorde ik net en daardoor dacht ik dus ineens weer aan dit liedje wat ik nu zoek.
Nee sorry dat lijkt er helemaal niet op, wel een leuk liedjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:50 schreef innepin het volgende:
Is ook dum dum dum, en een man, en niet zo heel oud
Deze?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:58 schreef Bostonian het volgende:
Ik zoek een dance track die ik hoorde op Slam FM. Echt veel weet ik er niet meer van anders dan dat een man het zong. En hij zong (volgens mij): I told you bout a thousand times. En iets met inside your brain ofzo maar dat is meer op de achtergrond.
Tsjaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:07 schreef Burdie het volgende:
Long shot, maar ik zoek een carnavalskraker met de tekst: La la la la la la la la (etc.).
M;n vriend en ik lopen hem al de hele tijd te zingen, en aangezien de tekst alleen maar lalalala is, kan ik er ook niet op googlenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:07 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
TsjaDie smile zegt al genoeg...
Long shot suggestie dan maar: Talk of the town - The la-la song?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:07 schreef Burdie het volgende:
Long shot, maar ik zoek een carnavalskraker met de tekst: La la la la la la la la (etc.).
DAT IS 'Mquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:48 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Long shot suggestie dan maar: Talk of the town - The la-la song?
Thanks!! Alleen ik zocht de Dub Mix, maar die kon ik gauw vinden bij Related Videos.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zoek een carnavals-hit met de tekst; Ja die van jou, die is te klein. Ja die van jou die zou wat groter moeten zijn. Ik heb er al op geyoutube't en gegoogle't maar ik kan niks vinden. Kan iemand helpen?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:48 schreef JochemP het volgende:
Ik zoek een liedje, tis een soort trance/dance nummer en de eerste minuut hoor je alleen maar drums in een vrolijk ritme, dan komt er een melodie bij die wordt gespeeld, het doet me beetje denken aan L'Amour toujours van Gigi Agostino of whatever
Welke film komt 't uit?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:36 schreef ThumpingThunder het volgende:
Mensen,
ben op zoek naar dit nummer die heb ik nodig voor project voor school. Past er namelijk perfect in;)
Het gaat om dit nummer ik heb hem op youtube geplaatst want kon alleen dit stuk van het nummer coveren van een film..:)
Het gaat om dit filmpje/nummer:
Alvast bedankt,
ThumpingThunder
Phoeee ik zal het niet weten, is beetje onbekende film zal het even nakijken morgen.quote:
Anyone???quote:Op zondag 22 februari 2009 23:15 schreef Robje82 het volgende:
[..]
Ik zoek het nummer ook! Via deze link:
http://www.rtl.nl/compone(...)ieuws_22-02-2009.xml
..en dan bij ong. 12 min...
Portishead? Massive Attack? Van wie en welk nummer is dit? Sowieso is er bij RTLnieuws en andere programma's een veelvoud aan vaak terugkerende achtergrondmuziek.
Zoek daarnaast ook een Danny Elfman-achtig nummer, wat vaker wordt gebruikt bij aankondiging van films e.d. Iemand een idee welk nummer ik dan bedoel?
Succes met zoeken, maar niet in deze topic. Zie OP.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:44 schreef cherrycoke het volgende:
ik zoek een betere versie van
dus niet opgenomen
Alesha Dixon - The Boy Does Nothingquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:47 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek een nummer in de trand van duffy
Met de tekst,
The boy doesn't do anything al all
Of iets dat er op lijkt
iemand een idee?
Hehe, absoluut niet in de regionen van de artiesten die je noemde, maar ik moest gelijk denken aanquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:35 schreef BOVICE het volgende:
Ik zoek een nummer, ik denk van Barry White/Marvin Gaye/Isaac Hayes oid. met een hele diepe soort kreun in het begin.
hij zit ook in veel films.
James Brown - I Got You (I Feel Good)quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:35 schreef BOVICE het volgende:
Ik zoek een nummer, ik denk van Barry White/Marvin Gaye/Isaac Hayes oid. met een hele diepe soort kreun in het begin.
Niemand?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef jordy94 het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar het nummer wat je hoort in de jingle van SlamFM het is een wat drukker stukje wat je voor "The new music station" hoort. Kan iemand me daarmee helpen?
Bedankt alvast!
Heb je geen voorbeeld?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:55 schreef jordy94 het volgende:
[..]
Niemand?Of ben ik niet duidelijk genoeg?
ik moest denken aan dezequote:Op woensdag 25 februari 2009 14:35 schreef BOVICE het volgende:
Sonny J - Handsfree (If You Hold My Hand)quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:25 schreef laundromath het volgende:
Clip: kill bill/micheal jackson-achtige sfeer, een chick met jeansrokje, zwart shirt danst met een heel stel andere mensen voor een caravan (volgens mij), buiten staat een militia aan agenten en politie-auto's.
Het nummer: disco/soul-achtig, refrein wordt meerstemmig gezongen, vrij hoog.
Juist, dit moet wel 's werelds meest duidelijke omschrijving zijn, niet!
Help!?
Dank!
Duizendmaal dank!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Sonny J - Handsfree (If You Hold My Hand)
Geen dankquote:
Ik heb het even geupload:quote:
Doet me geen belletje rinkelen helaas, kan het niet echt een jingle zijn?quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:44 schreef jordy94 het volgende:
[..]
Ik heb het even geupload:
http://www.mediafire.com/download.php?dnilzuz5imm
Dat stukje komt ongeveer na 6 seconden.
Dat kan ik me haast niet voorstellen want ik heb dat dreuntje wel is eerder gehoord in een lied maar ik heb echt geen idee meer welk lied dat zal zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Doet me geen belletje rinkelen helaas, kan het niet echt een jingle zijn?
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:38 schreef PAA-053 het volgende:
Dancenummer met de vorige tekst erin, zoals ik het verstond:
You'll be mine (2x)
freedom my home
the place
Zou ook een clubremix kunnen zijn!
BVD!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:35 schreef Myster_E het volgende:
Het nummer wat in deze geweldige sketch is gebruik:
Kopen, kopen, kopen!quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:10 schreef cherrycoke het volgende:
ik zoek een oud nummer
B.E.D ik spring van de hoogste berg
ik kan hem niet meer vinden
das een encyclopedie ik zoek het nummerquote:
Ben geen hardstyle-kenner, maar als het goed is, moet hij hier tussen staan:quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:28 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
Help!
Kwam vanmorgen een supermooi nummer tegen op slam!FM, op de beat goes on. Het was denk ik een soort hardstyle nummer met een vrouwenstem er tussendoor die heel rustig zong (af en toe, meestal gewoon muziek). Ik keek om m'n horloge om hem terug te kunnen vinden op tijd, het was om 11:15 precies. (van 11:14 tot 11:16 ongeveer). Heb al geprobeerd het via de slam!fm site op te zoeken, maar dit werkte ook al niet. Wie kan mij helpen?
Kloontje
http://www.zoekmuziek.com(...)%20-%20Deel%2011.htmquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:40 schreef dj_kris het volgende:
Hoi,
Weet iemand waar ik de instrumentele versie van Bloed, zweet en tranen (André Hazes) kan vinden?
Alvast bedankt!
Ik vind het niet erg om ervoor te betalen maar ik wil wel eerst horen hoe die gaatquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://www.zoekmuziek.com(...)%20-%20Deel%2011.htm
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
Luister het origineel maar dan zonder tekst.
Sia - Buttons (Jimmy Valance Remix)quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:19 schreef Rekkie het volgende:
Ik zoek een dance nummer, veelvoudig gedraaid op 538 en Slam FM (vooral in de latere uurtjes)
Ik dacht dat de naam iets van Cyaa of zo was.....
U is top en snelquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Sia - Buttons (Jimmy Valance Remix)
Geen dankquote:
Johnny Cash - God's Gonna Cut You Down?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:52 schreef Rekkie het volgende:
Volgens mij zoek ik een nummer van Johnny Cash.
Het werd gebruikt bij een voorstukje van een serie op ik geloof Veronica.
De serie was een soort van Border, Numbers achtige serie.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:08 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Johnny Cash - God's Gonna Cut You Down?
recent? ken alleen een Eternity van Snap!, misschien daar een remix van?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:55 schreef VeX- het volgende:
Ik zoek een house/techno nummer met een beukende beat (tuh tuh duh tuh duh.. tuh) met de tekst 'eternity' als onderdeel van het refrein. Volgens is het best wel een bekend recent clubnummer, maar het wil niet echt lukken.
Guru Josh Project - Infinity 2008quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:43 schreef VeX- het volgende:
Nee, het is echt wat anders. Volgens mij zat er trouwens ook een stukje in van een doedelzak.![]()
Het is wel een recent nummer, want ik zag dagen geleden een reclame op tmf over een dancealbum waarin ook dat nummer dus kort te horen was.
De plaat is al best oudquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:26 schreef VeX- het volgende:
Precies dat is em! Wist niet dat het zo populair was.![]()
Bedankt voor de reacties.
niemandquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:46 schreef Compass het volgende:
Dirty sanchez was er net op (programma op MTV) en op 't einde werd een of ander rustig/dramatisch klasiek nummer gedraait alleen hoe heet deze...
Robbie Williams - Something Beautifulquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:11 schreef Operc het volgende:
Ik heb al even op youtube gezocht, maar kon het niet vinden.
weet iemand hoe het nummer van Robbie Williams heet waarbij in de clip hij een soort Idols naspeelt met 3 kandidaten?
Al gevonden, was dus tomorrow can wait..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:20 schreef ejvdb het volgende:
Ik zoek ook dat relaxt-dance achtige nummer waar je zo heel lang hoort infinityyyyyyyyy, volgens mij best nieuw en niet die van guru jush project... iemand?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:27 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/415661/51cf29d8/de_lift.html
Ik zou willen weten welk nummer op 1:33 zit
Tof! Dankjewel!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Robbie Williams - Something Beautiful
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Patrick Hernandez - Born to be alive
Rond die tijd had ik XFM wel aanstaan, maar welk nummer bedoel je?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
Weet er toevallig iemand welk nummer er vanmiddag om 15.30 gedraaid werd op XFM ??
Playlist kan ik niet vinden op de site.
Alvast bedankt!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Rond die tijd had ik XFM wel aanstaan, maar welk nummer bedoel je?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:18 schreef MOD het volgende:
Zit in de promo van de serie "Without a trace" op NET5
Rustig muziekje, als of je in de maat voetstappen hoort. De stem herhaalt 3keer zijn zin en gaat over naar een ander...
Ja lekker vaag maar als ik de lyric kon verstaan had ik hem nu wel al gevonden,..
groeten
Paar opties:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
T was een dance nummer met een mooie beat
Yeah! Geweldigquote:
Geen dankquote:
Iek nee, t was ook zonder 'zang'.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Paar opties:
David Guetta - Just A Little More Love (Lopez Remix)
DJ Maurice - Let's Get Louder
Jam - Angel
Probeer Edenbridge eens.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:57 schreef Cryptodome het volgende:
Ik zoek de naam van een speed/power metal band/nummer. Ik heb ze voorafgaand aan een concert wel eens gehoord (werd door dj gedraaid en ben zo stom geweest niet te vragen naar het nummer).
Het was in elk geval een vrouwelijke stem en het bestreffende nummer ging retesnel en was erg melodious. Het is geen gruntnummer. Het klonk kei opzweppend en gewoon gaaaf:). Ik is in elk geval geen nightwish, dreamtale, darkmoor of sinergy. Wie heeft een idee?? PLEASE HELP:-)
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:50 schreef Penskuh het volgende:
Dames en heren,
Vorige week heb ik het concert DIEZ van Belle perez gezien in Veghel. het 3e nummer wat ze daar bracht was schitterend, maar weet niet hoe die heet. het begint met een soort koort. Had het idee dat het niet van haarzelf was want het klonk echt heel bekend.
weet iemand per ongeluk welke ik bedoel?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:54 schreef Doks het volgende:
Oke een paar dagen geleden was er een liedje bij TMF Classics en volgens mij heette het iets van chocolate......
De clip was iig een animatie van een klein meisje in een chocolade fabriek. iemand een idee?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:03 schreef Mannie1968 het volgende:
Help ik zoek......
Vaak draaien ze op Arrows Classic Rock een nummer wat volgens mij heet "Open up your eyes".
Ik ben op zoek naar de uitvoerend artiest hiervan. Het is niet Jeremy Camp of Toxic.....Wie weet welke ik bedoel???
Sergei Rachmaninoff - Prelude in C sharp minor.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:23 schreef Kerol het volgende:
Ik ben op zoek naar het achtergrond liedje die in het begin van dit filmpje draait:
Vanaf 0.15
Als ik zou moeten gokken op de artiest zou ik zeggen Gianna Nannini.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:29 schreef Deanos het volgende:
Hellow!
Bij het bekijken van dit filmpje: vond ik de muziek op de achtergrond best mooi! Wie o wie weet welk(e) artiest / dit nummer is?
Thx!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:06 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Sergei Rachmaninoff - Prelude in C sharp minor.
Hij zit ook in Beastie Boys - Intergalactic
The song samples the theme music for the 1985 film The Toxic Avenger, Prelude in C# Minor as composed by Rachmaninoff[1], and contains 'elements' of the Jazz Crusaders album Powerhouse.[2] A Shout-out to Mario Caldato (Mario C), the single's producer is given in the song.
Hoop dat je hier wat mee kan!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:47 schreef IJsblock het volgende:
Hoe heet dat liedje van die zingende tweeling die na 1 keer horen die je de hele dag in je hoofd blijft zitten?
Zeer recent nummer.
Ha, ik dacht ook meteen aan Veronicas of Tegan & Sara maar aangezien je niet gezegd had dat het een dames-tweeling was en ik niet weet wat recent van hun is...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:12 schreef IJsblock het volgende:
Bullet-tooth heeft hem goed geraden!
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
help! ik zoek een lied dat soms op TVoranje/sterren.nl verschijnt waar tussen het melodietje een gast 2x op een trommel slaat, zoiets van " bom - bom " en dan weer vrolijk doorgingen. (de bom - bom was te zien in de clip)
de gast in kwestie was getint/geschminkt, ik kan het niet meer voor de geest halen.
voor de rest een geniaal kut nummer, wie kan mij helpen?
eeuwige roem voor diegene die het weet.
Anyonequote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:23 schreef Kerol het volgende:
Ik ben op zoek naar het achtergrond liedje die in het begin van dit filmpje draait:
Vanaf 0.15
hehe, nee het is een nederlands nummer en heeft de kwaliteit van een schaap.quote:
Heb t nummer ff op Youtube gevonden, en ook daar weet niemand of het überhaupt een nummer is, of gewoon een korte intro. Anyway, iemand die dit herkend?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:25 schreef robbolo het volgende:
hallo! Weet iemand wat de naam van t nummer is dat gebruikt word in de intro van mtv after hours?
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hehe, nee het is een nederlands nummer en heeft de kwaliteit van een schaap.
quote:
Die stem komt niet echt overeen hoor! Wie herkent het?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Als ik zou moeten gokken op de artiest zou ik zeggen Gianna Nannini.
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:40 schreef Deanos het volgende:
[..]
Die stem komt niet echt overeen hoor! Wie herkent het?
De band heet Tokyo Sex Destruction, One More Sunday.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:24 schreef Skylark. het volgende:
http://www.mtv.nl/shorts/
Hiervan nummer 7, dus "Follow 'M".
Die krijg ik absoluut niet gevonden.
One More Sunday.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:29 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
De band heet Tokyo Sex Destruction, One More Sunday.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |