Hahaha ik had al zoon vaag vermoedenquote:Op zondag 15 februari 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van de nieuwe betekenis van daten hier in Slank? Lees: brute sex?
Nou ja, dat brute verzin ik er zelf bij...
TWEE dames?
Ik heb geschilderd en geklust. En nee, dat heeft geen dubbelzinnige betekenis. Helaas
Dat zou wel de link tussen terrazoo en sex verklarenquote:ik las genaaid
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat zou wel de link tussen terrazoo en sex verklaren
quote:
Ik ken het als symbool voor eeuwigheid, geneeskunst en het kwaad, maar nog niet als symbool voor sex eigenlijk. Hoe zit dat dan? En moet ik me schamen??quote:Op zondag 15 februari 2009 16:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je weet toch wel waar de slang symbool voor staat?
Dan is het tijd om je haar eens los te gooien in de VS! Je kent er toch niemand, dus wat let je om eens een maandje fijn rond te sletten?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]is al haast te lang geleden om me te kunnen herinneren....juli ofzo.. want met mcbath zou ik geen sex noemen...
Slang = fallussymbool = piem0lquote:Op zondag 15 februari 2009 16:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ken het als symbool voor eeuwigheid, geneeskunst en het kwaad, maar nog niet als symbool voor sex eigenlijk. Hoe zit dat dan? En moet ik me schamen??
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:55 schreef Phaidra het volgende:
edit- Is het die link tussen de slang en Adam en Eva? En dat ze daarna hun onschuld verloren?
als ik een man tegenkwam zou dat een optie zijnquote:Op zondag 15 februari 2009 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan is het tijd om je haar eens los te gooien in de VS! Je kent er toch niemand, dus wat let je om eens een maandje fijn rond te sletten?Moet je er natuurlijk niet over bloggen....
Ah, toch dus. Tja, vanuit de christelijke denkbeelden werd de nadruk uiteraard niet op dat aspect gelegdquote:
Dat laatste is niet zo mooi. Sterkte.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:03 schreef Sugar het volgende:
In een topic met zo'n titel móet ik gepost hebben!
Oorlogswinter was mooi. Verder heb ik een jankdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |