Geen dank..quote:
calvin harris - acceptable in the 80s?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:19 schreef delano.888 het volgende:
Hoe heet het nummer dat nu op tmf dance is? Zal vast niemand zijn die optijd t weet mja..
-taking you back in time... to the 80's.... is de enige tekst die ik net hoorde...
en hij is nu dus al afgelopen, dus niet the launch van dj jean, maar die ervoor![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:19 schreef delano.888 het volgende:
Hoe heet het nummer dat nu op tmf dance is? Zal vast niemand zijn die optijd t weet mja..
-taking you back in time... to the 80's.... is de enige tekst die ik net hoorde...
en hij is nu dus al afgelopen, dus niet the launch van dj jean, maar die ervoor![]()
quote:Op zondag 22 februari 2009 11:04 schreef -Trinity- het volgende:
Het liedje vanaf 2 minuut 30 in dit filmpje. Daarvoor zit Kraak & Smaak - Take Me Home, maar ik kan gewoon niet meer op de naam komen van dat 2e liedje. Hij gaat door tot 7:30 ongeveer.
Bloodhound Gang - The bad touch?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:29 schreef Red_Cat het volgende:
Wie weet welk nummer ik bedoel?
Het is al een vrij oud nummer en in de clip zie je dus grote furry animals met mensenhoofden (bandleden) erop die een drumstel en gitaar enzo bespelen.
Iemand enig idee?
Puntje van m'n tong.. zwarte achtergrond toch?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:29 schreef Red_Cat het volgende:
Wie weet welk nummer ik bedoel?
Het is al een vrij oud nummer en in de clip zie je dus grote furry animals met mensenhoofden (bandleden) erop die een drumstel en gitaar enzo bespelen.
Iemand enig idee?
Ja, dat was 'm idd! Thxquote:
Jaaaaa dat was emquote:Op zondag 22 februari 2009 14:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Puntje van m'n tong.. zwarte achtergrond toch?
Zanger met Mick Jagger-achtige mond?
't is niet de Stereophonics, maar wel iets wat er op lijkt... uhm...
edit: Stereo zat in de naam van t nummer![]()
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:52 schreef pasterofmuppets het volgende:
Hey,
Ik zoek een nummer uit de late 90's. Ik kan me geen melodie/tekst/artiestennaam meer herinneren. Het enige dat ik weet is hoe de clip eruit zag:
In de clip volgde je een gekleurde man. Hij speelde een zwerver en sliep onder een krant. Aan het einde werd hij aangereden door een auto en ik geloof dat hij daarna ook weer opstond.
Ik weet dat het heel weinig informatie is, maar als er iemand is die zich iets herinnert, bvd!
Het enige dat ik zelf echt zeker weet, is dat ik het nummer destijds geweldig vond (a).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |