Jep, maar alsnog bedankt dat je de moeite nam om het te vragen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:16 schreef bigmouse het volgende:
sorry picht was hier naar op zoek, maar ik zie dat je het al hebt gevonden.
Als ik me niet vergis is het niet een bestaand nummer. Heb even wat research gedaan en is gemaakt door een bedrijf, namelijk SoundScape.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:38 schreef bigmouse het volgende:
Ik ben op zoek naar de muziek van de reclame van Pickwick fruit wellness.
Die reclame waar een gezin in een boomgaard zit en de zakjes fruitthee van Pickwick uit de boom plukt.
weet iemand wie dat zingt? de reclame is te zien op http://sample.de.nl/Pickwickfruitwellness/
Juist, en wordt ook niet officieel uitgebracht. Is vaak erg zonde veel vraag naar altijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:08 schreef bigmouse het volgende:
O da's jammer, want dan heb je vaak copy right waar je niet omheen kunt en dat betekent dat je het dus niet kunt downloaden
Dat is hem iddquote:
Daft Punk - One More Timequote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:28 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hoi
Ik zoek een nummertje wat al wat ouder is maar inmiddels al in diverse remixen is uitgebracht..
Ik weet niet zeker of het nummer echt uit de jaren 90 Toen hoorde ik het iig voor het eerst..
Er wordt iets gezongen wat lijkt op "you don't stop".. en het refrein wordt gefloten..
Dat klinkt weer als "The Riddle" ..
Wie o wie ..
?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:28 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hoi
Ik zoek een nummertje wat al wat ouder is maar inmiddels al in diverse remixen is uitgebracht..
Ik weet niet zeker of het nummer echt uit de jaren 90 Toen hoorde ik het iig voor het eerst..
Er wordt iets gezongen wat lijkt op "you don't stop".. en het refrein wordt gefloten..
Wie o wie ..
The Prodigy - Omen ??quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:30 schreef delano.888 het volgende:
Alleen voor de mensen die TMF kijken, eens in de zoveel tijd komt er in de reclame 3 nummers voorbij, waarvan ik onthouden heb 1 met lil wayne, die zoek ik al niet, 1 met harde trance, die zoek ik! en nog iets, nogmaals ik zoek dus de titel van die 2e, ik heb het net gemist..
In de reclame was de volgorde overigens
Onbekende - trance (gezochtte) - lil wayne. Als ik het goed heb.
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:28 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hoi
Wie o wie ..
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:39 schreef timmiez het volgende:
Hey forumpeople,
Ik kan even niet op de naam komen van een nummer die ik nodig heb, waarschijnlijk weet de eerste die hem hoort het wel.. gaat om het nummer uit dit filmpje die op 25:05 begint.
http://www.bnn.nl/page/st(...)0bce1bab0fd3aa7088c1
Alvast bedankt!
O Natuurlijk... nummer zit gewoon in Snatch!quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Oasis - Fucking In The Bushes
Uit Snatch uiteraard.
Barrie Gledden - Castaway?quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:17 schreef markcoret het volgende:
Hallo, ik zoek het nummer wat in de reclame van de nieuwe Fifth Gear europe wordt afgespeelt...
tnx m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |