quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Patrick Hernandez - Born to be alive
Rond die tijd had ik XFM wel aanstaan, maar welk nummer bedoel je?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
Weet er toevallig iemand welk nummer er vanmiddag om 15.30 gedraaid werd op XFM ??
Playlist kan ik niet vinden op de site.
Alvast bedankt!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Rond die tijd had ik XFM wel aanstaan, maar welk nummer bedoel je?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:18 schreef MOD het volgende:
Zit in de promo van de serie "Without a trace" op NET5
Rustig muziekje, als of je in de maat voetstappen hoort. De stem herhaalt 3keer zijn zin en gaat over naar een ander...
Ja lekker vaag maar als ik de lyric kon verstaan had ik hem nu wel al gevonden,..
groeten
Paar opties:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
T was een dance nummer met een mooie beat
Yeah! Geweldigquote:
Geen dankquote:
Iek nee, t was ook zonder 'zang'.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Paar opties:
David Guetta - Just A Little More Love (Lopez Remix)
DJ Maurice - Let's Get Louder
Jam - Angel
Probeer Edenbridge eens.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:57 schreef Cryptodome het volgende:
Ik zoek de naam van een speed/power metal band/nummer. Ik heb ze voorafgaand aan een concert wel eens gehoord (werd door dj gedraaid en ben zo stom geweest niet te vragen naar het nummer).
Het was in elk geval een vrouwelijke stem en het bestreffende nummer ging retesnel en was erg melodious. Het is geen gruntnummer. Het klonk kei opzweppend en gewoon gaaaf:). Ik is in elk geval geen nightwish, dreamtale, darkmoor of sinergy. Wie heeft een idee?? PLEASE HELP:-)
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:50 schreef Penskuh het volgende:
Dames en heren,
Vorige week heb ik het concert DIEZ van Belle perez gezien in Veghel. het 3e nummer wat ze daar bracht was schitterend, maar weet niet hoe die heet. het begint met een soort koort. Had het idee dat het niet van haarzelf was want het klonk echt heel bekend.
weet iemand per ongeluk welke ik bedoel?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:54 schreef Doks het volgende:
Oke een paar dagen geleden was er een liedje bij TMF Classics en volgens mij heette het iets van chocolate......
De clip was iig een animatie van een klein meisje in een chocolade fabriek. iemand een idee?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:03 schreef Mannie1968 het volgende:
Help ik zoek......
Vaak draaien ze op Arrows Classic Rock een nummer wat volgens mij heet "Open up your eyes".
Ik ben op zoek naar de uitvoerend artiest hiervan. Het is niet Jeremy Camp of Toxic.....Wie weet welke ik bedoel???
Sergei Rachmaninoff - Prelude in C sharp minor.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:23 schreef Kerol het volgende:
Ik ben op zoek naar het achtergrond liedje die in het begin van dit filmpje draait:
Vanaf 0.15
Als ik zou moeten gokken op de artiest zou ik zeggen Gianna Nannini.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:29 schreef Deanos het volgende:
Hellow!
Bij het bekijken van dit filmpje: vond ik de muziek op de achtergrond best mooi! Wie o wie weet welk(e) artiest / dit nummer is?
Thx!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:06 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Sergei Rachmaninoff - Prelude in C sharp minor.
Hij zit ook in Beastie Boys - Intergalactic
The song samples the theme music for the 1985 film The Toxic Avenger, Prelude in C# Minor as composed by Rachmaninoff[1], and contains 'elements' of the Jazz Crusaders album Powerhouse.[2] A Shout-out to Mario Caldato (Mario C), the single's producer is given in the song.
Hoop dat je hier wat mee kan!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:47 schreef IJsblock het volgende:
Hoe heet dat liedje van die zingende tweeling die na 1 keer horen die je de hele dag in je hoofd blijft zitten?
Zeer recent nummer.
Ha, ik dacht ook meteen aan Veronicas of Tegan & Sara maar aangezien je niet gezegd had dat het een dames-tweeling was en ik niet weet wat recent van hun is...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:12 schreef IJsblock het volgende:
Bullet-tooth heeft hem goed geraden!
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
help! ik zoek een lied dat soms op TVoranje/sterren.nl verschijnt waar tussen het melodietje een gast 2x op een trommel slaat, zoiets van " bom - bom " en dan weer vrolijk doorgingen. (de bom - bom was te zien in de clip)
de gast in kwestie was getint/geschminkt, ik kan het niet meer voor de geest halen.
voor de rest een geniaal kut nummer, wie kan mij helpen?
eeuwige roem voor diegene die het weet.
Anyonequote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:23 schreef Kerol het volgende:
Ik ben op zoek naar het achtergrond liedje die in het begin van dit filmpje draait:
Vanaf 0.15
hehe, nee het is een nederlands nummer en heeft de kwaliteit van een schaap.quote:
Heb t nummer ff op Youtube gevonden, en ook daar weet niemand of het überhaupt een nummer is, of gewoon een korte intro. Anyway, iemand die dit herkend?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:25 schreef robbolo het volgende:
hallo! Weet iemand wat de naam van t nummer is dat gebruikt word in de intro van mtv after hours?
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hehe, nee het is een nederlands nummer en heeft de kwaliteit van een schaap.
quote:
Die stem komt niet echt overeen hoor! Wie herkent het?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Als ik zou moeten gokken op de artiest zou ik zeggen Gianna Nannini.
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:40 schreef Deanos het volgende:
[..]
Die stem komt niet echt overeen hoor! Wie herkent het?
De band heet Tokyo Sex Destruction, One More Sunday.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:24 schreef Skylark. het volgende:
http://www.mtv.nl/shorts/
Hiervan nummer 7, dus "Follow 'M".
Die krijg ik absoluut niet gevonden.
One More Sunday.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:29 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
De band heet Tokyo Sex Destruction, One More Sunday.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |