lekker wijf!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:32 schreef kwakveense het volgende:
ik ben er vandoor. shoppeuhhhh
Peace out!!
[ afbeelding ]
ik krijg trouwens een bolle toet volgens mijbah ik hoop zo dat t meevalt straks...
Voor je been?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:40 schreef Vivi het volgende:
Ah, dat is dus wel normaal? Ik moet ook de 20e voor zo'n dagopname en ik vond het al heel vreemd!
Maar sterkte meissie!!!
jij bent echt zó mooiquote:Op zondag 15 februari 2009 18:32 schreef kwakveense het volgende:
ik ben er vandoor. shoppeuhhhh
Peace out!!
[ afbeelding ]
ik krijg trouwens een bolle toet volgens mijbah ik hoop zo dat t meevalt straks...
Nee, ik was even vergeten dat ik natuurlijk geen tijd heb voor boodschappen als ik half 7 thuis ben van m'n werk (gister) en we om 7 uur een reservering in een restaurant hebben.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
Gut, wat is het hier gezellig
Ik ga eens even maiskoekjes bakken, ben zeer benieuwd.
DaD, heb jij nog wat lekkers gemaakt, dit weekend? En: ik voel de spaghetti carbonara ook, nogalMaar het is zo lekker dat het afentoe gewoon even moet.
Ingreep nav een verkeerd uitstrijkje.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:46 schreef Sugar het volgende:
DML, wat gaat er gebeuren? Ik denk dat ik niet op de hoogte ben?
Sterkte! Dat sowieso!!!
Ja, die klinkt wel interessant! Ik heb geloof ik wel die documentaire van haar gezien over het vrouwenorkest van Auschwitz. Ongelooflijk ook, dat getraumatiseerde mensen uit de Jappenkampen van Indonisië hier dan o.a. werden opgevangen in Westerborkquote:Op zondag 15 februari 2009 18:41 schreef neen het volgende:
[..]
Misschien wel leuk voor jou, ik ga met m'n moeder
CONTRACTPENSIONS - DJAGAN LOEPAH! Binnenkort in bioscopen/filmhuizen (althans, binnenkort hier)
Sterkte DML! 't Is naar, maar beter gebeurt het toch maar....Kan je een beetje bijkomen daarna? Of moet je snel weer aan het werk?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ingreep nav een verkeerd uitstrijkje.
Thanks allemaaljullie zijn lieverds.
Nu ben ik echt naar bedje.
Gelukkig dat er eindelijk naar gekeken wordt dan!quote:
Zo kom ik nooit naar bedquote:Op zondag 15 februari 2009 19:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Sterkte DML! 't Is naar, maar beter gebeurt het toch maar....Kan je een beetje bijkomen daarna? Of moet je snel weer aan het werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |