klinkt als iets Shadows-achtigquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:18 schreef Maartel het volgende:
Indien mogelijk zoek ik de naam van de muziek onder deze scne..
(ik weet niet zeker of t speciaal gemaakt is voor de serie, of geleend van de soundtrack van een andere film)
Gigi D'Agostini - The Riddlequote:Op woensdag 18 februari 2009 20:28 schreef Ange-of-death het volgende:
Hey ik ben op zoek naar de muziek van de clip waar je dit mannetje de hele tijd ziet lopen.
[ afbeelding ]
Ken het deuntje wel maar kan even niet meer op de naam komen..
Heb nummer 1 gevonden!quote:Op zondag 15 februari 2009 17:07 schreef PAA-053 het volgende:
Deze stond vanuit het vorige topic nog open, even aangevuld met 2 nieuwe
1. Een nummer in het IJslands, dat in IJsland behoorlijk populair is, met name onder homo's en lesbiennes. Het nummer gaat over liefde, in het bijzonder vrije liefde tussen homo's en lesbiennes. Het is een dancenummer, gezongen door een man. De naam werd in mijn oor geschreeuwd maar dat was ten eerste onverstaanbaar en ten tweede IJslands, wat ik maar een heel klein beetje spreek. Het schijnt een beetje het lijfnummer van de gayscene in IJsland te zijn. Echt diep respect voor degene die deze weet
2. Dancenummer met iets wat lijkt op de volgende tekst erin: oo singulek (een aantal keren achter elkaar).
3. Dancenummer met de vorige tekst erin, zoals ik het verstond:
You'll be mine (2x)
freedom my home
the place
BVD!
hebbes:quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:45 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zoek een liedje met de tekst:
toet toet toet, in mijn favoriete file
toet toet toet, lekker wachten op 4 wielen
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:27 schreef M_Frohike het volgende:
Hallo!
Ik ben op zoek naar een stukje songtekst:
In het nummer Black Soul Choir van 16 Horsepower zingt hij na het refrein 2 keer 'ooohhh... blablabla my way'. O.i.d. Dat stukje staat op geen enkele site bij de lyrics vermeld!
WIe verstaat de beste man?
Mag dat trouwens ook in dit topic?
ah, dat is het dus! thanx!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:37 schreef ruud.nl het volgende:
Oh, he rises in my way.
http://www.mtv.com/lyrics(...)/828593/lyrics.jhtml
Helaas, dat is hem niet. Het was vrij recent. Reclame voor films op rtl-zender, dus zal wel niet meer voorbij komen.quote:
Gebruik Google in combinatie met de tracknaam...quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:08 schreef fRiEtJeSaTe het volgende:
[..]
Ook ben ik op zoek naar dit geweldige nummer, maar niet de naam, gewoon waar ik deze versie kan kopen!
Lijkt er enigzins op, maar carribean blue heb ik al grijs gedraait dus ik weet 100% dat dat hem niet is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:43 schreef -Peach het volgende:
Comments:
Yeah it's Enya it sounds like Carribean Blue. And apparently Enya's dead!![]()
lijkt er iig wel op!
The Doors - Gloriaquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:15 schreef hobbs het volgende:
Ik maak mezelf horendol omdat ik er niet opkom.
Was een clip die volgens mij begin 2008 af en toe op TV kwam. In de clip zag je hoe iemand op een scooter stapte en naar een locatie waar een band aan het optreden was (zonder publiek).
Het deed mij denken aan David Bowie en ik dacht even dat het de band van z'n zoon was, maar dat was 't niet.
En in de tekst zingt de zanger een of twee keer g l o r i a (dus zingen alsof 't gespeld wordt).
Hopelijk kan iemand er iets mee.
Rudenko - Everybodyquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik zoek een beetje dance house achtig nummer wat af en toe op tmf komt.
Ik weet alleen hoe de clip gaat,
Zijn een groep dames in beetje leger achtige kleding die daar beetje staan te dansen ( en volgens mij dansen ze om 1 vent heen)
hoop dat dit duidelijk genoeg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |