abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 februari 2009 @ 11:52:23 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66077879
Het vorige deel: Slank de lente in #560 Valentines Evening

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

En vergeet niet : SHE is always RIGHT!
Niet meer actief op Fok!
pi_66077912
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66077917
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 15 februari 2009 @ 11:54:22 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66077935
Goeie TT hè? .
Niet meer actief op Fok!
pi_66077956
!
pi_66077978
We worden er allemaal " " van
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66078018
goedemorgen! Foto's kijk ik straks even als ik uit bed ben

lig nog even na te soezelen en René is de verwarming aan het aanzetten en thee aan het maken

Lijstje van gisteren:

Brunch: twee boterhammen
T: warme chocolademelk met slagroom
T: knackebrodje kaas
D:

- 2 stukjes stokbrood
- Vega loempia met geitenkaas, honing en aubergine
- gegrilde Kalfsentrecote met shi i take saus en erbij lekker broccoli en salade

geen toetje genomen, want zat gewoon lekker vol en wilde mezelf niet over eten omdat 'een toetje erbij hoort'. Was daarin gelukkig ook niet de enige

gezellige avond alleen was de terugweg bij -3 wel vrij koud... uur o de motor is dan echt een hel

en wat leuk dat je naar Milk gaat Vik!
Ja doei.
pi_66078026
Ja ik dan by proxy hoor. Ik heb niks gedate gister. Was ganz allein. Volgens mij viel er bij de viktator ook weinig te daten
pi_66078079
quote:
Op zondag 15 februari 2009 11:57 schreef conleche het volgende:
Ja ik dan by proxy hoor. Ik heb niks gedate gister. Was ganz allein. Volgens mij viel er bij de viktator ook weinig te daten
Vandaar mijn mooie toevoeging tussen haakjes in het vorige topic
  zondag 15 februari 2009 @ 12:00:25 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66078094
quote:
Op zondag 15 februari 2009 11:57 schreef conleche het volgende:
Inderdaad . En mijn Henkelien zou me vandaag een komen brengen, omdat ze toch in de stad zou zijn, maar dat ging op het laatste moment ook niet door .

Ik had echt een kutavond gisteravond . Ik heb er weer een kutdag vh jaar bij, zolang als ik single ben . En dan ging de film ook nog eens niet door. Mark: "We kunnen wel even in de Pathé kijken." "Ja dahaag" .
Niet meer actief op Fok!
pi_66078172
Wij wilden ook nog naar de film gister Vik, en dan haalt m'n vriend overdag altijd vast kaartjes zodat we 's avonds niet in de rij hoeven te staan, maar Slumdog Millionaire was ook al helemaal uitverkocht, 's middags.
  zondag 15 februari 2009 @ 12:04:27 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66078212
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij wilden ook nog naar de film gister Vik, en dan haalt m'n vriend overdag altijd vast kaartjes zodat we 's avonds niet in de rij hoeven te staan, maar Slumdog Millionaire was ook al helemaal uitverkocht, 's middags.
Ja, echt een drama hè. Ik had ook niet de illusie dat het bij de Pathé wel zou lukken, bovendien wilde ik er niet naartoe wegens het hoge gehalte kleffe puberstelletjes. Ik koop bij de Pathé altijd online kaarten met m'n voordeelpas
Niet meer actief op Fok!
pi_66078223
Ik ben gister naar The curious case of Benjamin Button en Slumdog Millionare geweest

In Pathé gewoon, wat is er mis met Pathé Vik?
  zondag 15 februari 2009 @ 12:06:38 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66078283
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:04 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben gister naar The curious case of Benjamin Button en Slumdog Millionare geweest

In Pathé gewoon, wat is er mis met Pathé Vik?
Normaal gesproken niks hoor, maar met Valentijnsdag dus wel .

Slumdog Mlliionaire lijkt mij ook nog wel eens leuk. Maar eerst Milk . Was MoBlo daar nou naartoe geweest? Ja toch?
Niet meer actief op Fok!
pi_66078303
goedemorgen

echt heerlijk uitgeslapen vandaag
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66078305
in het filmhuis kun je altijd zo lekker je glaasje speciaalbier mee de zaal in nemen, is iedereen wel stil en is het geen chaos na afloop van een film in de zaal

Pathé's ga ik ook niet zo graag meer heen, al is het maar omdat ik filmhuis films over het algemeen beter vind
Ja doei.
pi_66078318
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Slumdog Mlliionaire lijkt mij ook nog wel eens leuk. Maar eerst Milk . Was MoBlo daar nou naartoe geweest? Ja toch?
Ik was 's middags gegaan, dat viel nog mee Ik heb wel echt genoten, twee geweldige films!!

Milk wil ik ook graag heen (evenals the boy in the striped pyama's), maar dan moet ik naar Tuschinski, want die draaien niet in de 'gewone' Pathé's helaas.
  zondag 15 februari 2009 @ 12:08:20 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66078334
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
in het filmhuis kun je altijd zo lekker je glaasje speciaalbier mee de zaal in nemen, is iedereen wel stil en is het geen chaos na afloop van een film in de zaal

Pathé's ga ik ook niet zo graag meer heen, al is het maar omdat ik filmhuis films over het algemeen beter vind
Hoe blasé .
Niet meer actief op Fok!
pi_66078337
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Slumdog Millionaire is de volgende op de lijst. Milk al gezien en die was
Ja doei.
pi_66078366
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:

Ja heb je wel gelijk in. Met horror films erger ik me dood Dus daar ga ik niet meer heen

Maar ik heb zo'n Pathé Unlimited Card Echt ideaal en ik kijk dus lekker veel films!
pi_66078377
Oeh Milk daar wil ik ook nog naar toe, eens checken of ze die draaien in Istanbul. Er zijn hier wel 4 bioscopen waar ze dunya & desie draaien, grappig
pi_66078401
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe blasé .
ja sorry, kan het ook niet helpen dat ik niet warm word van keiharde actiefilms en zoetsappige liefdesfilms die kijk ik wel eens op tv maar geef ik geen 8 euro aan uit
Ja doei.
  zondag 15 februari 2009 @ 12:10:47 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66078426
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja sorry, kan het ook niet helpen dat ik niet warm word van keiharde actiefilms en zoetsappige liefdesfilms die kijk ik wel eens op tv maar geef ik geen 8 euro aan uit
Dat heb ik ook hoor Helemaal mee eens dus .

Mark: "Ach, The Yes Man was best een geinig filmpje"
Ik: "Daar zou ik écht geen geld aan uitgeven "
Niet meer actief op Fok!
pi_66078434
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Check de PI, check de PI

Ik ben het over het algemeen wel met je eens. Daarom gaan we af en toe naar Tuschinski (het filmhuis van Pathé zegmaar )
pi_66078451
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook hoor Helemaal mee eens dus .

Mark: "Ach, The Yes Man was best een geinig filmpje"
Ik: "Daar zou ik écht geen geld aan uitgeven "
Pathé Unlimited
  zondag 15 februari 2009 @ 12:11:47 #26
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66078461
Ik vind filmhuizen erg leuk, maar het publiek is geen haar beter dan publiek in 'commerciele' bioscopen. Ik heb me vaker groen en geel geergerd door zogenaamd intellectueel publiek dat het nodig vond ohzograppige zinnetjes hardop te herhalen en hartelijk te lachen dan het incidentele gejoel van een puber.
  zondag 15 februari 2009 @ 12:12:19 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66078481
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:09 schreef Goodbye het volgende:
Maar ik heb zo'n Pathé Unlimited Card Echt ideaal en ik kijk dus lekker veel films!
Op dit moment draaien er vrij veel goeie films, maar er zijn ook perioden dat er wekenlang niks leuks draait. Dus ik zou zo'n unlimited dinges er niet zo snel uit hebben. Dan zou ik eerder een unlimited pas van het filmhuis willen hebben, maar die hebben ze niet. Heb wel een tien ritten kaart .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 februari 2009 @ 12:12:20 #28
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_66078483
goedemiddag dames alles ok????
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 15 februari 2009 @ 12:13:01 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66078510
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemiddag dames alles ok????
Nee

Daar wel?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 februari 2009 @ 12:13:10 #30
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66078513
Oh en ik hou even veel van commerciele films als van filmhuis. En ik vind dat veel filmhuisbezoekers vaak zo'n 'air' om zich heen hebben. Alsof zij beter zijn omdat ze een film bezoeken die (zogenaamd!) niet commercieel is .
pi_66078515
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Op dit moment draaien er vrij veel goeie films, maar er zijn ook perioden dat er wekenlang niks leuks draait. Dus ik zou zo'n unlimited dinges er niet zo snel uit hebben. Dan zou ik eerder een unlimited pas van het filmhuis willen hebben, maar die hebben ze niet. Heb wel een tien ritten kaart .
Nouja, ik haal zo'n kaart er altijd wel uit! Ik ga ook naar films waar ik opzich geen geld voor neer zou leggen, waarvan ik achteraf denk (Stardust bijvoorbeeld, zo'n toffe film was dat!)
pi_66078526
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh en ik hou even veel van commerciele films als van filmhuis. En ik vind dat veel filmhuisbezoekers vaak zo'n 'air' om zich heen hebben. Alsof zij beter zijn omdat ze een film bezoeken die (zogenaamd!) niet commercieel is .
Eens!
  zondag 15 februari 2009 @ 12:14:44 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66078558
quote:
Is dat niet zo dan? .

Mark kijkt naar Day of the dead, de film die we gisteravond samen zouden zien, maar waarbij ik toch afhaakte . Dawn of the dead was best leuk (één van de betere zombiefilms), maar dit draait om twee puberstelletjes (hoe cliché ) en de zombies rennen gewoon en dat kan helemaal niet .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 februari 2009 @ 12:15:02 #34
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66078567
TVP
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_66078583
Filmhuisfilms zijn leuk maar filmhuis zelf is inderdaad minder, in het Leeuwarder filmhuis kennen ze het begrip kachel ook niet *brrrrrrrr*
  zondag 15 februari 2009 @ 12:15:24 #36
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66078584
En nog een klacht. Ik vind dat vele filmhuizen eigenlijk geen filmhuisfilms draaien . Maar dat zal in Nijmegen een andere reden hebben. Slumdog Millionaire bijvoorbeeld. Of Milk. Of Doubt. Of noem maar het gros van de films op die nu in Lux draaien. Niet commercieel m'n kont .

Bij de Lux hebben ze zelfs de LotR-films gedraaid . En maar stug elke maand tonnen aan subsidie ontvangen omdat ze kleinschalige niet-commerciele films de kans geven het witte doek te bereiken .
pi_66078586
quote:
dat is wel waar

je ziet altijd van die 'elitaire' mensen daar rondlopen dat ik altijd wat moet doen naar hoe ze praten en waarover

ik kom voor de films en ga daarna altijd weer weg en blijf daar niet hangen om mn sociale status omhoog te blabla-en
Ja doei.
pi_66078596
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is dat niet zo dan? .

Mark kijkt naar Day of the dead, de film die we gisteravond samen zouden zien, maar waarbij ik toch afhaakte . Dawn of the dead was best leuk (één van de betere zombiefilms), maar dit draait om twee puberstelletjes (hoe cliché ) en de zombies rennen gewoon en dat kan helemaal niet .
Nee, Milk en Slumdog Millionare draaien hier gewoon in de Pathé hoor
pi_66078599
Ik zat bij Benjamin Button naast iemand die het nodig vond om iedere keer als de bliksem insloeg bij die ene meneer, heel hard te lachen. Uberirritant.
  zondag 15 februari 2009 @ 12:16:00 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66078606
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef Vivi het volgende:
TVP
Ha Vief, heb je ook de sterren van de hemel gedate? .
Niet meer actief op Fok!
pi_66078631
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Check de PI, check de PI

Ik ben het over het algemeen wel met je eens. Daarom gaan we af en toe naar Tuschinski (het filmhuis van Pathé zegmaar )
ik heb op mn mobiel geen PI's
Ja doei.
  zondag 15 februari 2009 @ 12:16:52 #42
3185 Adelante
To let it go now
pi_66078640
Frost/Nixon vond ik ook een toffe film

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 15 februari 2009 @ 12:17:05 #43
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66078649
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is dat niet zo dan? .
Eh, nee? Sowieso heb ik een hekel aan arrogantie, maar op dit gebied slaat het al helemaal nergens op. Zonder de commerciele film was de filmindustrie (en dus ook de indepentent film industries) helemaal nergens geweest. Het is een symbiose. Ik vind een bezoekje aan het filmhuis geweldig, maar om mezelf nou beter te voelen dan iemand die geniet van Yes Man? Nee.
pi_66078650
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef conleche het volgende:
Ik zat bij Benjamin Button naast iemand die het nodig vond om iedere keer als de bliksem insloeg bij die ene meneer, heel hard ging lachen. Uberirritant.
Ja, ik had drie meisjes voor me zitten die daar ook vreselijk om moesten lachen. En echt hard he, van die harde negerinnenlachen zegmaar (die ik bij comedy's dan wel weer kan waarderen )

Mooie film was t he
  zondag 15 februari 2009 @ 12:18:05 #45
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_66078680
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee

Daar wel?
mwoh.... ben enorm moe, slaap al dagen slecht en ik draai vandaag mijn 6e dienst, dus had beter gekunt...

en wat scheelt er daar aan? behalve dat ik net iets las over een frustrerende valentijnsavond?
pi_66078695
de laatste film die ik overigens in een 'gewone' bios heb gezien was de Simpsons film
die was dan wel weer grappig
Ja doei.
pi_66078699
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, ik had drie meisjes voor me zitten die daar ook vreselijk om moesten lachen. En echt hard he, van die harde negerinnenlachen zegmaar (die ik bij comedy's dan wel weer kan waarderen )

Mooie film was t he
Ja precies, van die Kijk, mij de grap begrijpen lachen

En ja, prachtige film!
  zondag 15 februari 2009 @ 12:18:50 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66078707
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

mwoh.... ben enorm moe, slaap al dagen slecht en ik draai vandaag mijn 6e dienst, dus had beter gekunt...
.
quote:
en wat scheelt er daar aan? behalve dat ik net iets las over een frustrerende valentijnsavond?
Ik zit me weer eens lekker aan te stellen .
Niet meer actief op Fok!
pi_66078742
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja precies, van die Kijk, mij de grap begrijpen lachen

En ja, prachtige film!
Ja, en ze moesten ook om alles lachen wat Queenie zei, 'want die is ook zwart'

Brad ging van jukkie naar héél jummie
  zondag 15 februari 2009 @ 12:20:14 #50
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66078749
Het ergste dat ik ooit heb meegemaakt was bij Death at a Funeral (in het filmhuis..) Toen vond de halve zaal het nodig bij elke beweging zowat keihard te moeten lachen. En dan echt zo'n lach van 'kijk mij even begrijpen waar het over gaat!'. En letterlijk op de dijen kletsen. En zinnen hardop herhalen omdat blijkbaar de rest van de zaal het nog niet gehoord had. ARGH. Echt zonde van een film.
pi_66078766
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
de laatste film die ik overigens in een 'gewone' bios heb gezien was de Simpsons film

hehehehe ja die was leuk

Spiderpiggg, spiderpig
  zondag 15 februari 2009 @ 12:20:43 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66078771
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
Das een tijdje geleden Die heb ik op dvd gezien. De laatste film die ik in een gewone bioscoop heb gezien (volgens mij überhaupt de laatste film die ik gezien heb in de bios) was eind november. Tijdje geleden dus . Weet niet eens meer welke dat was .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 februari 2009 @ 12:21:28 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66078799
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee, van jukke naar jummie naar awww koetsie koetsie .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 februari 2009 @ 12:22:02 #54
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_66078825
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
[..]

Ik zit me weer eens lekker aan te stellen .
dat mag best af en toe hoor

*knuffel*
pi_66078830
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja. Vooral bij die ene scene waar hij Cate deed en dan die holling in zijn rug, met dat randje boxer. Ik zou het heel niet erg vinden om hem eens te daten.

Zucht.
pi_66078839
Nou ik heb gister lekker twee films in de 'gewone bioscoop' gezien

Maar ik hou meer van Tuschinski, dat wel

Gister wel 3.90 voor een zak m&ms moeten neerleggen. My god.
  zondag 15 februari 2009 @ 12:22:58 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66078852
Ik weet alweer welke film ik het laatst in de bios heb gezien: Der Baader-Meinhof Komplex .
Niet meer actief op Fok!
pi_66078855
Spiderpig

wij vinden films altijd wel heel leuk, maar gunnen ons de tijd vaak niet dat we er heen gaan

laatste films die ik overigens in Filmhuis heb gezien waren:
Das Leben der Anderen en Adam's Apples ook erg briljant
Ja doei.
pi_66078864
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja. Vooral bij die ene scene waar hij Cate deed en dan die holling in zijn rug, met dat randje boxer. Ik zou het heel niet erg vinden om hem eens te daten.

Zucht.
Jajajaja. Ik zat echt te kwijlen op m'n stoel
  zondag 15 februari 2009 @ 12:23:41 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66078877
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:22 schreef Goodbye het volgende:
Gister wel 3.90 voor een zak m&ms moeten neerleggen. My god.
Daarom gaan wij altijd even langs de supermarkt voor we naar de film gaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_66078910
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja wij anders ook, maar we waren al wat te laat Nu kwamen we nog net tijdens de voorstukjes binnen
  zondag 15 februari 2009 @ 12:25:17 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66078928
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jajajaja. Ik zat echt te kwijlen op m'n stoel
Brad Pitt is dubbel zo oud als jij .
Niet meer actief op Fok!
pi_66078957
Lijstje:

O/L: 2 eitjes met 2 plakes mager spek
T: 100 gram 0% vet yoghurt + beetje a.h. verse vruchtensap
D: pasta

best braaf voor een zondag
pi_66079003
en leuke foto's kwak!
Ja doei.
  zondag 15 februari 2009 @ 12:29:55 #65
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66079071
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En ruim je aan het eind van de film dan wel netjes je eigen troep op? .

Ik kon altijd zo chagrijnig worden van die McDonaldszakken met halve hamburgers eruit gevallen. Dat je zelf eten meeneemt, prima. Maar ruim het dan wél even op. Het is geen vuilnisbelt!

Valt het op dat ik in een bioscoop heb gewerkt? .
  zondag 15 februari 2009 @ 12:30:16 #66
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66079078
Helleu dames, ik ben alweer terug van een judotoernooi en ga zo door naar een middagje toeteren. Drukke zondag!

Suug - ik had het nieuwe daten nog niet gebegreept, vandaar.
Prrrrr
  zondag 15 februari 2009 @ 12:31:58 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66079112
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:29 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

En ruim je aan het eind van de film dan wel netjes je eigen troep op? .

Ik kon altijd zo chagrijnig worden van die McDonaldszakken met halve hamburgers eruit gevallen. Dat je zelf eten meeneemt, prima. Maar ruim het dan wél even op. Het is geen vuilnisbelt!

Valt het op dat ik in een bioscoop heb gewerkt? .
Ja, ik ruim m'n eigen troep op, goed hè .

Nu een zombie in Day of the dead die geen mensen aanvalt, want *tromgeroffel* hij is vegetariër _!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 februari 2009 @ 12:32:38 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66079122
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
en leuke foto's kwak!
Ik las 'kwark' Waarom?
Niet meer actief op Fok!
pi_66079170
je kan daarom van het elitaire publiek van een filmhuis zeggen wat je wilt maar het enige wat bij de laatste film bleef liggen was een sjaal die ze vergeten waren

als ik in een pathé ofzo weg ga heb ik altijd de neiging om iedereen terug te slepen naar de half opgegeten bakjes popcorn, nacho's en omgevallen bekers cola
Ja doei.
pi_66079184
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik las 'kwark' Waarom?
waar het hart vol van is?
Ja doei.
  zondag 15 februari 2009 @ 12:35:08 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66079211
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

waar het hart vol van is?
Nee hoor.

Ik ga eens douchen .
Niet meer actief op Fok!
pi_66079245
ik heb nu wel trek in kwark
Ja doei.
  zondag 15 februari 2009 @ 12:37:32 #73
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66079289
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
je kan daarom van het elitaire publiek van een filmhuis zeggen wat je wilt maar het enige wat bij de laatste film bleef liggen was een sjaal die ze vergeten waren

als ik in een pathé ofzo weg ga heb ik altijd de neiging om iedereen terug te slepen naar de half opgegeten bakjes popcorn, nacho's en omgevallen bekers cola
Dat komt voornamelijk omdat filmhuizen geen eten of drinken verkopen dat bedoeld is om mee te nemen. Je mág wel je drankje meenemen, maar het is vaak in een glas en moeilijker te transporteren dan een plastic PET-flesje. En tsja, geen popcorn betekent natuurlijk automatisch geen troep. Maar nu gaan we er meer op in waar filmhuizen en bioscopen hun geld vandaan halen. Filmhuizen krijgen subsidie en hebben de additionele verkoop niet nodig te bestaan. Commerciele bioscopen staan 98% van de prijs van de kaartverkoop af aan de filmdistributeur. De enige winst die zij maken is van het eten en drinken. Dan vind ik het niet erg om daarna nog eventjes met een bezem de zaal door te gaan. Het is dat zelf meegebrachte asociale (stink)eten waar ik een hekel aan heb .
pi_66079357
ach, je kán daar ook vanalles meenemen hoor in je tas alsof iemand je controleert, zie vaak genoeg mensen met eigen spullen zitten, maar die gaan ook altijd weer mee terug
Ja doei.
  zondag 15 februari 2009 @ 12:40:27 #75
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66079391
Ik heb nog nooit iemand in de Lux zien zitten met zelf meegebracht etenswaar . Behalve als ik zelf een zak Maltesers mee neem .
  zondag 15 februari 2009 @ 12:40:49 #76
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66079408
Maargoed, ik ga even aan het werk. En daarna genieten van een luie zondag .
  zondag 15 februari 2009 @ 12:41:36 #77
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_66079433
ik neem ook wel zelf dingen mee naar bios
  zondag 15 februari 2009 @ 12:45:44 #78
236335 neen
schone schijn
pi_66079580
Ik neem altijd gewoon een zak geld mee naar de bios
Filmhuis spelen vaak goede films maar soms duurt het wel even voordat ze hier draaien (ze gaan geloof ik bijna heel Friesland door met een film) maarja, dat doet natuurlijk niets af aan de film. Deze maand nog 2 in de planning.
Maar zo eerst maar weer naar een voetbalwedstrijd
het lijkt niet wat het is
  zondag 15 februari 2009 @ 12:48:47 #79
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66079705
Halleuw
  zondag 15 februari 2009 @ 12:50:32 #81
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66079762
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef Vivi het volgende:
TVP
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 15 februari 2009 @ 12:52:08 #82
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66079809
ik ga niet veel naar de bios ik zou niet eens weten welke film ik voor 't laatst heb gezien in een bioscoop..

Wél vorige week The Usual Suspects gezien, en die vond ik errug goed!
  zondag 15 februari 2009 @ 12:55:29 #83
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66079925
Ik ben in mijn leven nog maar 3 x in de bioscope geweest
Vind het vreselijk, veel te veel geluid. Met oordopjes gaat het wel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 15 februari 2009 @ 13:06:25 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66080304
Ik neem vaak ook zelf drinken mee naar de bios .
Niet meer actief op Fok!
pi_66080475
Ik ga bijna nooit naar de bios en de vorige film was dus "Yes Man"waar ik overigens best hard om heb gelachen. Maar ik wil nog graag benjamin button en the boy in de the striped pyjama's zien..

Zo, mjin spinninguur zat gewoon zo vol dat ik mensen moest wegsturen
zusje en vriendinnetje vonden het leuk (zeiden ze in ieder geval )

Update lijstje:
O: 1 peer, 1 rijstewafel met jam
S: spinning
L: peer met beetje yoghurt en kokosmelk-->smoothie & broodje met pitten van de markt met kipfilet, veel rucola en yogonaise of zoiets
T: douchen en opruimen
T: ? Ga op de koffie bij nichtje
D: pasta met champignons en carbonara saus (ik weet dat het slecht is, maar ik heb dat nog nooit gehad en lijkt me lekker ) Salade met tomaat & mais ernaast
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_66080498
Ik neem altyd mn eigen coke mee....
pi_66080532
ik neem altijd één lekker biertje in de bios en nooit wat te eten mee, eigenlijk
Ja doei.
pi_66080634
Kut
Het was gisteravond gezellig. En toen was er bier, en nog bier, en nog meer bier. En toen kwam er een schaal picolini's (mini pizza's) en daar heb ik er twee van gehad En daarna nog meer bier Zo maar is even flink roeitrainen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_66080643
Als ik ga, haal ik gewoon daar 1 drankje, en als ik meer wil drinken doe ik dat daarna wel in een cafeetje
En ik neem zelden iets te eten, heeel soms popcorn (zout!) of M&M's
  zondag 15 februari 2009 @ 13:19:22 #90
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66080808
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:10 schreef cyclechick het volgende:

Zo, mjin spinninguur zat gewoon zo vol dat ik mensen moest wegsturen
zusje en vriendinnetje vonden het leuk (zeiden ze in ieder geval )
Oeh wat goed, je bent populair!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 februari 2009 @ 13:22:55 #91
163650 Greys
pi_66080944
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:48 schreef kaasplankje het volgende:
Halleuw
Hoi!

Heb je ook gedate gister Plankie?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66081058
had ik al gezegd dat die gegrilde friander kalfsentrecote echt was?

Friander, had nog nooit van 't woord gehoord, dus even aan de chefkok herself gevraagd en ze was helemaal blij dat ik 't vroeg en dat iedereen altijd maar bestelt enzo.

En het blijkt dus te zijn dat het inhoudt dat 'Friander' inhoudt dat het kalf 6 weken langer te eten heeft gehad en daardoor dus roziger/roder van kleur en voller van smaak is

en mèn, dat haalde me over en mèn! Dat was zó lekker... ik had wel een kilo opgekund
Ja doei.
  zondag 15 februari 2009 @ 13:27:43 #93
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_66081100
quote:
Op zondag 15 februari 2009 @ 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
Spiderpig

wij vinden films altijd wel heel leuk, maar gunnen ons de tijd vaak niet dat we er heen gaan

laatste films die ik overigens in Filmhuis heb gezien waren:
Das Leben der Anderen en Adam's Apples ook erg briljant
!
Met Mads Mikkelsen

Heb je The Green Butchers en Flickering Lights ook gezien? Zo nee: aanraders!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_66081212
Heeft er iemand zin om mijn huis op te ruimen?
pi_66081241
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:27 schreef MissBliss het volgende:

[..]

!
Met Mads Mikkelsen

Heb je The Green Butchers en Flickering Lights ook gezien? Zo nee: aanraders!
neen!

ik zal ze even opschrijven
Ja doei.
pi_66081259
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:30 schreef cyclechick het volgende:
nee, jij?
Ja doei.
  zondag 15 februari 2009 @ 13:31:51 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66081261
quote:
Hangt ervan af wat er tegenover staat .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 februari 2009 @ 13:32:40 #98
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66081299
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoi!

Heb je ook gedate gister Plankie?

Jah, ik ben gisteren met 2 lekkere chicks de stad in gegaan, en jij?
  zondag 15 februari 2009 @ 13:33:16 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66081328
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:32 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Zozo, kaas heeft het druk gehad gisteravond! .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 februari 2009 @ 13:33:47 #100
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66081351
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wat zij zegt
  zondag 15 februari 2009 @ 13:34:17 #101
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66081374
quote:
En zo nee; heeft er iemand zin om ons huis op te ruimen?

We hebben het nog gered om bij paps en mams de boel aan kant te maken gisterenavond, maar thuisgekomen hebben we de boel laten vallen en het ligt nog steeds waar het neerkwam

Pffttt... mijn lijstje van gisteren was misselijkmakend. Letterlijk

Denk een combi van appeltaart, gehaktballetjes met satesaus, zalm met bieslookkaasprut, zalmmousse, tapenade, nog meer appeltaart, enz, enz, enz...

Vandaag op rantsoen!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 15 februari 2009 @ 13:34:55 #102
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_66081403
quote:
Op zondag 15 februari 2009 @ 13:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

neen!

ik zal ze even opschrijven
Van dezelfde regisseur en ook allebei met Mads
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_66081608
tvp.
Ik haaaaaaaat valentijn.
pi_66081660
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:39 schreef P.F het volgende:
tvp.
Ik haaaaaaaat valentijn.
What happened, Bolletje
pi_66081719
Hoi!

Mijn dag begon best goed vandaag. Maar ondertussen heb ik alweer een stuk of 5 paaseitjes op... Waarom haal ik die dingen dan ook in huis?!?

Maar goed, lijstje:
O: brinta en mandarijntje
S: naar de sportschool, zowel cardio als krachttraining gedaan
L: twee boterhammen met zachtgekookte eitjes
T: paaseitjes
T: radijsjes+komkommer
D: vis uit de oven met peultjes en aardappelen
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_66081784
Is er nog wat gebeurd eigenlijk, de afgelopen 5 topics ofzo?

PF-je, what happened?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_66081787
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dar komen we wel uit
  zondag 15 februari 2009 @ 13:43:43 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66081810
Lijstje gisteren:

O: yoghurt met banaan
T: niks, was aan 't schoonmaken
L: drie bammetjes met pindakaas
D: pastameuk
T: appel
T: hele zak Hamka's omdat de film ineens niet doorging
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 februari 2009 @ 13:44:35 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66081857
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Dar komen we wel uit
O ja? Ik heb hele specifieke wensen, hoor .

Ik ga even lekker een boek lezen .
Niet meer actief op Fok!
pi_66081898
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:33 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

wat zij zegt
Ook voor jou, we regelen wel wat,
pi_66081925
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O ja? Ik heb hele specifieke wensen, hoor .

Ik ga even lekker een boek lezen .
Nou laat maar horen dan hoor.
Maar dan kan je dus niet lezen, want je moet opruimen
pi_66081928
Ik heb zin om heel hard te huilen of zo.
Nou, ik ben niet uit eten geweest. Om kwart voor 7 vertrokken, was 8 uur pas daar. File en ik ben 2x verkeerd gereden door geweldige instructies. Bijna in het water gekomen tijdens straatje keren "o is daar water". Kom ik daar eindelijk is ie nog met z'n ouders aan het verhuizen Dus ik blauw lopen bekken tot 21:30 omdat het toch veeeel gezelliger was als ik even hielp (op hakken). En toen konden we gaan. Ik rij weg.

Zit dat busje vastgegraven in het zand En toen eindelijk om 23:00 was ik dan bij m'n kamertje en ik had al de hele dag amper wat gegeten want ik zou uit eten gaan. En ik was chagrijnig en ik moest m'n eigen auto ook nog uitpakken. En toen eindelijk om 0:00 had ik wat te eten.

En om 12:15 werd er gebeld of ik even om 13:15 weer bij m'n ouders kon zijn met ouders. Dus ik snel douchen eten naar binnen stoppen, spullen opruimen van gister. Om 13:05 was eindelijk alle spullen die terug moesten in de auto. Dus ik terug racen, om 13:32 aankomst. En nu kan ik nu weer in de bus stappen omdat er werd gevraagd of ik kon helpen verven en ik heb ja gezegd.
pi_66081939
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:39 schreef P.F het volgende:
tvp.
Ik haaaaaaaat valentijn.
Waarom?

Ohw, dat klinkt inderdaad niet als een ontspannen valentijns dag, maar alleen maar gestress.. Balen zeg!
En nu dus alweer aan het werk, wel lief van je dat je zoveel meehelpt, maar je kan en mag ook gewoon nee zeggen he!
pi_66081949
En ik zou juist een date hebben, afspreken in de stad omdat we dan eindelijk iets LEUKS konden doen.
pi_66082036
O we hebben nog wel een een of andere stink horrorfilm gekeken "valentine"
pi_66082061
En m'n nagels zijn gescheurd
pi_66082100
en eigenlijk is alles gewoon even kut en zit het leven je niet mee he vandaag en gister
pi_66082116
PFje. Wat klote. Maar kan je vanavond niet alsnog wat leuks gaan doen?? Of is hij nog niet klaar met verhuizen?

Koop anders allemaal lekkere kleine hapjes en ga dan vanavond bij jou of bij hem heerlijk relaxed doen. Beetje eten, beetje DVDtje kijken, beetje sex. Is dat wat?
pi_66082254
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:50 schreef cyclechick het volgende:
en eigenlijk is alles gewoon even kut en zit het leven je niet mee he vandaag en gister
Nee En ik dacht in het kader van communiceren gister avond: Ik ben chagrijnig
Zegt ie: Ja, dat hoef je mij niet te vertellen !

Oh en ik stond eerst op mijn parkeerplaats van mijn huis en daar was geen plek dus ik reed naar zijn parkeerplek van zijn oude huis (hemelsbreed 5 meter) daar was ook geen plek. Dus ik wil weer terug rijden is het eenrichtingsverkeer, moet ik heel Osdorp door, onmogelijk grote omweg Dus ik uiteindelijk weer terug, vriendje zoeken bij z'n busje, bij z'n oude kamer etc want telefoon was leeg. Staat ie te douchen, in m'n badkamer

Srsly Toen had ik 't ook echt niet meer
pi_66082432
Bel ik net dat ik thuis ben:
Ik zou het fijn vinden als je een beetje op tijd hier weer bent.

Ik wil dit helemaal niet

/klaagklaag
pi_66082503
naaaw
Ja doei.
  zondag 15 februari 2009 @ 14:03:00 #122
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_66082645
knuffelt PF ....
pi_66082676
Pfff. Ik ga maar even verfkleren en een buskaart zoeken! Ik ben alweer wat blijer Thanks!
  zondag 15 februari 2009 @ 14:03:48 #124
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66082677
Ik baal ook even een beetje. Ik moet voor 't werk artikelen opzoeken voor een vak. Maar ik stel te hoge eisen aan mezelf en kan precies de artikelen die ik zoek niet vinden. Nu ben ik alweer dik een uur bezig met één artikel en ik moet er nog 6. En ik had geen zin om mijn hele vrije middag hier aan te besteden .

Stomme academici.
pi_66082780
Ik ga toch maar zelf opruimen, dat geklaag van iedereen
Huis opgeruimd-->hoofd opgeruimd.
Zo gaat dat meestal
pi_66082994
Lijstje gister:
O: 1 boterham hagelslag, 1 glas healty people, 2 sinaasappelsap
T: 2 cappuccino magere melk
L: 1 gevulde koekje
T: 2 glazen sinaasappelsap
D: 1/2e spinazie pizza, 1 glas alpro soja drink

Vandaag
O: 2 croissantjes, 1 glas alpro soja drink
L: handje dropjes

pi_66083099
Bah mijn vriend heeft zijn eigen uhm bedrijf, het is wel een eenmanszaak.
Hij verhuurt zichzelf voor 40 uur aan een ander bedrijf, waar hij ook de CEO (directeur) is.
Maar nu heeft hij ook nog een klus aangenomen voor zijn eigen bedrijf en dat moet dus allemaal in het weekend..

En ik ben natuurlijk weer aardig en zit hem nu te helpen op mijn vrije zondag ...

Sorry moest ff klagen
pi_66083109
Ik probeer de laatste tijd wel op te letten wat ik eet, maar ... nu sinds maandag ziek, en al 4 kilo kwijt.... Ben 1.85 en weeg nu 81.5kg
pi_66083223
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:13 schreef progje het volgende:
Bah mijn vriend heeft zijn eigen uhm bedrijf, het is wel een eenmanszaak.
Hij verhuurt zichzelf voor 40 uur aan een ander bedrijf, waar hij ook de CEO (directeur) is.
Maar nu heeft hij ook nog een klus aangenomen voor zijn eigen bedrijf en dat moet dus allemaal in het weekend..

En ik ben natuurlijk weer aardig en zit hem nu te helpen op mijn vrije zondag ...

Sorry moest ff klagen
Is je goed recht
  zondag 15 februari 2009 @ 14:17:52 #130
3185 Adelante
To let it go now
pi_66083278
Wat een geklaag allemaal

Het leven is mooi, geniet...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66083307
ik stink naar zweet

zo maar 's douchen
Ja doei.
pi_66083452
voor PF! Dat klinkt idd als een valentijnsdag from hell. On the bright side: ik heb gister van half 3 tot 22 uur bij mijn moeder gezeten, omdat ik zou helpen met haar verjaardagsfeestje. Dus de hele dag glazen bijvullen, afwassen, taart snijden, soep koken en voortdurend oorverdovend gekakel... Bluhh.

Klinkt ook niet fijn progje, maar ook voor jou een bright side : Extra geld straks en nu zie je je vriend tenminste nog. Als mijn vriend in het weekend moet werken, is 'ie ook echt weg.

Helpt het?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_66083765
het helpt zeker, lijkt me zwaar ongezellig als hij dit werk inderdaad niet thuis zou kunnen doen
pi_66083819
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:21 schreef Phaidra het volgende:
voor PF! Dat klinkt idd als een valentijnsdag from hell. On the bright side: ik heb gister van half 3 tot 22 uur bij mijn moeder gezeten, omdat ik zou helpen met haar verjaardagsfeestje. Dus de hele dag glazen bijvullen, afwassen, taart snijden, soep koken en voortdurend oorverdovend gekakel... Bluhh.

Klinkt ook niet fijn progje, maar ook voor jou een bright side : Extra geld straks en nu zie je je vriend tenminste nog. Als mijn vriend in het weekend moet werken, is 'ie ook echt weg.

Helpt het?
O, ja dat is bijna nog erger !
pi_66084141
Zo, het huis is al half opgeruimd Volgensmij ben ik een vervroegde voorjaarsschoonmaak aan het houden ofzo

En Ajax heeft gewonnen Vriendje is happy, dus ik ben ook happy
pi_66084163
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:17 schreef Adelante het volgende:
Wat een geklaag allemaal

Het leven is mooi, geniet...
I second that!
pi_66084180
Mijn slechte zondagslijstje :

O: plakje suikerbrood en sinaasappelsap
T: plakje ontbijtkoek
L: kom tomatensoep, kaiserbroodje gekookt ei, kaiserbroodje filet a.
T: taart
D: iets van vis en rijst oder so
  zondag 15 februari 2009 @ 14:42:08 #138
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66084276
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:38 schreef Goodbye het volgende:
Zo, het huis is al half opgeruimd Volgensmij ben ik een vervroegde voorjaarsschoonmaak aan het houden ofzo

En Ajax heeft gewonnen Vriendje is happy, dus ik ben ook happy
Heeft Ajax gewoonen? Ow dan heb je vanavond sex hé?
pi_66084331
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:42 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Heeft Ajax gewoonen? Ow dan heb je vanavond sex hé?

Alleen als Ajax wint natuurlijk Dus je begrijpt dat ik er aan toe ben

(Ik heb al genoeg gedate de afgelopen dagen heurrrr )
pi_66084354
Ik ga de voorraad kast van m'n ouders plunderen HA!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 februari 2009 @ 15:01:13 #141
163650 Greys
pi_66084880
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:32 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Je bent op de hoogte van de nieuwe betekenis van daten hier in Slank? Lees: brute sex?
Nou ja, dat brute verzin ik er zelf bij...

TWEE dames?

Ik heb geschilderd en geklust. En nee, dat heeft geen dubbelzinnige betekenis. Helaas
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 februari 2009 @ 15:02:38 #142
163650 Greys
pi_66084928
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:13 schreef Intelligence het volgende:
Ik probeer de laatste tijd wel op te letten wat ik eet, maar ... nu sinds maandag ziek, en al 4 kilo kwijt.... Ben 1.85 en weeg nu 81.5kg
Hoi en welkom
Ben je in één week 4 kilo afgevallen door het ziek zijn?

@Rayman --> geen paniek, het is weekend! Dan mag je af en toe best even de mist in gaan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 februari 2009 @ 15:17:07 #143
3185 Adelante
To let it go now
pi_66085376
Dat kind van 13 jaar dat vader is geworden, is misschien toch niet de echte vader

Brits jochie (13) krijgt dochter

ze weten er wel het maximale aan publiciteit en geld uit te halen zo
pi_66085572
zo net ff lekker gedoucht

zo naar de a.h. om boodschapjes te doen, en dan richting mijn ouders om daar voor ze (en broertje +vriendin) te koken
  zondag 15 februari 2009 @ 15:54:15 #145
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66086532
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik las 'kwark' Waarom?
omdat ik elke keer als er kwark in eetlijstjes staat eerst ook "kwak" lees?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 15 februari 2009 @ 15:56:01 #146
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66086569
oh en thnx voor de lieve pmerkingen over de foto's

vik

uberrelaxte zndag hier. vanmiddag even naar the mall, cadeautjes kopen voor thuis (vind k zo leuk, cadeautjes kopen!!)
pi_66086757
Hee Kwakkie!!

Ik heb echt serieuze trek. Ben m'n lunch vergeten en heb dus alleen 2 crackers, die er nog lagen, gegeten met alleen mayo/sambal drop. Nog een uurtje, dan mag ik naar huis. Ik verveel me de pleuris.

Zo, even kijken of ik ergens nog kan baggeren.
  zondag 15 februari 2009 @ 16:10:16 #148
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66086995
oeh co, geef mij dan ook de topiquelink... verveel me een hoedje terwijl ik wacht op chatfeedback van mn vriendinnetjes
pi_66087164
mij ook! mij ook!

en dank voor de hyves comment kwak!?
Ja doei.
  zondag 15 februari 2009 @ 16:18:05 #150
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66087244
ja is ik! ik vind t serieus zo goed staan, je figuur is heel mooi vrouweljk daarin.
pi_66087350
ja, vrouwelijk da's even wennen

en co, schiet 's op
Ja doei.
pi_66087437
Ik kan niet zo goed baggeren, was even in een sex topic van tong begonnen, maar ben d'r alweer klaar mee. Ik zit nu weer te quizzen. Ook leuk.
  zondag 15 februari 2009 @ 16:42:03 #153
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66087972
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Je bent op de hoogte van de nieuwe betekenis van daten hier in Slank? Lees: brute sex?
Nou ja, dat brute verzin ik er zelf bij...

TWEE dames?

Ik heb geschilderd en geklust. En nee, dat heeft geen dubbelzinnige betekenis. Helaas
Hahaha ik had al zoon vaag vermoeden brute sex: Ja, maar niet met 2 dames
  zondag 15 februari 2009 @ 16:43:18 #154
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66088005
Mijn daglijstje:
O. 2 boterhammen met jam
L. 2 gehakttaco's met veel sla en guacamole + koffie met likeur en slagroom
T. 10 dropjes (keelpijn )
D. brood
T. drank tegen de keelpijn
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 15 februari 2009 @ 16:45:23 #155
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66088087
Over sex gesproken:
Heb vandaag met de kinderen een terrazoo bezocht: slangen kijken En wat was het daar on-ge-loof-lijk druk! Wel leuk en intressant verder. We hebben zelfs een slang vastgehouden en geaaid.
  zondag 15 februari 2009 @ 16:46:32 #156
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66088139
ik las genaaid
pi_66088245
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:45 schreef Tinkepink het volgende:
Over sex gesproken:

!
Ja doei.
  zondag 15 februari 2009 @ 16:50:44 #158
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66088275
ff de slang aaien
pi_66088298
quote:
ik las genaaid
Dat zou wel de link tussen terrazoo en sex verklaren

Maar klinkt leuk Tink!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 15 februari 2009 @ 16:52:10 #160
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66088341
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:46 schreef kwakveense het volgende:
ik las genaaid
Waar het hoofd vol van is
  zondag 15 februari 2009 @ 16:52:40 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66088364
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:51 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat zou wel de link tussen terrazoo en sex verklaren
Je weet toch wel waar de slang symbool voor staat?
pi_66088367
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:46 schreef kwakveense het volgende:
ik las genaaid
wat hebbie gerookt?
  zondag 15 februari 2009 @ 16:53:06 #163
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66088379
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waar het hoofd vol van is
is al haast te lang geleden om me te kunnen herinneren....juli ofzo.. want met mcbath zou ik geen sex noemen...
pi_66088456
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je weet toch wel waar de slang symbool voor staat?
Ik ken het als symbool voor eeuwigheid, geneeskunst en het kwaad, maar nog niet als symbool voor sex eigenlijk. Hoe zit dat dan? En moet ik me schamen??

edit- Is het die link tussen de slang en Adam en Eva? En dat ze daarna hun onschuld verloren?
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 15 februari 2009 @ 16:55:36 #165
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66088460
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:

[..]

is al haast te lang geleden om me te kunnen herinneren....juli ofzo.. want met mcbath zou ik geen sex noemen...
Dan is het tijd om je haar eens los te gooien in de VS! Je kent er toch niemand, dus wat let je om eens een maandje fijn rond te sletten? Moet je er natuurlijk niet over bloggen....
  zondag 15 februari 2009 @ 16:58:19 #166
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66088551
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:55 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik ken het als symbool voor eeuwigheid, geneeskunst en het kwaad, maar nog niet als symbool voor sex eigenlijk. Hoe zit dat dan? En moet ik me schamen??
Slang = fallussymbool = piem0l
Er zijn zelfs theorien die menen dat met het bijbelverhaal betreffende Adem, Eva, de slang en en de appel over niets anders gaat dan de ontdekking van sex en sex als de geheim van het leven (met de nodige vervolgconclusies, maar wat nu een beetje te ver voert)
  zondag 15 februari 2009 @ 16:58:45 #167
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66088570
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:55 schreef Phaidra het volgende:

edit- Is het die link tussen de slang en Adam en Eva? En dat ze daarna hun onschuld verloren?
  zondag 15 februari 2009 @ 17:00:39 #168
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66088622
Nou,dan maak ik er maar meteen 4 op een rij van.
  zondag 15 februari 2009 @ 17:02:23 #169
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66088678
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan is het tijd om je haar eens los te gooien in de VS! Je kent er toch niemand, dus wat let je om eens een maandje fijn rond te sletten? Moet je er natuurlijk niet over bloggen....
als ik een man tegenkwam zou dat een optie zijn de helftvan mijn husigenoten is nu vertrokken.

maarreh k red t nog wel even. ik lees wel gewoon double entendres overal in enzo...

en nu ga ik douchen- warm- en me aankleden en een rondje mall doen!
pi_66088679
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ah, toch dus. Tja, vanuit de christelijke denkbeelden werd de nadruk uiteraard niet op dat aspect gelegd Met mijn jarenlange kerkbezoek legde ik de link dus eerder met de duivel/het kwaad ipv sex. Maar vlak na het posten ging er ergens een belletje rinkelen
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 15 februari 2009 @ 17:03:16 #171
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66088713
In een topic met zo'n titel móet ik gepost hebben!

Oorlogswinter was mooi. Verder heb ik een jankdag.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 15 februari 2009 @ 17:04:16 #172
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66088745
voor sugar
  zondag 15 februari 2009 @ 17:06:16 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66088799
Change of plans: het regent en ik kan niet én een paraplu vasthouden én fietsen om kip op te halen in m'n huidige toestand, dus we hebben een burrito besteld en eten later wel een keer kip dan.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 februari 2009 @ 17:07:52 #174
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66088848
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:03 schreef Sugar het volgende:
In een topic met zo'n titel móet ik gepost hebben!

Oorlogswinter was mooi. Verder heb ik een jankdag.
Dat laatste is niet zo mooi. Sterkte.
pi_66089102
zo wil ik ook mijn begrafenis/crematie:

Ja doei.
pi_66089532
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:02 schreef kwakveense het volgende:

[..]

als ik een man tegenkwam zou dat een optie zijn de helftvan mijn husigenoten is nu vertrokken.

maarreh k red t nog wel even. ik lees wel gewoon double entendres overal in enzo...

en nu ga ik douchen- warm- en me aankleden en een rondje mall doen!
Als je je haar nu flink toupeert voordat je naar de mall gaat en een oversized baseballjack aantrekt, heb je zo een date te pakken Wel een beetje dom kijken hè! Kauwgom helpt ook.
  zondag 15 februari 2009 @ 17:29:16 #177
3185 Adelante
To let it go now
pi_66089600
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:06 schreef Viking84 het volgende:
Change of plans: het regent en ik kan niet én een paraplu vasthouden én fietsen om kip op te halen in m'n huidige toestand, dus we hebben een burrito besteld en eten later wel een keer kip dan.
Weer geen kip
pi_66089682
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:06 schreef Viking84 het volgende:
Hoe lang mag het helemaal niet nat worden? Je kan ook op de fiets met zo'n oudevrouwtjes plastic regenmuts op, charmant. Maar burrito's is wel lekker, toch? Wij eten straks paprika's met garnalen-varkensvleesvulling, beetje Thais.
En ik heb zin in bier erbij, dus ik ga zo wat halen. Als ik een huildag voel opkomen eet/drink ik het altijd weg .
  zondag 15 februari 2009 @ 17:33:46 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66089724
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:32 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hoe lang mag het helemaal niet nat worden? Je kan ook op de fiets met zo'n oudevrouwtjes plastic regenmuts op, charmant. Maar burrito's is wel lekker, toch? Wij eten straks paprika's met garnalen-varkensvleesvulling, beetje Thais.
En ik heb zin in bier erbij, dus ik ga zo wat halen. Als ik een huildag voel opkomen eet/drink ik het altijd weg .
Het gaat niet om het nat worden, maar om het feit dat ik nog niet helemaal stabiel zit op de fiets (gisteren keek ik achterom tijdens het fietsen en lag ik bijna in de bosjes ). Ik moet dus iig beide handen aan het stuur houden of met iemand anders fietsen .

En hey, ik ben wel charmant, dus aan regenmutsen doe ik niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_66089760
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:27 schreef Laureline het volgende:

[..]

Als je je haar nu flink toupeert voordat je naar de mall gaat en een oversized baseballjack aantrekt, heb je zo een date te pakken Wel een beetje dom kijken hè! Kauwgom helpt ook.
Hallo jaren 90, we leven tegenwoordig in 2009
pi_66089799
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het gaat niet om het nat worden, maar om het feit dat ik nog niet helemaal stabiel zit op de fiets (gisteren keek ik achterom tijdens het fietsen en lag ik bijna in de bosjes ). Ik moet dus iig beide handen aan het stuur houden of met iemand anders fietsen .

En hey, ik ben wel charmant, dus aan regenmutsen doe ik niet .
Heftig, dat verstoorde evenwicht! Moet je de hele tijd zo voorzichtig bewegen...
Maar als je toch al charmant bent, kan je nog best zo'n regenkapje erbij op
  zondag 15 februari 2009 @ 17:35:59 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66089806
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:34 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mental image van Kwak in dit pakje .
Niet meer actief op Fok!
pi_66089854
Dat was jaren 70 doin' jaren 50!!
  zondag 15 februari 2009 @ 17:38:37 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66089900
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:37 schreef conleche het volgende:
Whatever . Wel lekker iig .
Niet meer actief op Fok!
pi_66089922
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:37 schreef conleche het volgende:
Believe me, die heeft ook herhaling in jaren 90 gehad

En ik schat Laureline niet zo oud dat ze tiener was in de jaren 50 of 70
pi_66089941
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

naais
Ja doei.
pi_66089979
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:34 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mallrats is dan ook uit 1995. En Kwak moet toch de echt foute spirit meekrijgen daaro, dan is er geen beter rolmodel dan Shannen Doherty.
  zondag 15 februari 2009 @ 17:40:48 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66089990
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:39 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Believe me, die heeft ook herhaling in jaren 90 gehad

En ik schat Laureline niet zo oud dat ze tiener was in de jaren 50 of 70
Ik schat zo dat Laureline's bouwjaar in de jaren '70 ligt (ergens halfway) .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 februari 2009 @ 17:42:26 #189
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66090060
wat een zeikweer
pi_66090087
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:42 schreef kaasplankje het volgende:
wat een zeikweer
Zeg dat. Ik ben zelfs niet gaan rennen.
  zondag 15 februari 2009 @ 17:43:34 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66090100
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Zeg dat. Ik ben zelfs niet gaan rennen.
En ik ben geen kip gaan halen .
Niet meer actief op Fok!
pi_66090146
Mijn studie opdracht is af, mijn huis perfect opgeruimd, ik heb net lekker lang onder de douche gestaan.. Heerlijk zonder zorgen

Nu weer met een frisse start op mijn eten gaan letten (iets teveel uit eten geweest en me laten verleiden door snoepje de laatste twee weken).
pi_66090168
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En ik ben geen kip gaan halen .
Ik wil er bijna een roman over schrijven:

The Chicken who flew over The Viktators house, without ever landing!!!
  zondag 15 februari 2009 @ 17:46:06 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66090186
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik wil er bijna een roman over schrijven:

The Chicken who flew over The Viktators house, without ever landing!!!
!

Doe je er dan wel even wat spannende seksscènes in? Dan koop ik 'm misschien wel .
Niet meer actief op Fok!
pi_66090245
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

!

Doe je er dan wel even wat spannende seksscènes in? Dan koop ik 'm misschien wel .
O zeker!! Ik lees ook graag sexscenes.!! Zelfs als ik ze zelf schrijf!!
  zondag 15 februari 2009 @ 17:49:02 #196
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66090284
Ok, dus het komt er op neer dat Suug geen date heeft ook al zijn haar kinderen uit logeren, VIk geen kip eet, Co niet is wezen rennen, Kwak nog geen leuke mannen heeft ontmoet, CG tha spinningbomb is, Kaas het met twee vrouwen deed gister en we ons afvragen waarom voor PieF valentijn k*t was? Vat ik het zo goed samen?
Prrrrr
  zondag 15 februari 2009 @ 17:49:17 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66090295
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:47 schreef conleche het volgende:

[..]

.

Ik schrijf zelf ook. Maar publiceer (nog) niet. Ga ik misschien wel doen, though (Op Shespot.nl ofzo, what's in a name )
Niet meer actief op Fok!
pi_66090344
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Ik schrijf zelf ook. Maar publiceer (nog) niet. Ga ik misschien wel doen, though (Op Shespot.nl ofzo, what's in a name )
Als het zover is: doe maar een linkje.
  zondag 15 februari 2009 @ 17:57:17 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66090570
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Als het zover is: doe maar een linkje.
Is goed. Maar ik denk niet dat het jou aanspreekt . Maar misschien kun je er nog wat van leren .
Niet meer actief op Fok!
pi_66090594
wat een zeik weer.. Gelukkig zit ik warm en droog in de auto
  zondag 15 februari 2009 @ 17:58:41 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66090611
Burrito valt tegen. Heb voor de verandering eens een vega burrito besteld (want ik laat de kip altijd liggen in de burrito chicken), zitten er geen champignons in en dat is wel een echte tegenvaller. Dus nu heb ik alleen de 'pannenkoek' op en de nacho's die ook nog eens te scherp zijn Sigh. Nog maar even wat fruit eten dan straks .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 februari 2009 @ 17:58:54 #202
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66090622
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

bedoel je zoiets?
pi_66090662
naja kwak hihi
pi_66090676
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:58 schreef kwakveense het volgende:

[..]

bedoel je zoiets?
[ afbeelding ]

OMGOMGOMGOMGOMGOMG!!
  zondag 15 februari 2009 @ 18:00:57 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66090691
quote:

[..]

bedoel je zoiets?
[ afbeelding ]
Zo'n blob ben jij niet en jij hebt een veel beter hoofd .
Dus nee: niet zoiets.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 februari 2009 @ 18:01:41 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66090714
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:00 schreef conleche het volgende:

[..]

OMGOMGOMGOMGOMGOMG!!
Wel knap dat ze haar been nog zo hoog krijgt met dat postuur .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 februari 2009 @ 18:02:15 #207
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66090724
ik kon geen foto van mezelf in latex vinden sorry!

ok nu ga ik maar eens me aankleden (OMGOMGOMG) en de deur uit
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 februari 2009 @ 18:03:24 #208
163650 Greys
pi_66090746
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihi.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 februari 2009 @ 18:03:54 #209
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66090761
quote:

[..]

bedoel je zoiets?
[ afbeelding ]
Geil kwakje!
  zondag 15 februari 2009 @ 18:04:11 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66090771
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihi.
Wisselen jullie soms eea uit ofzo?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 februari 2009 @ 18:04:30 #211
3185 Adelante
To let it go now
pi_66090779
Al was dat de laatste vrouw Dan maar een uitgestorven ras
pi_66090809
Sexy
pi_66090868
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die fameuze PM circle, jeweetz
pi_66090882
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Die fameuze PM circle, jeweetz
Breng het uit in boekvorm, zou ik zeggen
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 februari 2009 @ 18:08:39 #215
163650 Greys
pi_66090894
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Co schrijft mij soms een hitsig verhaaltje voor het slapen gaan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 februari 2009 @ 18:09:00 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66090906
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Breng het uit in boekvorm, zou ik zeggen
Ik wil best eindredactrice zijn .

O wacht, het zijn natuurlijk hetereausekspm's
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 februari 2009 @ 18:09:47 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66090928
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Co schrijft mij soms een hitsig verhaaltje voor het slapen gaan
Naais.
Moeten MoBlo en ik ook maar eens gaan doen dan .

Ben je alweer thuis trouwens?
Niet meer actief op Fok!
pi_66090940
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik schat zo dat Laureline's bouwjaar in de jaren '70 ligt (ergens halfway) .
Yep! Check mijn ouders:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Superhip

[ Bericht 5% gewijzigd door Laureline op 15-02-2009 20:09:03 ]
  zondag 15 februari 2009 @ 18:10:40 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66090952
Zijn dat echt jouw ouders? .

[ Bericht 72% gewijzigd door Viking84 op 15-02-2009 20:12:16 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_66090970
Wat een leuke foto!!
  zondag 15 februari 2009 @ 18:11:30 #221
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66090976
Lijk jij op je moeder? Zij is mooi!
pi_66090995
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zijn dat echt jouw ouders? .
Ja. Hoezo die " "?
  zondag 15 februari 2009 @ 18:12:27 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66091008
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:11 schreef Tinkepink het volgende:
Lijk jij op je moeder? Zij is mooi!
Ik vind het niet zo'n duidelijke foto. Vooral heel wit .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 februari 2009 @ 18:13:24 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66091034
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:12 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja. Hoezo die " "?
Bedoelde d'r niks mee heur .

Ik zet maar geen foto van mijn ouders online. Valt tegen en dat vinden ze vast niet leuk .
Niet meer actief op Fok!
pi_66091071
Mijn moeder heeft mijn vader van alle foto's gescheurd. Hij heeft geen enkele foto meer van voor zijn 40e!!
pi_66091080
Ja, de kwaliteit is niet best meer. Het is een scan van de foto die al jaren boven mijn bureau hangt te verbleken. Toen was mijn moeder even oud als ik nu, besef ik me!
pi_66091150
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:14 schreef conleche het volgende:
Mijn moeder heeft mijn vader van alle foto's gescheurd. Hij heeft geen enkele foto meer van voor zijn 40e!!
Mijn Indische oma had 1 van haar zusjes van alle familiefoto's geknipt, nadat die ook een keer het met opa had gedaan. Zelfs van foto's waar ze als 4-jarigen in de zandbak zaten!

Mijn moeder heeft juist mijn vader alle familiefoto's- en albums meegegeven met de scheiding, en de negatieven gehouden.
  zondag 15 februari 2009 @ 18:17:14 #228
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66091167
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo'n duidelijke foto. Vooral heel wit .
Nou, je kan toch duidelijk zien dat ze een goed figuur heeft, slank en gespierd is, mooie borsten heeft, een mooie lange hals en een stralend gezicht. Die combinatie vind ik wel mooi eigenlijk.
pi_66091229
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou, je kan toch duidelijk zien dat ze een goed figuur heeft, slank en gespierd is, mooie borsten heeft, een mooie lange hals en een stralend gezicht. Die combinatie vind ik wel mooi eigenlijk.
In dat geval lijk ik natuurlijk sprekend op mijn moeder!
Alleen wel uitgevoerd in een andere kleurstelling.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 februari 2009 @ 18:20:02 #230
163650 Greys
pi_66091236
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Naais.
Moeten MoBlo en ik ook maar eens gaan doen dan .

Ben je alweer thuis trouwens?
Ja, was ik gisteravond al..
Nu gaan we eventjes uit eten om toch nog iets Valentijnerigs proberen te maken van dit weekend.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 februari 2009 @ 18:22:39 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66091327
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, was ik gisteravond al..
Nu gaan we eventjes uit eten om toch nog iets Valentijnerigs proberen te maken van dit weekend.
Veel plezier .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 februari 2009 @ 18:23:52 #232
236335 neen
schone schijn
pi_66091364
quote:

[..]

bedoel je zoiets?
[ afbeelding ]
pi_66091375
Fijne avond Greyssie!!
  zondag 15 februari 2009 @ 18:32:55 #234
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66091646
ik ben er vandoor. shoppeuhhhh

Peace out!!

ik krijg trouwens een bolle toet volgens mij bah ik hoop zo dat t meevalt straks...
  zondag 15 februari 2009 @ 18:33:45 #235
236335 neen
schone schijn
pi_66091676
Peace out!

Volgens mij chill jij de laatste teveel met fiddy en z'n homies
  zondag 15 februari 2009 @ 18:35:49 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66091743
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:32 schreef kwakveense het volgende:

Peace out!!
[ afbeelding ]

ik krijg trouwens een bolle toet volgens mij bah ik hoop zo dat t meevalt straks...
.

Have fun .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 februari 2009 @ 18:41:07 #237
236335 neen
schone schijn
pi_66091950
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:19 schreef Laureline het volgende:

[..]

In dat geval lijk ik natuurlijk sprekend op mijn moeder!
Alleen wel uitgevoerd in een andere kleurstelling.
Misschien wel leuk voor jou, ik ga met m'n moeder
CONTRACTPENSIONS - DJAGAN LOEPAH! Binnenkort in bioscopen/filmhuizen (althans, binnenkort hier)
  zondag 15 februari 2009 @ 18:42:36 #238
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66092007
Ik heb helemaal geen foto's meer van mij of mijn familie op een paar kleine uitzonderingen na. Alleen van de afgelopen 2/3 jaar nog.
  zondag 15 februari 2009 @ 18:46:36 #239
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66092166
Mijn eetlijstje:

O: eitje op cracker, filet americain op andere cracker, 1 roggebrood met milner kaas + plakjes tomaat en komkommer
T: plakje milner kaas uit 't vuistje
L: allbran + magere melk
T: 2 droge crackers
T: vruchtenmousse
A: salade met spinazie, kip, champignons, mozzarella light, paprika, zongedroogde tomaatjes en zwarte olijven + dressing
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_66092434
Ha meiden
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 15 februari 2009 @ 18:59:45 #241
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66092696
Pff.

Ik had dus lekker gewerkt en heerlijk gegeten. En toen kreeg ik een kuthumeur

Ik moet samen met een vriend van me en een random derde persoon een opdracht maken, dinsdag 9.00 is de deadline. Dus vandaag om 15.00 zou iedereen zijn deel af hebben zodat het samengevoegd kan worden. Ik had mijn deel vrijdag om 16.00 af, die vriend van me ook. Mailt die derde persoon vandaag om 15.00 (!!!!) dat hij het boek nog niet heeft gekocht dat nodig is bij de opdracht en tevens tentamenstof is (colleges zijn al 3 weken bezig).

Wat een klootzak!

Lijstje:
O: 3 pannekoeken met stroop
D: savooiekool/aardappelstamp, met honing gebakken appeltjes & in rode wijn gestoofd rundvlees
Toetje: frambozen sorbetijs
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_66092733

Zo eten: restje thai van gister, met mie en champignons

@BP: waarom heb je nog zo weinig foto's?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 15 februari 2009 @ 19:05:43 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66092899
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:59 schreef Muis006 het volgende:
Pff.

Ik had dus lekker gewerkt en heerlijk gegeten. En toen kreeg ik een kuthumeur

Ik moet samen met een vriend van me en een random derde persoon een opdracht maken, dinsdag 9.00 is de deadline. Dus vandaag om 15.00 zou iedereen zijn deel af hebben zodat het samengevoegd kan worden. Ik had mijn deel vrijdag om 16.00 af, die vriend van me ook. Mailt die derde persoon vandaag om 15.00 (!!!!) dat hij het boek nog niet heeft gekocht dat nodig is bij de opdracht en tevens tentamenstof is (colleges zijn al 3 weken bezig).

Wat een klootzak!
Oeh .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 februari 2009 @ 19:06:06 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66092914
Hee Ewelina.

Nog gedate gisteren? .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 februari 2009 @ 19:06:36 #245
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66092936
Irritant, Muis! Blegh.
  zondag 15 februari 2009 @ 19:09:34 #246
148689 Muis006
pi_66093045
Ik heb er echt een pesthumeur door

Nou kan ik morgenmiddag op de uni niet bijwerken omdat die opdracht dus afgemaakt moet worden.

Geniaal gedaan weer.
  zondag 15 februari 2009 @ 19:09:53 #247
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66093058
Herkenbaar, Muis. Ik had vorige week bijna exact zo'n situatie ook met mensen die ik niet zo goed kende. Groepsopdrachten .

Maar verder is alles pais en vree . Ik ben de hele dag nog niet buiten geweest, nog niet gedoucht, zit in pyjama en geniet van de ultieme zondag. Eindelijk . En zometeen pizza .
  zondag 15 februari 2009 @ 19:10:52 #248
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66093096
* Sugar wordt bijna jaloers op het heerlijke dagje van BlaatschaaP
pi_66093284
Popjes! Vriendin is weer NL-waarts, he, dat was gezellig!
Eetlijst is vandaag weer evil.

O: boterham ei/boterham bosbessenjam
T: stuk bananencake Zoveel lekkerder als je 'm met boter bakt ipv margarine
T: chips-achtige dingen en wijn
L/D: klein bord spaghetti carbonara, meer wijn
T: knabbeldingetjes en wijn

Ik wilde ook nog nachos maken, maar ik geloof dat dat iets teveel van het goede wordt Zo nog even een paar maiskoekjes bakken

S: niets; ik wilde hardlopen, maar mijn knie is nog een beetje gevoelig. en ik wil morgen weer spinnen. Dus boeien, ik ga lekker bankhangen en wijn drinken
pi_66093489
Bah, sinds een poosje krijg ik steeds buikpijn als ik iets eet. Van de tagliatelle met roomsaus donderdag klapte ik bijna dubbel, vanavond had ik na een paar happen van de zelfgemaakte broodjes hamburger ook al pijn. Ben ook al een paar keer 's nachts wakker geworden omdat ik buikpijn had. Raar...

Oeh Muis, van zoiets word ik ook enorm pissig!
  zondag 15 februari 2009 @ 19:26:12 #251
236335 neen
schone schijn
pi_66093609
Ik kijk hier voetbal met m'n vader... valt hij in slaap op de bank

Voetbalwedstrijd van vandaag was niet echt fantastisch, de 2e helft was zelfs gewoon kut. Maarja.
pi_66093941
Gut, wat is het hier gezellig
Ik ga eens even maiskoekjes bakken, ben zeer benieuwd.

DaD, heb jij nog wat lekkers gemaakt, dit weekend? En: ik voel de spaghetti carbonara ook, nogal Maar het is zo lekker dat het afentoe gewoon even moet.
  zondag 15 februari 2009 @ 19:39:11 #253
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66094091
Zo patat zit erin, ik heb lekker gedouched, vriend douched nu, gaan we zo nog gezellig met zijn tweeen een drankje drinken en dan maar weer naar bed. Gelukkig hebben we samen vroege dienst, dat scheelt.
Ik heb weer zin in de week, gewoon onbeperkt groente eten met een stukje mager vlees/kip/vis ik vind die vette rotzooi het lekkerste wat er is maar schuldgevoel achteraf is echt te erg.

Muis, bleeh daar zou ik bloedchago van worden

Wat vreemd DaD?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66094118
Hallo

Verder meteen weer bye, ik moet me morgen vroeg melden voor de dagopname dus ik ga op tijd naar bed.
Een voor iedereen en ik zie jullie dinsdag wel weer.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 15 februari 2009 @ 19:40:02 #255
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66094135
quote:

Peace out!!
[ afbeelding ]

lekker wijf!
  zondag 15 februari 2009 @ 19:40:36 #257
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66094152
Ah, dat is dus wel normaal? Ik moet ook de 20e voor zo'n dagopname en ik vond het al heel vreemd!

Maar sterkte meissie!!!
pi_66094232
Dizzy, heel veel succes en sterkte! Zal aan je denken!
pi_66094302
Tip voor volgend jaar, voor mensen die wat leuks met Valentijn willen doen zónder kleffende stelletjes: ik ben naar een voorstelling in schouwburg Utrecht geweest, een familievoorstelling en volgens mij was ik het enige puber-stelletje .

Oeh Muis, ik zou door het plafond gaan van woede. Zoiets flik je een groepje niet .

En ik wil weer naar de bios. Maar niets dat in de normale bios draait, vind ik de moeite waard om geld aan te verspillen. Ik ga voor de domme actiefilms waar nog wat verhaal in zit. Dingen als Death race, Wanted, I am legend enzo. Als ik moeilijke verhalen wil volgen ga ik wel een boek lezen/huur ik de film wel, daar heb ik geen surround sound voor nodig .

En mooie foto's van Kwak en Moblo . En voor de Valentijn from hell voor sommigen van ons.

En succes morgen Dizzy .
pi_66094306
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:40 schreef Vivi het volgende:
Ah, dat is dus wel normaal? Ik moet ook de 20e voor zo'n dagopname en ik vond het al heel vreemd!

Maar sterkte meissie!!!
Voor je been?

DML, sterkte morgen!
pi_66094362
Sterkte Dml!
pi_66094363
quote:

Peace out!!
[ afbeelding ]

jij bent echt zó mooi dat koppie, écht

* motorbloempje is stinkend jaloers

en als je dan zodadelijk goddelijk slank bent, dan steek je iedereen hier de ogen uit, ik zweer jou

Ja doei.
pi_66094369
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
Gut, wat is het hier gezellig
Ik ga eens even maiskoekjes bakken, ben zeer benieuwd.

DaD, heb jij nog wat lekkers gemaakt, dit weekend? En: ik voel de spaghetti carbonara ook, nogal Maar het is zo lekker dat het afentoe gewoon even moet.
Nee, ik was even vergeten dat ik natuurlijk geen tijd heb voor boodschappen als ik half 7 thuis ben van m'n werk (gister) en we om 7 uur een reservering in een restaurant hebben. . Heb wel lekker zitten knutselen vandaag om morgen weer een taart te decoreren, daar heb ik enorm veel zin in!

En ja hoor, ik heb weer de enige vent getroffen die niet van witte chocolade en frambozen houdt. . Hij wil juist wel bananen. .

Veel succes morgen, DML!

Kwak, je ziet er echt zo mooi uit! Ik heb altijd al zo'n fijn, zacht gezichtje willen hebben. Daar is m'n zus mee bedeeld, ik heb de grove left over onderdelen gekregen. .
  zondag 15 februari 2009 @ 19:46:36 #264
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66094385
DML, wat gaat er gebeuren? Ik denk dat ik niet op de hoogte ben?
Sterkte! Dat sowieso!!!
pi_66094440
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:46 schreef Sugar het volgende:
DML, wat gaat er gebeuren? Ik denk dat ik niet op de hoogte ben?
Sterkte! Dat sowieso!!!
Ingreep nav een verkeerd uitstrijkje.

Thanks allemaal jullie zijn lieverds.

Nu ben ik echt naar bedje.
The way you rock'n'roll
pi_66094505
sterkte DML
Ja doei.
pi_66094518
Kan iemand me wekken als ik in Rdam ben?!
pi_66094538
Oh en daten als nieuwe codewoord . Het moet niet gekker worden.
pi_66094567
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:41 schreef neen het volgende:

[..]

Misschien wel leuk voor jou, ik ga met m'n moeder
CONTRACTPENSIONS - DJAGAN LOEPAH! Binnenkort in bioscopen/filmhuizen (althans, binnenkort hier)
Ja, die klinkt wel interessant! Ik heb geloof ik wel die documentaire van haar gezien over het vrouwenorkest van Auschwitz. Ongelooflijk ook, dat getraumatiseerde mensen uit de Jappenkampen van Indonisië hier dan o.a. werden opgevangen in Westerbork

Mijn oma zat gelukkig allang voor WO II in Nederland, dus die heeft geen kampverleden, maar sommige ooms en tantes wel. En dan fijn met de hele familie op 2 kamertjes in Nederland komen te wonen en het huishouden voor de hele familie moeten doen, terwijl je in Batavia een villa met tig bedienden had.
pi_66094611
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ingreep nav een verkeerd uitstrijkje.

Thanks allemaal jullie zijn lieverds.

Nu ben ik echt naar bedje.
Sterkte DML! 't Is naar, maar beter gebeurt het toch maar....Kan je een beetje bijkomen daarna? Of moet je snel weer aan het werk?
  zondag 15 februari 2009 @ 19:54:21 #271
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66094639
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Voor je been?

DML, sterkte morgen!
Yep.
pi_66094686
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:54 schreef Vivi het volgende:

[..]

Yep.
Gelukkig dat er eindelijk naar gekeken wordt dan!
pi_66094696
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:53 schreef Laureline het volgende:

[..]

Sterkte DML! 't Is naar, maar beter gebeurt het toch maar....Kan je een beetje bijkomen daarna? Of moet je snel weer aan het werk?
Zo kom ik nooit naar bed
Maar ik ga dinsdag gewoon weer aan het werk. Of zou dat niet verstandig zijn?
Waar is Sigme voor advies?
The way you rock'n'roll
pi_66094724
Kleurtjes zijn wat hyper, maar de voorstelling zelf is wel tof gedaan:

http://www.het-filiaal.nl/content.asp?path=to7cd53s
  zondag 15 februari 2009 @ 19:58:37 #275
148689 Muis006
pi_66094776
Heel veel succes/sterkte/kusjes DML!

zondag 15 februari 2009 @ 19:58:47 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66094779
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Zo kom ik nooit naar bed
Maar ik ga dinsdag gewoon weer aan het werk. Of zou dat niet verstandig zijn?
Waar is Sigme voor advies?
Ik zou er nog een dagje (of 2) aan vast plakken. Vond het geen fijne ingreep, al viel de pijn wel mee achteraf.
  zondag 15 februari 2009 @ 20:03:10 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66094915
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

jij bent echt zó mooi dat koppie, écht

* motorbloempje is stinkend jaloers

en als je dan zodadelijk goddelijk slank bent, dan steek je iedereen hier de ogen uit, ik zweer jou

Hahahaha. Zeker weten dat je 100 % hetero bent? .

Waarom moet DML naar het ziekenhuis? Sterkte iig .
Niet meer actief op Fok!
pi_66094967
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hahahaha. Zeker weten dat je 100 % hetero bent? .

nee

heb ook mijn aandeel vrouwen 'verslonden' hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  zondag 15 februari 2009 @ 20:10:21 #279
236335 neen
schone schijn
pi_66095135
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:52 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, die klinkt wel interessant! Ik heb geloof ik wel die documentaire van haar gezien over het vrouwenorkest van Auschwitz. Ongelooflijk ook, dat getraumatiseerde mensen uit de Jappenkampen van Indonisië hier dan o.a. werden opgevangen in Westerbork

Mijn oma zat gelukkig allang voor WO II in Nederland, dus die heeft geen kampverleden, maar sommige ooms en tantes wel. En dan fijn met de hele familie op 2 kamertjes in Nederland komen te wonen en het huishouden voor de hele familie moeten doen, terwijl je in Batavia een villa met tig bedienden had.
Die van mij waren op vakantie in Nederland ten tijde van de overdracht van Nieuw Guinea dus die zijn nooit meer teruggegaan In de oorlog zat mijn oma niet in een Jappenkamp... mijn opa was volgens mij opgeroepen voor het leger en is dus wel opgepakt en aan het werk gezet in Birma en in kolenmijnen. Gelukkig heeft hij er wat over geschreven, ik vind deze geschiedenis wel interessant!

Ik zie nu Miep Gies op tv... die ziet er goed uit voor iemand van 100
  zondag 15 februari 2009 @ 20:11:07 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66095166
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee

heb ook mijn aandeel vrouwen 'verslonden' hoor
SPOILER
Dat heeft iedereen toch wel gedaan? Toch?
  zondag 15 februari 2009 @ 20:12:52 #281
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66095247
Nee.
pi_66095266
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat heeft iedereen toch wel gedaan? Toch?
zelfs ik
Ja doei.
  zondag 15 februari 2009 @ 20:15:05 #283
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66095331
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:12 schreef Vivi het volgende:
Nee.
Niet?
*In shock is.
  zondag 15 februari 2009 @ 20:15:46 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66095353
quote:
Nee.
Tsk, waar gaat het heen met deze wereld? .
Ik heb het zelfs met mannen gedaan In een grijs verleden.
Niet meer actief op Fok!
pi_66095354
vrouwen zoenen over het algemeen best lekker
Ja doei.
  zondag 15 februari 2009 @ 20:16:45 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66095396
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
Lekkerder dan mannen is mijn ervaring Vrouwen zoenen zacht, ik vind mannen net schuurpapier
Niet meer actief op Fok!
pi_66095441
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lekkerder dan mannen is mijn ervaring Vrouwen zoenen zacht, ik vind mannen net schuurpapier
tip:

scheren
Ja doei.
  zondag 15 februari 2009 @ 20:19:03 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66095472
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

tip:

scheren
Heeft niks te maken met baardje of niet. Ze voelen ook van binnen raar aan.
Niet meer actief op Fok!
pi_66095477
!
Ja doei.
  zondag 15 februari 2009 @ 20:19:32 #290
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66095493
quote:
deze opmerking schopt kont
pi_66095494
quote:
klopt
  zondag 15 februari 2009 @ 20:19:51 #292
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_66095509
quote:
Nee.
  zondag 15 februari 2009 @ 20:21:34 #293
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66095575
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Niet?
*In shock is.
Ik heb gewoon nooit die behoefte gevoeld, dus ook nooit in die situatie gekomen .
  zondag 15 februari 2009 @ 20:22:05 #294
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66095593
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

We hebben het over zoenen Vik, niet over rimmen!
pi_66095609
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Eerste gedachte: hij hield snel zijn kat omhoog toen je hem wilde zoenen? Ik vind 'mannen' niet vreemd aanvoelen .
  zondag 15 februari 2009 @ 20:23:11 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66095641
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef Vivi het volgende:

[..]

We hebben het over zoenen Vik, niet over rimmen!
Gelukkig moest ik googlen om te weten wat dat was.
Urgh .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 februari 2009 @ 20:23:57 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66095675
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Eerste gedachte: hij hield snel zijn kat omhoog toen je hem wilde zoenen? Ik vind 'mannen' niet vreemd aanvoelen .
Nee, wat ik tegen MoBlo zei op MSN: als ik mijn tong rond die van een man wentel voelt dat toch anders als wanneer ik datzelfde bij een vrouw doe .

Heb jij wel eens met een vrouw gezoend dan?
Niet meer actief op Fok!
pi_66095681
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:06 schreef Viking84 het volgende:
Hee Ewelina.

Nog gedate gisteren? .
Ja. Met mijn lief naar Maastricht
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66095693
en Vik en ik zitten samen op kwak te fappen
Ja doei.
  zondag 15 februari 2009 @ 20:24:25 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66095696
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:24 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja. Met mijn lief naar Maastricht
Daten staat tegenwoordig eufemistisch voor iets anders, meis .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 februari 2009 @ 20:24:44 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66095709
vol.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')