Is je goed rechtquote:Op zondag 15 februari 2009 14:13 schreef progje het volgende:
Bah mijn vriend heeft zijn eigen uhm bedrijf, het is wel een eenmanszaak.
Hij verhuurt zichzelf voor 40 uur aan een ander bedrijf, waar hij ook de CEO (directeur) is.
Maar nu heeft hij ook nog een klus aangenomen voor zijn eigen bedrijf en dat moet dus allemaal in het weekend..
En ik ben natuurlijk weer aardig en zit hem nu te helpen op mijn vrije zondag ...
Sorry moest ff klagen
O, ja dat is bijna nog ergerquote:Op zondag 15 februari 2009 14:21 schreef Phaidra het volgende:
voor PF! Dat klinkt idd als een valentijnsdag from hell. On the bright side: ik heb gister van half 3 tot 22 uur bij mijn moeder gezeten, omdat ik zou helpen met haar verjaardagsfeestje. Dus de hele dag glazen bijvullen, afwassen, taart snijden, soep koken en voortdurend oorverdovend gekakel... Bluhh.
Klinkt ook niet fijn progje, maar ook voor jou een bright side: Extra geld straks en nu zie je je vriend tenminste nog. Als mijn vriend in het weekend moet werken, is 'ie ook echt weg.
Helpt het?
I second that!quote:Op zondag 15 februari 2009 14:17 schreef Adelante het volgende:
Wat een geklaag allemaal
Het leven is mooi, geniet...
Heeft Ajax gewoonen?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:38 schreef Goodbye het volgende:
Zo, het huis is al half opgeruimdVolgensmij ben ik een vervroegde voorjaarsschoonmaak aan het houden ofzo
![]()
En Ajax heeft gewonnenVriendje is happy, dus ik ben ook happy
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heeft Ajax gewoonen?Ow dan heb je vanavond sex hé?
Je bent op de hoogte van de nieuwe betekenis van daten hier in Slank? Lees: brute sex?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jah, ik ben gisteren met 2 lekkere chicks de stad in gegaan, en jij?
Hoi en welkomquote:Op zondag 15 februari 2009 14:13 schreef Intelligence het volgende:
Ik probeer de laatste tijd wel op te letten wat ik eet, maar ... nu sinds maandag ziek, en al 4 kilo kwijt.... Ben 1.85 en weeg nu 81.5kg
omdat ik elke keer als er kwark in eetlijstjes staat eerst ook "kwak" lees?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |