En zo nee; heeft er iemand zin om ons huis op te ruimen?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:30 schreef cyclechick het volgende:
Heeft er iemand zin om mijn huis op te ruimen?
Van dezelfde regisseur en ook allebei met Madsquote:Op zondag 15 februari 2009 @ 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neen!
ik zal ze even opschrijven
Dar komen we wel uitquote:Op zondag 15 februari 2009 13:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat er tegenover staat.
O ja? Ik heb hele specifieke wensen, hoorquote:
Ook voor jou, we regelen wel wat,quote:
Nou laat maar horen dan hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja? Ik heb hele specifieke wensen, hoor.
Ik ga even lekker een boek lezen.
Waarom?quote:
Neequote:Op zondag 15 februari 2009 13:50 schreef cyclechick het volgende:
en eigenlijk is alles gewoon even kut en zit het leven je niet mee he vandaag en gister
Is je goed rechtquote:Op zondag 15 februari 2009 14:13 schreef progje het volgende:
Bah mijn vriend heeft zijn eigen uhm bedrijf, het is wel een eenmanszaak.
Hij verhuurt zichzelf voor 40 uur aan een ander bedrijf, waar hij ook de CEO (directeur) is.
Maar nu heeft hij ook nog een klus aangenomen voor zijn eigen bedrijf en dat moet dus allemaal in het weekend..
En ik ben natuurlijk weer aardig en zit hem nu te helpen op mijn vrije zondag ...
Sorry moest ff klagen
O, ja dat is bijna nog ergerquote:Op zondag 15 februari 2009 14:21 schreef Phaidra het volgende:
voor PF! Dat klinkt idd als een valentijnsdag from hell. On the bright side: ik heb gister van half 3 tot 22 uur bij mijn moeder gezeten, omdat ik zou helpen met haar verjaardagsfeestje. Dus de hele dag glazen bijvullen, afwassen, taart snijden, soep koken en voortdurend oorverdovend gekakel... Bluhh.
Klinkt ook niet fijn progje, maar ook voor jou een bright side: Extra geld straks en nu zie je je vriend tenminste nog. Als mijn vriend in het weekend moet werken, is 'ie ook echt weg.
Helpt het?
I second that!quote:Op zondag 15 februari 2009 14:17 schreef Adelante het volgende:
Wat een geklaag allemaal
Het leven is mooi, geniet...
Heeft Ajax gewoonen?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:38 schreef Goodbye het volgende:
Zo, het huis is al half opgeruimdVolgensmij ben ik een vervroegde voorjaarsschoonmaak aan het houden ofzo
![]()
En Ajax heeft gewonnenVriendje is happy, dus ik ben ook happy
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heeft Ajax gewoonen?Ow dan heb je vanavond sex hé?
Je bent op de hoogte van de nieuwe betekenis van daten hier in Slank? Lees: brute sex?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jah, ik ben gisteren met 2 lekkere chicks de stad in gegaan, en jij?
Hoi en welkomquote:Op zondag 15 februari 2009 14:13 schreef Intelligence het volgende:
Ik probeer de laatste tijd wel op te letten wat ik eet, maar ... nu sinds maandag ziek, en al 4 kilo kwijt.... Ben 1.85 en weeg nu 81.5kg
omdat ik elke keer als er kwark in eetlijstjes staat eerst ook "kwak" lees?quote:
Hahaha ik had al zoon vaag vermoedenquote:Op zondag 15 februari 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van de nieuwe betekenis van daten hier in Slank? Lees: brute sex?
Nou ja, dat brute verzin ik er zelf bij...
TWEE dames?
Ik heb geschilderd en geklust. En nee, dat heeft geen dubbelzinnige betekenis. Helaas
Dat zou wel de link tussen terrazoo en sex verklarenquote:ik las genaaid
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat zou wel de link tussen terrazoo en sex verklaren
quote:
Ik ken het als symbool voor eeuwigheid, geneeskunst en het kwaad, maar nog niet als symbool voor sex eigenlijk. Hoe zit dat dan? En moet ik me schamen??quote:Op zondag 15 februari 2009 16:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je weet toch wel waar de slang symbool voor staat?
Dan is het tijd om je haar eens los te gooien in de VS! Je kent er toch niemand, dus wat let je om eens een maandje fijn rond te sletten?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]is al haast te lang geleden om me te kunnen herinneren....juli ofzo.. want met mcbath zou ik geen sex noemen...
Slang = fallussymbool = piem0lquote:Op zondag 15 februari 2009 16:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ken het als symbool voor eeuwigheid, geneeskunst en het kwaad, maar nog niet als symbool voor sex eigenlijk. Hoe zit dat dan? En moet ik me schamen??
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:55 schreef Phaidra het volgende:
edit- Is het die link tussen de slang en Adam en Eva? En dat ze daarna hun onschuld verloren?
als ik een man tegenkwam zou dat een optie zijnquote:Op zondag 15 februari 2009 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan is het tijd om je haar eens los te gooien in de VS! Je kent er toch niemand, dus wat let je om eens een maandje fijn rond te sletten?Moet je er natuurlijk niet over bloggen....
Ah, toch dus. Tja, vanuit de christelijke denkbeelden werd de nadruk uiteraard niet op dat aspect gelegdquote:
Dat laatste is niet zo mooi. Sterkte.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:03 schreef Sugar het volgende:
In een topic met zo'n titel móet ik gepost hebben!
Oorlogswinter was mooi. Verder heb ik een jankdag.
Als je je haar nu flink toupeert voordat je naar de mall gaat en een oversized baseballjack aantrekt, heb je zo een date te pakkenquote:Op zondag 15 februari 2009 17:02 schreef kwakveense het volgende:
[..]
als ik een man tegenkwam zou dat een optie zijnde helftvan mijn husigenoten is nu vertrokken.
maarreh k red t nog wel even.ik lees wel gewoon double entendres overal in enzo...
en nu ga ik douchen- warm- en me aankleden en een rondje mall doen!
Weer geen kipquote:Op zondag 15 februari 2009 17:06 schreef Viking84 het volgende:
Change of plans: het regent en ik kan niet én een paraplu vasthouden én fietsen om kip op te halen in m'n huidige toestand, dus we hebben een burrito besteld en eten later wel een keer kip dan.
Hoe lang mag het helemaal niet nat worden? Je kan ook op de fiets met zo'n oudevrouwtjes plastic regenmuts op, charmant. Maar burrito's is wel lekker, toch? Wij eten straks paprika's met garnalen-varkensvleesvulling, beetje Thais.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:06 schreef Viking84 het volgende:
Change of plans: het regent en ik kan niet én een paraplu vasthouden én fietsen om kip op te halen in m'n huidige toestand, dus we hebben een burrito besteld en eten later wel een keer kip dan.
Het gaat niet om het nat worden, maar om het feit dat ik nog niet helemaal stabiel zit op de fiets (gisteren keek ik achterom tijdens het fietsen en lag ik bijna in de bosjesquote:Op zondag 15 februari 2009 17:32 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hoe lang mag het helemaal niet nat worden? Je kan ook op de fiets met zo'n oudevrouwtjes plastic regenmuts op, charmant. Maar burrito's is wel lekker, toch? Wij eten straks paprika's met garnalen-varkensvleesvulling, beetje Thais.
En ik heb zin in bier erbij, dus ik ga zo wat halen. Als ik een huildag voel opkomen eet/drink ik het altijd weg.
Hallo jaren 90, we leven tegenwoordig in 2009quote:Op zondag 15 februari 2009 17:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Als je je haar nu flink toupeert voordat je naar de mall gaat en een oversized baseballjack aantrekt, heb je zo een date te pakkenWel een beetje dom kijken hè! Kauwgom helpt ook.
Heftig, dat verstoorde evenwicht! Moet je de hele tijd zo voorzichtig bewegen...quote:Op zondag 15 februari 2009 17:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het nat worden, maar om het feit dat ik nog niet helemaal stabiel zit op de fiets (gisteren keek ik achterom tijdens het fietsen en lag ik bijna in de bosjes). Ik moet dus iig beide handen aan het stuur houden of met iemand anders fietsen
.
En hey, ik ben wel charmant, dus aan regenmutsen doe ik niet.
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hallo jaren 90, we leven tegenwoordig in 2009
Believe me, die heeft ook herhaling in jaren 90 gehadquote:
naaisquote:Op zondag 15 februari 2009 17:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mental image van Kwak in dit pakje.
Mallrats is dan ook uit 1995.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hallo jaren 90, we leven tegenwoordig in 2009
Ik schat zo dat Laureline's bouwjaar in de jaren '70 ligt (ergens halfway)quote:Op zondag 15 februari 2009 17:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Believe me, die heeft ook herhaling in jaren 90 gehad![]()
En ik schat Laureline niet zo oud dat ze tiener was in de jaren 50 of 70
En ik ben geen kip gaan halenquote:Op zondag 15 februari 2009 17:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeg dat. Ik ben zelfs niet gaan rennen.
Ik wil er bijna een roman over schrijven:quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wil er bijna een roman over schrijven:
The Chicken who flew over The Viktators house, without ever landing!!!
O zeker!! Ik lees ook graag sexscenes.!! Zelfs als ik ze zelf schrijf!!quote:Op zondag 15 februari 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]!
Doe je er dan wel even wat spannende seksscènes in? Dan koop ik 'm misschien wel.
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:47 schreef conleche het volgende:
[..]
O zeker!! Ik lees ook graag sexscenes.!! Zelfs als ik ze zelf schrijf!!
Als het zover is: doe maar een linkje.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:49 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik schrijf zelf ook. Maar publiceer (nog) niet. Ga ik misschien wel doen, though(Op Shespot.nl ofzo, what's in a name
)
Is goed. Maar ik denk niet dat het jou aanspreektquote:Op zondag 15 februari 2009 17:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Als het zover is: doe maar een linkje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |