quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:06 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Sergei Rachmaninoff - Prelude in C sharp minor.
Hij zit ook in Beastie Boys - Intergalactic
The song samples the theme music for the 1985 film The Toxic Avenger, Prelude in C# Minor as composed by Rachmaninoff[1], and contains 'elements' of the Jazz Crusaders album Powerhouse.[2] A Shout-out to Mario Caldato (Mario C), the single's producer is given in the song.
Hoop dat je hier wat mee kan!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:47 schreef IJsblock het volgende:
Hoe heet dat liedje van die zingende tweeling die na 1 keer horen die je de hele dag in je hoofd blijft zitten?
Zeer recent nummer.
Ha, ik dacht ook meteen aan Veronicas of Tegan & Sara maar aangezien je niet gezegd had dat het een dames-tweeling was en ik niet weet wat recent van hun is...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:12 schreef IJsblock het volgende:
Bullet-tooth heeft hem goed geraden!
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
help! ik zoek een lied dat soms op TVoranje/sterren.nl verschijnt waar tussen het melodietje een gast 2x op een trommel slaat, zoiets van " bom - bom " en dan weer vrolijk doorgingen. (de bom - bom was te zien in de clip)
de gast in kwestie was getint/geschminkt, ik kan het niet meer voor de geest halen.
voor de rest een geniaal kut nummer, wie kan mij helpen?
eeuwige roem voor diegene die het weet.
Anyonequote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:23 schreef Kerol het volgende:
Ik ben op zoek naar het achtergrond liedje die in het begin van dit filmpje draait:
Vanaf 0.15
hehe, nee het is een nederlands nummer en heeft de kwaliteit van een schaap.quote:
Heb t nummer ff op Youtube gevonden, en ook daar weet niemand of het überhaupt een nummer is, of gewoon een korte intro. Anyway, iemand die dit herkend?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:25 schreef robbolo het volgende:
hallo! Weet iemand wat de naam van t nummer is dat gebruikt word in de intro van mtv after hours?
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hehe, nee het is een nederlands nummer en heeft de kwaliteit van een schaap.
quote:
Die stem komt niet echt overeen hoor! Wie herkent het?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Als ik zou moeten gokken op de artiest zou ik zeggen Gianna Nannini.
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:40 schreef Deanos het volgende:
[..]
Die stem komt niet echt overeen hoor! Wie herkent het?
De band heet Tokyo Sex Destruction, One More Sunday.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:24 schreef Skylark. het volgende:
http://www.mtv.nl/shorts/
Hiervan nummer 7, dus "Follow 'M".
Die krijg ik absoluut niet gevonden.
One More Sunday.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:29 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
De band heet Tokyo Sex Destruction, One More Sunday.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |