Vandaar mijn mooie toevoeging tussen haakjes in het vorige topicquote:Op zondag 15 februari 2009 11:57 schreef conleche het volgende:
Ja ik dan by proxy hoor. Ik heb niks gedate gister. Was ganz allein. Volgens mij viel er bij de viktator ook weinig te daten
Inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2009 11:57 schreef conleche het volgende:
Ja ik dan by proxy hoor. Ik heb niks gedate gister. Was ganz allein. Volgens mij viel er bij de viktator ook weinig te daten![]()
Ja, echt een drama hè. Ik had ook niet de illusie dat het bij de Pathé wel zou lukken, bovendien wilde ik er niet naartoe wegens het hoge gehalte kleffe puberstelletjes. Ik koop bij de Pathé altijd online kaarten met m'n voordeelpasquote:Op zondag 15 februari 2009 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij wilden ook nog naar de film gister Vik, en dan haalt m'n vriend overdag altijd vast kaartjes zodat we 's avonds niet in de rij hoeven te staan, maar Slumdog Millionaire was ook al helemaal uitverkocht, 's middags.
Normaal gesproken niks hoor, maar met Valentijnsdag dus welquote:Op zondag 15 februari 2009 12:04 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben gister naar The curious case of Benjamin Button en Slumdog Millionare geweest![]()
In Pathé gewoon, wat is er mis met Pathé Vik?
Ik was 's middags gegaan, dat viel nog meequote:Op zondag 15 februari 2009 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Normaal gesproken niks hoor, maar met Valentijnsdag dus wel.
Slumdog Mlliionaire lijkt mij ook nog wel eens leuk. Maar eerst Milk. Was MoBlo daar nou naartoe geweest? Ja toch?
Hoe blaséquote:Op zondag 15 februari 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
in het filmhuis kun je altijd zo lekker je glaasje speciaalbier mee de zaal in nemen, is iedereen wel stil en is het geen chaos na afloop van een film in de zaal
Pathé's ga ik ook niet zo graag meer heen, al is het maar omdat ik filmhuis films over het algemeen beter vind![]()
![]()
Slumdog Millionaire is de volgende op de lijst. Milk al gezien en die wasquote:Op zondag 15 februari 2009 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Normaal gesproken niks hoor, maar met Valentijnsdag dus wel.
Slumdog Mlliionaire lijkt mij ook nog wel eens leuk. Maar eerst Milk. Was MoBlo daar nou naartoe geweest? Ja toch?
Ja heb je wel gelijk in. Met horror films erger ik me doodquote:Op zondag 15 februari 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
in het filmhuis kun je altijd zo lekker je glaasje speciaalbier mee de zaal in nemen, is iedereen wel stil en is het geen chaos na afloop van een film in de zaal
Pathé's ga ik ook niet zo graag meer heen, al is het maar omdat ik filmhuis films over het algemeen beter vind![]()
ja sorry, kan het ook niet helpen dat ik niet warm word van keiharde actiefilms en zoetsappige liefdesfilmsquote:
Dat heb ik ook hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja sorry, kan het ook niet helpen dat ik niet warm word van keiharde actiefilms en zoetsappige liefdesfilmsdie kijk ik wel eens op tv maar geef ik geen 8 euro aan uit
Check de PI, check de PIquote:Op zondag 15 februari 2009 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja sorry, kan het ook niet helpen dat ik niet warm word van keiharde actiefilms en zoetsappige liefdesfilmsdie kijk ik wel eens op tv maar geef ik geen 8 euro aan uit
Pathé Unlimitedquote:Op zondag 15 februari 2009 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoorHelemaal mee eens dus
.
Mark: "Ach, The Yes Man was best een geinig filmpje"
Ik: "Daar zou ik écht geen geld aan uitgeven"
Op dit moment draaien er vrij veel goeie films, maar er zijn ook perioden dat er wekenlang niks leuks draait. Dus ik zou zo'n unlimited dinges er niet zo snel uit hebben. Dan zou ik eerder een unlimited pas van het filmhuis willen hebben, maar die hebben ze niet. Heb wel een tien ritten kaartquote:Op zondag 15 februari 2009 12:09 schreef Goodbye het volgende:
Maar ik heb zo'n Pathé Unlimited CardEcht ideaal en ik kijk dus lekker veel films!
Nouja, ik haal zo'n kaart er altijd wel uit! Ik ga ook naar films waar ik opzich geen geld voor neer zou leggen, waarvan ik achteraf denkquote:Op zondag 15 februari 2009 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op dit moment draaien er vrij veel goeie films, maar er zijn ook perioden dat er wekenlang niks leuks draait. Dus ik zou zo'n unlimited dinges er niet zo snel uit hebben. Dan zou ik eerder een unlimited pas van het filmhuis willen hebben, maar die hebben ze niet. Heb wel een tien ritten kaart.
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh en ik hou even veel van commerciele films als van filmhuis. En ik vind dat veel filmhuisbezoekers vaak zo'n 'air' om zich heen hebben. Alsof zij beter zijn omdat ze een film bezoeken die (zogenaamd!) niet commercieel is.
Is dat niet zo dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh en ik hou even veel van commerciele films als van filmhuis. En ik vind dat veel filmhuisbezoekers vaak zo'n 'air' om zich heen hebben. Alsof zij beter zijn omdat ze een film bezoeken die (zogenaamd!) niet commercieel is.
dat is wel waarquote:Op zondag 15 februari 2009 12:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nee, Milk en Slumdog Millionare draaien hier gewoon in de Pathé hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan?.
Mark kijkt naar Day of the dead, de film die we gisteravond samen zouden zien, maar waarbij ik toch afhaakte. Dawn of the dead was best leuk (één van de betere zombiefilms), maar dit draait om twee puberstelletjes (hoe cliché
) en de zombies rennen gewoon en dat kan helemaal niet
.
ik heb op mn mobiel geen PI'squote:Op zondag 15 februari 2009 12:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Check de PI, check de PI![]()
Ik ben het over het algemeen wel met je eens. Daarom gaan we af en toe naar Tuschinski (het filmhuis van Pathé zegmaar)
Eh, nee? Sowieso heb ik een hekel aan arrogantie, maar op dit gebied slaat het al helemaal nergens op. Zonder de commerciele film was de filmindustrie (en dus ook de indepentent film industries) helemaal nergens geweest. Het is een symbiose. Ik vind een bezoekje aan het filmhuis geweldig, maar om mezelf nou beter te voelen dan iemand die geniet van Yes Man? Nee.quote:
Ja, ik had drie meisjes voor me zitten die daar ook vreselijk om moesten lachen. En echt hard he, van die harde negerinnenlachen zegmaar (die ik bij comedy's dan wel weer kan waarderenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef conleche het volgende:
Ik zat bij Benjamin Button naast iemand die het nodig vond om iedere keer als de bliksem insloeg bij die ene meneer, heel hard ging lachen. Uberirritant.
mwoh.... ben enorm moe, slaap al dagen slecht en ik draai vandaag mijn 6e dienst, dus had beter gekunt...quote:
Ja precies, van die Kijk, mij de grap begrijpen lachenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik had drie meisjes voor me zitten die daar ook vreselijk om moesten lachen. En echt hard he, van die harde negerinnenlachen zegmaar (die ik bij comedy's dan wel weer kan waarderen)
Mooie film was t he
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
mwoh.... ben enorm moe, slaap al dagen slecht en ik draai vandaag mijn 6e dienst, dus had beter gekunt...
Ik zit me weer eens lekker aan te stellenquote:en wat scheelt er daar aan? behalve dat ik net iets las over een frustrerende valentijnsavond?
Ja, en ze moesten ook om alles lachen wat Queenie zei, 'want die is ook zwart'quote:Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja precies, van die Kijk, mij de grap begrijpen lachen![]()
En ja, prachtige film!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |