quote:Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
de laatste film die ik overigens in een 'gewone' bios heb gezien was de Simpsons film
die was dan wel weer grappig
Das een tijdje geledenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
de laatste film die ik overigens in een 'gewone' bios heb gezien was de Simpsons film
die was dan wel weer grappig
Nee, van jukke naar jummie naar awww koetsie koetsiequote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en ze moesten ook om alles lachen wat Queenie zei, 'want die is ook zwart'![]()
Brad ging van jukkie naar héél jummie
dat mag best af en toe hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..].
[..]
Ik zit me weer eens lekker aan te stellen.
Ja. Vooral bij die ene scene waar hij Cate deed en dan die holling in zijn rug, met dat randje boxer. Ik zou het heel niet erg vinden om hem eens te daten.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en ze moesten ook om alles lachen wat Queenie zei, 'want die is ook zwart'![]()
Brad ging van jukkie naar héél jummie
Jajajaja. Ik zat echt te kwijlen op m'n stoelquote:Op zondag 15 februari 2009 12:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja. Vooral bij die ene scene waar hij Cate deed en dan die holling in zijn rug, met dat randje boxer. Ik zou het heel niet erg vinden om hem eens te daten.
Zucht.
Daarom gaan wij altijd even langs de supermarkt voor we naar de film gaanquote:Op zondag 15 februari 2009 12:22 schreef Goodbye het volgende:
Gister wel 3.90 voor een zak m&ms moeten neerleggen. My god.
Ja wij anders ook, maar we waren al wat te laatquote:Op zondag 15 februari 2009 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daarom gaan wij altijd even langs de supermarkt voor we naar de film gaan.
Brad Pitt is dubbel zo oud als jijquote:Op zondag 15 februari 2009 12:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jajajaja. Ik zat echt te kwijlen op m'n stoel
En ruim je aan het eind van de film dan wel netjes je eigen troep op?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daarom gaan wij altijd even langs de supermarkt voor we naar de film gaan.
Ja, ik ruim m'n eigen troep op, goed hèquote:Op zondag 15 februari 2009 12:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
En ruim je aan het eind van de film dan wel netjes je eigen troep op?.
Ik kon altijd zo chagrijnig worden van die McDonaldszakken met halve hamburgers eruit gevallen. Dat je zelf eten meeneemt, prima. Maar ruim het dan wél even op. Het is geen vuilnisbelt!
Valt het op dat ik in een bioscoop heb gewerkt?.
Dat komt voornamelijk omdat filmhuizen geen eten of drinken verkopen dat bedoeld is om mee te nemen. Je mág wel je drankje meenemen, maar het is vaak in een glas en moeilijker te transporteren dan een plastic PET-flesje. En tsja, geen popcorn betekent natuurlijk automatisch geen troep. Maar nu gaan we er meer op in waar filmhuizen en bioscopen hun geld vandaan halen. Filmhuizen krijgen subsidie en hebben de additionele verkoop niet nodig te bestaan. Commerciele bioscopen staan 98% van de prijs van de kaartverkoop af aan de filmdistributeur. De enige winst die zij maken is van het eten en drinken. Dan vind ik het niet erg om daarna nog eventjes met een bezem de zaal door te gaan. Het is dat zelf meegebrachte asociale (stink)eten waar ik een hekel aan hebquote:Op zondag 15 februari 2009 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
je kan daarom van het elitaire publiek van een filmhuis zeggen wat je wiltmaar het enige wat bij de laatste film bleef liggen was een sjaal die ze vergeten waren
als ik in een pathé ofzo weg ga heb ik altijd de neiging om iedereen terug te slepen naar de half opgegeten bakjes popcorn, nacho's en omgevallen bekers cola
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef Vivi het volgende:
TVP
Oeh wat goed, je bent populair!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:10 schreef cyclechick het volgende:
Zo, mjin spinninguur zat gewoon zo vol dat ik mensen moest wegsturen![]()
zusje en vriendinnetje vonden het leuk (zeiden ze in ieder geval)
quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
Spiderpig
wij vinden films altijd wel heel leuk, maar gunnen ons de tijd vaak niet dat we er heen gaan
laatste films die ik overigens in Filmhuis heb gezien waren:
Das Leben der Anderen en Adam's Applesook erg briljant
neen!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]!
Met Mads Mikkelsen
Heb je The Green Butchers en Flickering Lights ook gezien? Zo nee: aanraders!
nee, jij?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:30 schreef cyclechick het volgende:
Heeft er iemand zin om mijn huis op te ruimen?
Hangt ervan af wat er tegenover staatquote:Op zondag 15 februari 2009 13:30 schreef cyclechick het volgende:
Heeft er iemand zin om mijn huis op te ruimen?
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi!
Heb je ook gedate gister Plankie?
Zozo, kaas heeft het druk gehad gisteravond!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jah, ik ben gisteren met 2 lekkere chicks de stad in gegaan, en jij?
wat zij zegtquote:Op zondag 15 februari 2009 13:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat er tegenover staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |