Mijn Indische oma had 1 van haar zusjes van alle familiefoto's geknipt, nadat die ook een keer het met opa had gedaan. Zelfs van foto's waar ze als 4-jarigen in de zandbak zaten!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:14 schreef conleche het volgende:
Mijn moeder heeft mijn vader van alle foto's gescheurd. Hij heeft geen enkele foto meer van voor zijn 40e!!
Nou, je kan toch duidelijk zien dat ze een goed figuur heeft, slank en gespierd is, mooie borsten heeft, een mooie lange hals en een stralend gezicht. Die combinatie vind ik wel mooi eigenlijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n duidelijke foto. Vooral heel wit.
In dat geval lijk ik natuurlijk sprekend op mijn moeder!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, je kan toch duidelijk zien dat ze een goed figuur heeft, slank en gespierd is, mooie borsten heeft, een mooie lange hals en een stralend gezicht. Die combinatie vind ik wel mooi eigenlijk.
Ja, was ik gisteravond al..quote:Op zondag 15 februari 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Naais.
Moeten MoBlo en ik ook maar eens gaan doen dan.
Ben je alweer thuis trouwens?
Veel plezierquote:Op zondag 15 februari 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, was ik gisteravond al..
Nu gaan we eventjes uit eten om toch nog iets Valentijnerigs proberen te maken van dit weekend.
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:58 schreef kwakveense het volgende:
[..]
bedoel je zoiets?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:32 schreef kwakveense het volgende:
ik ben er vandoor. shoppeuhhhh
Peace out!!
[ afbeelding ]
ik krijg trouwens een bolle toet volgens mijbah ik hoop zo dat t meevalt straks...
Misschien wel leuk voor jou, ik ga met m'n moederquote:Op zondag 15 februari 2009 18:19 schreef Laureline het volgende:
[..]
In dat geval lijk ik natuurlijk sprekend op mijn moeder!![]()
Alleen wel uitgevoerd in een andere kleurstelling.
Oehquote:Op zondag 15 februari 2009 18:59 schreef Muis006 het volgende:
Pff.
Ik had dus lekker gewerkt en heerlijk gegeten. En toen kreeg ik een kuthumeur
Ik moet samen met een vriend van me en een random derde persoon een opdracht maken, dinsdag 9.00 is de deadline. Dus vandaag om 15.00 zou iedereen zijn deel af hebben zodat het samengevoegd kan worden. Ik had mijn deel vrijdag om 16.00 af, die vriend van me ook. Mailt die derde persoon vandaag om 15.00 (!!!!) dat hij het boek nog niet heeft gekocht dat nodig is bij de opdracht en tevens tentamenstof is (colleges zijn al 3 weken bezig).
Wat een klootzak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |