Vandaar mijn mooie toevoeging tussen haakjes in het vorige topicquote:Op zondag 15 februari 2009 11:57 schreef conleche het volgende:
Ja ik dan by proxy hoor. Ik heb niks gedate gister. Was ganz allein. Volgens mij viel er bij de viktator ook weinig te daten
Inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2009 11:57 schreef conleche het volgende:
Ja ik dan by proxy hoor. Ik heb niks gedate gister. Was ganz allein. Volgens mij viel er bij de viktator ook weinig te daten![]()
Ja, echt een drama hè. Ik had ook niet de illusie dat het bij de Pathé wel zou lukken, bovendien wilde ik er niet naartoe wegens het hoge gehalte kleffe puberstelletjes. Ik koop bij de Pathé altijd online kaarten met m'n voordeelpasquote:Op zondag 15 februari 2009 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij wilden ook nog naar de film gister Vik, en dan haalt m'n vriend overdag altijd vast kaartjes zodat we 's avonds niet in de rij hoeven te staan, maar Slumdog Millionaire was ook al helemaal uitverkocht, 's middags.
Normaal gesproken niks hoor, maar met Valentijnsdag dus welquote:Op zondag 15 februari 2009 12:04 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben gister naar The curious case of Benjamin Button en Slumdog Millionare geweest![]()
In Pathé gewoon, wat is er mis met Pathé Vik?
Ik was 's middags gegaan, dat viel nog meequote:Op zondag 15 februari 2009 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Normaal gesproken niks hoor, maar met Valentijnsdag dus wel.
Slumdog Mlliionaire lijkt mij ook nog wel eens leuk. Maar eerst Milk. Was MoBlo daar nou naartoe geweest? Ja toch?
Hoe blaséquote:Op zondag 15 februari 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
in het filmhuis kun je altijd zo lekker je glaasje speciaalbier mee de zaal in nemen, is iedereen wel stil en is het geen chaos na afloop van een film in de zaal
Pathé's ga ik ook niet zo graag meer heen, al is het maar omdat ik filmhuis films over het algemeen beter vind![]()
![]()
Slumdog Millionaire is de volgende op de lijst. Milk al gezien en die wasquote:Op zondag 15 februari 2009 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Normaal gesproken niks hoor, maar met Valentijnsdag dus wel.
Slumdog Mlliionaire lijkt mij ook nog wel eens leuk. Maar eerst Milk. Was MoBlo daar nou naartoe geweest? Ja toch?
Ja heb je wel gelijk in. Met horror films erger ik me doodquote:Op zondag 15 februari 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
in het filmhuis kun je altijd zo lekker je glaasje speciaalbier mee de zaal in nemen, is iedereen wel stil en is het geen chaos na afloop van een film in de zaal
Pathé's ga ik ook niet zo graag meer heen, al is het maar omdat ik filmhuis films over het algemeen beter vind![]()
ja sorry, kan het ook niet helpen dat ik niet warm word van keiharde actiefilms en zoetsappige liefdesfilmsquote:
Dat heb ik ook hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja sorry, kan het ook niet helpen dat ik niet warm word van keiharde actiefilms en zoetsappige liefdesfilmsdie kijk ik wel eens op tv maar geef ik geen 8 euro aan uit
Check de PI, check de PIquote:Op zondag 15 februari 2009 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja sorry, kan het ook niet helpen dat ik niet warm word van keiharde actiefilms en zoetsappige liefdesfilmsdie kijk ik wel eens op tv maar geef ik geen 8 euro aan uit
Pathé Unlimitedquote:Op zondag 15 februari 2009 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoorHelemaal mee eens dus
.
Mark: "Ach, The Yes Man was best een geinig filmpje"
Ik: "Daar zou ik écht geen geld aan uitgeven"
Op dit moment draaien er vrij veel goeie films, maar er zijn ook perioden dat er wekenlang niks leuks draait. Dus ik zou zo'n unlimited dinges er niet zo snel uit hebben. Dan zou ik eerder een unlimited pas van het filmhuis willen hebben, maar die hebben ze niet. Heb wel een tien ritten kaartquote:Op zondag 15 februari 2009 12:09 schreef Goodbye het volgende:
Maar ik heb zo'n Pathé Unlimited CardEcht ideaal en ik kijk dus lekker veel films!
Nouja, ik haal zo'n kaart er altijd wel uit! Ik ga ook naar films waar ik opzich geen geld voor neer zou leggen, waarvan ik achteraf denkquote:Op zondag 15 februari 2009 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op dit moment draaien er vrij veel goeie films, maar er zijn ook perioden dat er wekenlang niks leuks draait. Dus ik zou zo'n unlimited dinges er niet zo snel uit hebben. Dan zou ik eerder een unlimited pas van het filmhuis willen hebben, maar die hebben ze niet. Heb wel een tien ritten kaart.
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh en ik hou even veel van commerciele films als van filmhuis. En ik vind dat veel filmhuisbezoekers vaak zo'n 'air' om zich heen hebben. Alsof zij beter zijn omdat ze een film bezoeken die (zogenaamd!) niet commercieel is.
Is dat niet zo dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh en ik hou even veel van commerciele films als van filmhuis. En ik vind dat veel filmhuisbezoekers vaak zo'n 'air' om zich heen hebben. Alsof zij beter zijn omdat ze een film bezoeken die (zogenaamd!) niet commercieel is.
dat is wel waarquote:Op zondag 15 februari 2009 12:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nee, Milk en Slumdog Millionare draaien hier gewoon in de Pathé hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan?.
Mark kijkt naar Day of the dead, de film die we gisteravond samen zouden zien, maar waarbij ik toch afhaakte. Dawn of the dead was best leuk (één van de betere zombiefilms), maar dit draait om twee puberstelletjes (hoe cliché
) en de zombies rennen gewoon en dat kan helemaal niet
.
ik heb op mn mobiel geen PI'squote:Op zondag 15 februari 2009 12:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Check de PI, check de PI![]()
Ik ben het over het algemeen wel met je eens. Daarom gaan we af en toe naar Tuschinski (het filmhuis van Pathé zegmaar)
Eh, nee? Sowieso heb ik een hekel aan arrogantie, maar op dit gebied slaat het al helemaal nergens op. Zonder de commerciele film was de filmindustrie (en dus ook de indepentent film industries) helemaal nergens geweest. Het is een symbiose. Ik vind een bezoekje aan het filmhuis geweldig, maar om mezelf nou beter te voelen dan iemand die geniet van Yes Man? Nee.quote:
Ja, ik had drie meisjes voor me zitten die daar ook vreselijk om moesten lachen. En echt hard he, van die harde negerinnenlachen zegmaar (die ik bij comedy's dan wel weer kan waarderenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef conleche het volgende:
Ik zat bij Benjamin Button naast iemand die het nodig vond om iedere keer als de bliksem insloeg bij die ene meneer, heel hard ging lachen. Uberirritant.
mwoh.... ben enorm moe, slaap al dagen slecht en ik draai vandaag mijn 6e dienst, dus had beter gekunt...quote:
Ja precies, van die Kijk, mij de grap begrijpen lachenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik had drie meisjes voor me zitten die daar ook vreselijk om moesten lachen. En echt hard he, van die harde negerinnenlachen zegmaar (die ik bij comedy's dan wel weer kan waarderen)
Mooie film was t he
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
mwoh.... ben enorm moe, slaap al dagen slecht en ik draai vandaag mijn 6e dienst, dus had beter gekunt...
Ik zit me weer eens lekker aan te stellenquote:en wat scheelt er daar aan? behalve dat ik net iets las over een frustrerende valentijnsavond?
Ja, en ze moesten ook om alles lachen wat Queenie zei, 'want die is ook zwart'quote:Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja precies, van die Kijk, mij de grap begrijpen lachen![]()
En ja, prachtige film!
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
de laatste film die ik overigens in een 'gewone' bios heb gezien was de Simpsons film
die was dan wel weer grappig
Das een tijdje geledenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
de laatste film die ik overigens in een 'gewone' bios heb gezien was de Simpsons film
die was dan wel weer grappig
Nee, van jukke naar jummie naar awww koetsie koetsiequote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en ze moesten ook om alles lachen wat Queenie zei, 'want die is ook zwart'![]()
Brad ging van jukkie naar héél jummie
dat mag best af en toe hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..].
[..]
Ik zit me weer eens lekker aan te stellen.
Ja. Vooral bij die ene scene waar hij Cate deed en dan die holling in zijn rug, met dat randje boxer. Ik zou het heel niet erg vinden om hem eens te daten.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en ze moesten ook om alles lachen wat Queenie zei, 'want die is ook zwart'![]()
Brad ging van jukkie naar héél jummie
Jajajaja. Ik zat echt te kwijlen op m'n stoelquote:Op zondag 15 februari 2009 12:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja. Vooral bij die ene scene waar hij Cate deed en dan die holling in zijn rug, met dat randje boxer. Ik zou het heel niet erg vinden om hem eens te daten.
Zucht.
Daarom gaan wij altijd even langs de supermarkt voor we naar de film gaanquote:Op zondag 15 februari 2009 12:22 schreef Goodbye het volgende:
Gister wel 3.90 voor een zak m&ms moeten neerleggen. My god.
Ja wij anders ook, maar we waren al wat te laatquote:Op zondag 15 februari 2009 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daarom gaan wij altijd even langs de supermarkt voor we naar de film gaan.
Brad Pitt is dubbel zo oud als jijquote:Op zondag 15 februari 2009 12:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jajajaja. Ik zat echt te kwijlen op m'n stoel
En ruim je aan het eind van de film dan wel netjes je eigen troep op?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daarom gaan wij altijd even langs de supermarkt voor we naar de film gaan.
Ja, ik ruim m'n eigen troep op, goed hèquote:Op zondag 15 februari 2009 12:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
En ruim je aan het eind van de film dan wel netjes je eigen troep op?.
Ik kon altijd zo chagrijnig worden van die McDonaldszakken met halve hamburgers eruit gevallen. Dat je zelf eten meeneemt, prima. Maar ruim het dan wél even op. Het is geen vuilnisbelt!
Valt het op dat ik in een bioscoop heb gewerkt?.
Dat komt voornamelijk omdat filmhuizen geen eten of drinken verkopen dat bedoeld is om mee te nemen. Je mág wel je drankje meenemen, maar het is vaak in een glas en moeilijker te transporteren dan een plastic PET-flesje. En tsja, geen popcorn betekent natuurlijk automatisch geen troep. Maar nu gaan we er meer op in waar filmhuizen en bioscopen hun geld vandaan halen. Filmhuizen krijgen subsidie en hebben de additionele verkoop niet nodig te bestaan. Commerciele bioscopen staan 98% van de prijs van de kaartverkoop af aan de filmdistributeur. De enige winst die zij maken is van het eten en drinken. Dan vind ik het niet erg om daarna nog eventjes met een bezem de zaal door te gaan. Het is dat zelf meegebrachte asociale (stink)eten waar ik een hekel aan hebquote:Op zondag 15 februari 2009 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
je kan daarom van het elitaire publiek van een filmhuis zeggen wat je wiltmaar het enige wat bij de laatste film bleef liggen was een sjaal die ze vergeten waren
als ik in een pathé ofzo weg ga heb ik altijd de neiging om iedereen terug te slepen naar de half opgegeten bakjes popcorn, nacho's en omgevallen bekers cola
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef Vivi het volgende:
TVP
Oeh wat goed, je bent populair!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:10 schreef cyclechick het volgende:
Zo, mjin spinninguur zat gewoon zo vol dat ik mensen moest wegsturen![]()
zusje en vriendinnetje vonden het leuk (zeiden ze in ieder geval)
quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
Spiderpig
wij vinden films altijd wel heel leuk, maar gunnen ons de tijd vaak niet dat we er heen gaan
laatste films die ik overigens in Filmhuis heb gezien waren:
Das Leben der Anderen en Adam's Applesook erg briljant
neen!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]!
Met Mads Mikkelsen
Heb je The Green Butchers en Flickering Lights ook gezien? Zo nee: aanraders!
nee, jij?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:30 schreef cyclechick het volgende:
Heeft er iemand zin om mijn huis op te ruimen?
Hangt ervan af wat er tegenover staatquote:Op zondag 15 februari 2009 13:30 schreef cyclechick het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi!
Heb je ook gedate gister Plankie?
Zozo, kaas heeft het druk gehad gisteravond!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jah, ik ben gisteren met 2 lekkere chicks de stad in gegaan, en jij?
wat zij zegtquote:Op zondag 15 februari 2009 13:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat er tegenover staat.
En zo nee; heeft er iemand zin om ons huis op te ruimen?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:30 schreef cyclechick het volgende:
Van dezelfde regisseur en ook allebei met Madsquote:Op zondag 15 februari 2009 @ 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neen!
ik zal ze even opschrijven
Dar komen we wel uitquote:Op zondag 15 februari 2009 13:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat er tegenover staat.
O ja? Ik heb hele specifieke wensen, hoorquote:
Ook voor jou, we regelen wel wat,quote:
Nou laat maar horen dan hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja? Ik heb hele specifieke wensen, hoor.
Ik ga even lekker een boek lezen.
Waarom?quote:
Neequote:Op zondag 15 februari 2009 13:50 schreef cyclechick het volgende:
en eigenlijk is alles gewoon even kut en zit het leven je niet mee he vandaag en gister
Is je goed rechtquote:Op zondag 15 februari 2009 14:13 schreef progje het volgende:
Bah mijn vriend heeft zijn eigen uhm bedrijf, het is wel een eenmanszaak.
Hij verhuurt zichzelf voor 40 uur aan een ander bedrijf, waar hij ook de CEO (directeur) is.
Maar nu heeft hij ook nog een klus aangenomen voor zijn eigen bedrijf en dat moet dus allemaal in het weekend..
En ik ben natuurlijk weer aardig en zit hem nu te helpen op mijn vrije zondag ...
Sorry moest ff klagen
O, ja dat is bijna nog ergerquote:Op zondag 15 februari 2009 14:21 schreef Phaidra het volgende:
voor PF! Dat klinkt idd als een valentijnsdag from hell. On the bright side: ik heb gister van half 3 tot 22 uur bij mijn moeder gezeten, omdat ik zou helpen met haar verjaardagsfeestje. Dus de hele dag glazen bijvullen, afwassen, taart snijden, soep koken en voortdurend oorverdovend gekakel... Bluhh.
Klinkt ook niet fijn progje, maar ook voor jou een bright side: Extra geld straks en nu zie je je vriend tenminste nog. Als mijn vriend in het weekend moet werken, is 'ie ook echt weg.
Helpt het?
I second that!quote:Op zondag 15 februari 2009 14:17 schreef Adelante het volgende:
Wat een geklaag allemaal
Het leven is mooi, geniet...
Heeft Ajax gewoonen?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:38 schreef Goodbye het volgende:
Zo, het huis is al half opgeruimdVolgensmij ben ik een vervroegde voorjaarsschoonmaak aan het houden ofzo
![]()
En Ajax heeft gewonnenVriendje is happy, dus ik ben ook happy
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heeft Ajax gewoonen?Ow dan heb je vanavond sex hé?
Je bent op de hoogte van de nieuwe betekenis van daten hier in Slank? Lees: brute sex?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jah, ik ben gisteren met 2 lekkere chicks de stad in gegaan, en jij?
Hoi en welkomquote:Op zondag 15 februari 2009 14:13 schreef Intelligence het volgende:
Ik probeer de laatste tijd wel op te letten wat ik eet, maar ... nu sinds maandag ziek, en al 4 kilo kwijt.... Ben 1.85 en weeg nu 81.5kg
omdat ik elke keer als er kwark in eetlijstjes staat eerst ook "kwak" lees?quote:
Hahaha ik had al zoon vaag vermoedenquote:Op zondag 15 februari 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van de nieuwe betekenis van daten hier in Slank? Lees: brute sex?
Nou ja, dat brute verzin ik er zelf bij...
TWEE dames?
Ik heb geschilderd en geklust. En nee, dat heeft geen dubbelzinnige betekenis. Helaas
Dat zou wel de link tussen terrazoo en sex verklarenquote:ik las genaaid
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat zou wel de link tussen terrazoo en sex verklaren
quote:
Ik ken het als symbool voor eeuwigheid, geneeskunst en het kwaad, maar nog niet als symbool voor sex eigenlijk. Hoe zit dat dan? En moet ik me schamen??quote:Op zondag 15 februari 2009 16:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je weet toch wel waar de slang symbool voor staat?
Dan is het tijd om je haar eens los te gooien in de VS! Je kent er toch niemand, dus wat let je om eens een maandje fijn rond te sletten?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]is al haast te lang geleden om me te kunnen herinneren....juli ofzo.. want met mcbath zou ik geen sex noemen...
Slang = fallussymbool = piem0lquote:Op zondag 15 februari 2009 16:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ken het als symbool voor eeuwigheid, geneeskunst en het kwaad, maar nog niet als symbool voor sex eigenlijk. Hoe zit dat dan? En moet ik me schamen??
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:55 schreef Phaidra het volgende:
edit- Is het die link tussen de slang en Adam en Eva? En dat ze daarna hun onschuld verloren?
als ik een man tegenkwam zou dat een optie zijnquote:Op zondag 15 februari 2009 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan is het tijd om je haar eens los te gooien in de VS! Je kent er toch niemand, dus wat let je om eens een maandje fijn rond te sletten?Moet je er natuurlijk niet over bloggen....
Ah, toch dus. Tja, vanuit de christelijke denkbeelden werd de nadruk uiteraard niet op dat aspect gelegdquote:
Dat laatste is niet zo mooi. Sterkte.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:03 schreef Sugar het volgende:
In een topic met zo'n titel móet ik gepost hebben!
Oorlogswinter was mooi. Verder heb ik een jankdag.
Als je je haar nu flink toupeert voordat je naar de mall gaat en een oversized baseballjack aantrekt, heb je zo een date te pakkenquote:Op zondag 15 februari 2009 17:02 schreef kwakveense het volgende:
[..]
als ik een man tegenkwam zou dat een optie zijnde helftvan mijn husigenoten is nu vertrokken.
maarreh k red t nog wel even.ik lees wel gewoon double entendres overal in enzo...
en nu ga ik douchen- warm- en me aankleden en een rondje mall doen!
Weer geen kipquote:Op zondag 15 februari 2009 17:06 schreef Viking84 het volgende:
Change of plans: het regent en ik kan niet én een paraplu vasthouden én fietsen om kip op te halen in m'n huidige toestand, dus we hebben een burrito besteld en eten later wel een keer kip dan.
Hoe lang mag het helemaal niet nat worden? Je kan ook op de fiets met zo'n oudevrouwtjes plastic regenmuts op, charmant. Maar burrito's is wel lekker, toch? Wij eten straks paprika's met garnalen-varkensvleesvulling, beetje Thais.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:06 schreef Viking84 het volgende:
Change of plans: het regent en ik kan niet én een paraplu vasthouden én fietsen om kip op te halen in m'n huidige toestand, dus we hebben een burrito besteld en eten later wel een keer kip dan.
Het gaat niet om het nat worden, maar om het feit dat ik nog niet helemaal stabiel zit op de fiets (gisteren keek ik achterom tijdens het fietsen en lag ik bijna in de bosjesquote:Op zondag 15 februari 2009 17:32 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hoe lang mag het helemaal niet nat worden? Je kan ook op de fiets met zo'n oudevrouwtjes plastic regenmuts op, charmant. Maar burrito's is wel lekker, toch? Wij eten straks paprika's met garnalen-varkensvleesvulling, beetje Thais.
En ik heb zin in bier erbij, dus ik ga zo wat halen. Als ik een huildag voel opkomen eet/drink ik het altijd weg.
Hallo jaren 90, we leven tegenwoordig in 2009quote:Op zondag 15 februari 2009 17:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Als je je haar nu flink toupeert voordat je naar de mall gaat en een oversized baseballjack aantrekt, heb je zo een date te pakkenWel een beetje dom kijken hè! Kauwgom helpt ook.
Heftig, dat verstoorde evenwicht! Moet je de hele tijd zo voorzichtig bewegen...quote:Op zondag 15 februari 2009 17:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het nat worden, maar om het feit dat ik nog niet helemaal stabiel zit op de fiets (gisteren keek ik achterom tijdens het fietsen en lag ik bijna in de bosjes). Ik moet dus iig beide handen aan het stuur houden of met iemand anders fietsen
.
En hey, ik ben wel charmant, dus aan regenmutsen doe ik niet.
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hallo jaren 90, we leven tegenwoordig in 2009
Believe me, die heeft ook herhaling in jaren 90 gehadquote:
naaisquote:Op zondag 15 februari 2009 17:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mental image van Kwak in dit pakje.
Mallrats is dan ook uit 1995.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hallo jaren 90, we leven tegenwoordig in 2009
Ik schat zo dat Laureline's bouwjaar in de jaren '70 ligt (ergens halfway)quote:Op zondag 15 februari 2009 17:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Believe me, die heeft ook herhaling in jaren 90 gehad![]()
En ik schat Laureline niet zo oud dat ze tiener was in de jaren 50 of 70
En ik ben geen kip gaan halenquote:Op zondag 15 februari 2009 17:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeg dat. Ik ben zelfs niet gaan rennen.
Ik wil er bijna een roman over schrijven:quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wil er bijna een roman over schrijven:
The Chicken who flew over The Viktators house, without ever landing!!!
O zeker!! Ik lees ook graag sexscenes.!! Zelfs als ik ze zelf schrijf!!quote:Op zondag 15 februari 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]!
Doe je er dan wel even wat spannende seksscènes in? Dan koop ik 'm misschien wel.
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:47 schreef conleche het volgende:
[..]
O zeker!! Ik lees ook graag sexscenes.!! Zelfs als ik ze zelf schrijf!!
Als het zover is: doe maar een linkje.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:49 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik schrijf zelf ook. Maar publiceer (nog) niet. Ga ik misschien wel doen, though(Op Shespot.nl ofzo, what's in a name
)
Is goed. Maar ik denk niet dat het jou aanspreektquote:Op zondag 15 februari 2009 17:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Als het zover is: doe maar een linkje.
bedoel je zoiets?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mental image van Kwak in dit pakje.
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:58 schreef kwakveense het volgende:
[..]
bedoel je zoiets?
[ afbeelding ]
Zo'n blob ben jij niet en jij hebt een veel beter hoofdquote:Op zondag 15 februari 2009 17:58 schreef kwakveense het volgende:
[..]
bedoel je zoiets?
[ afbeelding ]
Hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihi.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:47 schreef conleche het volgende:
[..]
O zeker!! Ik lees ook graag sexscenes.!! Zelfs als ik ze zelf schrijf!!
Geil kwakje!quote:Op zondag 15 februari 2009 17:58 schreef kwakveense het volgende:
[..]
bedoel je zoiets?
[ afbeelding ]
Die fameuze PM circle, jeweetzquote:Op zondag 15 februari 2009 18:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wisselen jullie soms eea uit ofzo?
Breng het uit in boekvorm, zou ik zeggenquote:
Co schrijft mij soms een hitsig verhaaltje voor het slapen gaanquote:Op zondag 15 februari 2009 18:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wisselen jullie soms eea uit ofzo?
Ik wil best eindredactrice zijnquote:Op zondag 15 februari 2009 18:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Breng het uit in boekvorm, zou ik zeggen
Naais.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Co schrijft mij soms een hitsig verhaaltje voor het slapen gaan
Yep! Check mijn ouders:quote:Op zondag 15 februari 2009 17:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik schat zo dat Laureline's bouwjaar in de jaren '70 ligt (ergens halfway).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superhip![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Laureline op 15-02-2009 20:09:03 ]
Ik vind het niet zo'n duidelijke foto. Vooral heel witquote:Op zondag 15 februari 2009 18:11 schreef Tinkepink het volgende:Lijk jij op je moeder? Zij is mooi!
Bedoelde d'r niks mee heurquote:
Mijn Indische oma had 1 van haar zusjes van alle familiefoto's geknipt, nadat die ook een keer het met opa had gedaan. Zelfs van foto's waar ze als 4-jarigen in de zandbak zaten!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:14 schreef conleche het volgende:
Mijn moeder heeft mijn vader van alle foto's gescheurd. Hij heeft geen enkele foto meer van voor zijn 40e!!
Nou, je kan toch duidelijk zien dat ze een goed figuur heeft, slank en gespierd is, mooie borsten heeft, een mooie lange hals en een stralend gezicht. Die combinatie vind ik wel mooi eigenlijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n duidelijke foto. Vooral heel wit.
In dat geval lijk ik natuurlijk sprekend op mijn moeder!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, je kan toch duidelijk zien dat ze een goed figuur heeft, slank en gespierd is, mooie borsten heeft, een mooie lange hals en een stralend gezicht. Die combinatie vind ik wel mooi eigenlijk.
Ja, was ik gisteravond al..quote:Op zondag 15 februari 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Naais.
Moeten MoBlo en ik ook maar eens gaan doen dan.
Ben je alweer thuis trouwens?
Veel plezierquote:Op zondag 15 februari 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, was ik gisteravond al..
Nu gaan we eventjes uit eten om toch nog iets Valentijnerigs proberen te maken van dit weekend.
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:58 schreef kwakveense het volgende:
[..]
bedoel je zoiets?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:32 schreef kwakveense het volgende:
ik ben er vandoor. shoppeuhhhh
Peace out!!
[ afbeelding ]
ik krijg trouwens een bolle toet volgens mijbah ik hoop zo dat t meevalt straks...
Misschien wel leuk voor jou, ik ga met m'n moederquote:Op zondag 15 februari 2009 18:19 schreef Laureline het volgende:
[..]
In dat geval lijk ik natuurlijk sprekend op mijn moeder!![]()
Alleen wel uitgevoerd in een andere kleurstelling.
Oehquote:Op zondag 15 februari 2009 18:59 schreef Muis006 het volgende:
Pff.
Ik had dus lekker gewerkt en heerlijk gegeten. En toen kreeg ik een kuthumeur
Ik moet samen met een vriend van me en een random derde persoon een opdracht maken, dinsdag 9.00 is de deadline. Dus vandaag om 15.00 zou iedereen zijn deel af hebben zodat het samengevoegd kan worden. Ik had mijn deel vrijdag om 16.00 af, die vriend van me ook. Mailt die derde persoon vandaag om 15.00 (!!!!) dat hij het boek nog niet heeft gekocht dat nodig is bij de opdracht en tevens tentamenstof is (colleges zijn al 3 weken bezig).
Wat een klootzak!
lekker wijf!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:32 schreef kwakveense het volgende:
Peace out!!
[ afbeelding ]
ik krijg trouwens een bolle toet volgens mijbah ik hoop zo dat t meevalt straks...
Voor je been?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:40 schreef Vivi het volgende:
Ah, dat is dus wel normaal? Ik moet ook de 20e voor zo'n dagopname en ik vond het al heel vreemd!
Maar sterkte meissie!!!
jij bent echt zó mooiquote:Op zondag 15 februari 2009 18:32 schreef kwakveense het volgende:
Peace out!!
[ afbeelding ]
Nee, ik was even vergeten dat ik natuurlijk geen tijd heb voor boodschappen als ik half 7 thuis ben van m'n werk (gister) en we om 7 uur een reservering in een restaurant hebben.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
Gut, wat is het hier gezellig
Ik ga eens even maiskoekjes bakken, ben zeer benieuwd.
DaD, heb jij nog wat lekkers gemaakt, dit weekend? En: ik voel de spaghetti carbonara ook, nogalMaar het is zo lekker dat het afentoe gewoon even moet.
Ingreep nav een verkeerd uitstrijkje.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:46 schreef Sugar het volgende:
DML, wat gaat er gebeuren? Ik denk dat ik niet op de hoogte ben?
Sterkte! Dat sowieso!!!
Ja, die klinkt wel interessant! Ik heb geloof ik wel die documentaire van haar gezien over het vrouwenorkest van Auschwitz. Ongelooflijk ook, dat getraumatiseerde mensen uit de Jappenkampen van Indonisië hier dan o.a. werden opgevangen in Westerborkquote:Op zondag 15 februari 2009 18:41 schreef neen het volgende:
[..]
Misschien wel leuk voor jou, ik ga met m'n moeder
CONTRACTPENSIONS - DJAGAN LOEPAH! Binnenkort in bioscopen/filmhuizen (althans, binnenkort hier)
Sterkte DML! 't Is naar, maar beter gebeurt het toch maar....Kan je een beetje bijkomen daarna? Of moet je snel weer aan het werk?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ingreep nav een verkeerd uitstrijkje.
Thanks allemaaljullie zijn lieverds.
Nu ben ik echt naar bedje.
Gelukkig dat er eindelijk naar gekeken wordt dan!quote:
Zo kom ik nooit naar bedquote:Op zondag 15 februari 2009 19:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Sterkte DML! 't Is naar, maar beter gebeurt het toch maar....Kan je een beetje bijkomen daarna? Of moet je snel weer aan het werk?
Ik zou er nog een dagje (of 2) aan vast plakken. Vond het geen fijne ingreep, al viel de pijn wel mee achteraf.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zo kom ik nooit naar bed![]()
Maar ik ga dinsdag gewoon weer aan het werk. Of zou dat niet verstandig zijn?
Waar is Sigme voor advies?
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij bent echt zó mooidat koppie, écht
* motorbloempje is stinkend jaloers
en als je dan zodadelijk goddelijk slank bent, dan steek je iedereen hier de ogen uit, ik zweer jou![]()
neequote:Op zondag 15 februari 2009 20:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha. Zeker weten dat je 100 % hetero bent?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Die van mij waren op vakantie in Nederland ten tijde van de overdracht van Nieuw Guinea dus die zijn nooit meer teruggegaanquote:Op zondag 15 februari 2009 19:52 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, die klinkt wel interessant! Ik heb geloof ik wel die documentaire van haar gezien over het vrouwenorkest van Auschwitz. Ongelooflijk ook, dat getraumatiseerde mensen uit de Jappenkampen van Indonisië hier dan o.a. werden opgevangen in Westerbork![]()
Mijn oma zat gelukkig allang voor WO II in Nederland, dus die heeft geen kampverleden, maar sommige ooms en tantes wel. En dan fijn met de hele familie op 2 kamertjes in Nederland komen te wonen en het huishouden voor de hele familie moeten doen, terwijl je in Batavia een villa met tig bedienden had.
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee
heb ook mijn aandeel vrouwen 'verslonden' hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat heeft iedereen toch wel gedaan? Toch?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
zelfs ikquote:Op zondag 15 februari 2009 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen toch wel gedaan? Toch?
Tsk, waar gaat het heen met deze wereld?quote:
Lekkerder dan mannen is mijn ervaringquote:Op zondag 15 februari 2009 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
vrouwen zoenen over het algemeen best lekker![]()
tip:quote:Op zondag 15 februari 2009 20:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lekkerder dan mannen is mijn ervaringVrouwen zoenen zacht, ik vind mannen net schuurpapier
![]()
Heeft niks te maken met baardje of niet. Ze voelen ook van binnen raar aan.quote:
deze opmerking schopt kontquote:Op zondag 15 februari 2009 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
kloptquote:Op zondag 15 februari 2009 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb gewoon nooit die behoefte gevoeld, dus ook nooit in die situatie gekomenquote:
We hebben het over zoenen Vik, niet over rimmen!quote:Op zondag 15 februari 2009 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met baardje of niet. Ze voelen ook van binnen raar aan.
Eerste gedachte: hij hield snel zijn kat omhoog toen je hem wilde zoenen?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met baardje of niet. Ze voelen ook van binnen raar aan.
Gelukkig moest ik googlen om te weten wat dat was.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
We hebben het over zoenen Vik, niet over rimmen!
Nee, wat ik tegen MoBlo zei op MSN: als ik mijn tong rond die van een man wentel voelt dat toch anders als wanneer ik datzelfde bij een vrouw doequote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Eerste gedachte: hij hield snel zijn kat omhoog toen je hem wilde zoenen?Ik vind 'mannen' niet vreemd aanvoelen
.
Ja. Met mijn lief naar Maastrichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |